Ajax Netwerk
vrijdag 29 augustus 2014 - 22:08                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 80 »

HR

D-Tagz
Vedette

Uit: Lelystad
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Gerard Deulofeu
Reg.: 13 april 2006

quote:HR
Albatros schreef:

Hier is ie dan, de trailer voor de remake van The A-Team:

Klik hier om de spoiler te bekijken

HR
Ok, deze gaat sucken. Ze konden MAKKELIJK Mr. T zélf nog casten :\(
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Vak: -
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

Valentine's Day is een aardige romcom waarin de liefde centraal staat. Leuk om eens gezien te hebben, voor de rest niet zo bijzonder. Wel mooie rollen van Julia Roberts, Bradley Cooper, Shirley Maclaine en Anne Hathaway.

Shutter Island heeft me totaal van mijn sokken geblazen. Beste film van Scorsese sinds Cape Fear, beste rol van Leo DiCaprio so far. Ik ga niets vertellen, want de drang tot spoileren wordt dan te groot.

[Dit bericht is veranderd door Skywalker (op 22 februari 2010 08:24:41).]
HR
HR

Drifter
Vedette

Droomaankoop: -
Reg.: 1 oktober 1999

Where The Wild Things Are is een aardige verfilming van een kinderboek. Hoofdpersoon Max is een fantasierijk maar gekwetst jongetje uit een gescheiden gezin. Wanneer hij van huis weg rent, komt hij terecht in een nieuwe wereld waar een groep grote 'monsters' hem al snel tot koning verkiest. Mex leert gaandeweg dat het niet zo makkelijk is om 'gezinshoofd' te zijn en de uiteenlopende karakters met elkaar te verzoenen. Maar als film voor volwassenen is dit te licht uitgevallen. Enkel aan te raden voor ouderen kinderen of liefhebbers van het genre.

Anvil is een documentaire over een metalgroep die ooit op de wereldtop af leek te stevenen, maar halverwege in de Canadese klei bleef steken. 30 jaar later klinkt de muziek belegen en zijn de muzikanten oude kerels geworden. Maar het jeugdig enthousiasme, de bevlieging en de idealen zijn gebleven. Anvil bevat een paar hilarische Spinal Tap scènes, maar weet echt te boeien door de echtheid van de hoofdpersonages. Titaantjes.
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Ik heb de afgelopen weken redelijk wat films gezien in de bioscoop (The Wolfman, Law abiding Citizen, Avater), maar Shutter Island is absoluut de beste film die ik in jaren heb gezien. Net zoals de poster hierboven, vertel ik niets over de film, want met één zin kan ik al informatie prijs geven die fataal kan zijn voor degene die nog gaan kijken, maar het is echt een aanrader. Een psychologische thriller waar er maar weinig van zijn!
HR
HR

Drifter
Vedette

Shutter Island is geen echt goede film, daarvoor zitten er teveel haken en ogen aan. Het is wel een interessante stijloefening van een topregisseur, die zeker in de eerste helft weet te boeien. Hieronder mijn argumentatie met een paar kleine spoilers.

Klik hier om de spoiler te bekijken

[Dit bericht is veranderd door Drifter (op 25 februari 2010 07:53:19).]
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

The lovely bones is een draak van een film die het vooral moet hebben van vals sentiment. Heavenly Creatures valt niet te overtreffen, zeker niet op zo'n zoetsappige en kunstmatige manier. Wel een mooie rol. zoals altijd, van Stanley Tucci.

J'ai tué ma mère is een film van de twintigjarige regisseur Xavier Dolan en is deels gebaseerd op zijn eigen jeugd, die klaarblijkelijk vooral bestond uit enorme scheldpartijen met zijn moeder. Dat is de bovenbkant. Aan de binnenkant zie je een schitterende film over schuld- en manipulatie-machanismen. De film oogt af en toe echt als een afstudeerproject van de filmacademie, maar het is zeker een geslaagd project te noemen.

