Ajax Netwerk
vrijdag 21 november 2014 - 21:13                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 81 pagina's: « 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 81 »

HR

Jan410
International

Vak: -
Droomaankoop: Romelu Lukaku
Reg.: 30 april 2006

eergister heb ik Gran Torino gezien. Hoewel het verhaal niet super sterk is, weet Clint Eastwood een geweldig personage neer te zetten. Vooral het eerste deel van de film, als er kwa verhaal nog weinig gebeurt, vond ik ijzersterk.
HR
HR

Skywalker
Icoon

Uit: Dagobah
Droomaankoop: Daniel Jarl
Reg.: 27 juli 2000

Inmiddels wel een hoop gezien, maar niet veel goesting die te bespreken.

Zojuist Almost famous op dvd gezien. wat een fantastische film is dat toch :) Een 15 jarig jochie wordt journalist van Rolling Stone en mag een paar weken met een band optrekken. Wat mij betreft een film zonder een wanklank.
HR
HR

Sven
Administrator

Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Droomaankoop: -
Reg.: 6 december 2000

Kijk. Dat moeten we hebben:

quote:HR
Stallone readies for fifth 'Rambo'
Nu Image/Millennium Films greenlights pic
By DAVE MCNARY
'Rambo'

Sylvester Stallone teamed with Nu Image/Millennium for 2008's `Rambo,' which grossed $42 million domestically and $113 million overseas.

Nu Image/Millennium Films has greenlit the franchise's fifth installment, with Sylvester Stallone starring and directing, repeating his duties from 2008's "Rambo."

The upcoming project's storyline revolves around Rambo fighting his way through human traffickers and drug lords to rescue a young girl abducted near the U.S.-Mexico border. Production will start in the spring.

The film will be produced by Avi Lerner, Kevin King Templeton and John Thompson. Danny Dimbort, Trevor Short and Boaz Davidson will exec produce.

Stallone had indicated in interviews that a fifth Rambo was in the works. He teamed with Nu Image/Millennium on the 2008 project, which grossed $42 million domestically and $113 million overseas.

Nu Image/Millennium is in post-production on "Expendables," starring Stallone, Jason Statham, Jet Li and Mickey Rourke. The actioner's set for release on April 23 through Lionsgate.

Rambo first appeared in the 1982 pic "First Blood," followed in 1985 by "First Blood II" and in 1988 by "Rambo III." HR
Bron: Variety.com

En dit ook:

'Bad Boys 3' in the works
Peter Craig will write the screenplay

By Borys Kit

Aug 30, 2009, 11:00 PM ET
hr/photos/stylus/103847-bad_boys_341x182.jpg
Columbia Pictures is developing a third installment of the high-octane 'Bad Boys' franchise, tapping Peter Craig to pen the screenplay.

The hope is to have a script that would reunite director Michael Bay, producer Jerry Bruckheimer and stars Will Smith and Martin Lawrence. At this point, with the project in the early stages, none has a deal to return.

The 'Boys' movies feature Smith and Lawrence as Miami detectives Mike Lowrey and Marcus Burnett, caught up in cases involving car chases and explosions.

The first 'Boys,' released in 1995, helped launch Bay as a director and Smith as an action star even though it was not a fire-stamped blockbuster -- it grossed $66 million domestically and $141 million worldwide.

The sequel, released in 2003 when Bay and Smith's stars had risen, grossed $138 million domestically and $273 million worldwide.

All parties have expressed a willingness to return if a story can be hammered out. One potential hurdle, however, would be the costly deals with the players.

