Ajax Netwerk
donderdag 28 augustus 2014 - 09:04                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 80 »

HR

Sven
Administrator

Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Droomaankoop: -
Reg.: 6 december 2000

quote:HR
Peter schreef:
Ok, danz al ik wel in de war zijn met een andere. Iedere film werd voorafgegaan door een korte intro. Geslaagd initiatief van Tuschinski dus, zaal 1 zat goed vol, bijna uitverkocht. Atonement ga ik zeker nog een keer zien. B)
HR
Uiteindelijk was het minder geslaagd dan de bedoeling was. Het initiatief lag bij de distributeur van al deze films. Evening was zoals gezegd al uit, Kite Runner uitgesteld, American Gangster kreeg nog een officiele premiere die nu gedevalueerd was, doordat een hele zaal 'm al gezien had. ;)

Atonement gaat 1 november uit, Kite Runner 10 januari, Evening is al uit, American Gangster komt 15 november uit, Elizabeth 20 december. Even voor de volledigheid. :)
HR
HR

Peter
Moderator

Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001

Hoezo minder geslaagd? Alleen omdat er een officiele premiere wat gedevalueerd is? Dit lijkt mij een prima initiatief om publieksreacties te peilen of om iets onder de aandacht te brengen. :)
HR
HR

Sven
Administrator

Peter schreef:
Hoezo minder geslaagd? Alleen omdat er een officiele premiere wat gedevalueerd is? Dit lijkt mij een prima initiatief om publieksreacties te peilen of om iets onder de aandacht te brengen. :)
HR
Neem van mij aan dat dit leuk voor een aantal enthousiaste mensen in Amsterdam is, maar dat je er geen ruk mee opschiet. Reacties peilen? Denk je dat de campagne van AG nog niet is bepaald? Evening is al uit. Atonement gaat donderdag draaien. En als je The Kite Runner niet aan het draaien kan krijgen dan weet ik het ook niet meer. ;)
HR
HR

Peter
Moderator

Dat is ook weer waar. Maar filmliefhebbers die graag iets willen zien - er zaten zelfs mensen uit Maastricht! - doe je hier een enorm plezier mee. Je redeneert teveel vanuit de industrie denk ik, terwijl ik wat meer de andere kant op kijk ;)
HR
HR

contract of the century
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 maart 2003

Peter schreef:

Filmpremieredag van Het Parool; 4 van de 5 films gezien.

Elizabeth: The Golden Age

Het vervolg op Elizabeth uit 1998 laat de intigres van Mary van Scotyland en Philips II tegen Elizabeth zien; een moordaanslag, de Armada en verraad. Ondertussen wordt er een geschikte echtgenoot gezocht voor 'The Virgin Queen'. Over de acteerprestaties van Cate Blanchett (Elizabeth), Geoffrey Rush (Walsingham), Clive Owen (Raleigh) en anderen niets dan lof. De verhalen zitten wel redelijk in elkaar, de scenes met de Armada zijn werkelijk fantastisch, maar in het algemeen is de film soms nét wat te bombastisch; de maker wil te graag benadrukken dat we naar heel erge en vooral heel erg belangrijke dingen zitten te kijken. Gevolg: het pakt niet, de band met de emoties ontbreekt. Toch een 7.

Evening

De enige film van de dag die al uit is in de bios. Afgekraakt in de krantenrecensies en ik vraag me nog af waarom. Het is geen makkelijke film, flashbacks en heden volgen elkaar snel op, en soms een beetje zwaarmoedig. Een oude vrouw (Vanessa Redgrave) ligt op sterven en denkt terug aan een van haar jeugdliefdes. Ze komt terug in een wereld die ze al lang geleden verlaten heeft en goede en uiterst pijnlijke herinneringen komen weer bovendrijven. Claire Danes speelt de jonge versie van de vrouw. In de flashbacks vallen Patrick Wilson en vooral Hugh Dancy en Glenn Close op door goed spel. De film is doordenkt met zogenaamde wijze levenslessen, maar wat anders kan je verwachten als de film gaat over een vrouw die met zichzelf in het reine wil komen en haar bij het sterfbed staande dochtersd nog een paar dingen wil doen beseffen? Mooie kleine en heerlijke rol van Meryl Dtreep, die een cirkel compleet komt maken. 7,5

