Ajax Netwerk
maandag 21 april 2014 - 16:39                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 79 pagina's: « 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 79 »

HR

Dragon
Idool
Zlatanist

Uit: Den Haag
Droomaankoop: -
Reg.: 4 februari 2000

Harry P. deel 6:
Nou, dit verhaal had in een kwartier verteld kunnen worden. Wat je ongeveer na een kwartier/20 min. te weten komt is het enige nieuws. Behalve een bekend sterfgeval is er weinig in dit deel te bekennen.
Dat Harry puberaal gedrag gaat vertonen heb ik nu wel gezien.
Het is wachten op het laatste deel. Heet die misschien "De nachtkaars"?

[Dit bericht is veranderd door Dragon (op 15 juli 2007 19:50:15).]
HR
HR

Sven
Administrator

Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000

quote:HR
Many More Indy Adventures on Their Way!
Written by Stephanie Sanchez
Monday, 16 July 2007

There have been rumors flying left and right about the new Indiana Jones adventure from the title to the plot.

But what about its future? The IESB got some really interesting information today from very well respected Paramount studio source that we thought we would share.

Shia LaBeouf, a break out star this year with a few small films under his belt like Disturbia, Surfs Up and Transformers, has signed a four picture deal as the archeologists offspring. Thats right, he has signed on for 3 more Indiana Jones movies after this one!

Does this mean Harrison Ford is done with this franchise after this film? Apparently not! He signed a three picture deal, his final stint as the whip wielding adventurer will be a trilogy. This means they better crank out these films pretty quickly before it becomes Indiana Jones and the Hunt for His Prune Juice. He is getting on in years after all.

How solid is this intel? Not to be cheesy, but solid as a rock!

Now, I know everyone is very anxious about the current production and you are saying to yourself, but guys, dont you have any information on this one? As a matter of fact we donot much, but its something (if you get that Star Wars quote then you are a geek).

The aliens are being referred to as the gods. We know Area 51 is making an appearance in the film so aliens must be abound, but in any case, the aliens are being referred to a gods. Hence, further indication that the working title of Indiana Jones and the City of the Gods could be accurate after all. There you go, your bone for the day.

Stay tuned for further updates from the IESB!HR
IESB.net
HR
HR

Peter
Moderator

Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001

Dat uitmelken vind ik dan weer zonde.
HR
HR

Sven
Administrator

Peter schreef:

Dat uitmelken vind ik dan weer zonde.
HR
Als Lucas, Ford en co. betrokken blijven heb ik daar niet zo'n moeite mee. Denk dat Ford een soort Connery-esque rol gaat krijgen in de nieuwe drie (als die al OOOOIT gemaakt gaan worden).
HR
HR

Drifter
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 oktober 1999

Inhaalsessie

The Good Shepherd: overlang CIA-drama van Robert De Niro met een alweer vlakke Matt Damon (de meest overschatte acteur van de laatste vijf jaar?) die alles opgeeft voor zijn vaderland. Stukje WW II, stukje Cuba, stukje koude oorlog, maar vooral traag. De Niro zelf speelt een generaal die beetje bij beetje afsterft door suikerziekte, wat onbedoeld doet denken aan wat de man zijn reputatie als acteur aandoet in de laatste jaren. Vooral middelmatig.

Zodiac: alweer langzaam maar dit keer wel meeslepend. Een moordenaar laat strategische codes achter om de politie op zijn spoor te houden, maar die slagen daar nauwelijks in. Bijna geen actie, maar puik geacteerd (Robert Downey Jr.!) en zeer meeslepend. Fincher evenaart Se7en niet, maar revancheert zich voor het te vrijblijvende Panic Room.

Apocalypto: Mel Gibsons Inca-achtervolging blijkt beter te pruimen dan gevreesd en houdt het tempo er (op een saai middenstuk over offeringen) mooi in. Ook een prima uitsmijter, die mooi teruggrijpt op de openingsquote, en het geheel in een ander daglicht stelt.

Dreamgirls: musical over een Supremes-achtig groepje dat het probeert te maken in het door raciale spanningen verdeelde muzieklandschap van de vroege jaren 60. Een aantal leuke verwijzingen naar waargebeurde feiten en een handvol steracteurs kan niet vermijden dat er teveel glitter en glamour op elkaar wordt gestapeld, waardoor de film onder de bubblegum dreigt te verzuipen.

