Ajax Netwerk
zaterdag 1 november 2014 - 00:36                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 ... 80 »

HR

quote:HR
El Rafael schreef:

Avatar gaat hier volgende week pas in première. Vandaag zijn wel Brothers en Law Abiding Citizen in première gegaan. Moet zeggen dat ik naar alle drie de films uitkijk. Slechter dan Ninja Assasin - hoe vermakelijk die film ook is - kunnen ze in mijn ogen niet zijn.
HR
Zojuist Law Abiding Citizen gezien met Jamie Foxx.

Ik moet zeggen ik heb de hele film door genoten van de film, paar flitsende verrassingen en er zat in de hele film een goede beweging in. Ik denk dat er weinig mensen zullen zijn die dit een slechte film zullen vinden. Voor een leuke avond uit kan ik hem wel aanraden.

[Dit bericht is veranderd door ArenA (op 13 december 2009 22:51:20).]
HR
HR

Gregory V/D Wiel
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Droomaankoop: -
Reg.: 25 september 2005

ArenA schreef:

(...)

Zojuist Law Abiding Citizen gezien met Jamie Foxx.

Ik moet zeggen ik heb de hele film door genoten van de film, paar flitsende verassingen en er zat in de hele film een goede beweging in. Ik denk dat er weinig mensen zullen zijn die dit een slechte film zullen vinden. Voor een leuke avond uit kan ik hem wel aanraden.
HR
Ik ben vanmiddag ook naar deze film geweest. Na het zien van het voorstukje wilde ik deze film erg graag zien.

Ik kwam gelukkig niet bedrogen uit. naar mijn mening is Law Abiding Citizen echt een topfilm. Er zit een goed verhaal in, is continu spannend en onvoorspelnaar. Daarnaast is Jamie Foxx een uitstekende acteur :)
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Vak: -
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

Drifter schreef:

Wie is er allemaal van plan om dit jaar met een top 10 voor 2009 te komen?
HR
Ik maak er een top-15 van. Het is lastig dit jaar.
HR
HR

daWeasel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: 405
Reg.: 25 januari 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 december 2009 om 17:13:53.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: w_dieckman@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Kunnen jullie daar vast mee beginnen? Ik ben volgende week vrij, dan weet ik precies wat ik binnen moet trekken om me een weekje te vermaken op de bank voor de buis :)
HR
HR

Skywalker
Icoon

Ik kom er pas op de 27ste aan toe, aangezien ik die dag Avatar ga zien en die wil ik wel meepikken. Wat ik alvast wel kan is je vijf titels geven die de top-15 niet hebben gehaald en wel een eervolle vermelding verdienen.

Brothers (afgelopen vrijdag gezien) is een aangrijpende film over thuisblijvers en nabestaanden in tijd van oorlog. Nathalie Portman, Jake Gyllenhaal en Tobey Maguire spelen de pannen van het dak in dit intense drama dat gelukkig nergens melodramatisch wordt.
http://www.youtube.com/watch?v=2LU_XgZ8Yo4

Unmistaken Child is een documentaire over een Tibetaanse monnik die op zoek gaat naar de reïncarnatie van zijn meester. Je ziet de speurtocht en het groeiproces van de leerling. Geweldige docu.
http://www.youtube.com/watch?v=gy9AFwvzmok

Versailles vertelt het verhaal van een jongetje dat door zijn moeder wordt achtergelkaten bij een groep zwervers die in de bossen van Versailles leven. http://www.youtube.com/watch?v=Ud83YLrEzJo

The Hangover is een van de beste comedies van de afgelopen jaren. Stag do in Las Vegas leidt tot geheugenverlies, problemen en een ontmoeting met Mike Tyson. http://www.youtube.com/watch?v=1ayXreB6nPM

Gran Torino is - naar eigen zeggen - de laatste acteerrol van Clint Eastwood. In die laatste rol pakt hij goed uit, aangezien je al zijn andere rollen erin kan ontdekken. http://www.youtube.com/watch?v=c8Z2n534q1Q
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Daar zitten toch verschillende films uit 2008 tussen. Niet gaan smokkelen he.
HR
HR

retuow
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 oktober 2004

Skywalker schreef:

The Hangover is een van de beste comedies van de afgelopen jaren. Stag do in Las Vegas leidt tot geheugenverlies, problemen en een ontmoeting met Mike Tyson. http://www.youtube.com/watch?v=1ayXreB6nPM

HR
Vind je dit echt een van de beste comedies van de laatste jaren?? Het is een heel leuk verhaal, heel erg leuk uitgewerkt, leuke personages, maar ik mis een echt leuk eind. Hadden ze iets meer tijd aan mogen besteden.
HR
HR

Skywalker
Icoon

Meen je dat nou? Ik vond het einde - aftiteling - prima hoor :)

Hendrix schreef:

Daar zitten toch verschillende films uit 2008 tussen. Niet gaan smokkelen he.
HR
Dan heb ik die pas in 2009 in de bios gezien ;)
HR
HR

Sven
Administrator

Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000

De algehele consensus is volgens mij toch echt dat THE HANGOVER een van de leukste komedies van het jaar is, zo niet van de laatste jaren. Ik ben het daarin volledig met Skywalker eens, THE HANGOVER is briljant, júist het einde ook.

