Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 75 »
Sven
Administrator
Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Droomaankoop: -
Reg.: 6 december 2000
quote:Je hebt helemaal gelijk. On-topic over films weer!
Gabri Cule schreef:
Misschien meer een onderwerp voor het praathuis??
ik bekijk deze topic toch meer om meningen van andere te horen over films.
Drifter
Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 oktober 1999
quote:Voor we weer on topic gaan, wou ik nog even zeggen dat het natuurlijk een provocatie was om het over rapalje te hebben, maar dat ik wel heel blij ben met die maatregel. Ik vind het namelijk echt gru-we-lijk irritant.
Sven schreef:
Films zijn duur en als het niet meer van de popcornopbrengstenn enz. kan komen, dan gaat het erg lastig worden, Drifter. Jij mag het rapalje noemen, maar je mag een keer langs komen en de som maken zonder popcorn. Dan praat je écht anders, geloof me.
Sven
Administrator
quote:Een ware Hollywood-legende, een geweldige acteur en een goed mens. Trieste berichten zijn dit toch altijd.
'Paul Newman stopt met chemo'
CHICAGO - De 83-jarige acteur Paul Newman is gestopt met zijn chemotherapie en maakt zich op om te sterven. Dat meldt een groot aantal buitenlandse kranten zaterdag.
Bij de Hollywood-legende werd in januari long****** geconstateerd. Hij zou nog hooguit enkele weken te leven hebben.
Volgens onbevestigde bronnen zou Newman het ziekenhuis hebben verlaten omdat hij graag thuis wil sterven. De acteur wordt daar verzorgd door zijn vrouw Joanne en hun drie dochters. Hij zou al afscheid genomen hebben van een groot aantal vrienden.
Newman speelde sinds de jaren vijftig in meer dan tachtig film- en televisieproducties, waaronder Butch Cassidy and the Sundance Kid (1969), The Sting (1973) en The Color of Money (1986). Voor die laatste film won de acteur een Oscar. De laatste grote film waar hij zijn medewerking aan verleende, was de animatiefilm Cars. Hiervoor sprak Newman de stem van de auto Doc Hudson in.
(ANP)
Drifter
Vedette
appa
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam
Vak: 401
Reg.: 18 oktober 2002
Peter
Moderator
Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001
quote:Inderdaad. Mag ik daar qua films The Hustler en The Verdict bij zetten? Die mogen volgens mij ook niet ontbreken. Eventueel The color of money nog, het vervolg op The Hustler.
Drifter schreef:
Paul Newman is geweldig. De film van hem die iedereen gezien moet hebben, is Cool Hand Luke. Een brutaal gevangenisdrama met een geweldige hoofdrol en een laag symboliek waar je een boek over kan schrijven. Andere onmisbare films: Hud, Butch Cassidy and the Sundance Kid, en Cat on a Hot Tin Roof.
Ik weet niet waarom, maar ik heb altijd iets speciaals voor de man gevoeld. Dit nieuws raakt me dan ook echt.
Peter
Moderator
Drifter
Vedette
Sven
Administrator
quote:Pacino is ook van de 'straight to DVD' tegenwoordig.
Drifter schreef:
Pacino doet een wanhoopspoging om De Niro's carriere uit het metersdikke slop te halen?
Drifter
Vedette
wboxem85
Geselecteerd voor Oranje
Vak: -
Reg.: 23 september 2002
Peter
Moderator
Sven
Administrator
quote:Trouw
Zesde 'Harry Potter'-film acht maanden uitgesteld
(Novum/AP) - 'Harry Potter and the half-blood prince' wordt acht maanden later uitgebracht dan gepland. De film heeft in juli volgend jaar meer kans van slagen dan in november, zo meldt filmdistributeur Warner Bros heeft donderdag.
Warner Bros-directeur Alan Horn laat weten dat de productie van de film op schema loopt. Het uitstel zou niets te maken hebben met vertragingen bij de productie. "Ik heb de film gezien. Hij is fantastisch geworden. We zouden hem in november al kunnen uitbrengen", stelt de directeur.
De stakingen van schrijvers in Hollywood, die eind vorig jaar ontstonden, hebben invloed gehad op het uitbrengen van de blockbusters van volgend jaar zomer, zei Horn. Hierdoor ontstond de mogelijkheid de film te verplaatsen naar een 'open' weekeinde in het drukke zomerseizoen.
'Harry Potter and the half-blood prince' is de verfilming van het zesde boek van de Potter-reeks van J.K. Rowling. De film werd geregisseerd door David Yates, die ook deel vijf voor zijn rekening nam. In totaal schreef Rowling zeven boeken over de tovenaarsleerling.
De laatste twee delen van de filmreeks, gebaseerd op het zevende Potter boek 'Harry Potter and the deathly hallows', komen respectievelijk in 2010 en 2011 uit. Het uitstel van 'Harry Potter and the half-blood prince' zal de opnameschema's voor de laatste twee films niet beïnvloeden, zei Horn.