The Kite Runner

Van het boek 'De Vliegeraar' zijn er zo'n slordige 850.000 exemplaren verkocht. De film gaat op 15/12 draaien en vooraf werd gezegd dat er beveiliging met nachtcamera's was om illegaal filmen te kunnen spotten. Dat zegt wel wat over de film. 'Wat', niet meer, want de film spreekt voor zichzelf. Het is het verhaal van twee jongens, een bediende en iemand van zeer goede komaf, die meedoen aan vliegerwedstrijden in Afghanistan. We zien verschillen in de moslimculturen, een beeld van Afghanistan voor, tijdens en na de Russische Invasie, de gevolgen van de Taliban in Afghanistan, etc, maar dat zijn zijverhalen. De film is vooral een film over vriendschap en trouw en welke consequenties daaruit voortvloeien. 8,5

Atonement

De verfilming van het boek van Ian McEwan was voor mij het hoogtepunt van de dag. Een fantastische film over schuld en boetedoening, pijn en liefde en afkomst en verantwoordelijkheid. James McAvoy speelt de zoon van een bediende die gestimuleerd wordt om verder te gaan studeren, maar ook verliefd wordt op een dochter (Kiera Knightley) van de heer des huizes. Als de jongste dochter iets ziet gebeuren en dan iets te veel de Victoriaanse normen en waarden in zich heeft en besluit een moreel oordeel te vellen zijn de gevolgen daarvan niet te overzien. Mooie film over klasseverschillen en schuld met op de achtergrond de aanloop tot de Tweede Wereldoorlog en de het eerste jaar daarvan. Naast Knightley en McAvoy ook mooi acteren van Vanessa Redgrave. Goed verhaal, mooi gemaakt, uitstekend geacteerd en een bijzondere film. 9.
HR
Beter kan ik het zelf niet verwoorden alleen zou ik Elizabeth hooguit een 6,5 gunnen en Evening een 7. Beide andere films staken er ver bovenuit al vond ik inderdaad Atonement de beste; voor boeklezers zal dit anders zijn omdat zij de clou al kennen. Maar zelfs als je de plot al kent, is het een must-see-movie!
HR
HR

contract of the century
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 maart 2003

Sven schreef:

(...)

Even tussen haakjes. De film gaat 10 januari in premiere. ;)
HR
Ik denk dat Peter doelde op de première-datum in Amerika. Die is ongeveer een maand voor de Nederlandse. ;)
HR
HR

Sven
Administrator

contract of the century schreef:
(...)

Ik denk dat Peter doelde op de première-datum in Amerika. Die is ongeveer een maand voor de Nederlandse. ;)
HR
Daar gaat ie de 14e december uit, maar ik denk gewoon dat hij e.e.a. door elkaar haalde. Wat jij wil hoor. ;)

Wij interpreteren allen de woorden des Peet's net iets anders. :B
HR
HR

Mr M
Moderator

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 12 mei 2001

Sven schreef:

(...)

Daar gaat ie de 14e december uit, maar ik denk gewoon dat hij e.e.a. door elkaar haalde. Wat jij wil hoor. ;)

Wij interpreteren allen de woorden des Peet's net iets anders. :B
HR
Je kan woorden interpreteren en je kan woorden ook negeren. Wat het beste bij de woorden van Peter gedaan kan worden laat ik maar aan jouw invulling over. :)

Maar terug on-topic. Onlangs heb ik dan, na daartoe overgehaald te zijn, de film Alles is Liefde gezien.

Een film die voor zijn premiere al tot het ordinaire gepromoot was door de Vara en dagelijks in De Wereld Draait Door geplugd werd. Dat betekent echter niet gelijk dat het daarom een mindere film zou zijn, maar dergelijk commercieel volledig uitgebuite producten moeten bij mij wel altijd een stapje extra zetten om in de smaak te vallen. Wat betreft de film zelf valt al gelijk op dat het gebaseerd is op Love Actually. Een, in zijn genre, meer dan degelijke film. Op het concept van Alles is Liefde valt dan ook weinig aan te merken, al stel ik doorgaans wel prijs op originaliteit. Maar er was iets met dingen slecht bedenken en goed jatten, dus dat vergeef ik ze dan ook maar.

