Ajax Netwerk
woensdag 3 september 2014 - 01:44                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 80 »

HR

Drifter
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 1 oktober 1999

Een opgepoetste versie van zijn eigen eerdere post dus. Beetje jammer... :B
HR
HR

Peter
Moderator

Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001

Ik was dus helemaal vergeten dat ik dat al eens gezegd had :I [Kom maar op met die leeftijdsgeintjes..] :B
HR
HR

Paco Delavega
Internationale topspeler

Uit: Almelo
Uploads: 1
Reg.: 11 juni 2001

Dat zou weer te makkelijk zijn Peter!;) Die bewaren we gewoon voor de volgende keer!:D

Maar vandaag weer een film gekeken:

The Kingdom met o.a. Jamie Foxx

Ronald Fleury (Foxx) leidt een anti-terrorisme eenheid die de verantwoordelijken van een bomaanslag op Amerikaanse burgers in het Midden Oosten moet opsporen. Eenmaal in het weinig toegankelijke woestijnland, proberen de Amerikanen een lokale politie-officier aan hun kant te krijgen om hun onderzoek te vergemakkelijken. Maar het onderzoek wordt gedwarsboomd door bureaucratie en tradities en de levens van Fleury en zijn manschappen staan op het spel.

De film begint gelijk met knallende actie om vervolgens behoorlijk af te zwakken. Zo nu en dan een paar leuke momenten tussen Foxx, Garner en de lokale politie-officier.
HR
HR

Peter
Moderator

Oscartijd! Wat mijn keuze zou zijn staat schuingedrukt.

BEST PICTURE
"Atonement"
"Juno"
"Michael Clayton"
"No Country for Old Men"
"There Will Be Blood"

BEST ACTRESS
Cate Blanchett, "Elizabeth: The Golden Age"
Julie Christie, "Away From Her"
Marion Cotillard, "La Vie en Rose"
Laura Linney, "The Savages"
Ellen Page, "Juno"

BEST ACTOR
George Clooney, "Michael Clayton"
Daniel Day-Lewis, "There Will Be Blood"
Johnny Depp, "Sweeney Todd"
Viggo Mortensen, "Eastern Promises"
Tommy Lee Jones, "In the Valley of Elah"

BEST SUPPORTING ACTRESS
Cate Blanchett, "I'm Not There"
Ruby Dee, "American Gangster"
Saoirse Ronan, "Atonement"
Amy Ryan, "Gone Baby Gone"
Tilda Swinton, "Michael Clayton"

BEST SUPPORTING ACTOR
Casey Affleck, "The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford"
Javier Bardem, "No Country for Old Men"
Hal Holbrook, "Into The Wild"
Philip Seymour Hoffman, "Charlie Wilson's War"
Tom Wilkinson, "Michael Clayton"

BEST DIRECTOR
Paul Thomas Anderson, "There Will Be Blood"
Joel Coen and Ethan Coen, "No Country for Old Men"
Julian Schnabel, "The Diving Bell and the Butterfly"
Tony Gilroy, "Michael Clayton"
Jason Reitman, "Juno"

BEST ORIGINAL SCREENPLAY
Diablo Cody, "Juno"
Nancy Oliver, "Lars and the Real Girl"
Tony Gilroy, "Michael Clayton"
Brad Bird, Story by Jan Pinkava, Jim Capobianco, Brad Bird, "Ratatouille"
Tamara Jenkins, "The Savages"

BEST ADAPTED SCREENPLAY
Paul Thomas Anderson, "There Will Be Blood"
Christopher Hampton, "Atonement"
Ronald Harwood, "The Diving Bell and the Butterfly"
Joel Coen and Ethan Coen, "No Country for Old Men"
Sarah Polley, "Away From Her"

BEST FOREIGN LANGUAGE FILM
";Beaufort" (Israel)
"The Counterfeiters" (Austria)
"Katyn" (Poland)
"Mongol" (Kazakhstan)
"12" (Russia)

BEST ANIMATED FILM
"Persepolis"
"Ratatouille"
"Surf's Up"

