Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 13:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Studie of werken?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »

HR

De Meer
Ballenjongen

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 9 mei 2006

Ik ben eens benieuwd wie er op dit moment aan het studeren is (en welke studie) of al aan het werken is (als wat). Of een combinatie van de twee.
Om zelf de aftrap te verrichten: op dit moment werk ik als Adviseur Bedrijven bij een bank (niet d Bank) en studeer ik nog commercile economie aan de HEAO. Combinatie is zwaar maar met een strakke planning is het wel te doen. Zit nu in het 3e jaar dus nog maar 1 te gaan.
HR
HR

Jurafca
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Reg.: 30 juni 2004

geen van beide hehe..

edit:
Moet wel neerzetten waarom niet natuurlijk.
simpelweg omdat ik niet weet wat ik voor beroep wil uitoefenen, of welke opleiding ik wil volgen.

ben momenteel opzoek naar (vakantie)baantje.

[Dit bericht is veranderd door Jurafca (op 9 mei 2006 23:07:39).]
HR
HR

wat zeg je nu?
Legende

Reg.: 19 april 2006

werk, maar waar ik me in dit topic vooral over verbaas is dat jouw naam nog kon en niet allang in gebruik was
HR
HR

James Bondscoach
Legende

Uit: Noord-Holland Noord
Vak: 102
Reg.: 20 juli 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 mei 2006 om 22:52:21.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: 7.5  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Studeer Sportmanagement en Marketing B)
En verdien wat bij met voetbal en soms werk ik bij sloopbedrijf, zoals vandaag. Dinsdag heb ik roostervrije dag.

Bevalt goed. Alleen ben nu huiswerk moe. Naar school ga ik nog graag, we hebben leuke klas. Zijn zelfs met 8en op vakantie geweest deze meivakantie. Maar zodra ik thuis ben kan ik niks aan school doen , motivatie is er niet. Ik ga proberen omdat na deze week te veranderen.
HR
HR

De Meer
Ballenjongen

Reg.: 9 mei 2006

quote:HR
werk, maar waar ik me in dit topic vooral over verbaas is dat jouw naam nog kon en niet allang in gebruik wasHR
Ik ook.......
HR
HR

Koeman II
Legende

Uit: Overslag/Tilburg
Vak: 413
Reg.: 20 augustus 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 mei 2006 om 07:42:47.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: coldplay_x@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

James Bondscoach schreef:

Bevalt goed. Alleen ben nu huiswerk moe. Naar school ga ik nog graag, we hebben leuke klas. Zijn zelfs met 8en op vakantie geweest deze meivakantie. Maar zodra ik thuis ben kan ik niks aan school doen , motivatie is er niet. Ik ga proberen omdat na deze week te veranderen.
HR
Personeel en Arbeid. Ik heb een beetje hetzelfde probleem als Golden. Schiet ook niet op als je thuiskomt en je gaat met klasgenoten bieren en barbequen. :B

Maar alles komt goed :).

Moet wel neerzetten waarom niet natuurlijk.
simpelweg omdat ik niet weet wat ik voor beroep wil uitoefenen, of welke opleiding ik wil volgen.HR
Klinkt als een cliche maar veel testjes maken op i-net over beroepen etc. maar ook je persoonlijkheid. Niet eentje maar zoveel mogelijk. Uiteindelijk wordt het dan wel duidelijk in welke hoek je past. Succes met je keuze!
HR
HR

Peter
Moderator

Uit: Jedi Academy Dordrecht
Vak: 119
Reg.: 5 juni 2001

Als je gaat studeren of werken is het belangrijkste gewoon dat je het naar je zin hebt en dat je iets doet waar je denkt een groot deel van je leven mee bezig te kunnen blijven en er een beetje zin in blijft houden. Voor werk geldt: als het zo is dat er in de sector waar je voor geleerd hebt geen werk (meer) is en je iets anders moet zoeken, kies ook dan iets waar je je goed bij zal voelen. Er lijkt me niets ergers dan 20 jaar lang met tegenzin naar je werk gaan...
HR
HR

Koeman II
Legende

Uit: Overslag/Tilburg
Vak: 413
Reg.: 20 augustus 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 mei 2006 om 08:16:39.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: coldplay_x@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Peter schreef:

Er lijkt me niets ergers dan 20 jaar lang met tegenzin naar je werk gaan...
HR
Ach het is geen feyenorod supporter dus die kans is al een stuk kleiner geworden. :B
HR
HR

fheeren1
Ballenjongen

Reg.: 3 augustus 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 mei 2006 om 10:17:29.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: fheeren1@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Studie: Hts-Autotechniek

Nu bezig met mijn afstudeeropdracht. En moet nog maar 3,5 week en dan ben ik klaar (eindelijk)
HR
HR

DeBlauweMan
Jeugdspeler

Reg.: 18 december 2004

De politieopleiding, richting hoofdagent.
Een vierjarige opleiding waarvan je precies de helft 'op straat' doorbrengt om het op school geleerde in de praktijk te brengen. Dat gebeurt door middel van stages die je om de drie maanden loopt. Momenteel zit ik weer eens in zo'n stage. Zometeen weer werken, ik heb avonddienst.

Ik moet zeggen dat het geweldig goed bevalt. Ik heb ooit na de HAVO de opleiding Journalistiek & Communicatie gedaan, maar die heb ik niet afgemaakt. Daarna een vijftal jaren bij diverse lokaal/regionale media gewerkt. En nu dus hier.
HR
HR

Ramona_
Basisspeler

Uit: IJsselstein
Vak: 429
Reg.: 22 maart 2003

Ik studeer Integrale Veiligheidskunde en zit in t 3e jaar. Momenteel loop ik stage bij Hertel b.v. in de Botlek. Daar heb ik een risico-inventarisatie, het bedrijfsnoodplan en de bedrijfshulpverleningsorganisatie opgesteld. En binnenkort is er een calamiteitenoefening.

