Ajax Netwerk
dinsdag 21 oktober 2014 - 12:16                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 80 »

HR

Drifter
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 1 oktober 1999

quote:HR
AMSTERDAM - De Nederlandse filmjournalisten hebben het maffia-epos Goodfellas van regisseur Martin Scorsese gekozen tot beste film van de afgelopen 25 jaar.

Dat heeft de Kring van Nederlandse Filmjournalisten (KNF) zaterdag bekendgemaakt. De critici kozen ter gelegenheid van het 25-jarig jubileum van de belangenvereniging de tien beste films van de afgelopen kwart eeuw.

Op een gedeelde tweede plaats staan de fantasyfilm Donnie Darko van regisseur Richard Kelly en de psychologische thrillers Fight Club van David Fincher en Memento van Christopher Nolan. De derde plaats is voor Oscarwinnaar The Silence Of The Lambs van regisseur Jonathan Demme.

Het ParoolHR
Zo, dat betekent dat de hele top vijf van na 1990 is, en drie ervan van na 1999. Hoe oud zijn de Nederlandse fimjournalisten? Vijftien?? Ik weet dat het om de laatste 25 jaar gaat, maar een beetje meer variatie zat er toch wel in. Jammer voor Ran, Blade Runner, Platoon, Das Boot, Schindler's List, Do The Right Thing en een paar dozijn anderen...

[Dit bericht is veranderd door Drifter (op 22 april 2007 12:04:50).]
HR
HR

Sven
Administrator

Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000

Ghost Rider

Magere comicverfilming met Nicolas Cage, Eva Mendes en Sam Elliott.
Johnny Blaze verkoopt zijn ziel aan de duivel om zo zijn vader te redden van een dodelijke ziekte. Maar ja, het is wel de duivel dus zit er natuurlijk een addertje onder het gras. Na verloop van tijd komt de duivel de schuld innen en mag Johnny als brandend skelet oftewel de 'Ghost Rider' achter allerlei angstaanjagende figuren aanjagen.

Zoals gezegd, mager met wat aardige momenten. Peter Fonda is wel geinig als de duivel, maar Sam Elliott maakt de film nog het meest draaglijk. (Ok, ok, Eva Mendes ook wel een beetje ;) )

6
HR
HR

Peter
Moderator

Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001

Die heb ik dus ook gezien, maar ik vond het de moeite van een bespreking niet echt waard...

Goed nieuws, Spiderman-regisseru Sam Raimi heeft door laten schemeren toch wel aan nieuwe delen van de Spiderman-serie te willen werken :)
HR
HR

Hernan Jorge Crespo
Legende

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Ik hoop het echt, en zal heus wel gebeuren gelukkig dan zonder Tobey(die had er geen zin meer in toch?), eventjes goed verder zoeken naar de nieuwe Peter Parker
HR
HR

Sven
Administrator

Gerucht zou toch zijn dat Jake Gyllenhaal gepolst is voor Peter Parker? Mijn inziens geen slechte keus als het daadwerkelijk zo is, misschien zelfs wel een verbetering.
HR
HR
Ik snap de kritiek op Tobey vaak niet. Ok, misschien was het in eerste instantie niet de goede keus, maar ik vind hem in de rol van Peter Parker het gewoon goed doen. Daarbij vind ik het vaak een minpunt wanneer er een sequel wordt gemaakt met opeens een nieuwe acteur. Mijn voorkeur voor Spider-Man 4, 5 en 6 zou dan gewoon nog bij Tobey liggen. Maar goed, liever weer een nieuwe film zonder hem, dan helemaal geen vervolg. Gyllenhaal zou dan geen verkeerde keus zijn.
HR
HR

Peter
Moderator

Ik ook niet, ik heb totaal geen probleem met Tobey Maguire als Peter Parker. Gyllenhaal zou een keus zijn, maar ik zou toch iemand anders nemen. Joseph Gordon-Leavitt (Brick). Prima acteur.

