Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 75 »
Flavio
Regelmatige invaller
Opper Chat-Operator
Uit: Dubai
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 29 september 2003
AFCA 428
Legende
Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005
quote:Ik heb deze film gisteren in de bioscoop gezien en heb me 94 minuten lang zeer goed vermaakt. Het verhaal zit heel goed in elkaar, de actie in de film is geweldig en de hoofdrolspeler vervulde zijn rol meer dan goed.
Bryan (Liam Neeson) is een CIA-spion in ruste die af en toe nog een bewakingsklusje aanneemt voor de poen. Hij is gescheiden van Lenore (Famke Janssen) met wie hij een dochter heeft, de tiener Kim (Maggie Grace). Als na lang zeuren Kim op reis mag naar Europa staat Bryan erop dat zijn dochter hem regelmatig op de hoogte houdt. De eerste avond in Parijs belt Kim haar vader en ziet tijdens hun gesprek dat haar vriendin in een andere kamer ontvoerd wordt. Ook Kim moet eraan geloven en wordt gekidnapt. Bryan twijfelt geen moment en reist af naar Parijs waar hij zijn dochter moet zien te redden uit de klauwen van een Oost-Europese bende van seksslaafhandelaren. Hij schuwt geen enkel middel om zijn doel te bereiken.
van Reenen
Basisspeler
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 23 juni 2002
Flavio
Regelmatige invaller
Opper Chat-Operator
Sophokles
Basisspeler
Uit: Schoonhoven
Vak: 413
Droomaankoop: Christian Chivu
Uploads: 1
Reg.: 28 oktober 2003
quote:Ik heb een hele hoop ex-rentals, en ik heb er ook weleens last van - een stukje keukenpapier en een heel klein beetje vocht werkt prima.
Flavio schreef:
Nadeel ervan is dat op die dvd's vaak fouten zitten. Dit komt door de vele krassen die er in de loop der tijd op zijn gekomen. Heb een paar keer een dvd gehuurd bij de videotheek, maar heb ze géén van allen ooit af kunnen kijken.. zucht
Flavio
Regelmatige invaller
Opper Chat-Operator
Sven
Administrator
Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000

Drifter
Vedette
Reg.: 1 oktober 1999
Drifter
Vedette
Sven
Administrator
quote:Smaak is een mooi iets.
Drifter schreef:
Ain't It Cool plaatst een slechte bespreking van de nieuwe Indiana Jones film (met spoilers). Enkele kernzinnen (zonder spoilers):
The big problem with the movie is that the traps or perilous moments are completely ass-inine and ridiculous. Indy has a few lines that work and a million that don't. He just never shows signs of worry or distress. No tension.
It's definitely not a good Indy Movie. But for those of you that feel that the new Star Wars Movies robbed your childhood, expect some molestations from Uncles' George and Steven...
quote:
One thing’s for sure, after the lights come up... true fans and new ones will continue “the man in the hat’s” adventures in their imaginations.
While I can’t profess to know what Indiana Jones movie people will be expecting to see at 12:01 on May 22nd, I can say this about the one Lucas, Spielberg and Ford have given us: I liked it, a lot.
And like all the others, I’ll look forward to seeing it again with friends and having a good time. Sometimes, that’s what a good movie is for.
Peter
Moderator
Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001
Sven
Administrator
quote:Sceptisch is één ding, maar sommige mensen zullen in hun aversie tegen Lucas nooit toegeven dat het eventueel wel een goede film is.
Peter schreef:
Tsja, Sven, vind je het heel erg dat ik na The Phantom menace een beetje seceptisch ben? Niet dat ik niet ga, maar tóch....
Peter
Moderator
Drifter
Vedette
Sven
Administrator
quote:
Drifter schreef:
De kop klopt, maar de ogen staan nog niet dom genoeg...
zlatan-online.nl
Vedette
Vak: -
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 6 augustus 2003
Drifter
Vedette
quote:Ik ben nog niet gecontacteerd, bizar...
Jan de Bont maakt vervolg op Point Break
De Nederlandse regisseur Jan de Bont gaat een vervolg maken op de hitfilm Point Break uit 1991. De film, die als voorlopige titel Point Break: Indo draagt, speelt zich twintig jaar na de gebeurtenissen in het eerste deel af. Aan het slot van het origineel verdween de surfende bankrover Bodhi in de Australische golven. Het is nog niet bekend of Keanu Reeves en Patrick Swayze ook nu weer de hoofdrollen zullen vertolken.
Drifter
Vedette
Nihad
Idool
Uit: Delft
Vak: 412
Reg.: 31 juli 2001
quote:Wat een onzin. Als Indy 4 een goede film wordt dan zal men dat toegeven. Daarbij meen ik mij nog te herrineren dat ROTS destijds wel positieve kritieken kreeg, iets te positief want achteraf was ROTS ook maar zo zo.
Sven schreef:
(...)
Sceptisch is één ding, maar sommige mensen zullen in hun aversie tegen Lucas nooit toegeven dat het eventueel wel een goede film is.
Ik bedoel, als je met het idee dat hij slecht is de zaal inloopt, dan bestaat er zomaar de kans dat ie dat ook daadwerkelijk is.
Sven
Administrator
pokalapoketl
Talent
Uit: Grootebroek
Reg.: 3 mei 2006

quote:
Indiana Jones: Not as easy as it used to be.
Peter
Moderator
Drifter
Vedette
quote:[Dit bericht is veranderd door Drifter (op 24 mei 2008 03:59:19).]
In the end, however, Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull can't be seen as anything other than a very minor chapter in the adventures of one of cinema's most beloved action heroes and a disappointment for those who have waited patiently for his return. George Lucas knows a thing of two about disappointing fans when resurrecting long-dormant franchises, but what he does here is a far worse crime than he perpetrated with Star Wars. In that saga, there was still a story to tell. The episodic nature of this trilogy meant no follow-up was needed. And, if this is the best the filmmakers could come up with, the wisest course would have been to leave movie-goers with their memories.
James Berardinelli
Drifter
Vedette
Sven
Administrator
quote:Yep, was al een tijdje bekend, maar het feit dat McG de regisseur is stemt nou niet echt tot grote blijdschap. Trouwens, als de eerste een complete financiele mislukking is eindigt het al eerder, gok ik zo.
Drifter schreef:
Drie nieuwe Terminator-films in de pijplijn. Christian Bale speelt de rol van rebellenleider John Connor in drie nieuwe Terminator-films. Dat hebben de producenten op het filmfestival in Cannes gezgd tegen de Britse nieuwszender BBC.
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,8% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.