De Golden Globe nominatie voor Beste Film (Musical/Comedy) is dan ook meer dan verdiend. :)
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

The Hangover is de meest hilarische film die ik in jaren heb gezien. Als je dit niet kunt onderscheiden van de gemiddelde comedy-meuk dan heb je mijns inziens toch een mager gevoel voor humor.
HR
HR

retuow
Geselecteerd voor Oranje

Hendrix schreef:

The Hangover is de meest hilarische film die ik in jaren heb gezien. Als je dit niet kunt onderscheiden van de gemiddelde comedy-meuk dan heb je mijns inziens toch een mager gevoel voor humor.
HR
Het is een erg hilarische film, geniaal ook gewoon, en de aftiteling was ook geniaal met die foto's ja. Maar, wat ik bedoelde, is dat het eind als ze weer terug zijn precies op tijd, dat het vanaf dan een beetje magertjes is..
Maar begrijp me goed, ook ik heb de ballen uit m'n broek gelachen, maar het is m.i. niet de meest hilarische film die ik in jaren heb gezien. (dan zou ik nog even verder moeten denken..)
HR
HR

Drifter
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 oktober 1999

Laat je sowieso niet in een hoek dringen door de consensus. Als jij niet ziet wat er speciaal aan was, heb jij gelijk. Smaak is subjectief dus wat anderen zeggen, doet er niet toe. Zeker niet als het Skywalker en Sven zijn. :B
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 4 december 2001

The Hangover is een vreselijk sterke komedie. Werkelijk waar, één van de beste die ik ken!

Gister Zombieland gezien, ook echt bruut! Komt sowieso in mijn top 10 van 2009.
HRHR
HR

retuow
Geselecteerd voor Oranje

Drifter schreef:

Laat je sowieso niet in een hoek dringen door de consensus. Als jij niet ziet wat er speciaal aan was, heb jij gelijk. Smaak is subjectief dus wat anderen zeggen, doet er niet toe. Zeker niet als het Skywalker en Sven zijn. :B
HR
Ach weet je, erg leuke film, maar ik vind em zeker niet zo speciaal als Skywalker en Sven.......
HR
HR

pokalapoketl
Talent

Uit: Grootebroek
Reg.: 3 mei 2006

James Cameron and the Amazing Technicolor Rainforest

forumillustratie

De kreupele marinier Jake Sully vertrekt naar de verre planeet Pandora die vol zit met de waardevolle grondstof "unobtanium". RDA (Resources Development Administration) wil graag de hele planeet leeghalen, maar er is één probleem; op een grote klomp van het dure spul wonen de inheemse Na'vi en die zijn niet van plan zomaar hun spullen te pakken. Hier komt Jake bij kijken. Via technologische ontwikkelingen is men in staat om menselijk DNA te binden met het DNA van de Na'vi om een zogenaamde avatar te creëren, waarna de mens de avatar via zijn gedachten op afstand kan besturen. Het is aan Jake om in zijn avatarvorm een diplomatieke oplossing te vinden voor het conflict.

De verwachtingen rondom 'Avatar' zijn nogal hooggespannen; de terugkeer van Cameron na twaalf jaar, duurste film ooit, nieuwe technologie die de toekomst van film moeten worden, een op z'n zachts gezegd opmerkelijke PR-campagne... Het is misschien wat flauw, maar of 'Avatar' daadwerkelijk alle hype kan waarmaken is nog te bezien. Het is in ieder geval zeker een grootse film en een heel bijzonder project dat je eigenlijk toch wel een keer gezien moet hebben. Het eindresultaat wist mij in ieder geval te overtuigen.