Te Last station is een geweldige film over de nadagen van Tolstoy en zijn band met zijn vrouw, kinderen, secretaris en volgelingen. Chrsitopher Plummer (Tolstoy), Helen Mirren (zijn vrouw) en James MacAvoy lever geweldige acteerprestaties af. De scenes tussen Tolstoy en zijn vrouw zijn avn Who's afraid of Virginia Woolf-achtig niveau. Heerlijke film, geen vals sentiment en mooie plaatjes van Rusland.

http://www.boston.com/ae/movies/articles/2010/02/05/helen_mirren_leads_last_station_cast_on_an_entertainingly_over_the_top_ride/

[Dit bericht is veranderd door Skywalker (op 27 februari 2010 19:08:58).]
HR
HR

Cednificent
Talent

Uit: Tilburg en Doetinchem
Reg.: 7 juli 2007

Gisteren dacht ik naar een zoetsappige film te gaan, Remember me.

Ik dacht eerst echt wat doe ik hier. Nu achteraf denk ik nog steeds na over die film. Het einde was zo indrukwekkend. heeft echt indruk gemaakt. Een echte aanrader als ej van echte drama houdt.
HR
HR

feniks
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 10 juli 2003

Jongens wie kan mij helpen; ik kan niet meer op de titel komen van zo'n alledaagse-man-superhero film. In de stijl van Defendor en Kick-ass. In de afgelopen maanden is nog zo'n soort film uitgekomen, maar ik kan niet meer op de titel komen, heel irritant!
HR
HR

Jol was de missing link
Idool

Reg.: 14 augustus 2009

kan de positieve commentaren op Shutter Island echt alleen maar beamen. Kijken!
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Jol was de missing link schreef:

kan de positieve commentaren op Shutter Island echt alleen maar beamen. Kijken!
HR
Was reuze benieuwd door al die commentaren ,maar achteraf gezien toch een beetje teleurgesteld eerlijk gezegd. Een knappe film daar niet van ,maar denk dat ik gewoom wat meer verwachtte en vond de muziek ,zeker in het begin vd film erg storend en verkeerd gekozen. Ik ben gematigd positief maar meer ook niet helaas :I
HR
HR

Grazie Roma
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

Gisteravond Invictus gezien met Morgan Freeman en Matt Damon (die beide een fantastische rol neerzetten) Vooral bij Morgan Freeman krijg je vaak het gevoel dat je naar de echte Nelson Mandela zit te kijken.

Ik verwachte een sentimenteel drama maar dat viel gelukkig erg mee.Natuurlijk zit er een bepaalde boodschap achter waar je niet omheen kan maar het word nergens vervelend. Ook het rugby/sport element is erg fraai in de film verwerkt, Je weet van te voren al dat Zuid Afrika het WK uiteindelijk zal winnen (deden ze immers in het echt ook) toch zit je tijdens de finale op het puntje van je stoel.
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Reg.: 31 juli 2005

Geen idee of/waneer 'You don't know Jack' bij ons in de bio te zien zal zijn, de film was een HBO premiere in de VS afgelopen week.

Een glansrol van Al Pacino, die zeker een Emmy voor zijn vertolking van Dr. Jack Kevorkian ('Dr. Death') zal krijgen! Op zich een vrij 'gewoone' film, maar Pacino is echt werelds.
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Reg.: 31 juli 2005

Actress Lynn Redgrave Dies at 67

forumillustratie

Actress Lynn Redgrave, who was part of the Redgrave acting dynasty and earned two Oscar nominations, died Sunday night at her home in Manhattan; she was 67. Though an official cause of death was not released, it was known that Redgrave had been treated for breast cancer in 2003. The sister of Vanessa Redgrave and Corin Redgrave, and aunt to the late Natasha Richardson and Nip/Tuck actress Joely Richardson, Lynn received her first Oscar nomination in 1967 for the British hit Georgy Girl, only her third film appearance, and went on to a long career in film, television and theater, earning three Tony nominations, an Emmy nomination, and a second Oscar nod in 1999 for Gods and Monsters. She most recently appeared as a guest star last year on the TV comedy Ugly Betty.

