Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 23:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 80 »

HR

Sven
Administrator

Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Droomaankoop: -
Reg.: 6 december 2000

Meer details van StarWars.com:

quote:HR
Star Wars: The Clone Wars In Theaters and on Television in 2008
February 12, 2008

A new era of Star Wars entertainment begins in 2008 when Star Wars: The Clone Wars, from creator George Lucas, premieres as an all-new feature film in August, followed by the television series debut in the fall, in a partnership announced today between Lucasfilm Ltd., Warner Bros. Pictures and Turner Broadcasting System Inc.
Produced by Lucasfilm Animation, Star Wars: The Clone Wars takes audiences on incredible new Star Wars adventures, combining the legendary storytelling of Lucasfilm with an eye-popping, signature animation style. Star Wars: The Clone Wars will open in North American theaters Friday, August 15. International release dates will be announced soon.

forumillustratie

"I felt there were a lot more Star Wars stories left to tell," said George Lucas, executive producer of Star Wars: The Clone Wars. "I was eager to start telling some of them through animation and, at the same time, push the art of animation forward."
The theatrical debut of Star Wars: The Clone Wars is only the beginning of all-new Star Wars adventures that continue in the fall when the long-awaited television series premieres on Cartoon Network, followed by airings on TNT. Details regarding international broadcasts will be announced shortly. Star Wars: The Clone Wars showcases an entirely new look and feel to the galaxy far, far away -- combining the expansive scope of the Star Wars Saga with state-of-the-art computer-generated animation. Each week, viewers will see a thrilling, 30-minute "mini-movie" created by the talented artists at Lucasfilm Animation.

forumillustratie

On the front lines of an intergalactic struggle between good and evil, fans young and old will join such favorite characters as Anakin Skywalker, Obi-Wan Kenobi and Padmé Amidala, along with brand-new heroes like Anakin's padawan learner, Ahsoka. Sinister villains -- led by Darth Sidious, Count Dooku and General Grievous -- are poised to rule the galaxy. Stakes are high, and the fate of the Star Wars universe rests in the hands of the daring Jedi Knights. Their exploits lead to the action-packed battles and astonishing new revelations that fill Star Wars: The Clone Wars.
"Warner Bros. and Turner are uniquely positioned to deliver on the enormous potential of The Clone Wars because together they offer a world-class opportunity: the theatrical and home-video distribution of Warner Bros. and the broad reach of the Turner Networks," said Micheline Chau, President and Chief Operating Officer of Lucasfilm Ltd. "This terrific combination hits the key demographic groups, ranging from kids to adults, that make up the Star Wars audience."

forumillustratie

Dan Fellman, Warner Bros. Pictures President of Domestic Distribution, added, "This is a breakthrough project -- returning Star Wars to the big screen in a completely new way while beginning an exciting new chapter in George Lucas' legendary saga. We immediately felt that it would be a fantastic theatrical event and are thrilled to be bringing it to moviegoers."
"Nothing like this has ever been produced for television," said Stuart Snyder, President/COO Turner Animation,Young Adults & Kids Media. "For 30 years, Star Wars has shown that it appeals to a huge breadth of fans. The Clone Wars on Cartoon Network will be appointment television for everyone in the family. We're thrilled to be working with Lucasfilm again and very excited to be playing a role in bringing this remarkable adventure to viewers."With a new story each week, Star Wars: The Clone Wars continues the tradition of thrilling stories, astonishing visuals and extraordinary music that have always been the hallmarks of the Star Wars Saga.

Lucasfilm Animation, which is based in Marin County, Calif., with a studio in Singapore, has produced more than 30 all-new episodes of Star Wars: The Clone Wars, and production continues on even more exciting episodes.HR
HR
HR

Sven
Administrator

forumillustratie

The Clone Wars [sneak peek/trailer]

"Tragic are these losses, but prevent more, we must." B)

[Dit bericht is veranderd door Sven (op 13 februari 2008 14:08:09).]
HR
HR

Nihad
Idool

Uit: Delft
Vak: 412
Reg.: 31 juli 2001

Sorry, wordt er niet warm van.

Lijkt eerder op een spel voor de PS3.
HR
HR

Drifter
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 oktober 1999

Ik word al 20 jaar niet meer warm van wat Lucas nog uit Star Wars weet te persen... In The Valley Of Elah daarentegen is een mooie maar droevige film over vaderlandsliefde en oorlog. Tommy Lee Jones is erg sterk als een vader die zijn zoon naar de oorlog zag vertrekken, maar hem nooit meer als dezelfde man zou zien terugkeren.

Echt nieuw terrein wordt er niet betreden, maar de film ziet er sober en degelijk uit. Verder zitten er verschillende angels in de plot die voor een mooie dubbele laag zorgen en je met stof tot nadenken uit de bioscoop laten vertrekken.
HR
HR
HR
HR

Cosmo II
Talent

Uit: feyandelijk gebied
Vak: 429
Reg.: 14 augustus 2006

John Rambo

Als puber heb ik heel erg genoten van Rambo 2 en 3. Dooien tellen; altijd leuk. Maak echter aub niet de fout om je zoontje van 14 mee te nemen naar deze film!!

Dit is de goriest (in goed nederlands) en 1 van de meest verontrustende films die ik ooit gezien heb. Serieus, Hamburger Hill is een feelgoodmovie (die ik zo ga kijken om weer een beetje een zonnige kijk op het leven te krijgen) vergeleken met deze film.