300: visueel opvallend maar inhoudelijk leeg. Qua plot moet dit zo ongeveer het slechtste zijn sinds Conan The Barbarian, met alle respect voor Ahnuld die zijn spieren tenminste zelf opspoot ipv het door een CGI-afdeling te laten doen. Zeer teleurstellende kaskraker.
HR
HR

Sven
Administrator

United Artists just sent over our first look at Tom Cruise in the upcoming Bryan Singer directed Valkyrie in which Cruise stars as Col. Claus von Stauffenberg, the aristocratic German officer who led the daring 'July 20' plot to assassinate Adolf Hitler in 1944.
Below are two images of Cruise, the first being a comparison of Stauffenberg (left) to Cruise and the second being a full color look at the actor in his German garb.HR

forumillustratie

forumillustratie

Bron: Ropeofsilicon.com
HR
HR

Drifter
Vedette

Ik had Cruise op die tweede pasfoto niet eens herkend tot ik las dat het hem was... Weer beetje scheve PR om dat zo te presenteren.
HR
HR

Sven
Administrator

The Simpsons Movie

Ik zal spoiler-wise niet ingaan op het plot. (Stelt de distributeur ook niet erg op prijs geloof ik) Wil wel even zeggen dat hij echt helemaal geweldig was. Veel vaart, goeie grappen, heel erg geslaagd dus, wat mij betreft.

Gaat dat zien!

9-
HR
HR

Kip
Basisspeler
Korsakov Jr

Uit: Alblasserdam
Vak: 409
Reg.: 10 juni 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 juli 2007 om 16:08:13.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: frankip_6@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Flavio schreef:

Transformers wordt niet al te positief ontvangen zag ik al. Zie bijvoorbeeld onderstaande link.

Transformers
HR
Dit vind ik nergens op slaan, vond het een erg vette film. De film is erg knap gemaakt. Enige minpuntje is de domme humor rond die kleine Decepticon (ben zijn naam even kwijt).8,5 :)

[Dit bericht is veranderd door Kip (op 20 juli 2007 16:10:25).]
HR
HR

Peter
Moderator

Death at a funeral

Nee, geen zwaarmoedige Skandinavische film, maar een wannabe Engelse comedy, gemaakt door Frank Oz een regisseur die inmiddels flink wat films achter zijn naam heeft staan, maar ook bekend is als de stem van o.a. Miss Piggy en Yoda. de film gaat over perikkelen rond een begrafenis. Het begint al goed met een bijna klassieke fout en vervolgens worden gebeurtenis op gebeurtenis gestapeld en leert men de overledene ook nog eens wat beter kennen. Leuke comedy, een paar keer wat geforceerd, maar er zitten flink wat leuke, subtiel of niet, grappen in.
HR
HR

0634
Administrator

Vak: -
Reg.: 2 januari 2006

Toevalligerwijs gisteren Zwartboek gezien voor de 2e keer. Is en blijft toch wel een ijzersterke NL film. Bijna ongeloofelijk dat dit van dezelfde regisseur is als Starship Troopers.
HR
HR

Peter
Moderator

Wat is er mis met Starship troopers? Ik zag hem onlangs terug en ik zag er ook wel een cynische parodie op doorgeschoten nationalisme in.
HR
HR

Drifter
Vedette

Starship Troopers is een van de tien beste sci-fi films ooit. Dom genoeg om door dommeriken te worden aanvaard, maar slim genoeg om ze tegelijk belachelijk te maken. Los daarvan is het visueel een ijzersterke film met een sterk en meeslepend script. Een van Verhoevens allerbeste, en veel beter dan het onevenwichtige Zwartboek.
HRHR
HR

Sven
Administrator

Eerste trailer van de CGI motion capture versie van Zemeckis' Beowulf....

Ziet er mooi uit, ben er wel benieuwd naar...

[Dit bericht is veranderd door Sven (op 26 juli 2007 16:39:54).]
HR
HR

0634
Administrator

Vak: -
Reg.: 2 januari 2006

Peter schreef:

Wat is er mis met Starship troopers? Ik zag hem onlangs terug en ik zag er ook wel een cynische parodie op doorgeschoten nationalisme in.
HR
Ach, het is gewoon mijn ding niet ;). Misschien had ik Showgirls moeten noemen.

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 26 juli 2007 21:19:53).]
HR
HR

Sven
Administrator

Indy news:

Bewijs is daar: Marion Ravenwood is terug:

forumillustratie

Foto van Aint it Cool News
HR
HR

Sven
Administrator

Haha, deze poster van de nieuwe Tim Burton/Johnny Depp film is cool:

forumillustratie
HR
HR

Drifter
Vedette

Sven schreef:

Bewijs is daar: Marion Ravenwood is terug:

HR
Zit jij nu een cam te verspreiden???
HR
HR

Sven
Administrator

Drifter schreef:

(...)