Epic Movie
Het is ze gelukt. De slechtste film die ik tot nu toe in mijn hele leven heb gezien is gemaakt. -10.000

Pan's Labyrinth

Ik sluit me aan bij de besprekingen van Drifter en Sven. 9

En nu ga ik pitten...
HR
HR

can-o
Icoon

Uit: amsterdam
Reg.: 22 juli 2002

Peter schreef:

:B

300 was als film wel leuk. Maar ik erger me nu eenmaal rot aan historische onvolkomendheden. Xerxes was bepaald geen Ethiopische nicht, de Spartanen waren een stuk minder democratisch dan wordt voorgesteld, vrouwen die de vergadering toespraken was ondenkbaar, de kleding van de Spartanen en Perzen (Ja, Perzen, dus niet Nubirs) klopte niet, dat soort dingen, daar kan ik me aan ergeren. Maar daar kan ik me wel los van maken en van de film genieten. 300 is leuk voor n of twee keer.
HR
Ik heb vooral gelachen, want het was allemaal zo over the top. Die bloedspetters in slowmotion, die enge Pers, de kleurschakeringen, het taalgebruik. Maar het stelt uiteindelijk weinig voor. De gevechten zijn een herhaling van wat e in LOTR hebben gezien, en het verhaal tussen de gevechten door boeit eigenlijk nauwelijks, ook omdat er van een spanningsboog geen sprake is.
Hoewel ik er op was voorbereid dat ik geen SIn City moest verwachten, hoop je toch op meer dan wat we nu voorgeschoteld kregen.

Conclusie: als film een zware onvoldoende, maar omdat ik toch regelmatig echt hard heb gelachen een krappe 6.

[Dit bericht is veranderd door can-o (op 28 april 2007 15:46:59).]
HR
HR

Rich409
Idool

Vak: 409
Reg.: 17 april 2002

AjaxArena schreef:

Ik snap de kritiek op Tobey vaak niet. Ok, misschien was het in eerste instantie niet de goede keus, maar ik vind hem in de rol van Peter Parker het gewoon goed doen. Daarbij vind ik het vaak een minpunt wanneer er een sequel wordt gemaakt met opeens een nieuwe acteur. Mijn voorkeur voor Spider-Man 4, 5 en 6 zou dan gewoon nog bij Tobey liggen.
HR
Mee eens, gister toevallig deeltje 2 gezien en ik vind dat hij het personage Peter Parker gewoon goed neerzet.
HR
HR

Drifter
Vedette

Sinds Anton Geesink een mij onbekende Japanner door het luchtruim zwierde, gaat het slecht met de psyche van onze Orientaalse medemens. Lange tijd wisten ze hun vermeend gebrek aan schlong immmers te compenseren met snelle vuisten en voeten, maar ook daar was de bleekneus nu doorgedrongen. De meeste karatefilms zijn dan ook niet om aan te zien, maar Fearless is een uitzondering. Chinaman Li is een vechtmeester met een grote muil die een lesje in nederigheid krijgt in een rijstveld. Daarna hangt hij zijn vechtjas aan de wilgen tot alle Chinamannen beschuldigd worden van kleinpikkigheid. Hij neemt daarom een alliantie der volkeren op de korrel en knuppelt ze allemaal omver. Schlong, China en de karatefilm zijn voorlopig gered door deze zeer vermakelijke film, die niet zo dom is als hij klinkt.

Hannibal Rising daarentegen is een erg domme film. Een of ander anorexische sissie-Litouwer heeft bezwaar tegen het menu van een aantal landgenoten en besluit ze daarom maar uit te roeien. Geholpen door een Japanse (notice the total lack of schlong) spoort hij ze op en eet hij ze op. Later zou de skinny mofo een berucht psychopaat worden die Jodie Foster naar het leven staat. Edoch van dit alles nog lang geen sprake in dit crapfest.

The Fountain in dezelfde teneur bespreken zou een belediging zijn, dus dat doe ik dan ook. Hugh Jackman (een mannelijkere naam vindt men niet) speelt een Spaanse conquistador. Hij zoekt naar de bron van het eeuwige leven om zijn koningin te redden van de inquisitie. Deze dame is tegelijk een erg zieke partner van een geniaal wetenschapper (ook Hugh!) in de 21e eeuw. Ten slotte zit Hugh ergens in een sterrennevel te mompelen tegen een boom waarvan de naam me gelukkig ontgaat. Het geheel wil iets zeggen over leven en dood en doet dat (pauze om de spanning te laten stijgen) ... met verve. Experiment geslaagd, The Fountain mag er zijn!