BEST CINEMATOGRAPHY
"The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford" Roger Deakins
"Atonement," Seamus Mcgarvey
"The Diving Bell and the Butterfly," Janusz Kaminski
"No Country For Old Men," Roger Deakins
"There Will Be Blood," Robert Elswit

BEST COSTUME DESIGN
"Across the Universe," Albert Wolsky
"Atonement," Jacqueline Durran
"Elizabeth: The Golden Age," Alexandra Byrne
"Lust, Caution," Pan Lai
"La Vie En Rose," Marit Allen
"Sweeney Todd: The Demon Barber Of Fleet Street," Colleen Atwood

BEST DOCUMENTARY FEATURE
"No End in Sight"
"Operation Homecoming: Writing the Wartime Experience"
"Sicko"
"Taxi to the Dark Side"
"War/Dance"

BEST DOCUMENTARY SHORT SUBJECT
"Freeheld"
"La Corona" ("The Crown";)
"Ochberg's Orphans"
"Salim Baba"
"Sari's Mother"

BEST FILM EDITING
"The Bourne Ultimatum," Christopher Rouse
"The Diving Bell and the Butterfly," Juliette Welfling
"Into the Wild," Jay Cassidy
"No Country for Old Men," Roderick Jaynes
"There Will Be Blood," Dylan Tichenor

BEST MAKEUP
"La Vie en Rose"
"Norbit"
"Pirates of the Caribbean: At World's End"

BEST ORIGINAL SCORE
"Atonement", Dario Marianelli
"The Kite Runner", Alberto Iglesias
"Michael Clayton", James Newton Howard
"Ratatouille", Michael Giacchino
"3:10 to Yuma", Marco Beltrami

BEST ORIGINAL SONG
"Falling Slowly" from "Once"
"Happy Working Song" from "Enchanted"
"Raise It Up" from "August Rush"
"So Close" from "Enchanted"
"That's How You Know" from "Enchanted"

BEST ANIMATED SHORT FILM
"I Met the Walrus"
"Madame Tutli-Putli"
"Même Les Pigeons Vont au Paradis (Even Pigeons Go to Heaven)"
"My Love (Moya Lyubov)"
"Peter & the Wolf"

BEST LIVE ACTION SHORT FILM
"At Night"
"Il Supplente (The Substitute)"
"Le Mozart des Pickpockets (The Mozart of Pickpockets)"
"Tanghi Argentini"
"The Tonto Woman"

[Dit bericht is veranderd door Peter (op 22 januari 2008 23:08:22).]
HR
HR

Peter
Moderator

Na Brad Renfro (Apt Pupil) weer eentje:

CNN:

quote:HR
Actor Heath Ledger found dead

Police: Ledger's housekeeper found him dead in his Manhattan apartment

The Academy Award nominated actor was 28

Fire Department received a "cardiac arrest call"

NEW YORK (CNN) -- Actor Heath Ledger is dead, the New York Police Department said Tuesday.

Heath Ledger was found dead in his Manhattan apartment.

The Academy Award nominated actor was 28.

Ledger's housekeeper found him dead in his Manhattan apartment, New York police said.

He died at 3:26 p.m., they said.

The New York Fire Department received a call at 2:27 Tuesday responding to a "cardiac arrest call" in New York. They found an unresponsive male dead at the scene.

In 2005, the actor played Ennis Del Mar in Brokeback Mountain, about two cowboys who had a secret relationship. The role earned him the Oscar nomination.

Ledger was born in Perth, Australia. HR
Ledger speelt/speelde The Joker in The Dark Knight, de nieuwe Batman film van Christopher Nolan. Andere bekende films van hem zijn Candy, The Patriot, The Brothers Grimm, Ned Kelly, Monster's Ball, A Knight's Tale en The Four Feathers.