Een onvolledige samenvatting:
Afgehakte hoofden
Hoofden die gewoonweg weggeschoten worden
Bad guys die doormidden geschoten worden
Rondvliegende ledenmaten
Bad guys die letterlijk tot pulp geschoten worden
Een enkele opengereten keel
In verregaande staat van ontbinding verkerende lijken
Varkens die vergenoeglijk aan lijken knabbelen
Ingewanden, altijd leuk
Gaten in bad guys zo groot dat er een tractor doorheen kan rijden
En last but not least:
Veel Killing Fields-achtige taferelen
Afgeschoten en neergestoken kinderen

De actie is perfect in beeld gebracht en oogt, hoe het mogelijk is weet ik niet, realistisch. Rest de vraag of je op deze manier (het blijft, hoewel niet zo sensationeel gebracht als 1,2 en 3, een Rambo-film) een zorgwekkende situatie* als de Birmese mag exploiteren en daarnaast mag pretenderen dat je hiermee iets wil aankaarten. Ik ben er eerlijk gezegd nog niet helemaal uit. Het eerste half uur vond ik de film ronduit walgelijk, maar dat gevoel werd toch naar de achtergrond gedrongen doordat het verhaal toch enigszins te billijken is. Integer, verre van, maar wellicht toch binnen de grenzen van het aanvaardbare.

Ondanks de nare nasmaak, een 7.5

*Waar ik overigens totaal niet van op de hoogte ben

[Dit bericht is veranderd door Cosmo II (op 14 februari 2008 22:25:33).]
HR
HR

Felicia
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 27 april 2003

The Mist is een verfilming van een verhaal geschreven door Stephen King. Regisseur Frank Darabont (o.a. The Green Mile en The Shawshank Redemption) heeft een geweldige prestatie neergelegd. Ook een horrorfilm uit zijn handen komt goed uit de verf. Ik heb me kapot geschaamd voor het publiek in de zaal, die om de meeste dingen gingen lachen, waar ik eigenlijk toch wel van mening was, dat ze dat deden, omdat ze bang waren en het niet wilden laten merken. Paar bezoekers uitten frustratie in de zaal naar de rol van Marcia Gay Harden, die een prachtrol neerzette. Ik was niet echt onder de indruk van het verhaal zelf, maar deze film, laat me toch met hele andere ogen naar het verhaal kijken.

Klik hier om de spoiler te bekijken

Nooit meer een horrorfilm in de bioscoop kijken is mijn mening.

Sweeney Todd was een film waarvan ik niet zo goed wist waar het nou echt over ging. De originele film heb ik niet gezien en ik wist dat er soort van gezongen werd in de film, maar ik had niet door dat het een musical was. Desondanks was het een geweldige film, met geweldige bijrollen van Helena Bonham Carter, Sacha Baron Cohen en Alan Rickman. Mr Depp voor een Oscar? Nee, dat niet. Maar zeker de moeite waard!

Vanavond naar August Rush en van de week nog naar Juno en No Country For Old Men. Misschien nog naar The Valley of Elah?
HR
HR

paulschoptkont
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Felicia schreef:

The Mist is een verfilming van een verhaal geschreven door Stephen King. Regisseur Frank Darabont (o.a. The Green Mile en The Shawshank Redemption) heeft een geweldige prestatie neergelegd. Ook een horrorfilm uit zijn handen komt goed uit de verf. Ik heb me kapot geschaamd voor het publiek in de zaal, die om de meeste dingen gingen lachen, waar ik eigenlijk toch wel van mening was, dat ze dat deden, omdat ze bang waren en het niet wilden laten merken. Paar bezoekers uitten frustratie in de zaal naar de rol van Marcia Gay Harden, die een prachtrol neerzette. Ik was niet echt onder de indruk van het verhaal zelf, maar deze film, laat me toch met hele andere ogen naar het verhaal kijken.

Klik hier om de spoiler te bekijken

Nooit meer een horrorfilm in de bioscoop kijken is mijn mening.

Sweeney Todd was een film waarvan ik niet zo goed wist waar het nou echt over ging. De originele film heb ik niet gezien en ik wist dat er soort van gezongen werd in de film, maar ik had niet door dat het een musical was. Desondanks was het een geweldige film, met geweldige bijrollen van Helena Bonham Carter, Sacha Baron Cohen en Alan Rickman. Mr Depp voor een Oscar? Nee, dat niet. Maar zeker de moeite waard!

Vanavond naar August Rush en van de week nog naar Juno en No Country For Old Men. Misschien nog naar The Valley of Elah?
HR
Sweeney Todd sprak me niet echt aan. Veel overbodig grafisch geweld, en sowieso een erg zwartgallig verhaal. Hou ik nooit zo van.

Aan Juno en No Country for Old Men ga je nog leuke avondjes beleven.
HR
HR

Sven
Administrator

Juno is inderdaad een juweeltje. Heerlijk onverwacht scenario, leuke acteurs (Ellen Page is geweldig!) en leuke tekstueel soms briljante liedjes erbij.

Toppie.

Trouwens, reclamefilmpje, Michael Bay-style. B)
HR
HR

BoudStyle
Idool

Uit: Abcoude
Vak: 420
Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 17 juli 2003

forumillustratie

Tropa de Elite

Brazilië
Actie / Misdaad
113 minuten

geregisseerd door José Padilha
met Wagner Moura, Caio Junqueira en André Ramiro

1997. Kapitein Nascimento van de BOPE krijgt te horen dat hij moet stoppen met werken vanwege de risico’s die gepaard gaan met zijn werk en hij de aankomende geboorte van zijn eerste kind niet wil missen. Voordat hij definitief kan ophouden met het werk moet hij eerst voor een vervanger zorgen. Tegelijkertijd concentreert de film zich op twee jeugdvrienden, “Matias” en “Neto”, die kadetten bij de militaire politie worden, maar wanhopig worden van de omringende corruptie. Wanneer het pad van Nascimento met die van Matias en Neto kruist hoopt hij in een van de twee een opvolger te vinden.
HR

Tropa de elite is de eerste speelfilm van documentairemaker Padilha. Gebaseerd op de getuigenissen van twee voormalige agenten van het semigeheime BOPE-team (een elitecorps van de politie) en het boek Elite da tropa van socioloog Luiz Edoardo Soarez zoomt de film in op de strijd tussen drugsdealers, corrupte agenten en de zelfbenoemde crème de la crème van BOPE in de sloppenwijken van Rio de Janeiro.

Tropa is de duurste Braziliaanse film ooit, en was in eigen land een groot succes. Hij is ook omstreden. ‘Een fascist’ werd Padilha in Berlijn genoemd, omdat hij de grens tussen geweld tonen, aanklagen en verheerlijken niet helemaal duidelijk leek te willen trekken.