Zit jij nu een cam te verspreiden???
HR
:B Ja, slecht he? ;)

Op IMDB staat ook een mooie(re) foto, maar daar kun je niet op linken.

http://www.imdb.com/gallery/ss/0367882/Ss/0367882/KarenAllenIndianaJones.jpg.html

Zo dan maar...

[Dit bericht is veranderd door Sven (op 27 juli 2007 12:50:54).]
HR
HR

Drifter
Vedette

Knocked Up

Aardige komedie over een blowende slacker die een mooie en ambitieuze tv-journaliste zwanger maakt. Als zij besluit het kind te houden, moeten ze op zoek naar de basis voor een stabiele relatie. De grappen zijn hard, het taalgebruik scherp, en er zitten massa's verwijzingen naar allerlei films in het script. Al bij al was dit dus best een prettige zit, al zakte hij in het midden even in toen het te serieus werd.
HR
HR

Peter
Moderator

Dat is nou eens goed nieuws, Ravenwood terug. B) Ik denk dat ik al weet waarom :B

The Last Legion

In de nadagen van het Romeinse Rijk moet de nieuwe Keizer gered worden van de Gohten en verraderlijke bondgenoten, wordt het zwaard van Julius Caesar mythische vormen toegedicht en wordt de Arthurlegende er met de haren bijgesleept. Tsja. Op zich had dit een heel goede film kunnen, maar de uitwerking is pet. Kinderachtige muziek die wil doen geloven dat je naar een filmversie van een schelmenroman zit te kijken, Colin Firth op de automatische piloot, de gebruikelijke geschiedkundige ergernissen (Hoezo Tiberius rechtvaardig en integer?), clichmatige plotwendingen, etc. Inderdaad, een B-film van het slechte soort ondanks dat er best sterke momenten in zitten.

Fantastic Four 2: Rise of the Silver Surfer

Het tweede deel gaat onverminderd voort waar deel 1 gestopt was. De FF-serie is wellicht niet een van de meest goede superheldverfilmingen van de afgelopen jaren, maar is zeker niet slecht. De humor en de verwikkelingen uit de stripboekserie wordt trouw gevolgd. In deze episode maken de FF - waarvan Reed en Susan verwoede pogingen doen om te trouwen - kennis met Norrid Radd, de Silver Surfer en heraut van Galactus. Tegelijkterijd speelt ook Dr. Doom een vuil spelletje en blijkt het Amerikaanse leger ook niet echt te weten wie te vertrouwen en wie niet. Spectaculaire effects, leuk verhaal. Stripheldenbubblegumfilm van het betere soort dus.

Ensemble, c'est tout

Audrey Tatou (Amlie Poulain) speelt een schoonmaakster die van een hok naar een iets meer luxe appartement verhuist en tussen twee mannen komt de zitten. de een is een neuroot van adelijke afkomst met een gebrek aan zalfvertrouwen, de ander een te hardwerkende cynische kok die gebukt gaat onder de zorgen voor zijn grootmoeder. Klein en vriendelijk verhaal warain de luchtige pianomuziek op de darmatische momenten je bolijft vertellen dat het allemaal bij het leven hoort en het allemaal wel goedkomt. Voorspelbaar? Ja. Leuk? Zeker.
HR
HR

Sven
Administrator

De Indiana Jones site is nu live voor de film... B)

forumillustratie

B)
HR
HR

Peter
Moderator

Wil je niet alle zucht over Indy 4 plaatsen of anders in spoilervorm? ;) Ik wil niks mr van de film weten namelijk :B [Eigenbelang: ik probeer een anticlimax te vermijden, wat ik met Star Wars Episode I na 16 jaar wachten ook had moeten doen...].
HR
HR

Sven
Administrator

Peter schreef:

Wil je niet alle zucht over Indy 4 plaatsen of anders in spoilervorm? ;) Ik wil niks mr van de film weten namelijk :B [Eigenbelang: ik probeer een anticlimax te vermijden, wat ik met Star Wars Episode I na 16 jaar wachten ook had moeten doen...].
HR
Sorry hoor, Peet. Zal het niet meer doen. Marion Ravenwood is geen zucht hoor, trouwens, maar vooruit... ;)

Maarre...het wordt geen anti-climax, ik voel het.
HR
HR

Peter
Moderator

Ik heb dat gevoel dus ook. Maar ik mijd dus alle trailer, teasers en andere dingen. Ik wil er blanco heen en dat is me vaker gelukt, dus gaat dat nu ook lukken ;)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 79 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 8,8% dat NEC wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Heracles Almelo-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!