Als The Joker:
forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Peter (op 22 januari 2008 23:38:19).]
HR
HR

Drifter
Vedette

Als die film al klaar is (en anders misschien ook) is dit zo ongeveer de marketingstunt van het jaar. Ik zou bijna beginnen te denken dat iemand van de studio 'een ongelukje' voor hem geregeld heeft. :denk
HR
HR

Peter
Moderator

Tsja, er zijn pillen gevonden, volgens CNN. Zonde, want hij was best een veelbelovend acteur. Uiteindelijk de River Phoenix van dit decennium dus.
HR
HR

Sven
Administrator

Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000

Peter schreef:
Tsja, er zijn pillen gevonden, volgens CNN. Zonde, want hij was best een veelbelovend acteur. Uiteindelijk de River Phoenix van dit decennium dus.
HR
Damn. Dit is compleet langs me heen gegaan vandaag. Ik was geen fan of zo, maar dit shockeert me nog meer dan Brad Renfro, simpelweg omdat Ledger meer (en betere) films maakte. Klote nieuws. Bah.
HR
HR

Fossa Dei Leoni
Legende

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Damn jammer had gehoopt dat de Heath ledger nog wel een aantal keer terug zou komen in de zin van de Joker.

Zonde.
HR
HR
National Treasure 2 - Book of Secrets

Gisteren naar toegeweest en ik kan er eigenlijk vrij kort over zijn, deel 1 was gewoon beter en leuker. Erg jammer eigenlijk..

Heb mezelf wel vermaakt, maar eigenlijk was alles in deel 1 beter. Het verhaal was beter, de grapjes waren leuker (sommige waren zo gemaakt en lullig), zelfs de acteurs leken in een mindere vorm dan in deel 1. Bij deel 1 zit je eigenlijk de hele film in spanning door de zoektocht, dat gevoel krijg je in deel 2 eigenlijk geen moment. Waar in het eerste gedeelte van deze film teveel verhaal zit, zit er in het tweede gedeelte teveel actie. De balans die er zo goed was in deel 1 hebben ze verloren in deel 2.

Geen slechte film en je kan er zeker naar toe, maar verwacht zeker geen betere film dan deel 1. Ik geef hem een 6,5 tot 7-

Misschien nog een deel 3 om het te herstellen?

[Dit bericht is veranderd door ArenA (op 23 januari 2008 13:51:36).]
HR
HR

Sven
Administrator

Volle dag gisteren:

Rambo
forumillustratie

Rambo is weer ouderwets Rambo. Eerst leeft hij ergens in afzondering, dan komt er iemand met een probleem. Vervolgens zijn dilemma en dan is het matten geblazen. Dik hout zaagt met planken weer en er is geen enkele moeite gedaan om het bloedvergieten ook maar een beetje te matigen. Verstand op nul, blik op het scherm en de spieren weer zien trillen bij het afvuren van grote machinegeweren. Primitief? Ja. Diepgravend? Nee. Lekker? Absoluut. :B

7,5

Sweeney Todd: The Demon Barber Of Fleet Street
forumillustratie

Tim Burton en Johnny Depp staat meestal garant voor zeer de moeite waard zijnde films en dat is deze keer weer niet anders. Er zit uiteraard weer amper een licht beeldje in de film, maar de zwartgalligheid is bijzonder gepast in het verhaal van de ongelukkige Benjamin Barker die ten onrechte veroordeeld wordt voor een misdaad omdat de rechter destijds achter zijn vrouw aan zat. Hij zint bij zijn terugkomt op wraak.
Het resultaat is een verbluffend mooi gestyleerde, goed geacteerde (en gezongen!) musical met mooie rollen van Johnny Depp, Helena Bonham Carter, Alan Rickman en een schitterende scene stealing bijrol van Sacha Baron Cohen.

8,5

Mongol
forumillustratie

De meest verrassende film van de dag was de Oscar inzending van Kazakhstan, een indrukwekkende biografie over de opkomst van de grote Mongoolse veldheer Genghis Khan. Net voor de film gedraaid werd hoorden we dat hij een Oscarnominatie voor Beste Buitenlandse film had binnengesleept en ik kan alleen maar zeggen dat ik me dat meer dan goed kan voorstellen (zonder de andere vier gezien te hebben hoor).
Episch, schitterende gefilmd, sterke (voor mij onbekende) cast. Zeker een film om nog een keer te zien.