Juryvoorzitter Costa-Gavras had duidelijk meer oog voor de onderliggende morele vragen. Heiligt het doel altijd de middelen, is daar een van. De film, die later dit jaar ook in de Nederlandse bioscopen zal worden uitgebracht, beziet realistisch de glijdende schaal waarop zowel de corrupte als de BOPE-agenten zich begeven. HR
Soms, maar dan ook heel soms kijk je een film die je echt wegblaast. Dit is er zo een.
Deze film heeft geheel terecht de gouden beer gekregen, en verdiend na mijn mening ook de oscar voor beste film van 2007. Dit is een film waar men het over 50 jaar nog over heeft. Zo krachtig, zo rauw, pure cinema die je helemaal meesleept. Als je ook maar enige liefde voor cinema hebt, dan is dit de film die je moet gaan zien. Voor mij is het een film die in 1 keer in mijn top 10 aller tijden staat.

[Dit bericht is veranderd door BoudStyle (op 22 februari 2008 12:43:56).]
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Reg.: 31 juli 2005

80th Academy Awards - Nominations

LIVE Telecast: Sunday, February 24, 2008

Performance by an actor in a leading role

George Clooney in "Michael Clayton" (Warner Bros.)
Daniel Day-Lewis in "There Will Be Blood" (Paramount Vantage and Miramax)
Johnny Depp in "Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street" (DreamWorks and Warner Bros., Distributed by DreamWorks/Paramount)
Tommy Lee Jones in "In the Valley of Elah" (Warner Independent)
Viggo Mortensen in "Eastern Promises" (Focus Features)

Performance by an actor in a supporting role

Casey Affleck in "The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford" (Warner Bros.)
Javier Bardem in "No Country for Old Men" (Miramax and Paramount Vantage)
Philip Seymour Hoffman in "Charlie Wilson's War" (Universal)
Hal Holbrook in "Into the Wild" (Paramount Vantage and River Road Entertainment)
Tom Wilkinson in "Michael Clayton" (Warner Bros.)

Performance by an actress in a leading role

Cate Blanchett in "Elizabeth: The Golden Age" (Universal)
Julie Christie in "Away from Her" (Lionsgate)
Marion Cotillard in "La Vie en Rose" (Picturehouse)
Laura Linney in "The Savages" (Fox Searchlight)
Ellen Page in "Juno" (A Mandate Pictures/Mr. Mudd Production)

Performance by an actress in a supporting role

Cate Blanchett in "I'm Not There" (The Weinstein Company)
Ruby Dee in "American Gangster" (Universal)
Saoirse Ronan in "Atonement" (Focus Features)
Amy Ryan in "Gone Baby Gone" (Miramax)
Tilda Swinton in "Michael Clayton" (Warner Bros.)

Best animated feature film of the year

"Persepolis" (Sony Pictures Classics): Marjane Satrapi and Vincent Paronnaud
"Ratatouille" (Walt Disney): Brad Bird
"Surf's Up" (Sony Pictures Releasing): Ash Brannon and Chris Buck

Achievement in art direction

"American Gangster" (Universal): Art Direction: Arthur Max; Set Decoration: Beth A. Rubino
"Atonement" (Focus Features): Art Direction: Sarah Greenwood; Set Decoration: Katie Spencer
"The Golden Compass" (New Line in association with Ingenious Film Partners): Art Direction: Dennis Gassner; Set Decoration: Anna Pinnock
"Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street" (DreamWorks and Warner Bros., Distributed by DreamWorks/Paramount): Art Direction: Dante Ferretti; Set Decoration: Francesca Lo Schiavo
"There Will Be Blood" (Paramount Vantage and Miramax): Art Direction: Jack Fisk; Set Decoration: Jim Erickson

Achievement in cinematography

"The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford" (Warner Bros.): Roger Deakins
"Atonement" (Focus Features): Seamus McGarvey
"The Diving Bell and the Butterfly" (Miramax/Pathé Renn): Janusz Kaminski
"No Country for Old Men" (Miramax and Paramount Vantage): Roger Deakins
"There Will Be Blood" (Paramount Vantage and Miramax): Robert Elswit

Achievement in costume design

"Across the Universe" (Sony Pictures Releasing) Albert Wolsky
"Atonement" (Focus Features) Jacqueline Durran
"Elizabeth: The Golden Age" (Universal) Alexandra Byrne
"La Vie en Rose" (Picturehouse) Marit Allen
"Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street" (DreamWorks and Warner Bros., Distributed by DreamWorks/Paramount) Colleen Atwood

Achievement in directing

"The Diving Bell and the Butterfly" (Miramax/Pathé Renn), Julian Schnabel
"Juno" (A Mandate Pictures/Mr. Mudd Production), Jason Reitman
"Michael Clayton" (Warner Bros.), Tony Gilroy
"No Country for Old Men" (Miramax and Paramount Vantage), Joel Coen and Ethan Coen
"There Will Be Blood" (Paramount Vantage and Miramax), Paul Thomas Anderson

Best documentary feature

"No End in Sight" (Magnolia Pictures) A Representational Pictures Production: Charles Ferguson and Audrey Marrs
"Operation Homecoming: Writing the Wartime Experience" (The Documentary Group) A Documentary Group Production: Richard E. Robbins
"Sicko" (Lionsgate and The Weinstein Company) A Dog Eat Dog Films Production: Michael Moore and Meghan O'Hara
"Taxi to the Dark Side" (THINKFilm) An X-Ray Production: Alex Gibney and Eva Orner
"War/Dance" (THINKFilm) A Shine Global and Fine Films Production: Andrea Nix Fine and Sean Fine

Best documentary short subject

"Freeheld" A Lieutenant Films Production: Cynthia Wade and Vanessa Roth
"La Corona (The Crown)" A Runaway Films and Vega Films Production: Amanda Micheli and Isabel Vega
"Salim Baba" A Ropa Vieja Films and Paradox Smoke Production: Tim Sternberg and Francisco Bello
"Sari's Mother" (Cinema Guild) A Daylight Factory Production: James Longley