Craig, repped by CAA and Management 360, co-wrote "The Town," which Ben Affleck is directing for Warner Bros. and which shoots in Boston next month. He is adapting anime "Cowboy Bebop" for 20th Century Fox and Keanu Reeves. HR
Bron: HollywoodReporter.com

[Dit bericht is veranderd door Sven (op 31 augustus 2009 09:14:01).]
HR
HR

Janor
Lid 2de elftal

Uit: Groningen
Vak: 427
Reg.: 19 juni 2001

Gister Ingloruious Basterds gekeken...voor mij persoonlijk de film van 2009.
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 september 2006

Janor schreef:

Gister Ingloruious Basterds gekeken...voor mij persoonlijk de film van 2009.
HR
Voor mij ook. Schitterende film.
HR
HR

Skywalker
Icoon

Acteur Patrick Swayze (57) overleden

Laatst gewijzigd: 15 september 2009 06:01

LOS ANGELES - De Hollywoodacteur Patrick Swayze is maandag (lokale tijd) overleden na een lang gevecht tegen kanker. Hij werd 57 jaar. Dat meldde zijn woordvoerder.

De familie van de acteur was bij zijn overlijden aanwezig. In maart 2008 werd bekend dat de acteur alvleesklierkanker had, waar hij toen al enige maanden aan leed.

Ondanks de agressieve ziekte en intensieve behandelingen bleef Swayze doorwerken als acteur. Hij was vijf maanden lang een FBI-agent in de televisieserie The Beast.

De acteur verwierf de sterrenstatus door een serie goed ontvangen films in de jaren '80 en '90. Hij werd vooral bekend door de hitfilm Dirty Dancing (1987), waar hij de rol van dansleraar had, en in het romantische drama Ghost (1990), waar hij de tegenspeler was van actrice Demi Moore. In 1991 werd Swayze door showbizzblad People uitgeroepen tot de meest sexy man op aarde.

Als jongeman uit Texas vertrok hij in 1972 naar New York om een dansopleiding te volgen. De jonge danser bleek al snel ook acteertalent te hebben. Swayze werd bekend door zijn hoofdrol in de televisieserie North and South (1985), over de Amerikaanse Burgeroorlog.HR
Nu.nl
HR
HR

Sven
Administrator

Toch weer een held uit mijn jeugd verloren vandaag. 'Be nice, until it's time...to not be nice' B) :\(

[Dit bericht is veranderd door Sven (op 15 september 2009 13:31:51).]
HR
HR

Drifter
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 oktober 1999

Inglorious Basterds is de nieuwe Tarantino. Dat gegeven volstaat om mensen naar de bioscoop te krijgen, waardoor onschuldige slachtoffers (als ik) op sleeptouw worden genomen en eveneens in de rode pluchen stoeltjes belanden.

Daar aangekomen bleek de eerste scène verbazend strak en spannend te zijn. Een SS officier ondervraagt een Franse boer die verdacht wordt van het verbergen van Joden. Gaat Tarantino dan eindelijk zijn filmische kunnen aanwenden om een verhaal in plaats van een grap te vertellen? Direct daarna krijgen we het antwoord te horen. Een pastiche van Hitler brult iets onsamenhangends. Brad Pitt eist een bloedbad onder de Duitsers. Een honkbalknuppel wordt aangewend op een manier die zelfs Scorscese even zou doen verpinken. Kortom, we zitten weer in over the top-land.

Nu, mij niet gelaten. Ik ben gek op bijvoorbeeld Die Hard en Big Trouble in Little China, twee andere onzinnige actiespektakels met een vleugje humor. Maar wat die films in gemeen hebben, is een hoog tempo. Tarantino werd in Pulp Fiction nog geprezen om zijn dialogen, in Kill Bill begonnen ze vaak in de weg te lopen, en in Death Proof was er nauwelijks iets anders dan -excusez le mot- gelul. Inglorious Basterds past in de evolutie.

Basically heb je vijf hoofdstukken en vijf hoofdscenes. Elke scene wordt voorafgegaan door 20-30 dialoog. Dat het verhaal zich in de tweede wereldoorlog afspeelt is een geluk bij een ongeluk want zo werden de referenties naar Madonna en Superman dit keer achterwege. Is het dan een slechte film? Nope, helemaal niet. Elk van de vijf eindscenes klopt helemaal, Christoph Waltz is geweldig als het talenwonder Hans Landa en er zitten een aantal prachtige beelden in.

