Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 75 »
Jan410
Geselecteerd voor Oranje
Vak: -
Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 30 april 2006
Skywalker
Icoon
Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000
Sven
Administrator
Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Droomaankoop: -
Reg.: 6 december 2000
quote:Bron: Variety.com
Stallone readies for fifth 'Rambo'
Nu Image/Millennium Films greenlights pic
By DAVE MCNARY
'Rambo'
Sylvester Stallone teamed with Nu Image/Millennium for 2008's `Rambo,' which grossed $42 million domestically and $113 million overseas.
Nu Image/Millennium Films has greenlit the franchise's fifth installment, with Sylvester Stallone starring and directing, repeating his duties from 2008's "Rambo."
The upcoming project's storyline revolves around Rambo fighting his way through human traffickers and drug lords to rescue a young girl abducted near the U.S.-Mexico border. Production will start in the spring.
The film will be produced by Avi Lerner, Kevin King Templeton and John Thompson. Danny Dimbort, Trevor Short and Boaz Davidson will exec produce.
Stallone had indicated in interviews that a fifth Rambo was in the works. He teamed with Nu Image/Millennium on the 2008 project, which grossed $42 million domestically and $113 million overseas.
Nu Image/Millennium is in post-production on "Expendables," starring Stallone, Jason Statham, Jet Li and Mickey Rourke. The actioner's set for release on April 23 through Lionsgate.
Rambo first appeared in the 1982 pic "First Blood," followed in 1985 by "First Blood II" and in 1988 by "Rambo III."
quote:Bron: HollywoodReporter.com
'Bad Boys 3' in the works
Peter Craig will write the screenplay
By Borys Kit
Aug 30, 2009, 11:00 PM ET
hr/photos/stylus/103847-bad_boys_341x182.jpg
Columbia Pictures is developing a third installment of the high-octane 'Bad Boys' franchise, tapping Peter Craig to pen the screenplay.
The hope is to have a script that would reunite director Michael Bay, producer Jerry Bruckheimer and stars Will Smith and Martin Lawrence. At this point, with the project in the early stages, none has a deal to return.
The 'Boys' movies feature Smith and Lawrence as Miami detectives Mike Lowrey and Marcus Burnett, caught up in cases involving car chases and explosions.
The first 'Boys,' released in 1995, helped launch Bay as a director and Smith as an action star even though it was not a fire-stamped blockbuster -- it grossed $66 million domestically and $141 million worldwide.
The sequel, released in 2003 when Bay and Smith's stars had risen, grossed $138 million domestically and $273 million worldwide.
All parties have expressed a willingness to return if a story can be hammered out. One potential hurdle, however, would be the costly deals with the players.
Craig, repped by CAA and Management 360, co-wrote "The Town," which Ben Affleck is directing for Warner Bros. and which shoots in Boston next month. He is adapting anime "Cowboy Bebop" for 20th Century Fox and Keanu Reeves.
Janor
Lid 2de elftal
Uit: Groningen
Vak: 427
Reg.: 19 juni 2001
Aquilani
Basisspeler
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006
quote:Voor mij ook. Schitterende film.
Janor schreef:
Gister Ingloruious Basterds gekeken...voor mij persoonlijk de film van 2009.
Skywalker
Icoon
quote:Nu.nl
Acteur Patrick Swayze (57) overleden
Laatst gewijzigd: 15 september 2009 06:01
LOS ANGELES - De Hollywoodacteur Patrick Swayze is maandag (lokale tijd) overleden na een lang gevecht tegen kanker. Hij werd 57 jaar. Dat meldde zijn woordvoerder.
De familie van de acteur was bij zijn overlijden aanwezig. In maart 2008 werd bekend dat de acteur alvleesklierkanker had, waar hij toen al enige maanden aan leed.
Ondanks de agressieve ziekte en intensieve behandelingen bleef Swayze doorwerken als acteur. Hij was vijf maanden lang een FBI-agent in de televisieserie The Beast.
De acteur verwierf de sterrenstatus door een serie goed ontvangen films in de jaren '80 en '90. Hij werd vooral bekend door de hitfilm Dirty Dancing (1987), waar hij de rol van dansleraar had, en in het romantische drama Ghost (1990), waar hij de tegenspeler was van actrice Demi Moore. In 1991 werd Swayze door showbizzblad People uitgeroepen tot de meest sexy man op aarde.
Als jongeman uit Texas vertrok hij in 1972 naar New York om een dansopleiding te volgen. De jonge danser bleek al snel ook acteertalent te hebben. Swayze werd bekend door zijn hoofdrol in de televisieserie North and South (1985), over de Amerikaanse Burgeroorlog.
Sven
Administrator
Drifter
Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 oktober 1999
Weteringbuurt
Icoon
Winnaar WK Klassement Ajax Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: 425
Droomaankoop: Christian Chivu
Uploads: 1
Reg.: 14 maart 2002
Drifter
Vedette
kaashater
Regelmatige invaller
Reg.: 8 mei 2007
quote:Ik ben het deels met je eens, maar er is wel een simpele verklaring: een verhaal dat zo uitgebreid is als Harry Potter deel 6 kan je nooit met succes in een 3 uur-durende film stoppen.