Achievement in film editing

"The Bourne Ultimatum" (Universal): Christopher Rouse
"The Diving Bell and the Butterfly" (Miramax/Pathé Renn): Juliette Welfling
"Into the Wild" (Paramount Vantage and River Road Entertainment): Jay Cassidy
"No Country for Old Men" (Miramax and Paramount Vantage) Roderick Jaynes
"There Will Be Blood" (Paramount Vantage and Miramax): Dylan Tichenor

Best foreign language film of the year

";Beaufort" Israel
"The Counterfeiters" Austria
"Katyn" Poland
"Mongol" Kazakhstan
"12" Russia

Achievement in makeup

"La Vie en Rose" (Picturehouse) Didier Lavergne and Jan Archibald
"Norbit" (DreamWorks, Distributed by Paramount): Rick Baker and Kazuhiro Tsuji
"Pirates of the Caribbean: At World's End" (Walt Disney): Ve Neill and Martin Samuel

Achievement in music written for motion pictures (Original score)

"Atonement" (Focus Features) Dario Marianelli
"The Kite Runner" (DreamWorks, Sidney Kimmel Entertainment and Participant Productions, Distributed by Paramount Classics): Alberto Iglesias
"Michael Clayton" (Warner Bros.) James Newton Howard
"Ratatouille" (Walt Disney) Michael Giacchino
"3:10 to Yuma" (Lionsgate) Marco Beltrami

Achievement in music written for motion pictures (Original song)

"Falling Slowly" from "Once" (Fox Searchlight) Music and Lyric by Glen Hansard and: Marketa Irglova
"Happy Working Song" from "Enchanted" (Walt Disney): Music by Alan Menken; Lyric by Stephen Schwartz
"Raise It Up" from "August Rush" (Warner Bros.): Music and Lyric by Jamal Joseph, Charles Mack and Tevin Thomas
"So Close" from "Enchanted" (Walt Disney): Music by Alan Menken; Lyric by Stephen Schwartz
"That's How You Know" from "Enchanted" (Walt Disney): Music by Alan Menken; Lyric by Stephen Schwartz

Best motion picture of the year

"Atonement" (Focus Features) A Working Title Production: Tim Bevan, Eric Fellner and Paul Webster, Producers
"Juno" (A Mandate Pictures/Mr. Mudd Production) A Mandate Pictures/Mr. Mudd Production: Lianne Halfon, Mason Novick and Russell Smith, Producers
"Michael Clayton" (Warner Bros.) A Clayton Productions, LLC Production: Sydney Pollack, Jennifer Fox and Kerry Orent, Producers
"No Country for Old Men" (Miramax and Paramount Vantage) A Scott Rudin/Mike Zoss Production: Scott Rudin, Ethan Coen and Joel Coen, Producers
"There Will Be Blood" (Paramount Vantage and Miramax) A JoAnne Sellar/Ghoulardi Film Company Production: JoAnne Sellar, Paul Thomas Anderson and Daniel Lupi, Producers

Best animated short film

"I Met the Walrus" A Kids & Explosions Production: Josh Raskin
"Madame Tutli-Putli" (National Film Board of Canada) A National Film Board of Canada Production Chris Lavis and Maciek Szczerbowski
"Même les Pigeons Vont au Paradis (Even Pigeons Go to Heaven)" (Premium Films) A BUF Compagnie Production Samuel Tourneux and Simon Vanesse
"My Love (Moya Lyubov)" (Channel One Russia) A Dago-Film Studio, Channel One Russia and Dentsu Tec Production Alexander Petrov
"Peter & the Wolf" (BreakThru Films) A BreakThru Films/Se-ma-for Studios Production Suzie Templeton and Hugh Welchman

Best live action short film

"At Night" A Zentropa Entertainments 10 Production: Christian E. Christiansen and Louise Vesth
"Il Supplente (The Substitute)" (Sky Cinema Italia) A Frame by Frame Italia Production: Andrea Jublin
"Le Mozart des Pickpockets (The Mozart of Pickpockets)" (Premium Films) A Karé Production: Philippe Pollet-Villard
"Tanghi Argentini" (Premium Films) An Another Dimension of an Idea Production: Guido Thys and Anja Daelemans
"The Tonto Woman" A Knucklehead, Little Mo and Rose Hackney Barber Production: Daniel Barber and Matthew Brown

Achievement in sound editing

"The Bourne Ultimatum" (Universal): Karen Baker Landers and Per Hallberg
"No Country for Old Men" (Miramax and Paramount Vantage): Skip Lievsay
"Ratatouille" (Walt Disney): Randy Thom and Michael Silvers
"There Will Be Blood" (Paramount Vantage and Miramax): Christopher Scarabosio and Matthew Wood
"Transformers" (DreamWorks and Paramount in association with Hasbro): Ethan Van der Ryn and Mike Hopkins

Achievement in sound mixing

"The Bourne Ultimatum" (Universal) Scott Millan, David Parker and Kirk Francis
"No Country for Old Men" (Miramax and Paramount Vantage): Skip Lievsay, Craig Berkey, Greg Orloff and Peter Kurland
"Ratatouille" (Walt Disney): Randy Thom, Michael Semanick and Doc Kane
"3:10 to Yuma" (Lionsgate): Paul Massey, David Giammarco and Jim Stuebe
"Transformers" (DreamWorks and Paramount in association with Hasbro): Kevin O'Connell, Greg P. Russell and Peter J. Devlin

Achievement in visual effects

"The Golden Compass" (New Line in association with Ingenious Film Partners): Michael Fink, Bill Westenhofer, Ben Morris and Trevor Wood
"Pirates of the Caribbean: At World's End" (Walt Disney): John Knoll, Hal Hickel, Charles Gibson and John Frazier
"Transformers" (DreamWorks and Paramount in association with Hasbro): Scott Farrar, Scott Benza, Russell Earl and John Frazier