Verder valt al snel op dat er een werkelijk omvangrijk blik bekende Nederlanders is open getrokken, waarbij je de vraag kan stellen of ze allemaal gekozen zijn vanwege hun acteervaardigheden of juist vanwege deze bekendheid. De vraag stellen is in casu de vraag beantwoorden.

Los van deze kritische noten blijft over een film die een goed concept redelijk tot goed uitvoert en daardoor sowieso een voldoende weet te scoren. Een heerlijke Hollandsche Kerst/Sinterklaas sfeer die weliswaar overdreven en al te 'gezellig' wordt neergezet, maar na enige moeite toch wel aandoenlijk is. Tel daarbij op dat alle locaties, in ieder geval voor mij, een feest van herkenning was. Van favoriete kroegen tot aan woonomgeving, het kwam allemaal terug in de film.

Al met al is het een film die, in zijn genre, goed te verdragen is. Je moet je dan natuurlijk wel er even over heen zetten dat je soms tenenkrommend acteerwerk te verduren krijgt en er genoegen mee nemen dat het verhaal niet het gevolg is van een literair meesterwerk.

Máár, wanneer het je dan later ter oren komt dat de regisseur met droge ogen heeft beweerd dat hij zo trots is op zijn originele concept en hoopt dat hij het door kan verkopen aan het buitenland gaan er helaas toch wel weer wat puntjes af. Laten we het maar houden op een 7.

[Dit bericht is veranderd door Mr M (op 28 oktober 2007 19:16:51).]
HR
HR

PaddoStoel
Talent

Uit: 015 = delft
Vak: 410
Reg.: 1 april 2003

Iemand al The Kingdom gezien?
HR
HR

Flavio
Regelmatige invaller
Opper Chat-Operator

Uit: Ùاد٠اÙÙÙÙ&Ug
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 september 2003

Net nog even een Steven Seagal film bekeken. Ditmaal 'Nico <Above the Law>', hij blijft goed! Wat een acteur hè jongens.. B)
HR
HR

Peter
Moderator

PaddoStoel schreef:

Iemand al The Kingdom gezien?
HR
Ja. heb er gemengde gevoelens over. het viel niet echt tegen, maar het viel ook niet mee. Blijkt uiteindelijk toch doorsnee en cliché te worden. Zesje.
HR
HR

Drifter
Vedette

Reg.: 1 oktober 1999

A Guide To Recognising Your Saints mengt een klassiek Scorsese film over kleine etters in een grote stad met een gezinsdrama. Dito is een opgeschoten puber die samen met zijn maten door NY banjert, meestal op zoek naar het volgende conflict met een rivaliserende bende. Maar binnenin knaagt er iets aan Dito, die eigenlijk al weet dat hij iets anders van het leven wil. Terwijl hij aan de ene kant wordt aangetrokken door de mensen om hem heen, voelt hij aan de andere kant ook steeds meer afstand tot hen.

De film is vlot maar lichtjes experimenteel in beeld gebracht, met een opvallende montage en personages die zich soms rechtstreeks tot de camera richten. Het niveau van de soundtrack had iets constanter gekund, maar is op zijn beste momenten (Baker Street) meeslepend. Shia LaBeouf speelt de hoofdrol overtuigend en breed, terwijl Robert Downey Jr. minstens even goed is op een ingehouden manier.

A Guide To Recognising Your Saints is een kleine film qua budget, maar valt op door zijn originele vormgeving en realistisch verhaal. Je krijgt hier geen lijnrechte plot aangereikt maar een reeks gebeurtenissen, waar je zelf maar iets kloppends van moet maken. Prima film, zo mogen er meer zijn.

[Dit bericht is veranderd door Drifter (op 31 oktober 2007 21:26:49).]
HR
HR

Sven
Administrator

Voor de fans:

Fox sets date for 'X-Files' sequel

Scully, Mulder return to theaters on July 25

forumillustratie
The 1998 'X-Files' feature grossed $187 million worldwide.

