Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 75 »
BoudStyle
Idool
Uit: Abcoude
Vak: 420
Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 17 juli 2003
quote:Tsja misschien ben ik iets te stellig ook hoor, maar je laatste zin zegt het eigenlijk. Goed gemaakte maar weinig originele thriller. De pest is dat dat voor al zijn (recente) films geld, en daar heb ik dus wat meer moeite mee. Ik zal kennelijk nooit meer verrast worden door Tony Scott. Het kunstje van hem staat me nu zelfs een beetje tegen...
Drifter schreef:
Ik vond The Taking Of Pelham 123 ook best goed. Geen topper, maar ook niet zo knudde als Domino. Het grootste defect was het karakter van Denzel: veel te braaf en te saai. Naar het einde toe zat ik te supporteren voor de tegenpartij, maar die moest Amerikaans-moralistisch het onderspit delven. Verder niets te klagen: goed gemaakte maar weinig originele thriller.
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 26 september 2004
Skywalker
Icoon
Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000
quote:Misselijk na afloop dus?
stijl doet een beetje denken aan The blair Witch Project
feniks
Geselecteerd voor Oranje
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 10 juli 2003
quote:Maar het is nu eenmaal niet authenthiek, maakt dat de moeite nog steeds waard?
T-Bag schreef:
Paranormal Activity....
Wanneer het echt allemaal authentiek is dan is het een echt beangstigende 'real-movie'...
Apart om de hele film te zien als zijnde 'gefilmd' door de 2 hoofdpersonen,stijl doet een beetje denken aan The blair Witch Project.
Moet je beslist kijken
T-Bag
Moderator
Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004
quote:Yep,zeker de moeite waard en zou zeggen kijk de film,geef je eigen mening en baseer niet op anderen,waarvan zoals je zegt,de meningen nogal verschillen
feniks schreef:
(...)
Maar het is nu eenmaal niet authenthiek, maakt dat de moeite nog steeds waard?
Heb gelezen dat de meningen op zijn zachts gezegd nogal uiteen lopen.
Brasil
Legende
Reg.: 21 december 2000
quote:Ik heb hem zojuist gezien en ik moet zeggen, zet het geluid hard en je zit af en toe echt ineens tegen het plafond.
T-Bag schreef:
Paranormal Activity....
Wanneer het echt allemaal authentiek is dan is het een echt beangstigende 'real-movie'...
Apart om de hele film te zien als zijnde 'gefilmd' door de 2 hoofdpersonen,stijl doet een beetje denken aan The blair Witch Project.
Moet je beslist kijken
Skywalker
Icoon
Drifter
Vedette
Reg.: 1 oktober 1999
Drifter
Vedette
Drifter
Vedette
DamzkoO
Icoon
Uit: Amsterdam Oost
Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006
quote:Hiermee beschrijf je The Taking Of Pelham 123 precies zoals ik het heb bekeken. Van een Washington verwacht je wat meer pit en spanning en dat was hetgeen ik verwachtte voor ik de film keek. Ook alles eromheen (Washington & Travolta) werd overhyped, dus deed het me doen besluiten om de bioscoop bij de premiere te bezoeken. Juist door alle hoge verwachtingen viel de film mij tegen en naar het einde toe zat ik ook voor de tegenpartij te supporteren. Inderdaad allemaal wel goed gemaakt, maar toch wat braafjes. Nee, de film kon me niet helemaal vasthouden.
Drifter schreef:
Ik vond The Taking Of Pelham 123 ook best goed. Geen topper, maar ook niet zo knudde als Domino. Het grootste defect was het karakter van Denzel: veel te braaf en te saai. Naar het einde toe zat ik te supporteren voor de tegenpartij, maar die moest Amerikaans-moralistisch het onderspit delven. Verder niets te klagen: goed gemaakte maar weinig originele thriller.
Drifter
Vedette
zlatan-online.nl
Vedette
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 6 augustus 2003
Hendrix
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
Skywalker
Icoon
quote:Ik heb me prima vermaakt. Het was wel een typisch verhaal, maar ik heb genoten van de indrukwekkende special effects.
zlatan-online.nl schreef:
Vinden jullie 2012 ook zo ontzettend tegenvallen?
Is de grote film van dit moment, zeggen ze, vindt hem erg slecht.
BoudStyle
Idool
Uit: Abcoude
Vak: 420
Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 17 juli 2003
quote:Als je Israel Ltd. hebt gezien, dan is Jaffa, The Orange's Clockwork ook zeker de moeite waard.
Hendrix schreef:
Aanraders op het IDFA? Ik ben vandaag naar Israel Ltd, The Biggest Mall in the World en Bogotá Change geweest. Vooral eerstgenoemde is een juweeltje dat in mijn ogen door de organisatie en publiek (gezien de programmering en het bezoekersaantal vanmiddag) onterecht onderschat wordt.
Israel Ltd. legt in een drieledig portret van Noord-Amerikaanse kinderen die een jeugdkamp in Israel bezoeken op ontluisterende wijze de Zionistische lobby van de huidige machthebbers in Israel bloot. Heel knap gemaakt.
Later deze week ga ik in ieder geval nog naar The Red Chapel, Cowboys in India en Eyes Wide Open. Iemand nog andere suggesties?
Hendrix
Idool
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
quote:Helaas was daar de laatste voorstelling al van gepaseerd. Van de overige documentaires die ik nog heb gezien vorige week is vooral The Red Chapel een werkelijk fan-tas-tische film. Het op het eerste gezicht absurde plot levert een veelvoud aan hilarische momenten op, maar stelt het publiek en de betrokkenen ook voor morele dilemma's. Acteur Jacob Nossel was aanwezig en ontving een oprecht applaus voor zijn getoonde moed tijdens misschien wel het meest aangrijpende moment van de film, de principiele weigering tot salueren tijdens een massale parade ter meerdere eer en glorie van de grote leider van de Noord-Koreaanse volksrepubliek, Kim Il Jong.
BoudStyle schreef:
(...)
Als je Israel Ltd. hebt gezien, dan is Jaffa, The Orange's Clockwork ook zeker de moeite waard.
Interessante invalshoek op zijn minst.
Drifter
Vedette
Skywalker
Icoon
ElSalvador74
Legende
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 7 augustus 2004
Sirius
Vedette
Uit: Amsterdam ZO
Vak: 428
Reg.: 5 mei 2002
Grazie Roma
Vedette
Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003
El Rafael
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 15 maart 2003
Skywalker
Icoon
Drifter
Vedette
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,2% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.