Adapted screenplay

"Atonement" (Focus Features), Screenplay by Christopher Hampton
"Away from Her" (Lionsgate), Written by Sarah Polley
"The Diving Bell and the Butterfly" (Miramax/Pathé Renn), Screenplay by Ronald Harwood
"No Country for Old Men" (Miramax and Paramount Vantage), Written for the screen by Joel Coen & Ethan Coen
"There Will Be Blood" (Paramount Vantage and Miramax), Written for the screen by Paul Thomas Anderson

Original screenplay

"Juno" (A Mandate Pictures/Mr. Mudd Production), Written by Diablo Cody
"Lars and the Real Girl" (MGM), Written by Nancy Oliver
"Michael Clayton" (Warner Bros.), Written by Tony Gilroy
"Ratatouille" (Walt Disney), Screenplay by Brad Bird; Story by Jan Pinkava, Jim Capobianco, Brad Bird
"The Savages" (Fox Searchlight), Written by Tamara Jenkins
HR
HR

Amsterhammer
Idool

Reg.: 31 juli 2005

En hier de Razzies. :B

Lohan and Murphy dominate Razzies

Lindsay Lohan and Eddie Murphy have both been crowned the worst actors of 2007 at the Golden Raspberry Awards, or Razzies, which spoof the Oscars.

They each won three gold spray-painted trophies worth $4.89 (£2.48).

Murphy won three of the four worst acting categories for his comedy Norbit, which was mauled by critics.

Lohan won two worst actress Razzies for I Know Who Killed Me. The film broke records by winning eight of its nine nominations, including worst film.

This shattered a record for seven Razzie wins, previously held by Showgirls and Battlefield Earth.

Lohan also won worst screen couple for a scene in which she appears opposite herself.

In I Know Who Killed Me, she plays a small-town girl abducted by a psychopath, and an alter-ego stripper who is missing body parts. It was a major box office flop, with takings of $9m (£4.5m) worldwide.

The actress was in and out of rehabilitation programs last year. In November, she served 84 minutes in jail for drunken driving and cocaine possession charges.

Norbit sees Murphy play three characters in the film about a man who meets his ideal woman while engaged to a battleaxe. He plays Norbit, plus a Chinese man and Norbit's screaming overweight wife.

Despite a poor reception from critics, it had box office success, with takings of $158m (£94m) worldwide.

His Razzie success is quite a turnaround in his fortunes, as he was up for an Oscar last year for Dreamgirls.

Some critics said Norbit, which was released just weeks before last year's Oscars, may have cost him crucial Academy Award votes for his Dreamgirls role.

His personal life also made headlines last year when he acknowledged fathering a child with Spice Girls singer Melanie Brown.

In January, Murphy and his new wife, Tracey Edmonds, split just two weeks after a "symbolic marriage ceremony".

The other worst-picture nominees were Bratz, a live-action film based on the children's' dolls; Daddy Day Camp, with Cuba Gooding Jr starring in the sequel to Murphy's Daddy Day Care; and I Now Pronounce You Chuck & Larry, Adam Sandler and Kevin James' comedy about fire-fighters posing as a gay couple.

Here is the list of Razzie winners in full:

Worst film : I Know Who Killed Me
Worst actor : Murphy in Norbit
Worst actress (tie): Lohan as twin sisters Aubrey and Dakota in I Know Who Killed Me
Worst supporting actress : Murphy in Norbit
Worst supporting actor : Murphy in Norbit
Worst screen couple : Lohan & Lohan in I Know Who Killed Me
Worst remake or rip-off : I Know Who Killed Me, based on several films
Worst prequel or sequel : Daddy Day Camp
Worst director : Chris Siverston for I Know Who Killed Me
Worst screenplay : Jeffrey Hammond for I Know Who Killed Me
Worst excuse for a horror movie (New Category) : I Know Who Killed Me

Story from BBC NEWS:
HR
HR

Peter
Moderator

Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001

John Rambo maakt gemengde gevoelens los. Het gebuikte geweld is grof en af en toe zelfs lachwekkend. de eerste Rambo-film was goed, de tweede wat minder, de derde heb ik zelfs nooit gezien. Rambo mengt zich in de genocide in Birma, als hij een groep zendelingen wil redden. Schokkende beelden die aanhaken bij wat er momenteel werkelijk in Birma gebeurt, vandaar de gemengde gevoelens. Voor de rest moet je het van het verhaal en het acteren niet echt hebben. Wel een waardig slot van de serie, met de eindscene. Dat is heel anders bij No country for old men. De Coen-brothers hebben weer een mooie en erg goede film afgeleverd waarnaar je vanwege de subtiliteiten de hele film scherp moet blijven. De film had net zo goed 'The last cowboy' kunnen heten, verwijzend naar de rol van de ingetogen en goed spelende Tommy Lee Jones. Deze film zal vannacht vast el een Oscar (of meer) winnen. Over Oscars gesproken, het zou schandalig zijn als Johnny Depp, genomineerd voor Sweeney Todd hem zou winnen voor deze film. Sweeney Todd is een mooi en artistiek vormgegeven musicalfilm zonder ziel. Het ziet er allemaal heel leuk uit en is bij tijd en wijle zelfs grappig, maar het pakt nooit, de hoofdrolspelers Helena Bonham Carter en Johnny Depp bakken er weinig van en de ontknoping zie je na een kwartier al aankomen. Terug naar de popcorn: Jumper laat zien waarom Samuel L. jackson een beperkt acteur is en waarom Hayden Christensen het voorlopig ook niet van de grote karakterrollen moet hebben. Jumpers zijn mensen die zichzelf kunnen teleporteren naar een plek die ze in gedahcten hebben. Stel je woont in New york City en je wil lunchen in parijs? Geen probleem, je denkt even aan een bistrootje ergens in montmarte en boem, je bent er. Geld tekort? Denk even aan de kluis van een bak en pats, je bent binnen om weer een miljoentje te pakken zodat je even verder komt. Alleen lastig van die hinderlijke Palladijnen die voor de regering werken en denken dat je tegen de wil van God ingaat en dus dood moet. Wat Diane Lane aan toegevoegde waarde heeft als de moeder van de hoofdpersoon is me nog niet duidelijk. Aardig filmpje zonder subtiliteiten voor met je verstand op nul. Die subtiliteiten zijn dan weer in overvloed aanwezig in de erg mooie, hilarische en menselijke film The Band's Visit. Een Egyptische politiefanfare strandt voor een dag in een dorp, ergens in Israel en wordt met gemengde gevoelens ontvangen. Het eerste kwartier is hilarisch, niet in de laatste plaats vanwege het moment dat een van de leden van de fanfare geschokt naar de foto's van de Zesdaagse Oorlog tussen o.a. Israel en Egypte kijkt. Wat hij dan doet is goed voor een lachende zaal, net als het moment waarop de mooiboy van de band, Khaled, een dorpeling l,aat zien wat hij met zinn date aan moet. De band wordt opgevangen en leert mensen kennen, de verhalen komen naar boven en het blijkt dat ondanks alle verschillen het menselijke altijd voorgaat. De film moraliseert niet en doet alleen aan observatie. Ingetogen, warm en leuk.