En vooraf was ik nog redelijk sceptisch over de film. De trailer zag er wel interessant uit, maar ik kon er niet echt achter komen wat er nou zo baanbrekend aan moest zijn. Vooral het verhaal, zoals het gepresenteerd werd in de trailer, barstte niet bepaald van de originaliteit. En dat doet het eerlijk gezegd nog steeds niet. Wie "Dances With Wolves", "Pocahontas" of zelfs "Fern Gully" heeft gezien, zal regelmatig glitches in het matrix tegenkomen (die laatste titel zeker op het einde met een afschuwelijk kwijlerig popnummer over de eindcredits, blergh!). Cameron doet niet veel moeite om de eco-boodschap of oorlogsparallellen te voorkomen die soms balanceren op het randje van prekerigheid.

Verder is het schrijfwerk over het algemeen niet het sterkste punt aan de film. Personages zijn, vooral aan de menselijke kant, stereotypes (Stephen Lang is wel een geweldige schurk als ijzervreter) die weinig ontwikkeling doormaken en de film heeft wat moeite om op gang te komen. Vooral het eerste halfuur heeft nogal te lijden onder expositie. Deze is natuurlijk nodig om je introduceren in de wereld van Pandora en de technologie achter de avatars, maar zo nu en dan doen scènes je tenen krommen bij een gebrek aan subtiel overbrengen van informatie. Wanneer alles echter eenmaal is uitgelegd, bloeit de film op en neemt Cameron ons mee op een gedetailleerde reis door de kleurrijke wereld van Pandora.

Want dat is toch dé reden waarom ik en waarschijnlijk vele anderen 'Avatar' wilden zien. De nagenoeg compleet computergegenereerde flora en fauna in combinatie met de 3D-technologie zijn inderdaad een zeer overweldigend aanzicht. Niet elk shot is even overtuigend, maar de animaties en performance capture (goed spel van Sam Worthinton en Zoë Saldana) van de blauwe Na'vi is het neusje van de zalm in CG-karakters. Zelfs in de mindere shots blijven het "levende" wezens en begin je samen met Jake steeds meer begrip te krijgen voor hun cultuur en leef je met hun mee wanneer de druk van de menselijk bezetter verder toeneemt. Op zichzelf lijkt de cultuur en achterliggende ecologie op Pandora belachelijk, maar Cameron weet het zo te verpakken dat je het toch accepteert.

Sowieso moet je deze film in 3D kijken. In het ene shot valt het effect meer op dan het andere, maar Cameron's consistente toepassing van de techniek is een ware beleving die zelden afleidt van wat er op het scherm en in het verhaal gebeurd. Want Cameron is het nog niet verleerd om actie in dienst van het verhaal te zetten en deze vervolgens ook nog eens spectaculair maar duidelijk in beeld te brengen zoals tegenwoordig niet langer de norm lijkt te zijn.

Inhoudelijk is 'Avatar' nogal vlak, maar in het creëren van een wereld en het visueel vertellen van een verhaal met de crème de la crème van de huidige technologie is Cameron wonderwel geslaagd. Een geweldige verwenning voor je ogen die je zeker een keer in 3D gezien moet hebben.

Col. Quaritch: You haven't got lost in the woods, have you?HR
HR
HR

Drifter
Vedette

Reg.: 1 oktober 1999

Het beste dat ik in 2009 heb gezien, was:

1. Up
Ik ben geen onvoorwaardelijke fan van Pixar, maar deze film over een grijze oude man zat zo vol kleur en vol emoties dat er geen weerstand mogelijk was. Up had me na 15 minuten KO en alles wat daarna kwam, was mooi meegenomen. Niet perfect, maar wel met afstand de film van het jaar.

2. Taking Chance
Droefheid alom in dit oorlogsdrama over een oude soldaat die een gestorven jonge soldaat in een kist naar huis begeleidt voor zijn allerlaatste reis. De desillusie van de eerste bundelt zich met het onuitgesproken drama van de tweede en ergens daartussenin staat een graf met hun beider namen erop.

3. Doubt (2008)
Officeel van vorig jaar, maar ik zag dit gefilmde toneelstuk pas in 2009. Topacteurs, goed script, sobere maar doeltreffende finale en een gewetensvraag die nog uren nazindert. Wie de traagheid kan verdragen, wordt beloond met de derde beste film van 2009.

4. The Perfect Getaway
Popcorn thriller over een koppeltje wiens huwelijksreis door het paradijs wordt verstoord door een ongrijpbare seriemoordenaar. Klinkt bekend? Dat is het ook. Dit is net als Scream een spel met een overbekend genre, maar grijpt (in tegenstelling tot Scream) wel beklemmend naar de keel.

5. Drag Me To Hell
Sam Raimi was een underground held, tot hij zich in Spiderman vastbeet (en zich langzaam begon te verslikken). Met Drag Me To Hell keert hij terug naar zijn eerste genre en maakt een zeer entertainende horrorfilm die zich ergens tussen The Omen, Carrie en zijn eigen Evil Dead bevindt. Fun!