Hierna nog 1 jaar naar school toe en dan aan de slag.
HR
HR

afcam
Talent

Vak: 119
Droomaankoop: Ricky Van Wolfswinkel
Reg.: 8 mei 2006

Op het moment doe ik niks maar volgend jaar zal ik Economie Excellent gaan doen in Utrecht...
HR
HR

Brasil
Legende

Reg.: 21 december 2000

Ik ben nu onderhand 3 jaar 'senior informateur' (voor de inhoud moet je maar zo'n soortgelijke topic terugzoeken) n daarvoor heb ik 5 jaar gewerkt bij een grote (inmiddels failliette) computeronderdelen importeur in Rijswijk. Daarvoor heb ik HBO (richting CMV) gedaan n daarvoor heb ik de MEAO gedaan.
Kortom,.......ik zit goed.;)
HRHR
HR

arte et labore
Internationale topspeler

Reg.: 9 juli 2003

Recht en Management in Nijmegen. Ben nu bezig met mijn scriptie voor rechten. Probleem is dat het voor geen meter opschiet,internet is funest als je eigenlijk hele verhandelingen moet typen. Het goede weer helpt ook al niet mee. Toch hoop ik ergens in het najaar een goed stuk in te kunnen leveren.
Volgend jaar doe ik een master strategie en hoe het dan verder gaat zie ik over een paar maanden wel weer.

[Dit bericht is veranderd door arte et labore (op 10 mei 2006 17:16:19).]
HR
HR

afca1987
Bankzitter

Uit: -
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 mei 2005

Commerciele Economie in Alkmaar, zit nu in het tweede jaar. Gaat prima, aan het eind van de periode nog even me propedeuse binnen halen en dan volgend jaar op naar de stage.
HR
HR

Pancake
Idool

Reg.: 3 juni 2001

ik heb zin in me pensioen
HR
HR

Vlaamse ajacied
Lid 2de elftal

Uit: Bocholt
Reg.: 19 april 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 mei 2006 om 23:08:05.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: bvd3@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Handelswetenschappen eerste jaar in Brussel.
Over een week beginnen de examens.
Ben benieuwd wat ik er van ga terecht brengen maarja, de herexamens in augustus zijn er ook voor iets.
Ik heb zoiets als concentratievrees ofzo :D
Kan me verschrikkelijk slecht achter mijn werk zetten tenzij er druk achter staat, dus 2dagen voor mijn examens bekijk ik meestal de eerste keer mijn leerstof.
Niet de juiste tactiek, hopelijk volgend jaar door het jaar ook eens wat doen.
HR
HR

johan van basten
Ballenjongen

Reg.: 23 juli 2002

combi van studie en werk bevalt me prima
HR
HR

AFCA 428
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 127
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 6 september 2005

Ik voel me nogal dom als ik hier zo al die studies lees haha ;). Iedereen post hier de meest hoge opleidingen en dan kom ik met mijn opleiding. 'Slechts' Mbo voor mij momenteel. Richting juridische dienstverlening personeel en arbeid. Verder leren zit er trouwens wel in hoor.
HR
HR

Raymondinnowicz
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 27 januari 2004

Ik ben verantwoordelijk voor een Financile afdeling van een middelgroot bedrijf. Draag zorg voor o.a. de juistheid van de maand/kwartaal etc cijfers en alle andere evt financile aspecten.

Ik ben van plan om in september nog een avondstudie te doen aan de HES of Hogeschool Holland.

[Dit bericht is veranderd door Raymondinnowicz (op 17 mei 2006 13:05:24).]
HR
HR

FORZAVOGELS
Basisspeler

Uit: Bunschoten-Spakenburg
Reg.: 18 september 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 mei 2006 om 13:17:58.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: hilbertdegraaf@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Studie: HBO-Accountancy
Werk: beton en staalbedrijf als productiemedewerker
HR
HR

33. Robbert Schilder
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Haarlem
Vak: 424
Reg.: 27 juli 2003

Ik studeer Literatuurwetenschap aan de Universiteit van Utrecht. Zit nu in het tweede jaar en wil hierna de master Journalistiek in Amsterdam gaan doen.
Verder heb ik een bijbaantje bij de Etos.
HR
HR

paulineajax
Lid 2de elftal

Vak: 420
Reg.: 2 december 2003

Ik studeer fulltime politicologie, ben derdejaars en rond als het goed is binnen nu en 2 maanden mn bachelor af, maar werk daarnaast nog wel 25 uur per week, omdat het anders zo saai is en mn studie me niet heel veel tijd kost... Bijbaantjes zijn 1 dag in een supermarkt en 2 dagen bij Orange.

[Dit bericht is veranderd door paulineajax (op 19 mei 2006 15:13:56).]
HR
HR

Rich409
Idool

Vak: 409
Reg.: 17 april 2002

Ik studeer journalistiek, zit in het tweede jaar en heb net als sommige mensen ernstige motivatie-problemen met mijn p op zak. De noodzaak is een beetje weg, aangezien ik op een opleiding zit waarbij je herkansingen tot in het oneindige duren ;)

School voor mij op dit moment is af en toe een uurtje naar school, af en toe de stad in met mensen en langzaam, maar zeker vakantie gaan vieren.
HR
HR

drievierdrie
International

Vak: 430
Reg.: 24 mei 2006

studeer geschiedenis en werk daarnaast als rondleider, beide dus
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Studie of werken?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 90,5% dat Bayern München wint van Real Madrid CF. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Heracles Almelo-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!