9

Dan In Real Life

forumillustratie

Een luchtige film als afsluiter. Leuke familie/relatie/romantische komedie met Steve Carell als weduwnaar die een vrouw ontmoet die blijkt de vriendin van zijn broer te zijn. Leuke rollen van Carell, Juliette Binoche, Dane Cook en John Mahoney (bekend als 'de vader van Frasier')

6,5
HR
HR

Jules Winnfield
Basisspeler

Uploads: 1
Reg.: 25 augustus 2005

Dat was schrikken inderdaad gisteren.
En ik kan het nog steeds niet helemaal geloven.
Wat enorm verdrietig ook natuurlijk voor zijn dochtertje en vrouw.
HR
HR

fritsindespits
Geselecteerd voor Oranje

Uit: zevenhoven (zh)
Reg.: 22 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 23 januari 2008 om 17:49:02.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 306  MSN: stephan_de_g@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
maandag na lang aandringen van verschillende kanten naar "The Kite Runner" geweest... In eerste instantie was ik een beetje scepties, verfilmingen van boeken ben ik niett altijd even dol op, maar ik heb toch zeker de hele film ademloos zitten kijken, het blijft een pakkend verhaal! Sowieso is het de laatste tijd wel hip volgens mij, films die betrekking hebben tot Afghanistan
HRHR
HR

Sven
Administrator

CLOVERFIELD

forumillustratie

Some Thing Has Found Us.

Eén of ander ding valt New York aan en het geheel wordt door een handycam vastgelegd. Enorm beklemmend, erg doeltreffend en een bijna onplezierig spannende ervaring. :B Voor liefhebbers van het genre een aanrader. Viel me 100% mee, aangezien ik geen groot monsterliefhebber ben. Vond 'm eigenlijk erg sterk.... B)

7,5
HR
HR

0634
Legende

Reg.: 2 januari 2006

Peter schreef:

(...)

Een moderne versie van Rear Window dus. Beetje jammer ;)
HR
Qua concept en idee wel. Maar anders uitgewerkt. Iets meer actie enzo. Maar qua nivo gaat iedere vergelijking wel wat mank hoor. ;)

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 24 januari 2008 20:47:21).]
HR
HR

De Leermeester
Talent

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 5 maart 2002

Vandaag Juno gezien, lekker luchtige maar in een ietswat alternatief jasje. Iemand die zijn ervaring met mij wil delen?! Ik kan er geen echt oordeel over vellen.
HR
HR

Fossa Dei Leoni
Legende

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Gisteravond Cloverfield gezien.
Ik vond het een erg goede film, spannend tot de laatste seconden.
Meer had ik niet kunnen vragen van zo een film.
8
HR
HR

De Leermeester
Talent

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 5 maart 2002

Vandaag 'The Bucket List' gezien met o.a. Morgan Freeman en Jack Jack Nicholson. Hele leuke film, zeker een aanrader! 7.5
HR
HR

pokalapoketl
Talent

Uit: Grootebroek
Reg.: 3 mei 2006

Cloverfield (Matt Reeves – 2008)

forumillustratie

Rob Hawkins verlaat New York voor Japan en wordt getrakteerd op een afscheidsfeestje. Op het feestje maakt zijn vriend Hud een videoverslag van de festiviteiten doormiddel van het opnemen van persoonlijke berichtjes aan Rob. Het feest kent zijn betere en mindere momenten tot de chaos uitbreekt in de vorm van een aardschok gevolgd door een aantal grote explosies. New York ligt onder aanval. Maar door wie? Of door wat? Tijdens de vluchtpoging van Rob en zijn vrienden blijft Hud alles filmen.

Je moet onder een wel heel erg grote steen hebben gelegen het afgelopen jaar wil je nog nooit van ‘Cloverfield’ gehoord hebben. De film is het voorlopige toppunt van viral marketing en genereerde een enorme buzz over het internet met een gigantische hype als gevolg die moeilijk aan de verwachtingen kan voldoen. Naarmate meer duidelijk werd en de film uiteindelijk niets meer bleek te zijn dan ‘Godzilla’ meets ‘The Blair Witch Project’, werd mijn enthousiasme alvast wat getemperd. Met de verwachtingen naar beneden geschroefd, kan ik toch toegeven dat ‘Cloverfield’ mij positief heeft verrast.

