Ajax Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 13:01                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 80 »

HR

Peter
Moderator

Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Droomaankoop: -
Reg.: 5 juni 2001

Mwah, Sin City had tenminste nog verhaallijnen. 300 ging alleen over moed, lijden en geweld (waarbij het verhaal van de vrouw van Leonidas is verzonnen om de film niet alln over de veldslag te laten lijken), in zoverre is er een groot verschil tussen Sin City en 300. Sin City kan/wil ik zo een paar keer zien, 300 zie ik wel een keer voorbijkomen op tv. Dat is het verschil. 300 is alleen aanstekelijk vanwege het geweld, de manier van filmen, de muziek die erbij past en het heldhaftige onelinergeroep, that's it.

[Dit bericht is veranderd door Peter (op 2 april 2007 11:48:07).]
HR
HR

Nihad
Idool

Uit: Delft
Vak: 412
Reg.: 31 juli 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 april 2007 om 15:42:40.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: nihad412@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
300 zag er goed uit. Laat daar geen misverstand over bestaan. Alleen vind ik dat men zich te veel bezig heeft gehouden met uitstraling en vormgeving dan met het verhaal en met dialogen. Het doet mij een beetje denken aan the Matrix en opvolgers waarbij een dialoog niet meer dan 3 zinnen had. En ook daar was het acteerwerk bij tijd en wijlen matig. Verschil met 300 is dat de eerste Matrix film vernieuwend was en zijn genre herdefinieerde.

Persoonlijk vind ik dialogen het belangrijkste onderdeel van de film. Het kan een film namelijk het oneindige leven geven. Grote films als Star Wars, The Godfather, Pulp Fiction en anderen worden nog herinnerend door haar dialogen. I'm going te make him an offer he can't refuse. ;B

Overigens vind ik hoe Xerxes is neer gezet zeer dubieus. De historische Xerxes de Eerste was bepaald geen half-Egyptische dandy. Ik denk dat de Amerikanen het ook niet leuk zouden vinden wanneer er een film uitkomt waarin George Washington neergezet wordt als Franse homo.

[Dit bericht is veranderd door Nihad (op 2 april 2007 15:56:25).]
HR
HR

Spijker
Idool

Uit: Mijdrecht
Vak: 129
Reg.: 24 april 2003

Wat een superfilm was dat trouwens. Zaterdag bij de Arena in de Imax zaal gezien. Daarbij waren niet zozeer de dialogen belangrijk, maar de 'oneliners' die het allemaal nog beter maakten. Ik stond echt perplex dat ze ondanks zoveel geweld er toch nog emotie in hebben kunnen stoppen.

This is...SPARTA B)
HR
HR

Nihad
Idool

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 april 2007 om 15:59:08.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: nihad412@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Inhoudsloze films voor inhoudsloos publiek.
HR
HR

Hernan Jorge Crespo
Legende

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

quote:HR
Nihad schreef:

HR
waarom zou je zoiets zeggen?

Maar goed, mijn mening over 300 is dat het verhaal niet het beste verhaal is maar de film opzich was gewoon erg goed, hoe de film is gemaakt met slowmotion en versnelling is een hele leuke toevoeging geweest.

300 is voor mij zeker en van de betere films van de laatste jaren.

[Dit bericht is veranderd door Hernan Jorge Crespo (op 3 april 2007 16:22:35).]
HR
HR

Sven
Administrator

Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000

Van sommige mensen mag je bepaalde films niet goed vinden, want dan ben je vast a. dom, b. niet intelligent, c. beiden. ;) Lekker laten lullen, iedereen mag mooi vinden wat hij wil, en het is echt voor niemand weggelegd om andere mensen daarop aan te vallen, dat spreekt namelijk niet echt voor zijn eigen inhoud.