[Dit bericht is veranderd door Drifter (op 30 april 2007 03:24:39).]
HR
HR

Sven
Administrator

Peter schreef:
Epic Movie
Het is ze gelukt. De slechtste film die ik tot nu toe in mijn hele leven heb gezien is gemaakt. -10.000
HR
Peter, Peter, waarom ben je in vredesnaam deze film gaan kijken? :denk :D Aan de poster alleen al was toch te zien dat dit zulke ongelooflijke bagger is die het aanzien niet waard is. (en op miraculeuze wijze nog best aardig bezocht wordt.... :I )
HR
HR

Hernan Jorge Crespo
Legende

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Vanmiddag Spiderman 3 gekeken, en moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben, het verhaal van Venom (HET Personage waar ik naar uitkeek) is flinterdun.. ook ff simpel in de film gegooid en ook van Sandman is niet te super.

Naar mijn mening de mindere van de 3 Spiderman Film, en ik was eerlijk gezegd nog steeds niet onder de indruk van Tobey helaas een 6je voor deze film.

[Dit bericht is veranderd door Hernan Jorge Crespo (op 1 mei 2007 21:50:10).]
HR
HR

Sven
Administrator

Fracture

Anthony Hopkins doet zijn Hannibal Lecter rol nog eens dunnetjes over in deze thriller waarin hij in het begin bekent zijn vrouw vermoord te hebben om vervolgens te zeggen: ' bewijs het maar'. Ryan Gosling speelt de cocky District Attorney die met zijn koffers klaar staat omdat ie net een baan bij een duur advocatenkantoor heeft gehad en denkt deze open & shut case wel even tussen ontbijt en lunch af te handelen...

Je snapt vast dat dat dus never nooit niet gaat gebeuren...

Amusante rol van Hopkins in lekker onderkoelde maniakmodus. Ook een goeie rol van Gosling, alsmede zijn baas David Strathairn.

7
HRHR
HR

Sven
Administrator

Sacha Baron Cohen speelt Freddie Mercury in film

Sacha Baron Cohen, ook wel bekend als Borat, kruipt in de huid van Freddie Mercury voor een film over het leven van de zanger. Voor de rol van de illustere voorman van Queen twijfelden de filmmakers tussen de Britse acteur en Johnny Depp, meldt de Britse krant The Mirror.

Cohen zou niet alleen de producers van de film, maar ook de overgebleven bandleden van zijn kunnen hebben overtuigd. De acteur, die bekend is van zijn alter ego's Borat en Ali G, is volgens een insider erg blij met de rol. "Sacha is ontzettend enthousiast", zegt hij in de krant.

Momenteel wordt druk gewerkt aan het script van de film. Het buitensporige feestgedrag van Mercury staat in de productie centraal. Verdere details over de film zijn nog onbekend.

De Britse band Queen schreef geschiedenis met wereldhits als 'Bohemian rhapsody', 'We are the champions', 'Radio ga ga' en 'Under pressure'. Frontman Mercury stierf in 1991 op 45-jarige leeftijd aan de gevolgen van aids.
De band keerde in 2004 terug met Paul Rodgers, zanger van de bands Bad company en Free. In 2005 kwam het album 'Return of the champions' uit. Begin volgend jaar gaan Queen en Rodgers op tournee.
[Copyright 2007, Novum]HR
Ze mogen best de nadruk leggen op de party-kant van Mercury, zolang ze het gebeuren maar wel een beetje met respect benaderen. Verder is de keuze voor Baron Cohen volgens mij best een goeie.
HR
HR

Peter
Moderator

Spiderman 3

Van de drie Spiderman-delen vond ik deze het minste, maar het is geen vervelende of ondanks de lengte, saaie film. Er wordt gep[oogd het niveau van deel 2 te halen en dat gebeurt bij vlagen ook, met name als Venom en de Sandman bezig zijn, maar deze film is toch wat meer karikaturaal dan de vorige (de massascenes, flauwe, geforceerde grapjes). Het acteren is redelijk, maar ik denk nu ook dat het tijd wordt dat er een vervanger van Maguire gezocht wordt, afgaande op dit deel. Hij doet het in deel 3 iets t kinderlijk/nerdy. Dunst (M.J. Watson) is redelijk - hoewel niet mijn favoriete actrice, James Franco (Harry) doet het wel goed in deze film. Gwen Stacy en haar vader worden gentroduceerd, Dr Kurtis Connors krijgt meer te doen (kenners weten wie dat is), dus er ligt voldoende voor een vierde deel. Iets volwassener, graag. Leuke cameo van Stan Lee, trouwens. Niet zo uitgebreid als in Mallrats, maar de boodschap is hetzelfde.
HR
HR