Inglorious Basterds was een beest van een film geweest als hij 90 minuten had geduurd. De 150 minuten die hij nu duurt, had een regisseur die in staat was zijn eigen sterkten van zijn eigen manies te scheiden, niet nodig gehad. Ik ook niet. Maar al bij al zaten de rode pluchen stoeltjes best lekker.

[Dit bericht is veranderd door Drifter (op 20 september 2009 07:56:49).]
HR
HR
Top om te lezen dat er een nieuwe bad boys op komst is. Zeker geen super films maar wel super vermakelijk!

Gran Torino afgelopen week gezien.
Clint Eastwood speelt echt goed hierin. Vond het een goede film.

Op mijn lijstje staan nog:
Inglorious Bastards en Pelham
HR
HR

Drifter
Vedette

Harry Potter and the Halfblood Prince laat de spreekwoordelijke emmer overlopen. De eerste drie Potters waren aardig, de volgende wankelde, de vijfde ging lichtjes ten onder, en de zesde spuugt op het graf. Ik heb de boeken nooit gelezen en ga de films niet herbekijken, waardoor de plot van deze film voor mij kant noch wal raakte. Geen idee wie wat allemaal doet en waarom ze dat doen...

De dreigingen uit deze film waren lachwekkend, de hormonen van de jonge tovenaars hebben we in de vorige film al zien razen, en dat bezembal is al een tijd niet okselfris meer. Halverwege de film wou ik alleen nog weten hoe het zou aflopen en weg. Dat mag gerust raar heten, want het ziet er wel allemaal mooi uit.

Harry Potter gaat ten onder aan crappy storytelling en dat mag gerust bizar genoemd worden gezien het lof dat het bronmateriaal ten deel is gevallen...

[Dit bericht is veranderd door Drifter (op 22 oktober 2009 07:17:01).]
HR
HR

kaashater
Regelmatige invaller

Reg.: 8 mei 2007

Drifter schreef:

Harry Potter and the Halfblood Prince laat de spreekwoordelijke emmer overlopen. De eerste drie Potters waren aardig, de volgende wankelde, de vijfde ging lichtjes ten onder, en de zesde spuugt op het graf. Ik heb de boeken nooit gelezen en ga de films niet herbekijken, waardoor de plot van deze film voor mij kant noch wal raakte. Geen idee wie wat allemaal doet en waarom ze dat doen...

De dreigingen uit deze film waren lachwekkend, de hormonen van de jonge tovenaars hebben we in de vorige film al zien razen, en dat bezembal is al een tijd niet okselfris meer. Halverwege de film wou ik alleen nog weten hoe het zou aflopen en weg. Dat mag gerust raar heten, want het ziet er wel allemaal mooi uit.

Harry Potter gaat ten onder aan crappy storytelling en dat mag gerust bizar genoemd worden gezien het lof dat het bronmateriaal ten deel is gevallen...
HR
Ik ben het deels met je eens, maar er is wel een simpele verklaring: een verhaal dat zo uitgebreid is als Harry Potter deel 6 kan je nooit met succes in een 3 uur-durende film stoppen.

Daarom heb ik ook goede hoop voor het volgende deel, dat in 2en verfilmd gaat worden(als het goed is)
HR
HR

Hendrix
Icoon

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

The prisoner of Azkaban was anders een prima film, en dat is volgens bol.com met 435 pagina's ook geen niemendalletje.
HR
HR

Sven
Administrator

Liam Neeson als Hannibal, Bradley Cooper als Face, Sharlton Copley (District 9) als Murdock, Quinton 'Rampage' Jackson als B.A..

forumillustratie

Lachen!
HRHR
HR

Drifter
Vedette

Up is de nieuwste big budget tekenfilm. De laatste jaren zijn er nogal wat geweest (Cars, Wall-E, Over The Hedge, Madagascar, ...) maar ze waren lang niet allemaal even leuk. Het goede nieuws voorop: Up is geweldig! Ik ga heel erg weinig zeggen over het verhaal omdat het eerste kwartier alleen al een verhaal op zich is en er daarna nog een enorm avontuur moet beginnen.