On-topic:

Perfect Stranger

Onderzoeksjournaliste Rowena Price verneemt dat de machtige directeur van een reclamebureau Harrison Hill misschien verantwoordelijk is voor de moord op haar vriendin. Met de hulp van haar collega, Miles Hailey, gaat Rowena undercover. Ze geeft zich uit voor Katherine, die als interim in Hills agentschap werkt en voor Veronica, een meisje met wie Hill online flirt. Zo bespiedt Rowena haar prooi van alle kanten, maar ze ontdekt dat zij niet de enige is die van identiteit verandert. Hoe dichter ze bij de waarheid komt, hoe meer blijkt dat mensen bereid zijn heel ver te gaan om die waarheid te beschermen.HR
Halle Berry en Bruce Willis in een aardige thriller dus, zit lekker in elkaar. Goed voor een kleine twee uur spanning. 7-

Premonition

Linda Hanson (Bullock) is een huisvrouw die een goed leven heeft met haar succesvolle man Jim (Julian McMahon). Dat goede leven komt danig op zijn kop te staan wanneer Jim plotseling omkomt bij een ongeluk. Linda kijkt alleen wel heel vreemd op wanneer hij de dag daarop ineens weer in haar leven verschijnt. Heeft ze alles gedroomd? Het heeft er alle schijn van maar de droom blijkt heel wat meer te zijn. Al snel merkt Linda dat de gebeurtenissen uit haar droom zich herhalen en dat de droom slechts een voorbode was van wat haar en Jim te wachten staat. In een race tegen de tijd probeert Linda het vreselijke lot van haar man te keren en zo een tragedie te voorkomen. HR
Bovennatuurlijke thriller (als je die genrenaam nog mag gebruiken) met Sandra Bullock. Aardig, maar meer niet. 6

Next

Nicolas Cage kan de toekomst zien. Dat wil zeggen, hij kan precies 2 minuten naar voren kijken...Erg handig om vrouwen te versieren, geeft hijzelf al aan, maar FBI-agente Julianne Moore heeft hem nodig om een nucleaire bomdreiging op te lossen. Jessica Biel is de 'love interest' van Cage.

Geinig. 7

Bridge To Terabithia

In het kort:

Gebaseerd op het gelijknamige en meermaals bekroonde boek van Katherine Paterson uit 1977 is dit het verhaal van Jesse Aarons. Als hij het meisje Leslie Burke leert kennen is dat het begin van een nieuwe vriendschap maar ook van een wonderlijk avontuur. Jesse en Leslie leven zich helemaal uit in het nabijgelegen bos en laten hun fantasie de vrije loop wanneer ze een denkbeeldige wereld creren vol wonderlijke en fabelachtige wezens waarin zij zelf regeren als koning en koningin. Het koninkrijk, dat ze Terabithia noemen, is alleen bereikbaar door met een touw over een beek te slingeren. Eenmaal aan de overkant komen ze in een spookjeswereld waar ze van alles en nog wat bedenken, de strijd aanbinden met de Dark Master en zijn wezens en plannen smeden tegen de vervelende kwajongens van hun school. Het is alleen de vraag hoelang het sprookje voor de twee stand kan houden.HR

Het boek kende ik niet en de gedachte was 'zal wel een kinderfilm zijn', maar zomaar een kinderfilm is het wat mij betreft zeker niet. Goed geacteerd van beide kids, mooi rustig gebracht, niet overdreven veel special effects, maar alleen daar waar nodig. Mooie, ontroerende, magische film. Absolute aanrader.8,5
HR
HR

343 Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hulst
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 9 augustus 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 april 2007 om 22:11:58.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Nihad schreef:

HR
En je hebt gastjes die vinden dat een film alleen goed is omdat er "lekkere wijven en veel explosies" inzitten.

Alsof Chewwie en R2-D2 zulke goede dialogen hadden. ;)

Een film kan meerdere bedoelingen hebben; om je aan het denken te zetten, angst aan te jagen of simpelweg te entertainen.

Als ik je dan heel serieus hoor zeggen dat het historisch niet correct was..... :denk Het is gebaseerd op een comic, mensen!