[Dit bericht is veranderd door Peter (op 24 februari 2008 21:50:28).]
HRHR
HR

Der Kaiser
Vedette

Reg.: 22 september 2005

Nieuwe horror: Promnight.

Nog niet uit in Nederland.

Transformers 2 komt volgend jaar uit.
HR
HR

afca mokum Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Reg.: 15 augustus 2003

Net I am Legend gekeken. Zaten een paar leuke momenten in, maar voor de rest vond ik de film te saai voor worden.
HR
HR

Drifter
Vedette

John Rambo moest het officiële slot op de explosieve carrière van de gelijkaardig genaamde moordmachine worden. De vraag die ons restte was: gaat Rambo ten onder in een waardig schietfestijn (First Blood), in een overdreven macho-actiefilm (Rambo II), of in een slaapverwekkende ode aan militair Amerika (Rambo III). Het commentaar dat ik vooraf las, deed weinig goeds vermoeden dus ik ging met een zwaar gevoel naar de begrafenis. De context van de film zit ook niet echt goed: er wordt een politiek kader geschetst van de gruwelijkheden in Birma waardoor de lijn tussen fictie en non-fictie vervaagt. Op zo'n momenten kan ik me niet onttrekken aan het gevoel dat ze er in Birma niet op zitten te wachten de backdrops van de nieuwe Stallone film te vormen.

Maar een kwartier later was er al veel goed gemaakt door een spannende opbouw. Tegen die tijd trok Rambo in een boot een 'rivier des doods' op om er een aantal goeddoeners te deponeren in bezet gebied. Vanzelfsprekend loopt die missie niet echt goed af en wordt Rambo betrokken in de ellende. Als dat gebeurt, maakt de spanning plaats voor geknal in alle toonsoorten. Rambo doorklieft mensen, knalt ze over allerlei militaire voertuigen heen en brengt ontploffingen teweeg waar ze in Hiroshima over mee kunnen spreken. Critici spreken van overdreven geweld, maar kenners (sicko's?) beweren dat de fonteinen van bloed een stuk realistischer zijn dan de beschaafde lijken die in TV-films achterblijven na een geweerschot. In elk geval, het had van mij iets minder gemogen, maar ik heb me niet verveeld.

John Rambo gaat dus nog eenmaal volledig los en lijkt daarna vrede te vinden in de laatste scènes van de film. De herinneringen zullen hem wel altijd blijven kwellen, maar ook daar zit een element van gerechtigheid in, ik heb de verschrikking Rambo III ook nog lang niet verwerkt.
HR
HR

Sven
Administrator

De Oscar Winnaars:

Grote winnaar was 'No Country For Old Men' met Oscars voor Beste Film, Beste Scenario (bewerkt), Beste Regie en Beste Bijrol (Javier Bardem).

Beste Acteur ging zoals verwacht naar Daniel Day Lewis voor There Will Be Blood en Beste Actrice was Marion Cotillard voor La Vie En Rose (La Mome).

The Bourne Ultimatum nam 3 technische Oscars mee naar huis.

Hieronder de hele lijst van IMDB:

Best Motion Picture of the Year
Winner: No Country for Old Men (2007) - Ethan Coen, Joel Coen, Scott Rudin

Best Achievement in Directing
Winner: Ethan Coen, Joel Coen for No Country for Old Men (2007)

Best Performance by an Actor in a Leading Role
Winner: Daniel Day-Lewis for There Will Be Blood (2007)

Best Writing, Screenplay Written Directly for the Screen
Winner: Juno (2007) - Diablo Cody

Best Documentary, Features
Winner: Taxi to the Dark Side (2007) - Alex Gibney, Eva Orner

Best Documentary, Short Subjects
Winner: Freeheld (2007) - Cynthia Wade, Vanessa Roth

Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Score
Winner: Atonement (2007) - Dario Marianelli

Best Achievement in Cinematography
Winner: There Will Be Blood (2007) - Robert Elswit

Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Song
Winner: Once (2006) - Glen Hansard, Markéta Irglová(“Falling Slowly” )

Best Foreign Language Film of the Year
Winner: Fälscher, Die (2007)(Austria)

Best Achievement in Editing
Winner: The Bourne Ultimatum (2007) - Christopher Rouse

Best Performance by an Actress in a Leading Role
Winner: Marion Cotillard for Môme, La (2007)

Best Achievement in Sound
Winner: The Bourne Ultimatum (2007) - Scott Millan, David Parker, Kirk Francis

Best Achievement in Sound Editing
Winner: The Bourne Ultimatum (2007) - Karen M. Baker, Per Hallberg

Best Writing, Screenplay Based on Material Previously Produced or Published
Winner: No Country for Old Men (2007) - Joel Coen, Ethan Coen

Best Performance by an Actress in a Supporting Role
Winner: Tilda Swinton for Michael Clayton (2007)

Best Short Film, Animated
Winner: Peter & the Wolf (2006) - Suzie Templeton, Hugh Welchman