IMDb News

Jammer, ze was een leuke vrouw en goede actrice.
HRHR
HR

Joeri
Internationale topspeler

Reg.: 7 augustus 2003

Sirius schreef:

(...)

lol

Raar zeg, vooral als je je beseft dat the Hangover onderhand de leukste komedie sinds een héle lange tijd is...
HR
Zag toevallig deze oude post voorbij komen, in mijn zoektocht naar een leuke film.

The Hangover, wat vond ik dat een dramatisch slechte film zeg. Walgelijke, reeds 4930 keer herkauwde opmerkingen, die volgens het grote publiek te boek mogen staan onder de noemer "grappen". Wat een shit film zeg!
HR
HR

Jan410
International

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 30 april 2006

Recentelijk heb ik The Disappearance of Alice Creed in de bioscoop gezien (Brits film). Heb vanaf minuut 1 tot de aftiteling genoten. Na een zeer sterke opening wordt al snel duidelijk: in deze film geen lange dialogen, meerdere verhaallijnen of special effects.
Volgens mij komen er maar 3 acteurs in beeld en 90& speelt zich af in één appartement. Klinkt saai? fout. Het script is sterk, het acteerwerk is sterk, het is spannnend én grappig.

Ik wist helemaal niets van de film, kende géén van de acteurs, en werd dus positief verrast.

Geen familie film trouwens :D
HR
HR

T-Bag
Administrator

Celda 211

Spaanstalige gevangenisfilm die zeker het kijken waard is!

Het verhaal gaat over een gevangenisbewaarder die 1 dag voor zijn eerste werkdag nog even rondgeleid wordt. Juist op dat moment breekt er een opstand uit en hij komt vast te zitten tussen de gevangenen. Met bluf weet ie zich voor te doen als een nieuwe medegevangene en is het nu zaak te overleven.

Opvallend is ook hoe en mens in korte tijd kan veranderen als de situatie daar naar is B)

Dikke 8 :P
HR
HR

Drifter
Vedette

Celda 211 was inderdaad wel ok. Niet super, maar pakkend genoeg om een fijne televisieavond aan over te houden.
HR
HR

T-Bag
Administrator

White Lightnin

Rauwe grauwe film over Jesco White. een man wiens leven eigenlijk bestaat uit drugs gebruik en de na weeen van de moord op zijn vader. "Whie Lightnin" volgt Jesco vanaf zijn kinderjaren die hij eigenlijk practisch doorbracht in opvoedingskampen vanwege zijn lijm en petroleum snuiven.
Door het drugsgebruik is hij volledig de weg kwijt.
En volledig ontoerekeningsvatbaar.
Een gevaar voor de mensen in zijn omgeving.
De film is hard en somber.
Zelfs de kleuren die worden gebruikt ( practisch zwart wit) en de bijbehorende soundtrack.

Heftig en een absolute must-see voor de liefhebbers B)
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Joeri schreef:

(...)

Zag toevallig deze oude post voorbij komen, in mijn zoektocht naar een leuke film.

The Hangover, wat vond ik dat een dramatisch slechte film zeg. Walgelijke, reeds 4930 keer herkauwde opmerkingen, die volgens het grote publiek te boek mogen staan onder de noemer "grappen". Wat een shit film zeg!
HR
Je kan veel over die film zeggen, misschien vond je de humor te flauw of te grof, maar onorigineel is die natuurlijk allesbehalve. Ik snap dan ook niet helemaal wat je bedoelt met "herkauwde opmerkingen".
HR
HR

Sevic
Talent

Reg.: 16 augustus 2007

Hendrix schreef:

(...)

Je kan veel over die film zeggen, misschien vond je de humor te flauw of te grof, maar onorigineel is die natuurlijk allesbehalve. Ik snap dan ook niet helemaal wat je bedoelt met "herkauwde opmerkingen".
HR
Ooit "Fear and Loathing in Las Vegas" gezien? "The Hangover" is een flauw, uiterst voorspelbaar komedietje, ook ik snap werkelijk niet waar de hype vandaan komt. Er worden al weinig écht leuke komedies gemaakt, maar dit was toch wel een dieptepuntje.
HR
HR

Hendrix
Idool

Sevic schreef:

(...)