Dat heeft niet te maken met een veranderde opzet van de film. In de basis is ‘Cloverfield’ namelijk een vrij standaard rampen/monsterfilm: een hoop gegil, ontploffingen, instortende gebouwen en onlogische keuzes van de personages. De cast van onbekende acteurs krijgen door het script af en toe wat domme vragen en opmerkingen voor de kiezen en moeten het standaard rampenfilm cliché-pakket afwerken. Robs ex-vriendin is boos weggelopen van het feest en is na een aanval van het monster onder een muur vast komen te zitten in haar appartement. Met veel moeite heeft ze de voicemail van Rob ingesproken die haar natuurlijk koste wat kost moet proberen te redden. Zo zijn er nog enkele voorbeelden die ‘Cloverfield’ onder normale omstandigheden maar een saaie, vaak geziene ervaring zou maken.

Het gebied waar ‘Cloverfield’ de punten op scoort en waarmee de film in feite wordt gered, is namelijk de uitvoering. De hele film is opgenomen met handheld camera’s die ervoor zorgen dat je direct in de film wordt gezogen. Voor mensen die misselijk werden bij de ‘Bourne’-films kan dit misschien te heftig zijn maar met een lengte van ongeveer 80 minuten is het prima te doen. Je ziet alles wat de personages ook zouden zien en niet meer. Hierdoor lijdt de film ook niet aan een overdadige uitleg van wat het monster nou is en waar het vandaan komt. De opening van de film kan wat langdurig aanvoelen al weet het op deze manier toch een zekere band met de personages te creëren maar als de actie eenmaal begint, krijgt de film een intense spanning met zich mee.

Dit wordt versterkt met de opvallend goede effecten van de verwoeste stad. Hoewel de film zich in de nacht afspeelt, is het toch knap om te zien dat de overgang van werkelijkheid naar effect danwel studio lastig te zien is. Op momenten is het dan ook moeilijk om herinneringen van vergelijkbare beelden van 9/11 te onderdrukken. Helaas is het monster op de spaarzame momenten dat het in beeld komt wel iets te duidelijk uit de computer komen rollen. De film kent daarnaast ook een zeer goede sound editing. Aangezien de film op de credits na geen eigen muziek heeft en leunt op het geluidsaspect dan ook sterk op de effecten. Net als met de beelden krijg je dankzij het geluid het idee midden in de actie te zitten.

Of ‘Cloverfield’ uiteindelijk aan ieders verwachtingen kan voldoen zal iedereen toch voor zichzelf moeten bepalen. De film is een duidelijk geval van style over substance. Op het moment dat je niet door de film wordt opgezogen en je jezelf distantieert van de personages zul je je waarschijnlijk bekocht voelen door de marketing. Weet je je wel in te leven dan staat je een korte maar zintuigprikkelende achtbaanrit te wachten. Het is dan ook aan te raden om de film in de bioscoop te kijken want het is nog maar de vraag of de film zich op het kleine scherm op dezelfde manier staande houdt.

Hud: Looks like your should've left town a little bit earlier, huh Rob?HR
HR
HR

Peter
Moderator

Na Blair Witch wilde ik niet meer in zo'n hype trappen, maar Cloverfield trok toch aan me. Ik ben het helemaal eens met de bespreking in de vorige post en dan voorál met de opmerking dat je deze film zeker in de bioscoop moet zien. B)

We own the night is een politiethriller met Joaquin Phoenix, Eva Mendes, Robert Duvall en Mark Wahlberg. Het voegt niets toe aan de bestaande politiefilms. Dat hoeft ook niet altijd, als het op zich maar een boeiende film is en ondanks de acteerprestaties is het dat niet. De achtervolging die zo mooi had kunnen zijn is flets, het verhaal voorspelbaar en de ontknoping erg moralistisch.

Sleuth is een remake van een film waarin Sir Laurence Olivier en Michael Caine de hoofdrollen vertolkten. Caine neemt de rol van Olivier over en Jude Law speelt de rol van Caine. Het verhaal is gebaseerd op een toneelstuk, en het is dus een echte toneelstukfilm geworden, met een kat-en-muis-spel tussen de twee acteurs. Cynisme, humor en spanning. Jude Law laat zich van zijn beste kant zien en Caine kan dit gewoon op routine. Leuke remake.
HR
HR

0634
Legende

Reg.: 2 januari 2006

Peter schreef:

We own the night is een politiethriller met Joaquin Phoenix, Eva Mendes, Robert Duvall en Mark Wahlberg. Het voegt niets toe aan de bestaande politiefilms. Dat hoeft ook niet altijd, als het op zich maar een boeiende film is en ondanks de acteerprestaties is het dat niet. De achtervolging die zo mooi had kunnen zijn is flets, het verhaal voorspelbaar en de ontknoping erg moralistisch.