Best Short Film, Live Action
Winner: Mozart des pickpockets, Le (2006) - Philippe Pollet-Villard

Best Performance by an Actor in a Supporting Role
Winner: Javier Bardem for No Country for Old Men (2007)

Best Achievement in Art Direction
Winner: Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street (2007) - Dante Ferretti, Francesca Lo Schiavo

Best Achievement in Visual Effects
Winner: The Golden Compass (2007) - Michael L. Fink, Bill Westenhofer, Ben Morris, Trevor Wood

Best Achievement in Makeup
Winner: Môme, La (2007) - Didier Lavergne, Jan Archibald

Best Animated Feature Film of the Year
Winner: Ratatouille (2007) - Brad Bird

Best Achievement in Costume Design
Winner: Elizabeth: The Golden Age (2007) - Alexandra ByrneHR
En nu even slapen. ;)
HR
HR

Peter
Moderator

Goeie lijst. Marion Cotillard is inderdaad indrukwekkend als Edith Piaf in La Vie en Rose. No Country for Old Men is een prima film, maar ik moet eerst nog kijken of There Will be Blood niet wat beter is of niet ;)
HR
HR

appa
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 401
Reg.: 18 oktober 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 25 februari 2008 om 20:43:31.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: hemelslicht@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Oscars:

Voor mij waren er 2 opmerkelijke zaken (toch nog, want het meeste was zo voorspelbaar als de pest):
- De Oscar voor Marion Cotillard. Ik heb de film niet gezien, maar dit was de verrassing van de avond.
- Het feit dat geen enkele van de acteer Oscars naar een Amerikaans acteur/actrice is gegaan. Marion Cotillard (beste vrouwelijke hoofdrol - Francaise), Tilda Swinton (beste vrouwelijke bijrol - Britse), Javier Bardem (beste mannelijke bijrol - Spaans) en Daniel Day Lewis (beste mannelijke hoofdrol - Brits).

Op Cotillard na had ik alles goed voorspeld, dus weinig verrassingen. Wel logisch dat "No Country for Old Men" won. Qua kwaliteit schijnt "There Will Be Blood" minstens net zo goed te zijn, maar de Coen broertjes hadden nog nooit gewonnen en PT Anderson was voor de eerste keer pas genomineerd.

Wel grappig dat na No Country For Old Men met 4 Oscars, The Bourne Ultimatum de grote winnaar is met 3 Oscars. Wel voor kleine awards, maar toch: zal prachtig staan op de dvd-hoes haha.
HR
HR

Stelios
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 april 2005

Ook ik ben naar John Rambo geweest.
Eerste 3 films waren absoluut jeugdsentiment, alhoewel vooral de eerste ook gewoon best een sterke serieuze film was. Deel 2 en 3 zijn voor mij ook nu nog steeds vermakelijke actiefilms.
De vierde is wat mij betreft een spannend actiespektakel, dat absoluut weet te vermaken. Dat Birma als achtergrond wordt gebruikt is een logische zet, aangezien het logisch was dat Rambo na deel 3 terug naar Thailand zou gaan, en Birma de makkelijkste, en meest geloofwaardige manier was om hem terug in actie te krijgen. De genocide die er gebeurd is heel erg echt helaas, en wellicht komt het probleem dan op onorthodoxe wijze wat meer in de publiciteit. Ik had dus ook niet veel moeite dat Birma de plek van de film was.

Er zitten uiteraard weer wat over the top momenten in, maar dat hoort toch een beetje. De film was echt heel geweldadig en bloederig, maar eerlijk gezegd komt dit wel meer bij de echte schade die kogels, en dan vooral de .50 kunnen aanrichten, zeker op de betrekkelijk korte afstand waarop geschoten wordt.
Al met al een typische Rambo film, die zich ver boven doorsnee actiefilms verheft, en je lekker anderhalf uur van de straat houdt.
HR
HR

Francesc Fabregas Soler
Icoon

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005

Hollywood writers back new deal

Hollywood's screenwriters have voted overwhelmingly to approve the contract that ended their three-month strike.

The Writers Guild of America (WGA) said nearly 94% of its 4,000 members who voted had ratified the new pay deal.

The new contract provides payment for writers for content sold on new media platforms such as the internet and DVD.

The strike crippled TV and film production for months, derailed the Golden Globe awards and threatened to do the same to the Oscars.

"This contract is a new beginning for writers in the digital age," said WGA West President Patric Verrone.

The new deal runs from 2008 to 2011 and provides writers with a fee of up to $1,200 (£604) for programmes streamed on the internet for the first two years, and 2% of a distributor's gross sales in the third year, according to the Associated Press news agency.

BBC
HR
HR
HR

Peter
Moderator

There Will Be Blood

Is een fantastische film met een excellerende Daniel Day-Lewis over het leven van een oliebaron in de periode 1989-1927. Of het een klassieker zal worden wete ik niet, maar hij komt er in de buurt. Het is in ieder geval een nieuw meesterwerk van de regisseur van Magnolia, Paul Thomas Anderson.
HR
HR

pokalapoketl
Talent

Uit: Grootebroek
Reg.: 3 mei 2006

There Will Be Blood (Paul Thomas Anderson – 2007)

forumillustratie

Californië 1898. De zilvermijner Daniel Plainview (Daniel Day-Lewis) weet met zijn zojuist vergaarde geld zichzelf tot oliebaron te schoppen. Samen met zijn schattige zoontje probeert hij zijn imperium uit te breiden door verschillende dorpjes op slinkse wijze van hun olierijke land te ontdoen. Wanneer hij een dorp bereikt waar Eli Sunday (Paul Dano) een machtige rol heeft als de plaatselijke priester, krijgt Plainview het moeilijker dan hij aanvankelijk had gedacht. Maar het moet raar lopen als de manipulatieve, meedogenloze en hyperambitieuze Plainview zijn zin uiteindelijk niet krijgt. De vraag is niet óf maar hóe - ten koste van wie en wat - hij zijn doel gaat bereiken.