A Warner Bros. spokesman said: "The film 300 is a work of fiction inspired by the Frank Miller graphic novel and loosely based on a historical event. The studio developed this film purely as a fictional work with the sole purpose of entertaining audiences; it is not meant to disparage an ethnicity or culture or make any sort of political statement.HR
Nee, ik kan evenveel genieten van Predator als van Pulp Fiction of Shawshank Redemption. Of van The Good, The Bad and The Ugly natuurlijk.....Wauw.
HR
HR

Nihad
Idool

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 april 2007 om 22:16:02.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: nihad412@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Van sommige mensen mag je bepaalde films niet goed vinden, want dan ben je vast a. dom, b. niet intelligent, c. beiden. Lekker laten lullen, iedereen mag mooi vinden wat hij wil, en het is echt voor niemand weggelegd om andere mensen daarop aan te vallen, dat spreekt namelijk niet echt voor zijn eigen inhoud.HR
Wat een onzin. Ik suggereer nergens dat je de film niet goed mag vinden. Al vond je het zien van die film mooier dan de geboorte van je kind, zal mij aan mijn kont roesten.

Sterker nog, mijn opmerking is een zeer algemene. Ik zeg namelijk dat de film bedoeld is voor inhoudsloos publiek. Als jij je daar dan door aangesproken wordt...

Alsof Chewwie en R2-D2 zulke goede dialogen hadden. HR
Je maakt een karikatuur van mijn opmerking.

Een film kan meerdere bedoelingen hebben; om je aan het denken te zetten, angst aan te jagen of simpelweg te entertainen. HR
Een film heeft tegenwoordig vooral maar n bedoeling: Geld verdienen. Grote films worden steeds inhoudslozer en commerciler om maar geld te verdienen. Een lijn die we door kunnen trekken naar de muziek wereld. Nee, daar ga ik niet in mee. Ik vind dat een film een verhaal dient te hebben. Dat er fatsoenlijk geacteerd moet worden. Dat er fatsoenlijke dialogen in moeten zitten. Allicht dat ik gek ben of te veel eisend, maar ik accepteer bij Ajax ook niet enkel de overwinning. Voor mij is mooi spel ook erg belangrijk.

Als ik je dan heel serieus hoor zeggen dat het historisch niet correct was..... Het is gebaseerd op een comic, mensen!HR
Dat is nog geen argument. Ik snap best dat Iran niet blij is dat een groot historisch persoon van hun belachelijk wordt gemaakt. Wij zouden het toch ook niet leuk hebben gevonden als Willem de Zwijger zo te kakken werd gezet?

[Dit bericht is veranderd door Nihad (op 3 april 2007 22:27:49).]
HR
HR

Peter
Moderator

343 schreef:

Alsof Chewwie en R2-D2 zulke goede dialogen hadden.

HR
We gaan niet aan Godslastering doen h? :P
HR
HR

Geselecteerd voor Oranje

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 april 2007 om 23:20:32.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Nihad schreef:
Je maakt een karikatuur van mijn opmerking.HR
En jij hebt de smiley gemist.

Nihad schreef:
Een film heeft tegenwoordig vooral maar n bedoeling: Geld verdienen. Grote films worden steeds inhoudslozer en commerciler om maar geld te verdienen. Een lijn die we door kunnen trekken naar de muziek wereld. Nee, daar ga ik niet in mee. Ik vind dat een film een verhaal dient te hebben. Dat er fatsoenlijk geacteerd moet worden. Dat er fatsoenlijke dialogen in moeten zitten. Allicht dat ik gek ben of te veel eisend, maar ik accepteer bij Ajax ook niet enkel de overwinning. Voor mij is mooi spel ook erg belangrijk.HR
Dat is weer een andere discussie. Misschien moet je nog maar eens in het archief zoeken van die andere AJAX-site. Dan zie je dat ik dezelfde mening ben toegedaan. En je weet ook wel dat ik AJAX met goed AJAX-voetbal wil zien spelen.