Ooit "Fear and Loathing in Las Vegas" gezien? "The Hangover" is een flauw, uiterst voorspelbaar komedietje, ook ik snap werkelijk niet waar de hype vandaan komt. Er worden al weinig écht leuke komedies gemaakt, maar dit was toch wel een dieptepuntje.
HR
De enige overeenkomst tussen die twee films is de locatie en, in mindere mate, de rol die drugs speelt. Voor de rest lijken die films echt in NIETS op elkaar. Het zijn zelfs compleet andere genres.

Laten we het maar op het aloude adagium "smaken verschillen" houden.

[Dit bericht is veranderd door Hendrix (op 10 mei 2010 11:20:27).]
HR
HR

Joeri
Internationale topspeler

Hendrix schreef:

(...)

De enige overeenkomst tussen die twee films is de locatie en, in mindere mate, de rol die drugs speelt. Voor de rest lijken die films echt in NIETS op elkaar. Het zijn zelfs compleet andere genres.

Laten we het maar op het aloude adagium "smaken verschillen" houden.
HR
Ik denk dat dat de lading wel dekt. Maar er waren wel degelijk veel cliche's te ontdekken.

Groepje 30-ers naar Vegas,
waar er een al dronken trouwt.
Nette jongen goes wild.
Een dure Vegas hotelkamer die compleet geruineerd wordt als gevolg van drank/drugsmisbruik,
en waar vervolgens ook een tijger en baby in blijken te verblijven.

Waarschijnlijk is het smaak, want ik vond het allemaal té voorspelbaar om te kunnen waarderen. Buiten dat waren de personages allemaal wat te geforceerd (dat nette geiten-wollen-sokken-type, de chinese over-the-top maffiabaas, etc) en het einde was een complete anti-climax (vermiste maat blijkt op het dak te liggen).
HR
HR

Hendrix
Idool

Joeri schreef:

(...)

Ik denk dat dat de lading wel dekt. Maar er waren wel degelijk veel cliche's te ontdekken.

Groepje 30-ers naar Vegas,
waar er een al dronken trouwt.
Nette jongen goes wild.
Een dure Vegas hotelkamer die compleet geruineerd wordt als gevolg van drank/drugsmisbruik,
en waar vervolgens ook een tijger en baby in blijken te verblijven.
HR
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij is dat noch clichématig, noch alledaags, en al helemaal niet voorspelbaar. Of wil je mij vertellen dat je het aan zag komen dat er een tijger in de badkamer ligt en een baby luchtmasturbeert?

[Dit bericht is veranderd door Hendrix (op 10 mei 2010 15:38:07).]
HR
HR

Joeri
Internationale topspeler

Je wilt zeggen dat je nooit eerder een roadtrip film van een mannen-clubje hebt gezien? Nooit eerder gezien dat een van hen, na een avondje stappen in Las Vegas, getrouwt blijkt te zijn? Nooit gezien dat drank en drugs een hotelkamer zo ruineert, dat er zelfs wilde dieren op te vinden zijn?

Zou zeggen, kijk eens films als Old School, Fear and Loating in Las Vegas, Swingers, etc.
HR
HR

Hendrix
Idool

Joeri schreef:

Je wilt zeggen dat je nooit eerder een roadtrip film van een mannen-clubje hebt gezien? Nooit eerder gezien dat een van hen, na een avondje stappen in Las Vegas, getrouwt blijkt te zijn? Nooit gezien dat drank en drugs een hotelkamer zo ruineert, dat er zelfs wilde dieren op te vinden zijn?

Zou zeggen, kijk eens films als Old School, Fear and Loating in Las Vegas, Swingers, etc.
HR
Met uitzondering van een geruineerde hotelkamer in Fear and Loathing, gebeurt letterlijk geen van die dingen in de door jouw genoemde films.

[Dit bericht is veranderd door Hendrix (op 10 mei 2010 18:29:29).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie moet Ajax zich nog versterken?

Niet, Ajax is compleet als Blind blijft
de verdediging
het middenveld
de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 94,3% dat FC Twente wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!