Films van Paul Thomas Anderson zijn dun gezaaid en films met Daniel Day-Lewis zo mogelijk nog minder. De kans om een samenwerking tussen beiden te zien, lijkt dan ook heel klein. Met ‘There Will Be Blood’ is het er dan toch van gekomen en ergens is dat niet zo vreemd. Zowel Anders als Day-Lewis zijn perfectionisten tot op het bot en lijken eenzelfde gedachte te bezitten wanneer het op film aankomt. In ‘There Will Be Blood’ komt de samensmelting van deze twee grootheden dan ook in zijn geheel naar voren.

De opening is exemplarisch voor zowel Day-Lewis’ karakter Daniel Plainview als de rest van de film: met een scherpe, door merg en been gaande toon gevolgd door een twintig minuten lange sequentie waarin geen woord wordt gesproken, wordt het onprettige gevoel van de film direct duidelijk. ‘There Will Be Blood’ is geen film voor de massa’s en vraagt aardig wat inspanning van de kijker met een laag tempo, lange speelduur en vrij statische beelden.

In dezelfde twintig minuten maken we ook kennis met Daniel Plainview en zijn ontembare hebzucht. Met zijn na een val gebroken been, weet hij zichzelf honderden, zoniet duizenden meters vooruit te slepen naar de dichtstbijzijnde zilvertoetser. Een daad die op zich nog enig respect weet op te brengen maar gedurende de film weet Plainview met zijn hebzucht een afschuw van de kijker over zich af te roepen zonder weerga. Dit is vooral te danken aan het maniakale spel van Day-Lewis. Grote speeches, kleine gebaren, wilde dialogen of ingetogen monologen; alles wordt tot in perfectie door Day-Lewis uitgevoerd. De Oscar stond op voorhand eigenlijk al vast maar deze is eigenlijk ook niet meer dan terecht. Zijn rol als Plainview kan zomaar een klassieker als Brando in ‘The Godfather’ of Bogart in ‘Casablanca’ worden.

Day-Lewis krijgt overigens opvallend goed tegenspel van Paul Dano als de charismatische Eli Sunday. Met een gelijkbare intense manier verbeeld hij de priester met tegengestelde moraal maar gelijke innerlijk als Plainview. Beide mannen zijn er op gebrand elkaar te vernederen en overklassen waarbij hun omgeving niet wordt ontzien. Hiermee geeft Andersons adaptatie van het boek ‘Oil!’ in één keer een klap in het gezicht van de twee pijlers van Amerika: het onbegrensde kapitalisme en het religieuze fanatisme. Dit mondt uiteindelijk uit in een climax die qua toon sterk afwijkt van de rest van de film en erg bevreemdend werkt. Vergelijkbaar met Kubrick echter, werkt het wel en zou het eigenlijk niet anders moeten zijn.

Nu is het acteerwerk niet het enige wat de film zo goed maakt. Anderson weet ook enkele prachtige beelden voor te schotelen van de kale landschappen die worden onderbroken door de grote – al dan niet brandende – olietorens en soundtrack, van Radiohead gitarist Johnny Greenwood, heeft een al even bevreemdende en a-typische kracht als de rest van de film. Dit alles maakt van ‘There Will Be Blood’ een schittende mengelmoes van talenten en een schitterende aanvulling van een nu al sterk en bijzonder filmjaar. Gaat dat zien!

Daniel Plainview: I have a competition in me. I want no one else to succeed. I hate most people.HR
HR
HR

Drifter
Vedette

De nieuwe film van Sean Penn heet Into The Wild en vertelt het verhaal van een student die na zijn studies besluit de maatschappij te ontvluchten. Na te zijn opgegroeid in de hypocrisie van suburbia, worden zijn ogen geopend op de universiteit waar hij geconfronteerd wordt met de geschiedenis van honger, geweld en racisme. Daarna geeft hij al zijn geld weg, verbrandt zijn identiteitspapieren en vertrekt naar Alaska.

Penn vertelt dit alles zeer fragmentarisch, met grote sprongen in tijd, ruimte en perspectief. Zo opent en sluit de film in Alaska, waar het hoofdpersonage uiteindelijk de strijd aangaat met zijn demonen. Maar zoals meestal is de reis belangrijker dan de bestemming, en de ware inzichten worden opgedaan onderweg. De ontmoetingen met de personages die hij daar tegenkomt, vormen de ondergrond waarop uiteindelijk de finale conclusie groeit.

Into The Wild is een wat trage maar betoverende film. Een kruising tussen Kerouac's On The Road en Lynch's The Straight Story. Een overpeinzing van de vrijheid van de open ruimte en de eraan gekoppelde eenzaamheid, weerspiegeld in de akoestische strums van Eddie Vedder. Gewoon een hele mooie film.
HR
HR

Sven
Administrator

No Country For Old Men

De gebroeders Coen staan al een aantal jaren garant voor goede karaktergedreven films met her en der een slippertje (Ladykillers, Intolerable Cruelty). No Country For Old Men is echter weer een trotse toevoeging aan hun erelijst. Dankzij een ijzersterke cast, script en stemmig camerawerk is het een echte Coen-klassieker geworden.

Tommy Lee Jones zet zijn sterke reeks rollen voort als 'world weary' sheriff Ed Tom Bell en Javier Bardem is gewoon echt heel erg creepy. Zijn bijna complete emotieloosheid is bijna pijnlijk om naar te kijken. Josh Brolin bewijst in NC4OM ook dat hij meer is en meer kan dan wat hij in vroegere filmpjes als Mimic liet zien.

Absoluut en topper en met z'n Oscars kan ik dan ook niet zitten, los van het feit dat bijv. Atonement wel íets rijker bedeeld had mogen worden. ;)

8,5

Was echter 'The Three Burials Of Melquiades Estrada' nou zoveel minder? Die film kreeg geen fractie van de aandacht, maar doet naar mijn mening amper onder voor deze topper. Oh well, kan ook aan mij liggen. :B
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 27,4% dat Willem II wint van SC Cambuur Leeuwarden. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-FC Dordrecht.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!