Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 75 »
Zlatan 4 President
Basisspeler
Uit: Groningen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 9 september 2002
Drifter
Vedette
Reg.: 1 oktober 1999
Kenneth Perez
Icoon
Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
roemloos-einde
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 10 juli 2003
quote:Kleine correctie, ik wist niet dat Vlaardingen zo dicht tegen rotterdam aan lag.
Kenneth Perez schreef:
Ik ging vanavond met de gedachte naar Click te gaan eenmaal kaartje gekocht en toen ik in de zaal stond had ik al heel erg spijt. (Suikerfeest)
Maar goed voordeel van de twijfel ik ging zitten popcorn en de chocolade dingetjes vlogen om de oren.. en kreeg zelfs een woordenwisseling met een marokaan..
en het gooien bleef maar doorgaan en iedreen in de zaal werd bekogeld..
Het had ondanks de waarschuwing van de beveiliging geen zin om naar de film te kijken ( die nogeneens was begonnen)
de shit werd stop gezet en heb me geld teruggevraagd(wat ik ook kreeg)
Sorry mischien niet het juiste topic maar ga op deze dag nooit naar de film.. achteraf gezien had ik beter moeten weten door op zo een dag niet naar de film te gaan.
Kenneth Perez
Icoon
quote:Ja sorry ik ben naar Schouwburgplein geweest en natuurlijk echt dom dat ik er niet aan dacht maar grappig nieuws feitje..
roemloos-einde schreef:
(...)
Kleine correctie, ik wist niet dat Vlaardingen zo dicht tegen rotterdam aan lag.![]()
Ik dacht "eigen schuld, had je maar niet naar de Munt moeten gaan" en toen zag ik dat je uit Vlaardingen komt.
Tjesus, is het daar ook al zo dan?? Ik dacht dat het echt meer een stads "ding" was.
quote:
Bioscoopzalen ontruimd na overlast
De politie heeft maandagavond twee zalen van bioscoop Pathé aan het Schouwburgplein in Rotterdam ontruimd. Zo'n vijftig jongeren veroorzaakten zoveel overlast, dat de directie besloot om in te grijpen.
Tientallen agenten en een aantal honden werden ingezet om de twee zalen te ontruimen. Tijdens de voorstellingen van 'Click' en 'The Grudge two' werd veel geschreeuwd en met allerlei etenswaren gegooid, waaronder frisdrankflesjes en popcorn, voornamelijk door jongeren van Turkse en Marokkaanse afkomst.
Agenten hielden een persoon aan. De 41-jarige Rotterdammer werkte niet mee bij de ontruimingsactie. In totaal werden zo'n driehonderd personen naar buiten gedirigeerd. De directie van Pathe voert eerst overleg en komt daarna pas met een reactie.
roemloos-einde
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 10 juli 2003
quote:Nee, maar effe alle gekheid op een stokje.
Kenneth Perez schreef:
(...)
zeer waarschijnlijk de zaal waarin ik zat
Sven
Administrator
Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen
Uit: Nijkerk Gld
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
Sven
Administrator
Drifter
Vedette
ArenA
Moderator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2009/2010; meer prijzen
Uit: Nijkerk Gld
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
van Reenen
Basisspeler
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 23 juni 2002
Sven
Administrator
quote:Spielberg is inderdaad betrokken, maar alleen op afstand. Michael 'more explosions please' Bay is de regisseur. Niet per se een slechte keuze voor zo'n soort film. Weet niet wat ervan te verwachten qua film, en al helemaal niet wie dat moet gaan kijken. Maar ik kan er naast zitten, de teaser ziet er in ieder geval gelikt uit, maar dat mag ook wel natuurlijk.
ArenA schreef:
Ik weet dat er al eens eerder gesproken is over Transformers the movie.
Stond deze trailer al ook in een voorgaande movie topic en kwam toen ook de naam van Spielberg al langs?
Ik kwam hem toevallig tegen al is het niet veel.
http://www.transformersmovie.com/
7.4.7. dat is nog wel even ver weg.
Patrick V
Moderator
Uit: Alblasserdam
Vak: 428
Reg.: 16 juni 2001
Cosmo II
Talent
Uit: feyandelijk gebied
Vak: 429
Reg.: 14 augustus 2006
Cosmo II
Talent
Uit: feyandelijk gebied
Vak: 429
Reg.: 14 augustus 2006
Drifter
Vedette
Peter
Moderator
Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001
quote:Ik kan dit in één worod afdoen: meesterwerk.
In de afgelegen Marokkaanse woestijn waken twee jongens gewapend met een geweer over hun kudde geiten. Bevangen door verveling besluiten ze het geweer te testen. Een enkel geweerschot veroorzaakt echter een kettingreactie die de levens van een aantal mensen op drie verschillende continenten niet alleen met elkaar verbindt, maar ook voorgoed verandert. Een Amerikaans stel (Brad Pitt en Cate Blanchett), een rebelse dove Japanse tiener met haar vader en een Mexicaanse au pair die zonder toestemming twee Amerikaanse kinderen over de grens meeneemt, hebben een onwaarschijnlijke connectie. Zij zullen elkaar echter nooit ontmoeten, omdat ze niet in staat zijn om met elkaar te communiceren.
quote:Bijtende satire op missverkiezingen. Neurotische personages, sarcasme, hilariteit, verrassingen. Heerlijke film om een keer goed te lachen. 8
Niemand van de Hoovers heeft het echt voor elkaar, al doen ze nog zo hun best. Vader Richard (Greg Kinnear) probeert wanhopig zijn "9-stappen plan voor succes" te verkopen, zonder succes. Moeder Sheryl (Toni Collette) draag eerlijkheid hoog in het vaandel, maar stuit telkens weer op familiegeheimen, vooral van haar suïcidale homoseksuele broer Frank (Steve Carell). De zwaarmoedige zoon Dwayne heeft gezworen niet meer te praten tot hij bij de Luchtmacht kan, en de zevenjarige, iets te dikke, brildragende Olive wil graag de Little Miss Sunshine schoonheidswedstrijd winnen. Samen met opa, een vuilgebekte hedonist die uit het bejaardentehuis is geschopt wegens drugsgebruik, stapt de familie in hun busje om de droom van Olive te verwezenlijken.
5-Chivu-voor-Altijd-5
Icoon
Winnaar WK Klassement Ajax Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: 425
Droomaankoop: Christian Chivu
Uploads: 1
Reg.: 14 maart 2002
afca mokum
Vedette
Reg.: 15 augustus 2003
Kenneth Perez
Icoon
quote:Dit was volgens mij al een hele tijd bekend een jaar of 2 ik zit er eigelijk al een tijdje op te wachten.. hoop dat het er echt van komt.
Peter schreef:
(...)
Drifter
Vedette
Drifter
Vedette
Peter
Moderator
Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001
van Reenen
Basisspeler
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 23 juni 2002
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.