Ik had een beetje tijd nodig om aan de tekeningen te wennen, maar zodra dat gebeurd was, zat ik verbluft te kijken naar de kleurenpracht op het scherm. Met momenten wordt er zo mooi en zo slim gewerkt, dat je het gevoel krijgt naar een schilderij te kijken. Maar dat is allemaal nog van secundair belang: wat Up echt speciaal maakt is de diepte van het verhaal. Leven, vriendschap, liefde, verlies, dood en aanvaarding: het zit er allemaal in.

Het zou van Up wel eens een van de allerbeste films van dit jaar kunnen maken.
HR
HR

Skywalker
Icoon

Moon is geregisseerd door Duncan Jones, zoon van David Bowie. Sam Rockwell maakt indruk als medewerker van een bedrijf dat zonneenergie op de achterkant van de maan wint. Gedurende die drie jaar is verstoken van contact met andere mensen, een robot staat hem bij. Moon is een science fiction film van het betere soort, een nadenkertje, een goeie plot en goed acteerwerk. Een van de betere films die ik dit jaar heb gezien.
HR
HR

Sven
Administrator

Michael Jackson's This Is It is een fraai eerbetoon aan een icoon. Van de perfectionist en de wereldverbeteraar tot de man die het iedereen waarmee hij werkt naar de zin wil maken en laat weten dat hij hun inbreng op prijs stelt. Het zal zeker helpen als je fan bent (schuldig...) maar het is een voor iedereen te waarderen werk geworden dat volgens mij goed op zichzelf staat. B)

Hoogtepunt voor mijzelf na de eerste keer (er gaan er nog wel een paar volgen):
Klik hier om de spoiler te bekijken
HR
HR

Gregory V/D Wiel
Vedette

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 25 september 2005

Drifter schreef:

Up is de nieuwste big budget tekenfilm. De laatste jaren zijn er nogal wat geweest (Cars, Wall-E, Over The Hedge, Madagascar, ...) maar ze waren lang niet allemaal even leuk. Het goede nieuws voorop: Up is geweldig! Ik ga heel erg weinig zeggen over het verhaal omdat het eerste kwartier alleen al een verhaal op zich is en er daarna nog een enorm avontuur moet beginnen.

Ik had een beetje tijd nodig om aan de tekeningen te wennen, maar zodra dat gebeurd was, zat ik verbluft te kijken naar de kleurenpracht op het scherm. Met momenten wordt er zo mooi en zo slim gewerkt, dat je het gevoel krijgt naar een schilderij te kijken. Maar dat is allemaal nog van secundair belang: wat Up echt speciaal maakt is de diepte van het verhaal. Leven, vriendschap, liefde, verlies, dood en aanvaarding: het zit er allemaal in.

Het zou van Up wel eens een van de allerbeste films van dit jaar kunnen maken.
HR
Ik heb de film vorige week in de bios gezien en ik moet zeggen dat jij het prima verwoord.

Erg vermakelijke film en inderdaad de diepte in het verhaal maakt het extra leuk om naar te kijken. Daarnaast de grappige scenes die in het verhaal voorkomen. Een aanrader.
HR
HR

Hendrix
Icoon

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Drifter schreef:

wat Up echt speciaal maakt is de diepte van het verhaal. Leven, vriendschap, liefde, verlies, dood en aanvaarding: het zit er allemaal in.

HR
Inderdaad een een indrukwekkend verhaal dat toch vrij veel "volwassen" thema's aansnijdt. En dat alles begeleid door een schitterende soundtrack.