Op 17 juli dit jaar bracht Warner Bros de kaskraker 'The Dark Knight' uit. De film, die inmiddels bijna vijfhonderd miljoen dollar heeft binnengehaald, staat momenteel op de tweede plaats in de internationale hitlijst van de box-office aller tijden. 'Harry Potter and the half-blood prince' wordt volgend jaar ook op 17 juli uitgebracht.
fritsindespits
Geselecteerd voor Oranje
Uit: zevenhoven (zh)
Reg.: 22 maart 2003
Dragon
Idool
Zlatanist
Uit: Den Haag
Reg.: 4 februari 2000
Mr M
Moderator
Uit: Amsterdam
Vak: 413
Droomaankoop: Vurnon Anita
Uploads: 1
Reg.: 12 mei 2001
quote:Wat vond je van de film in vergelijking met Hellboy I? Vond je dat eerste deel wel de moeite waard of ligt wellicht gewoon het hele verhaal je niet?
Dragon schreef:
Hellboy II : The Golden Army
Vol verwachting naar deze film gegaan en toch wel teleurgesteld er vandaan gekomen.
Het verhaal in een notendop: Lang geleden was er een strijd tussen daarvoor vreedzaam samenlevende magische wezens en mensen. Als het lijkt dat de mensen het gaan overwinnen wordt er een meedogenloos leger van onverwoestbare gouden robotten ingezet door de wezens en die maken een bestand (wens van de Trollenkoning) mogelijk. De kroon die de macht over de wezens geeft wordt in stukken verdeeld en verdeeld over mensen en wezens.
Uiteraard wil een trol (ziet er meer uit als een kwaadaardige Elf uit Middle-Earth) nu de kroon samenstellen om de mensen te vernietigen.
Ik ging met extra interesse naar deze film aangezien Del Toro aangesteld is als Director voor "The Hobbit". Hoe hij zaken in beeld wenst te brengen en komt dat het verhaal ten goede.
Wat dat betreft vond ik het geen slechte film. Vechtscenes zien er vrij goed uit en je hebt niet het idee dat je in een achtbaan zit zoals bij een Michael Bay film.
Wat de vertolking van het verhaal betreft valt het echter wel erg tegen. Misschien dat het superheldengenre begint te vermoeien, maar het had een hoog "been there, done that" gehalte. Voeg daarbij de waardeloze acteerprestatie van de Selma Blair (vrouwelijke "hoofdrol" ) en het drama is compleet.
Je krijgt bij de film het idee dat er gewoon teveel doelen zijn die worden nagestreeft door Del Toro.
De relatie van Hellboy met Liz, de acceptatie van Hellboy door de wereld, de confrontatie met zijn vijand (nu dus Prins Nuada). Daarnaast wordt er geprobeerd overal wel humor in te gooien, wat de kracht van het verhaal toch niet ten goede komt.
Door dit alles werd ik in ieder geval niet de film in getrokken en dat is toch wat je meestal wilt ervaren.
Nee deze poging tot een komedie/actie film was het net niet. En er bestaat ook nog kans op een deel 3
Dragon
Idool
Zlatanist
Uit: Den Haag
Reg.: 4 februari 2000
Peter
Moderator
Paco Delavega
Internationale topspeler
Uit: Almelo
Reg.: 11 juni 2001
Peter
Moderator
quote:Ik denk dat ik die oversla (serieus!). Ik vond de trailer eigenlijk al tenenkrommend. Als de aangekondigde t.v. serie ook zo wordt, hou ik m'n hart vast.
Peter, heb je inmiddels Clone Wars al gezien? Hoor/lees helaas geen goede reviews hierover, toch ben ik erg benieuwd!
Paco Delavega
Internationale topspeler
quote:Heb inmiddels een (klein) stukje gezien en het valt mij tot nu toe best mee!
Peter schreef:
(...)
Ik denk dat ik die oversla (serieus!). Ik vond de trailer eigenlijk al tenenkrommend. Als de aangekondigde t.v. serie ook zo wordt, hou ik m'n hart vast.
Peter
Moderator
Paco Delavega
Internationale topspeler
doleva
Geselecteerd voor Oranje
Vak: -
Reg.: 19 november 2004
Drifter
Vedette
quote:Kortom, Lucas begint het origineel te veranderen en fans beginnen de re-edit van Lucas te re-re-editten. Gezellig boeltje zo. Ze hadden natuurlijk ook gewoon met hun tengels van het origineel af kunnen blijven.
Paco Delavega schreef:
Deze dus: http://originaltrilogy.com/forum/topic.cfm/STAR-WARS-EP-IV-2004-REVISITED-ADYWAN-DVD-9-VERSIONS-NOW-AVAILABLE/topic/5942/page/1/
Maar het is een divx op DVD die ik voor je heb.
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 17,1% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.