6. Last Ride
Australie dient als de eenzame en dreigende achtergrond waartegen een ontaarde vader en zijn twijfelende zoon op de vlucht slaan van hun eigen verleden, tot de zoon zijn vader begint te zien voor wie hij echt is. Coming of age met een grimmige blik op de smoel.

7. Der Baader-Meinhof Komplex
Duitse film over een tijdsgewricht waar ik slechts vanop afstand bekend mee was. De geschiedenis wordt duidelijk in beeld gebracht, maar dat gaat niet ten koste van het adrenalinegehalte van achtervolgingen, vechtpartijen en relletjes. Zowel als thriller als als geschiedenisles te kijken.

8. 9
Alweer een tekenfilmachtig iets, maar dit keer over een post-apocalyptische wereld waar slechts robotjes in overleven. Klinkt als Wall-E, maar dat is het helemaal niet. 9 is veel donkerder, grimmiger en raadselachtiger. En daarom misschien uiteindelijk ook beklijvender.

9. Star Trek
Big budget sci-fi. Vier woorden die doen dromen van verre werelden, maar vaak slechts ruiken naar de Hollywood geldmachine. Star Trek heeft echter genoeg geduld om de personages te laten ademen en genoeg humor om een over de jaren vakkundig gewurgde plot weer tot leven te brengen. Dat ik ondertussen al lang ben vergeten waar het over ging, zie ik graag door de vingers.

10. 2012
Bigger budget sci-fi. Eigenlijk wordt deze hele onzinfilm opgesomd in de scene met het instortende vliegveld. Peperdure, over the top, clichematige, totaal onrealistische, de-wereld-vergaat onzin voor stupide leeghoofden. Ik heb genoten.

Overigens kijk ik nog uit naar: The Hurt Locker, Avatar, Das weisse Band, De helaasheid der dingen, Les Barons, en Un prophète. En naar 2010 natuurlijk. Rock on!

[Dit bericht is veranderd door Drifter (op 18 december 2009 20:32:50).]
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

The Hurt Locker is echt een hele mooie film. Die is al een tijdje uit hoor... :)
HR
HR

Sven
Administrator

Ares schreef:
The Hurt Locker is echt een hele mooie film. Die is al een tijdje uit hoor... :)
HR
Ik kan me niet herinneren dat deze film in NL een bioscooprelease heeft gehad.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Lopen we in Nederland echt zo ver achter dan? Hij is in Italië al een paar maanden op dvd verkrijgbaar.

Edit: ik lees dat de film in Nederland niet eens in de bioscoop komt...

[Dit bericht is veranderd door Ares (op 19 december 2009 13:22:31).]
HR
HR

Sven
Administrator

Ares schreef:

Lopen we in Nederland echt zo ver achter dan? Hij is in Italië al een paar maanden op dvd verkrijgbaar.

Edit: ik lees dat de film in Nederland niet eens in de bioscoop komt...
HR
Dat wist ik, ja. Vandaar dat je opmerking me verbaasde. Soms zijn dat raadselachtige beslissingen.
HR
HR

Betelgeuze
Regelmatige invaller

Uit: Leiden
Reg.: 18 april 2006

Hier mijn topfilms van 2009:

1. Das weisse Band. De plot is niet altijd even duidelijk, maar wát een topfilm. Zelfs nu, een maand later, denk ik nog over deze film na. Grote thema's (schuld, boete, vergeving, schijn), ijzig briljant gefilmd en uitstekend geacteerd. Terechte Gouden Palm. Had niet verwacht dat er dit jaar een beter film uit zou komen dan deze:

2. Inglorious Basterds.
Tarantino is terug, en hoe! Bloederig, snoeihard en grappig: zijn beste film na Pulp Fiction. (Ja, ik vind hem nog beter dan Reservoir Dogs). Brad Pitt toont, na Burn After Reading, opnieuw aan een geweldige komische timing te hebben, maar dé acteur is natuurlijk Christoph Waltz als briljante en gefreakte Nazi.

3. Ponyo on the Cliff. Weer een lekker vrolijke Miyazaki, zoals altijd schitterend getekend en een intelligente plot. Het einde is iets te zoet, maar na Spirited Away zijn beste film. Minpuntje: waarom kwam hij in Nederland zo laat uit, als hij al op 19 juli 2008 (!) in Japan uitgekomen en op 31 augustus 2008 in Venetië, waarom moeten we dan nog bijna een jaar wachten totdat hij in de bios te zien is? Het is toch 2009, niet 1959?