The long-awaited second "X-Files" film is finally a go, with 20th Century Fox setting a July 25, 2008 release date.
Untitled project reunites "X-Files" creator Chris Carter will thesps David Duchovny and Gillian Anderson, who will reprise their signature roles as FBI agents Fox Mulder and Dana Scully.

Carter begins lensing in December in Vancouver from a script he co-wrote with Frank Spotnitz, a veteran scribe of the long-running "X-Files" television series, which became a worldwide hit during its 1993-2002 run on the Fox network. Spotnitz also co-wrote with Carter the screenplay for 1998 feature "X-Files." Carter and Spotnitz will also serve as producers.

Studio is keeping the film's logline under wraps, but stressed the pic is a stand-alone story and supernatural thriller that takes the complicated relationship between Mulder and Scully in new directions.

As of now, there are only two other titles skedded for July 25, both comedies. Sony unspools Will Ferrell-John C. Reilly starrer "Step Brothers," directed by Adam McKay, while MGM has bows untitled Ice Cube family laffer.

Plan to bring the "X-Files" sequel to the bigscreen was waylaid when Chris Carter brought a 2005 lawsuit against Fox over how the "X-Files" syndication profits were divvied up. Suit was later settled.

Earlier this year, the issue seemed to have been resolved, with Duchovny and Anderson both indicating that the film was finally moving forward.

Released in 1998, feature film "The X-Files" grossed $187 million worldwide, including a domestic haul of $83.9 million and an international cume of more than $103 million.HR
Variety.com
HRHR
HR

Sven
Administrator

Beowulf

Ik kan me de lessen nog goed herinneren tijdens Engels waarin we het oud Engelse Beowulf behandelden. Robert Zemeckis ook en die besloot het maar weer eens te gaan verfilmen. Aangezien 'motion capture', de techniek waarmee ook 'The Polar Express werd gemaakt, het speeltje van de dag voor Zemeckis is, heeft hij Beowulf ook op deze wijze gemaakt.

Helaas niet met groot succes. De dialogen zijn vlak, de gezichten blijven wat emotieloos (de ogen vooral) en de film 'pakt' eigenlijk geen moment. De film had beter op de '300' manier gemaakt kunnen worden, wellicht dat het er dan toonbaar uit had gezien. Ik vrees dat dit een grote miskleun is geworden die ik niemand aan kan raden.

Dat Angelina Jolie's m.c. versie er oogverblindend uitziet, tsja, dat kan zelfs dit rommeltje niet redden...
;)
3
HR
HR

Peter
Moderator

Michael Clayton

George Clooney speelt een manusje van alles voor een enorme law firm en raakt betrokken bij een vuil zaakje. Dat is het zo'n beetje. Het zo mager en matig zijn, als het niet zo goed uitgewerkt was en als de acteerprestaties niet zo prima waren geweest. Een klein consistent verhaal, humor, spanning, ethische dilemma's, goed acteren van met name George Clooney, Tilda Swinton, Tom Wilkinson en Sidney Pollack en goed regisseren doet de rest. Het is een legal thriller, niet een klassieker in de zin van To Kill a Mockingbird, Twelve Angry Man of Witness for the Prosecution en Judgement at Nuremberg, maar meer de categorie subtop, als The Verdict, Inherit the Wind en enkele anderen. 8,5
HR
HR

Peter
Moderator

The asassination of Jesse James by the coward Robert Ford

Dit is precies het soort film waar je niet teveel over kan zeggen, maar een film die je gewoon moet ondergaan. In beeld zijn de laatste zes maanden van het leven van Jesse James (Brad Pitt) voordat hij gedood werd door gangmember Robert Ford (Casey Affleck). IJzersterke psychologische film met goeie rollen van Affleck en Pitt. 160 minuten, maar die vliegen voorbij. Als ik nu een top-10 films van 2007 zou moeten maken zit deze zeker in de top-5.