Sven
Administrator

Studio Signs for Three More 'Spider-Man' Movies

Webbed superhero Spider-Man will appear in at least three more movies, Sony Pictures has confirmed. The studio's chief executive Michael Lynton said after the box office success of the latest release Spider-Man 3, there is a huge audience waiting to see the story continue. Lynton tells BBC News, "Everybody has every intention of making a fourth, a fifth and a sixth and on and on. (We'll make) as many as we can make good stories for." Spider-Man 3 entered the record books as the most successful new release ever after taking $148 million in its opening weekend. Lynton enthuses, "I think it had a lot to do with timing - the fact we were the first out in the summer. I think it had to do with the fact that the movie had a universal appeal, it had a broader appeal than the second movie, it attracted a family audience and brought the family audience back. There were many factors that contributed to it, and there's a part that you just put down to 'I don't know'." Lynton did not confirm whether director Sam Raimi or Tobey Maguire would be coming back for the fourth installment and beyond. HR
imdb.com
HR
HR
Een record opening, dan vraag ik me af zijn de spiderman films dan zo populair of gaan er gewoon steeds meer mensen naar de bioscoop?

Overigens hoe plaats je het illegale kopieren van films hier in? De opbrengsten worden immers steeds hoger, kun je dan zeggen zorg dat de film goed is en de mensen (en inkomsten) komen automatisch met als gevolg dat je geen last hebt van de illegale markt?

Spiderman 3

Ben zelf afgelopen zaterdag geweest en ik moet zeggen ik heb me prima vermaakt.

Deze film was wat mij betreft zeker niet minder dan de eerste 2 delen (beter ook niet maar als je tevreden bent over de eerste 2 dan is dat ook niet echt nodig).

Van mij mogen McGuire en Dunst voor een volgend deel ook weer opdraven, beide doen het naar mijn mening prima.
Dat McGuire in dit deel Parker iets anders neerzette is misschien meer om het verschil wat meer te benadrukken tussen Parker en Spiderman.

Het enige nadeel van film is dat hij wat druk is, logisch eigenlijk want Spiderman neemt het nu niet tegen 1 maar 2 vijanden op en dan moet je een extra verhaal erin verwerken. De special effects zijn toch wel weer erg mooi gedaan hoe Spiderman weer door de gebouwen vliegt en Harry op zijn board.

Meestal is een film na 3 delen wel uitgewerkt en verliest het zijn kracht, Spiderman kan zeker nog wel even door wat mij betreft.
Ik weet niet meer wat ik de andere Spiderfilms voor cijfer gaf, maar bijdeze een 8

[Dit bericht is veranderd door ArenA (op 7 mei 2007 18:26:56).]
HR
HR

Peter
Moderator

Ik heb een beetje koppijn, dus laat ik het iemand anders maar zeggen ;)

The Way I Spent the End of the World

De zevenjarige Lalalilu is boos op Ceausescu. Het is de schuld van de Roemeense dictator dat Lalalilu zijn oudere zus Eva dreigt te verliezen. Samen met de buurjongen smeedt Eva, die droomt van vrijheid, plannen om Roemeni te ontvluchten. Voor Lalalilu zit er maar n ding op: hij gaat Ceausescu vermoorden.

Kinderlogica en tienerbewustzijn zetten de toon in The Way I Spent the End of the World, een bitterzoete terugblik op het dagelijks leven in Roemeni kort voor de val van Ceausescu in 1989. De 17-jarige Eva rebelleert tegen haar benauwende omgeving door verliefd te worden op Andrei, die net als zij naar een tuchtschool is gestuurd. De twee pubers bereiden hun ontsnapping naar het buitenland gedegen voor. Ze willen de Donau overzwemmen, en zitten zo lang mogelijk in een bad met ijsblokjes om te wennen aan de kou.

Op effectieve wijze plaatst regisseur Catalin Mitulescu de bloedserieuze volhardendheid van Eva tegenover de springerige verbeelding van Lalalilu, die nog gelooft dat hij gewoon per duikboot naar Parijs kan reizen. Door de ogen van een kind lijkt het dorpsleven in communistisch Roemeni aangenaam stabiel en harmonieus, maar in Eva's visie vertoont het bedreigende barsten.