Een 'verhaal' is overschat. Wat was nu het 'verhaal' van Pulp Fiction? Het is memorabel door de geniaal door elkaar gehusselde verhaalpatronen en grappige dialogen. Maar ik ken ook films waar er weinig wordt gezegd, maar er door gelaatstrekken meer wordt gezegd dan met woorden zou kunnen.

Nihad schreef: Dat is nog geen argument. Ik snap best dat Iran niet blij is dat een groot historisch persoon van hun belachelijk wordt gemaakt. Wij zouden het toch ook niet leuk hebben gevonden als Willem de Zwijger zo te kakken werd gezet?HR
Schei uit, zeg. Iedereen weet dat je die strips niet serieus moet nemen. We hebben het over personen van 2500 jaar geleden.

Peter schreef:

(...)

We gaan niet aan Godslastering doen h? :P
HR
Hmmm, ben meer een Alien/Aliens-worshipper! :)

[Dit bericht is veranderd door 343 (op 3 april 2007 23:24:08).]
HR
HR

contract of the century
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 maart 2003

Nihad schreef:

Ik heb afgelopen vrijdag de film 300 gezien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik in tijden niet zo verveeld heb bij een film in de bioscoop als bij deze. Wat een slecht verhaal zeg. Het zag er allemaal netjes uit (Ik ben na al die halve computerfilms niet meer zo onder de indruk) maar miste toch wel de nodige portie diepgang in de film. Het was wel erg oppervlakkig allemaal. De stukjes dialoog moesten er even vlug doorheen zodat er weer gevochten kon worden. Weinig verheffende actie scenes overigens. Sja, na the Matrix en al die zooi ben ik daar ook niet vlug van onder de indruk. ;)

De uiteindelijke ontknoping was wel erg vreemd. Nee, ik vind het weer een typisch product van de Amerikaanse filmindustrie van de laatste jaren. Veel actie, veel aandacht besteed aan de omgeving en uitstraling, nul aandacht aan verhaal. Oh, ik vergeet er bij te vertellen dat ik het acteerwerk matig vond en dat er iets minder sixpacks hadden mogen zijn.

5
HR
Ik vind dat je films altijd op hun doel moet beoordelen. Wat was het doel en hebben ze dat bereikt? Als je in aanmerking neemt dat de doelen van deze film bloed, gevechten, nog meer gevechten, sixpacks, special effects en nog meer gevechten zijn, dan is deze film geslaagd. Discussiren kan je dan nog over de vraag of dit op een mooie manier is gelukt (het kleurgebruik, de toepassing van tempowisseling etc.).

Dan wil ik nog even op het schuingedrukte reageren. Ik heb de film niet volledig gezien; slechts delen toen ik als uitzendkracht in de Pathe werkte maar de historische ontknoping ken ik wel. Dus als de strip de feiten heeft gevolgd en de film de strip, dan is de ontknoping niet meer dan logisch. :)

[Dit bericht is veranderd door contract of the century (op 3 april 2007 23:38:17).]
HR
HR

Sven
Administrator

Nihad schreef:
Wat een onzin. Ik suggereer nergens dat je de film niet goed mag vinden. Al vond je het zien van die film mooier dan de geboorte van je kind, zal mij aan mijn kont roesten.

Sterker nog, mijn opmerking is een zeer algemene. Ik zeg namelijk dat de film bedoeld is voor inhoudsloos publiek. Als jij je daar dan door aangesproken wordt...

(...)
HR
Je opmerking is algemeen. Inhoudsloos publiek, daar is '300' voor gemaakt? Is dat algemeen? Je noemt daar al het publiek van 300 inhoudsloos. En het is toch niet raar dat ik me aangesproken voel? Ik heb de film gezien en me bijzonder vermaakt.

Dat jij mij dan inhoudsloos acht, tsja, dat zal mij dan weer aan mijn kont roesten. Het lijkt me mooi om zo simpel door het leven te gaan.