Drifter schreef:
Harry Potter and the Halfblood Prince laat de spreekwoordelijke emmer overlopen. De eerste drie Potters waren aardig, de volgende wankelde, de vijfde ging lichtjes ten onder, en de zesde spuugt op het graf. Ik heb de boeken nooit gelezen en ga de films niet herbekijken, waardoor de plot van deze film voor mij kant noch wal raakte. Geen idee wie wat allemaal doet en waarom ze dat doen...
De dreigingen uit deze film waren lachwekkend, de hormonen van de jonge tovenaars hebben we in de vorige film al zien razen, en dat bezembal is al een tijd niet okselfris meer. Halverwege de film wou ik alleen nog weten hoe het zou aflopen en weg. Dat mag gerust raar heten, want het ziet er wel allemaal mooi uit.
Harry Potter gaat ten onder aan crappy storytelling en dat mag gerust bizar genoemd worden gezien het lof dat het bronmateriaal ten deel is gevallen...
Hendrix
Idool
Reg.: 9 december 2005
Sven
Administrator

Drifter
Vedette
Skywalker
Icoon
Sven
Administrator
Gregory V/D Wiel
Vedette
Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 25 september 2005
quote:Ik heb de film vorige week in de bios gezien en ik moet zeggen dat jij het prima verwoord.
Drifter schreef:
Up is de nieuwste big budget tekenfilm. De laatste jaren zijn er nogal wat geweest (Cars, Wall-E, Over The Hedge, Madagascar, ...) maar ze waren lang niet allemaal even leuk. Het goede nieuws voorop: Up is geweldig! Ik ga heel erg weinig zeggen over het verhaal omdat het eerste kwartier alleen al een verhaal op zich is en er daarna nog een enorm avontuur moet beginnen.
Ik had een beetje tijd nodig om aan de tekeningen te wennen, maar zodra dat gebeurd was, zat ik verbluft te kijken naar de kleurenpracht op het scherm. Met momenten wordt er zo mooi en zo slim gewerkt, dat je het gevoel krijgt naar een schilderij te kijken. Maar dat is allemaal nog van secundair belang: wat Up echt speciaal maakt is de diepte van het verhaal. Leven, vriendschap, liefde, verlies, dood en aanvaarding: het zit er allemaal in.
Het zou van Up wel eens een van de allerbeste films van dit jaar kunnen maken.
Hendrix
Idool
Reg.: 9 december 2005
quote:Inderdaad een een indrukwekkend verhaal dat toch vrij veel "volwassen" thema's aansnijdt. En dat alles begeleid door een schitterende soundtrack.
Drifter schreef:
wat Up echt speciaal maakt is de diepte van het verhaal. Leven, vriendschap, liefde, verlies, dood en aanvaarding: het zit er allemaal in.
0634
Administrator
Reg.: 2 januari 2006
BoudStyle
Idool
Uit: Abcoude
Vak: 420
Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 17 juli 2003
feniks
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 10 juli 2003
quote:Ik mag altijd graag jullie meningen/recensies over/van films lezen, maar dit stukje snap ik echt geen jota van.
BoudStyle schreef:
Mijn god, net Taking of Pelham 123 gezien.
Bij deze beloof ik plechtig dat nooit meer een film van Tony Scott en Denzel Washington samen zal kijken. Dus unstoppable zal ik met zeer groot genoeg aan mij voorbij laten gaan.
Voorspelbaarder kan je het onmogelijk worden.
Tony Scott heeft met True Romance nog kunnen overtuigen, maar daarna is het alleen maar sound design op elke scene zonder dialoog gevolgd door kaartjes waarop in gezoomed wordt om vervolgens een snelle sequentie met veel undescript frames ertussen die het gevoel van spanning en actie moet weergeven.
Taking of Pelham 123 is dus naar mijn bescheiden mening de ideale mix tussen Enemy of the State, Man on Fire & Spy Game met een vleugje Domino erbij.
Sven
Administrator
Skywalker
Icoon
BoudStyle
Idool
Uit: Abcoude
Vak: 420
Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 17 juli 2003
quote:Nee, ik vind de andere films die ik noem ook niet goed. Ik ben van mening dat Tony Scott hele voorspelbare films maakt, met vaak ook nog eens dezelfde acteurs en thema's. The Taking of Pelham 123 is geen uitzondering hierop, al zijn stijl elementen die hij al heeft laten zien in de eerder genoemde films komen weer terug in deze film.
feniks schreef:
Ik mag altijd graag jullie meningen/recensies over/van films lezen, maar dit stukje snap ik echt geen jota van.
Je vindt de film niet al te best, maar wel een ideale mix uit een paar redelijk goede films...?
(overigens geen kritiek, maar oprechte belangstelling)
Drifter
Vedette
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 94,2% dat Roda JC wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.