Mitulescu, die verschillende bekroonde korte films maakte, weet in zijn knappe speelfilmdebuut beide gezichtspunten te combineren. Realisme maakt af en toe plaats voor de hallucinaties van de koortsige Lalalilu, en een sfeer van onderdrukking gaat zij aan zij met gevoelens van nostalgie. De hele film baadt in een weldadig warm licht, zodat een scne waarin vier gezinsleden zwijgend een kom koolsoep eten haast even lyrisch aandoet als Lalalilu's fantasie over enorme kauwgomballonnen, die statig naar de hemel zweven.

The Way I Spent the End of the World is een fraaie, ingehouden vertelling over dromen, groeipijnen en familiebesognes, waarin voor Ceausescu uiteindelijk maar een bijrol is weggelegd. Je kunt een dictator niet van alles de schuld geven; stiekem maakte Mitulescu ook een film over het Roemeni van nu.HR
8
HR
HR

Sven
Administrator

ArenA schreef:

Een record opening, dan vraag ik me af zijn de spiderman films dan zo populair of gaan er gewoon steeds meer mensen naar de bioscoop?

Overigens hoe plaats je het illegale kopieren van films hier in? De opbrengsten worden immers steeds hoger, kun je dan zeggen zorg dat de film goed is en de mensen (en inkomsten) komen automatisch met als gevolg dat je geen last hebt van de illegale markt?
HR
Antwoord op je eerste vraag: de Spider-Man films zijn (zeker in Amerika) inderdaad zo populair, het is zeker niet zo er steeds meer mensen naar de bioscoop gaan, het is een redelijk stabiel verhaal dat echter heel erg afhankelijk is van het product dat de mensen willen zien. (Nu dus Spider-Man, straks komen de piraten er weer aan)

Het illegale kopieren plaats je misschien niet in dit perspectief, ten eerste hebben ze bij Sony heel sterk gewerkt waardoor er vanuit de studio (dat was in ieder geval bij de eerste week zo) niks gelekt is. Er zullen nu ongetwijfeld wel wat cam-opname's tevoorschijn komen, maar die zijn aanzienlijk minder qua kwaliteit.

De opbrengsten worden niet per se steeds hoger, bioscopen en filmverhuurders moeten er hard aan trekken en het is wat je ook al schrijft: illegaal. Het mooie is dat er mensen zijn die zo'n bericht zien over een hoge opening meteen denken 'ze verdienen al genoeg, ik download wel', maar die vergeten dat Spider-Man aan productiekosten alleen al ca. $258 miljoen dollar heeft gekost. Daar komt nog tientallen miljoenen marketing bij, kopiekosten etc. etc. Er zijn hele grote blockbusters die pas jaren later winst maken. (Een wat ouder voorbeeld was 'Forrest Gump' die het toch echt niet onverdienstelijk heeft gedaan, maar pas jaren na zijn release uit de rode cijfers kwam).
HR
HR
Ok Sven, bedankt voor de toelichting. ;)

Overigens toen ik zat te wachten op Spiderman zag ik de trailer van Oceans 13 langskomen, ik wist eigenlijk niet dat die er zo snel al aan zat te komen.

http://oceans13.warnerbros.com/

forumillustratie

13 Juni in de bioscoop.

Oceans 11 was naar mijn mening een topfilm, het vervolg oceans 12 was naar mijn mening een grote teleurstelling alsof de film even tussen een vakantie van de cast door moest. Sommige vonden hem wel goed heb ik toch begrepen, ik hoop echter dat deze Oceans 13 deel II heel snel zal doen vergeten.

De trailer ziet er in iedergeval goed uit (hij lijkt meer op Oceans 11) en een nieuwe ster in de al zo grote cast Al Pacino!

Ik kan niet wachten.. B)

Daarvoor natuurlijk eerst nog even Pirates of The Caribbean deel III "At World's End" meepakken natuurlijk.

http://disney.go.com/disneypictures/pirates/atworldsend/

[Dit bericht is veranderd door ArenA (op 7 mei 2007 21:09:42).]
HR
HR

Peter
Moderator

Interview

De remake van de film van Van Gogh is een heerlijke acteursfilm geworden. Sterker nog, de beweringen dat deze film beter is dan het origineel zijn waar. Steve Buscemi en Siena Miller spelen het kat-en-muisspelletje van actrice/reporter prima., We zien beide personen als mensen met gebreken en deugden. Leuk zijn ook de kleine dingen in de film, op straat en in het appartement van Katya, goed opletten dus.