Kom ook niet met 'je maakt een karikatuur van mijn opmerking', want dat heb je zelf gedaan toen je die oneliner plaatste....
HR
HR

Drifter
Vedette

Reg.: 1 oktober 1999

En ondertussen hebben we hier toch maar voor het eerst in weken een discussie! :B

Ik heb overigens nog steeds niks gezien, alleen wat tweederangs-DVD's. Hoog tijd dat ik wat meer ruimte vind voor bioscoopbezoek...
HRHR
HR

Peter
Moderator

:B

300 was als film wel leuk. Maar ik erger me nu eenmaal rot aan historische onvolkomendheden. Xerxes was bepaald geen Ethiopische nicht, de Spartanen waren een stuk minder democratisch dan wordt voorgesteld, vrouwen die de vergadering toespraken was ondenkbaar, de kleding van de Spartanen en Perzen (Ja, Perzen, dus niet Nubirs) klopte niet, dat soort dingen, daar kan ik me aan ergeren. Maar daar kan ik me wel los van maken en van de film genieten. 300 is leuk voor n of twee keer.
HR
HR

Hernan Jorge Crespo
Legende

Peter schreef:

:B

300 was als film wel leuk. Maar ik erger me nu eenmaal rot aan historische onvolkomendheden. Xerxes was bepaald geen Ethiopische nicht, de Spartanen waren een stuk minder democratisch dan wordt voorgesteld, vrouwen die de vergadering toespraken was ondenkbaar, de kleding van de Spartanen en Perzen (Ja, Perzen, dus niet Nubirs) klopte niet, dat soort dingen, daar kan ik me aan ergeren. Maar daar kan ik me wel los van maken en van de film genieten. 300 is leuk voor n of twee keer.
HR
Luister Peter lees dit nog ff 1x door:

A Warner Bros. spokesman said: "The film 300 is a work of fiction inspired by the Frank Miller graphic novel and loosely based on a historical event. The studio developed this film purely as a fictional work with the sole purpose of entertaining audiences; it is not meant to disparage an ethnicity or culture or make any sort of political statement.HR
Denk niet te veel na of lekker fucking belangrijk dat Xerxes er zo uitzag, niemand kan precies bepalen hoe hij liep of hoe hij er nou echt uit zag.

Mensen het is een FILM, lekker belangrijk kunnen we zelf over eigelijk alle films gaan discussieren of dat kan en ook Star Wars heeft zijn fouten ookal is dat nergens op gebasseerd of bevind ik me nu op glad ijs? :D

[Dit bericht is veranderd door Hernan Jorge Crespo (op 4 april 2007 10:58:50).]
HR
HR

Peter
Moderator

Het kan wel zo zijn dat een woordvoerder dat zo zegt, maar ik mag dus kennelijk niet mijn eigen mening hebben omdat een woordvoerder iets heeft gezegd? Dus ik mag niet mijn eigen mening hebben omdat iets 'niet zo is bedoeld'? Vreemd.
HR
HR

Hernan Jorge Crespo
Legende

Peter schreef:

Het kan wel zo zijn dat een woordvoerder dat zo zegt, maar ik mag dus kennelijk niet mijn eigen mening hebben omdat een woordvoerder iets heeft gezegd? Dus ik mag niet mijn eigen mening hebben omdat iets 'niet zo is bedoeld'? Vreemd.
HR
Ja, ik zeg ook niet dat je je eigen mening niet mag hebben of wel?

Maar vind het zo raar dat er ophef is over hoe iemand eruit ziet of dat er iets niet klopt.
dat vind ik raar
HR
HR

Geselecteerd voor Oranje

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 april 2007 om 12:31:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dan had je zeker ook bezwaren tegen de films van Asterix en Obelix en hoe Ceasar en Cleopatra werden afgebeeld, Peter? :I ;)

Drifter schreef:

En ondertussen hebben we hier toch maar voor het eerst in weken een discussie! :B HR
Ja! :B Ik kan wel eens een discussie aanzwengelen, hoor. Lukt me aardig. ;)