HR
Mee eens. Matig, nietstoevoegend aan wat we allemaal al vaak gezien hebben. Vreemd dat zo'n prima cast voor zo'n matig script gaat.

Mendez is het aanzien trouwens wel meer dan waard ;)

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 27 januari 2008 20:19:02).]
HR
HR

Drifter
Vedette

We Own The Night is een goede film die makkelijk erg goed had kunnen zijn. De cast is geweldig en er zitten verschillende scènes in die gemakkelijk memorabel hadden kunnen zijn (de achtervolging in de regen, of de shoot-out in het graanveld). Het verhaal is vrij clichématig, maar als niemand dat Scorsese aanwrijft, moeten ook mindere goden ermee weg kunnen raken.

En om die mindere god draait het een beetje, denk ik. Regisseur James Gray maakte in het verleden al het geprezen Little Odessa, maar was daarna lange tijd onzichtbaar. We Own The Night speelt zich af op dezelfde scheidslijn tussen familie en misdaad en wentelt zich in vergelijkbaar grim sfeerje. Maar een debuut is het niet meer, en voor een film van iemand met 14 jaar ervaring, mist de film net een beetje smoel.

Is het dan niks, zoals mijn voorgangers beweren? Zeker wel, iedereen kan hier een vermakelijke avond mee vullen, zeker de fans van het genre.
HR
HR

TylerDurden
Vedette

Uit: Purmerend
Vak: 410
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 24 juni 2002

Ik wil graag wat meningen horen over Cloverfield van degenen die hem hebben gezien.

SPOILER WAARSCHUWING ALS JE HEM NOG WILT ZIEN!!

Klik hier om de spoiler te bekijken
HR
HR

Drifter
Vedette

Le Scaphandre et le Papillon (The Diving Bell and the Butterfly) is een reis door het bewustzijn van een zwaar gehandicapte man. Hij ziet en hoort nog alles, maar kan nog nauwelijks communiceren. Als kijker zie je niet alleen hoe hij in deze situatie terechtkwam en hoe hij ermee omgaat, maar word je ook ondergedompeld in zijn wereld van eenzaamheid en wanhoop. Toch blijft de film constant onderhoudend, niet in het minst door de prachtige vormgeving en de vaak kurkdroge innerlijke monologen.

Als ik iets moet aanmerken, en dat is nu eenmaal het verschil tussen een fanboy en een kritische kijker, dan is het dat de film op het einde het strakke ritme een beetje laat vieren. Dat zorgt voor een zwaar kwartiertje en een einde dat niet echt goed getimed is. Verder is dit een overdonderende visuele studie die nog lang blijft nazinderen. Geweldige film.
HR
HR

Peter
Moderator

TylerDurden,
Klik hier om de spoiler te bekijken

Charlie Wilson's War is een vervelend Tom Hanks-vehikel en biopic over een congresslid die de Afghaanse rebellen van geld heeft voorzien om de strijd tegen de Russen te kunnen winnen. met flink gevoel voor patriottisme wordt in deze saaie en zielloze film Wilson als een van de grondleggers van het einde van de Koude Oorlog gezien. Julia Robberts had d'r tijd ook wel beter kunnen besteden. Nee, dan is In the valley of Elah een stuk beter. Tommy Lee Jones speelt op indrukwekkende wijze de vader van een soldaat die in irak heeft gevochten en bij terugkeer in de VS is verdwenen. Mooie film over vaderliefde, kameraadschap, oologstrauma's en, naar Kubrick, de dehumanisering van soldaten in oorlogstijd. Jones verdient die Oscar.

[Dit bericht is veranderd door Jack Army (op 6 februari 2008 18:28:48).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 66,1% dat FC Utrecht wint van ADO Den Haag. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Heracles Almelo:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!