[Dit bericht is veranderd door Hendrix (op 28 oktober 2009 01:40:36).]
HR
HR

0634
Legende

Reg.: 2 januari 2006

Inderdaad zeg. Wat een heerlijke film voor jong en oud. Geweldig gedaan weer van Pixar.
HR
HR

BoudStyle
Idool

Uit: Abcoude
Vak: 420
Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 17 juli 2003

Mijn god, net Taking of Pelham 123 gezien.
Bij deze beloof ik plechtig dat nooit meer een film van Tony Scott en Denzel Washington samen zal kijken. Dus unstoppable zal ik met zeer groot genoeg aan mij voorbij laten gaan.
Voorspelbaarder kan je het onmogelijk worden.
Tony Scott heeft met True Romance nog kunnen overtuigen, maar daarna is het alleen maar sound design op elke scene zonder dialoog gevolgd door kaartjes waarop in gezoomed wordt om vervolgens een snelle sequentie met veel undescript frames ertussen die het gevoel van spanning en actie moet weergeven.
Taking of Pelham 123 is dus naar mijn bescheiden mening de ideale mix tussen Enemy of the State, Man on Fire & Spy Game met een vleugje Domino erbij.
HR
HR

feniks
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 10 juli 2003

BoudStyle schreef:

Mijn god, net Taking of Pelham 123 gezien.
Bij deze beloof ik plechtig dat nooit meer een film van Tony Scott en Denzel Washington samen zal kijken. Dus unstoppable zal ik met zeer groot genoeg aan mij voorbij laten gaan.
Voorspelbaarder kan je het onmogelijk worden.
Tony Scott heeft met True Romance nog kunnen overtuigen, maar daarna is het alleen maar sound design op elke scene zonder dialoog gevolgd door kaartjes waarop in gezoomed wordt om vervolgens een snelle sequentie met veel undescript frames ertussen die het gevoel van spanning en actie moet weergeven.
Taking of Pelham 123 is dus naar mijn bescheiden mening de ideale mix tussen Enemy of the State, Man on Fire & Spy Game met een vleugje Domino erbij.
HR
Ik mag altijd graag jullie meningen/recensies over/van films lezen, maar dit stukje snap ik echt geen jota van.
Je vindt de film niet al te best, maar wel een ideale mix uit een paar redelijk goede films...?
(overigens geen kritiek, maar oprechte belangstelling)
HR
HR

Sven
Administrator

Mijn gewaardeerde collega is gewoon geen fan van de stylistische uitingen van Tony Scott. Ik kan ze altijd wel waarderen, dus wat mij betreft mag hij (zeker in samenwerking met een acteur als Washington) nog veel van dit soort films maken. Lekker. ;)
HR
HR

Skywalker
Icoon

Mee eens. Bovendien zijn Tony Scott-films nog altijd een stuk beter dan de Michael Bay-draken.
HR
HR

BoudStyle
Idool

Uit: Abcoude
Vak: 420
Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 17 juli 2003

feniks schreef:

Ik mag altijd graag jullie meningen/recensies over/van films lezen, maar dit stukje snap ik echt geen jota van.
Je vindt de film niet al te best, maar wel een ideale mix uit een paar redelijk goede films...?
(overigens geen kritiek, maar oprechte belangstelling)
HR
Nee, ik vind de andere films die ik noem ook niet goed. Ik ben van mening dat Tony Scott hele voorspelbare films maakt, met vaak ook nog eens dezelfde acteurs en thema's. The Taking of Pelham 123 is geen uitzondering hierop, al zijn stijl elementen die hij al heeft laten zien in de eerder genoemde films komen weer terug in deze film.
Ik zou zeggen kijk eens voor de grap naar Spy Game & Enemy of the State, en lees dan nog eens mijn stukje over sound design en kaartje waarop ingezoomd wordt. Ga daarna Domino kijken met in je achterhoofd mijn commentaar op de snelle montage en nondiscript frames ertussen en je snapt denk ik wat ik bedoel met dat Taking of Pelham 123 een ideale mix is tussen deze films.
HR
HR

Drifter
Vedette

Ik vond The Taking Of Pelham 123 ook best goed. Geen topper, maar ook niet zo knudde als Domino. Het grootste defect was het karakter van Denzel: veel te braaf en te saai. Naar het einde toe zat ik te supporteren voor de tegenpartij, maar die moest Amerikaans-moralistisch het onderspit delven. Verder niets te klagen: goed gemaakte maar weinig originele thriller.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 81 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 61,9% dat FC Utrecht wint van SC Cambuur Leeuwarden. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-SC Heerenveen:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!