Flop van het jaar:

* De storm. Wát een baggerfilm was dit! Wat ging er allemaal fout:
I) De titel klopt niet. De storm zelf neemt misschien 10% van de film in beslag, de rest gaat over de afloop. "Nasleep van de storm" was een betere titel geweest.
II) Zoals in slechte Hollywoodproducties wordt alles wat in een (redelijk) boek werkte, eruit gehaald en allerlei andere dingen erbij gesleept.
III) De acteurs dienen als eye candy, maar kunnen niet acteren. Iedereen schmiert.
IV) Plotgaten zo groot als de Melkweg. Voorbeeld: de hoofdpersoon gaat 100 meter zwemmen met een wollen trui aan! Iedereen met een IQ hoger dan zijn schoenmaat trekt die eerst uit, omdat je a) wol vocht opneemt en je dus naar beneden gezogen wordt en b) je dan iets warms hebt om aan te trekken als je uit het water komt.
V) Ik heb zelden zo'n ongeloofwaardig en teleurstellend einde gezien.

[Dit bericht is veranderd door Betelgeuze (op 19 december 2009 15:10:39).]
HR
HR

Skywalker
Icoon

Ponyo on the cliff wist me net zo te raken als Up. Fantastisch getekend, een verhaal dat je raakt, briljante tekenfilm en lekker in de oude stijl zonder Pixarfratsen.
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Reg.: 31 juli 2005

Ik zat net voor de zoveelste keer (nou, zeker 20e) in mijn leven ‘It’s a Wonderful Life’ te kijken en ik hield het, net zoals bij ieder andere keer dat ik van dit Capra meesterwerk heb genoten, niet droog aan het einde. :P

Voor mij is en blijft er gewoon iets magisch aan de slotscene met de kerstboom, vrienden die geld komen brengen, het boekje van Clarence en Auld Lang Syne. Nog iemand hier die al jaren of decennia fan van deze vijfsterren film is?

Ook iemand ooit opgevallen dat deze film de oorsprong van ‘Bert and Ernie’ is?
HR
HR

Jan410
International

Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 30 april 2006

Betelgeuze schreef:

Flop van het jaar:

* De storm. Wát een baggerfilm was dit! Wat ging er allemaal fout:
I) De titel klopt niet. De storm zelf neemt misschien 10% van de film in beslag, de rest gaat over de afloop. "Nasleep van de storm" was een betere titel geweest.
II) Zoals in slechte Hollywoodproducties wordt alles wat in een (redelijk) boek werkte, eruit gehaald en allerlei andere dingen erbij gesleept.
III) De acteurs dienen als eye candy, maar kunnen niet acteren. Iedereen schmiert.
IV) Plotgaten zo groot als de Melkweg. Voorbeeld: de hoofdpersoon gaat 100 meter zwemmen met een wollen trui aan! Iedereen met een IQ hoger dan zijn schoenmaat trekt die eerst uit, omdat je a) wol vocht opneemt en je dus naar beneden gezogen wordt en b) je dan iets warms hebt om aan te trekken als je uit het water komt.
V) Ik heb zelden zo'n ongeloofwaardig en teleurstellend einde gezien.
HR
100% mee eens. De film had gewoon ´ik ben mijn baby kwijt´ moeten heten, dan had ik geweten dat het een slappe chick-flick was en mocht mijn vriendin lekker in dr eentje. Dat einde vond ik trouwens wel grappig, maar niet op een positieve manier... "ow, jíj bent eigenlijk mijn mamma? Wat raar". -einde-
HR
HR

appa
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 401
Reg.: 18 oktober 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 december 2009 om 17:50:13.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: hemelslicht@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Amsterhammer schreef:

Ik zat net voor de zoveelste keer (nou, zeker 20e) in mijn leven ‘It’s a Wonderful Life’ te kijken en ik hield het, net zoals bij ieder andere keer dat ik van dit Capra meesterwerk heb genoten, niet droog aan het einde. :P

Voor mij is en blijft er gewoon iets magisch aan de slotscene met de kerstboom, vrienden die geld komen brengen, het boekje van Clarence en Auld Lang Syne. Nog iemand hier die al jaren of decennia fan van deze vijfsterren film is?

Ook iemand ooit opgevallen dat deze film de oorsprong van ‘Bert and Ernie’ is?
HR
Kijk deze film elk jaar met Kerst. Een soort ritueel zeg maar. En inderdaad elk jaar word ik erdoor geroerd. Prachtige film!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 27,4% dat Willem II wint van SC Cambuur Leeuwarden. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!