Alatriste

Een Spaanse film over de periode van ongeveer 1620/1640. We beginnen in Breda, waar de Spanjaarden tijdens de 80-jarige oorlog proberen de stad te veroveren en we eindigen bij de Franse invasie van Spanje. In de tussentijd zien we hofintriges en het verval van het eens zo grote Spaanse Rijk waar de zon nooit onder ging. Viggo Mortsensen, Spaanssperekend, speelt een Spaanse huurling die in allrelei intriges terechtkomt. Zeer interessante film, indrukwekkend gemaakt, maar uiteindelijk een beetje zielloos omdat het niet lukt de kijker aan de hoofdpersonen te binden. Desalniettemin goed genoeg om te gaan zien.

http://www.alatristelapelicula.com/
HR
HR

Sven
Administrator

Weer een heel interessant en mijns inziens heel positief bericht over de evt. verfilmingen van Kuifje (Tintin)! B)

The Vine: Jackson gets 'Tintin' scoop

A week after DreamWorks picked up Peter Jackson's "Lovely Bones," Steven Spielberg and Jackson are teaming up again, this time to bring Spielberg's long-gestating pet project "Tintin" to the big screen.

Sources said Monday that Jackson and Spielberg would each direct installments of the franchise, which is based on a series of Belgian comic books called "The Adventures of Tintin" by Herge. It is unclear whether other filmmakers would be involved, and no script has been written.

The movies would be made using motion-capture technology.

In the comics, Tintin is a young Belgian reporter and world traveler who is aided in his adventures by his faithful dog Snowy. He later was joined by such colorful characters as Captain Haddock, Professor Cuthbert Calculus and bumbling detectives Thomson and Thompson. The books, hugely popular in Europe, have been translated into 50 languages, with more than 200 million sold.

Spielberg is a lifelong Tintin fan, first optioning the film rights just before Herge, whose real name is Georges Remi, died in 1983.

Tintin's road to the Hollywood screen has been rocky, with the options lapsing multiple times and Spielberg distracted by other projects. There were two live-action Tintin movies filmed in the 1960s and three animated ones, but all were low-key releases. Two animated television series have been made, both of which were adaptations of the comic strips rather than original stories. Last year, London's Young Vic theater company did a musical version of "Tintin in Tibet."

Spielberg is repped by CAA; Jackson is repped by Key Creatives.HR
Hollywoodreporter.com
HR
HR

Drifter
Vedette

Van een ander forum: de sequels voor 2007

Part4Galore!:

- Die Hard 4
- Indiana Jones 4
- Beverly Hills Cop 4
- Rambo 4
- X-Men 4
- Terminator 4

Verder:

- Sin City 2
- Sin City 3
- PoC 3
- Shrek Third
- The Mummy 3
- Pink Panther 2
- Batman 6
- Inside Man 2
- Madagascar 2
- The Chronicles of Narnia 2: Prince Caspian
- Hellboy 2: The Golden Army
- Ice Age 3
- The Incredible Hulk
- James Bond 22
- Star Trek XI
- Shark Tale 2
- Mrs. Doubtfire 2
- Little Fockers (Meet The Fockers 3)HR
HR
HR

Sven
Administrator

Een aanzienlijke hoeveelheid van die films is nog niet eens in productie. Indiana Jones komt in mei 2008. BH Cop is nog niet officieel voor zoverf ik weet, evenals T4 en X4. Sin City 2 moet nog komen, dus 3 is wel erg vroeg, Madagascar 2 komt volgens mij ook pas in 2008, net als James Bond en een paar andere titels.
HR
HR

Drifter schreef:

- Die Hard 4
- Indiana Jones 4
- Beverly Hills Cop 4
- Rambo 4
- X-Men 4
- Terminator 4
HR
Zo daar staan wat klassiekertjes tussen..

Terminator 4? Weer met Arnie?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 47,1% dat AS Monaco wint van Benfica SL. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Barcelona-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!