[Dit bericht is veranderd door 343 (op 4 april 2007 12:32:08).]
HR
HR

Sven
Administrator

Net alsof iedereen zich hier druk zou maken als Frank Miller's volgende film over Willem de Zwijger zou gaan en hij hem 'William The Silencer' zou noemen met een geluidsdemper als neus. Waar hebben we het over... ;)
HR
HR

Peter
Moderator

343 schreef:

Dan had je zeker ook bezwaren tegen de films van Asterix en Obelix en hoe Ceasar en Cleopatra werden afgebeeld, Peter? :I ;)HR
Nee, dat is weer wat anders. In comedies kan het me niet zoveel schelen. Die vat ik pretentieloos op ;) Ik stoorde me in Troy en Alexander ook aan bepaalde dingen, ook al vond ik het resp. een redelijke een goede film.
HR
HR

Geselecteerd voor Oranje

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 april 2007 om 12:57:29.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
:D

Ja, of zoiets.....

forumillustratie

Peter schreef:

(...)

Nee, dat is weer wat anders. In comedies kan het me niet zoveel schelen. Die vat ik pretentieloos op ;) Ik stoorde me in Troy en Alexander ook aan bepaalde dingen, ook al vond ik het resp. een redelijke een goede film.
HR
Dan verschillen we van mening. Ik vind 300 ook pretentieloos vermaak. Dat was de bedoeling ook. Dat de sfeer veel grimmiger was doet er niets aan af.

Of neem je dit serieus?

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door 343 (op 4 april 2007 13:00:29).]
HR
HR

contract of the century
Idool

Ik snap niet waarom jullie Peter zijn mening allemaal zo bekritiseren. Ik erger me zelf ook altijd aan films die historisch incorrect zijn; ook al hebben ze niet nagestreefd correct te zijn. In mijn achterhoofd spookt dan altijd de gedachte dat er ook mensen zijn die denken dat het wel een historisch feit is dat Xerxes de eerste op machtsbeluste metroseksueel uit het Vruchtbare Halve Maangebied was. Als historieliefhebber doet het dan toch pijn dat mensen de geschiedenis (enorm) verkeerd gaan zien door dit soort films.

Echter; zoals ook Peter al aangaf, daar kan ik me dan over heen zetten en alsnog genieten van de film op zich.

P.S. Zijn er hier geen verstokte Lord of the Rings-boekliefhebbers? Die zullen zich toch even goed kapot gergerd hebben bij de vele incorrectheden in de film? Daar is het goed vergelijkbaar mee.
HR
HR

Geselecteerd voor Oranje

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 april 2007 om 21:22:48.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

contract of the century schreef:
Ik erger me zelf ook altijd aan films die historisch incorrect zijn; ook al hebben ze niet nagestreefd correct te zijn. In mijn achterhoofd spookt dan altijd de gedachte dat er ook mensen zijn die denken dat het wel een historisch feit is dat Xerxes de eerste op machtsbeluste metroseksueel uit het Vruchtbare Halve Maangebied was. Als historieliefhebber doet het dan toch pijn dat mensen de geschiedenis (enorm) verkeerd gaan zien door dit soort films. HR
Dat snap ik, maar als mensen die foto zien van 300 die ik daarboven heb geplaatst; zullen ze dan nog denken dat het op historische feiten berust? Nee, toch. De film heeft een totale andere feel dan Troy of Alexander.
HR
HR

contract of the century
Idool

343 schreef:

(...)
Dat snap ik, maar als mensen die foto zien van 300 die ik daarboven heb geplaatst; zullen ze dan nog denken dat het op historische feiten berust? Nee, toch. De film heeft een totale andere feel dan Troy of Alexander.
HR
Ik hoop het niet. En inderdaad 'feelt' deze film anders..hopelijk 'feelt' iedereen dat.
HR
HR
Die Hard 4.0

forumillustratie

http://www.diehard4movie.com/

28 Juni in de bioscoop, verstand op 0 en gaan.

John McClane; "Yippee kay-ay motherfuker!" :B

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door ArenA (op 4 april 2007 23:52:03).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » The Movie Topic [Deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 6,1% dat Standard Luik wint van Sevilla FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!