Lions for Lambs

In één film een stellingname over de war on terror? Het kan. Deze film met Robert Redford, Meryl Streep en Tom Cruise kan je aan het denken zetten, ook al is de film ietwat gelikt en komt het soms iets te geforceerd over; er worden goeie vragen gesteld. 7.
HR
HR

pokalapoketl
Talent

Uit: Grootebroek
Reg.: 3 mei 2006

The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (Andrew Dominik – 2007)

forumillustratie

Wanneer de beroemde en beruchte James Gang van Frank en Jesse James (Brad Pitt) op het punt staan hun laatste treinoverval plegen, klopt de negentienjarige Robert Ford (Casey Affleck) aan de deur. Ford is al jaren idolaat van Jesse James en voelt zichzelf bestemd voor grote dingen. Om dit te bereiken, wil hij zich allereerst in de de James Gang werken. Jesse vindt het goed en neemt de wat vreemde jongen mee om hem te helpen verhuizen. Stukje bij beetje weet Ford zich verder in Jesse’s kring van vrienden te werken. Een kring die snel uitdunt naargelang Jesse zijn paranoia toeneemt.

Een lange titel, een lange speelduur en een lange productietijd. De studiobazen konden zich niet vinden in de speelduur en de stijl van ‘The Assassination of Jesse James…’ zodat deze twee jaar lang op de planken stof lag te verzamelen. Voor veel films betekent dit een slechte afloop met een snelle DVD-release of een verknipseld brolwerk. Regisseur Andrew Dominik weigerde echter grote concessies te doen voor zijn tweede film en heeft deze slag uiteindelijk ook gewonnen, met triomf!

Wie naar ‘The Assassination of Jesse James…’ gaat met de verwachting om een goede oude western te zien met veel shootouts en achtervolgingen te paard komt bedrogen uit. In plaats daarvan is meer een traag, psychologisch drama te zien. Tot veel actie komt dit niet maar wanneer er geschoten wordt, komt dit hard aan. Dominik neemt zijn tijd om de karakters tot leven te laten brengen, hun motivaties te laten zien en je met hun mee te laten voelen. Dit alles ondersteund met een vreemd soort onderhuidse spanning naar een afloop die, zelfs zonder de titel gezien te hebben, al lang en breed bekend zou moeten zijn.

De reden waarom de karakters zo goed werken, is vooral aan de cast te danken. Brad Pitt laat eens te meer zien dat hij meer heeft dan een knappe kop (iets wat hij helaas nog te weinig laat zien). Achter zijn blauwe ogen en zelfverzekerde uitstraling schuilt een getormenteerde, paranoïde man die weet dat zijn einde er aan zit te komen. Vooral een scene waarin Jesse even de controle over zichzelf verliest en uiteindelijk uitbarst in een maniakale lach is zeer beangstigend en verontrustend.

Ook de andere titel”held”, Robert Ford, wordt schitterend geportretteerd door Casey Affleck die gelukkig laat zien dat acteren niet van tevoren genetisch is vastgelegd. De adoratie van Ford, met zijn schaapachtige glimlach, komen op momenten aandoenlijk en humoristisch over maar hebben tegelijk ook een soort onderliggende dreiging. Hoewel Ford duidelijk een laffe daad verricht, is het toch moeilijk om een hekel aan hem te krijgen. Het heeft zelfs iets tragisch. Zijn hele leven is hij het pispaaltje die niets liever wil dan respect van Jesse James. Om eenzelfde status te bereiken, moet hij juist zijn grootste held vermoorden waarna hij de verschoppeling van het land werd. Verder krijgt ook de ondersteunende cast van Dominik meer dan genoeg tijd om uit te blinken. Vooral Sam Rockwell als Robert’s oudere broer en vriend van Jesse weer laat zien een hele grote te kunnen worden.

Waar Dominik vooral zijn talent laat zien, zit hem in de prachtige plaatjes van Missouri en Kansas. De landschappen, die wisselen van klamme bossen tot ondergesneeuwde vlaktes, zien er allemaal prachtig uit en doen regelmatig denken aan Terrence Malick. Cinematographer Roger Deakins heeft alles prachtig in beeld weten te brengen met natuurlijke belichting en verschillende lenzen die de beelden een dromig karakter geven. Dit wordt gecombineerd met een schitterende soundtrack van Nick Cave (met een kleine cameo) en Warren Ellis. Op audiovisueel gebied is dit met ‘Sunshine’ één van de pareltjes van dit jaar.

‘The Assassination of Jesse James…’ laat zien dat studiobazen blijkbaar alleen aan geld kunnen denken. Waar af en toe de grootste rommel in grote getale worden gedistribueerd, worden soms echte meesterwerken gewoon op een plank gelegd. De film draait in Nederland helaas in slechts vier zalen in de randstad waardoor een groot publiek waarschijnlijk niet bereikt zal worden. Mocht je echter een fan zijn van het genre en opgewassen bent tegen een lange zit, dan is het overwegen van de reisafstand meer dan waard. ‘The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford’ is pure kunst.

Jesse James: Do you want to be like me? Or do you want to BE me?HR
HR
HR

0634
Legende

Reg.: 2 januari 2006

pokalapoketl schreef:

(recensie)

HR
Bedankt voor de goed geschreven recensie. Ik hou van het genre en ben nieuwsgierig geworden. Ga hem zeker eens kijken!
HR
HR

Stelios
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 april 2005

"30 Days of Night"
Hoe ontkom je aan een groep vampiers wanneer het altijd nacht blijft? Met deze vraag worstelt een groep inwoners van het geïsoleerde stadje Burrow in Alaska waar de zon zich 30 dagen lang niet laat zien. Dit fenomeen vindt weliswaar ieder jaar plaats, maar deze keer wordt het stadje plotseling overvallen door een groep bloeddorstige monsters die zich graag tegoed doen aan de bewoners van Burrow in deze lange periode van duisternis. De sheriff (Josh Hartnett), zijn vrouw Stella (Melissa George) en een steeds krimpende groep inwoners zullen alles uit de kast moeten halen om te overleven tot het weer licht wordt

Mening
Aardige film met zeker zijn schrikmomenten, gore valt redelijk mee. Zitten wel wat gaten in het plot m.b.t. de eigenschappen van de vanmpiers. Wel vampiers anders neergezet als normaal, niks romantiek, gewoon pure agressie en bloeddorst. 7 van de 10 krijgt deze van mij.
HR
HR

Peter
Moderator

Earth

http://www.loveearth.com

http://www.filmfocus.nl/films/24889-Earth.html

Fantastische beelden van natuur en wildlife op onze Aarde. 9.
HR
HR

Johnny Heitinga
Icoon

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005

Ik ben totaal niet van de langdurige actiescenes als in The Bourne trilogie bijv. het moet reeel blijven, maar ik zag laatst Shoot em Up en dat vond ik toch wel een vrij leuke film. Het idee is eigenlijk heel simpel en misschien wel goedkoop, maar met het kleine beetje humor er bij vond ik het toch zeer goed te doen.

Wat vonden de kenners van deze film?
HR
HR

Excellentie
Jeugdspeler

Vak: 409
Reg.: 20 april 2005

Peter schreef:

Earth

http://www.loveearth.com

http://www.filmfocus.nl/films/24889-Earth.html

Fantastische beelden van natuur en wildlife op onze Aarde. 9.
HR
Ik heb de film nog niet gezien, maar ik kan iedereen nu al aanraden om de dvd-box van de serie, waar de film een samenvatting van is, te kopen. Een van de mooiste dingen die ik in jaren gezien heb...
HR
HR

Sven
Administrator

De allereerste poster van Indiana Jones And The Kingdom Of The Crystal Skull, getekend door Drew Struzan... B)

Voor Peter onder een spoilertje, of mag een poster wel? ;)

Klik hier om de spoiler te bekijken
HR
HR

Dijkstra Ajacied Forever
Legende

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 mei 2001

Kan die kerel nog wel de ene voet voor de andere krijgen, laat staan vallende rotsblokken en hete vuren ontwijken? ;B
HR
HR

Sven
Administrator

Dijkstra Ajacied Forever schreef:
Kan die kerel nog wel de ene voet voor de andere krijgen, laat staan vallende rotsblokken en hete vuren ontwijken? ;B
HR
Ketter. Natuurlijk kan hij dat, het is Indiana Jones... ;)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie moet Ajax zich nog versterken?

Niet, Ajax is compleet als Blind blijft
de verdediging
het middenveld
de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 41,1% dat Excelsior wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor FC Groningen-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!