| Poster | | Topic: [Centraal] Het Voetbalschoenen Topic |  |
|
Jopiler Moderator
Uit: Hulst Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 8763 Reg.: 19 maart 2001 | Mijn nieuwe schoenen:

|
|
|
ajaxlucajax Ballenjongen
Uit: Borne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21 Reg.: 1 juli 2006 | Of ik haal Copa's of de schoenen hierboven. Moet nog even denken 
|
|
|
tristanon  Talent
Vak: 402 Posts: 151 Reg.: 17 juli 2005 | ik wil ff weten of iemand ervaring heeft met de Nike Air Zoom Total 90 Supremacy FG en die het ff wil melden , want ik zit te twijfelen of ik hem neem want de laatste ker dat ik nikes nam waren ze na 3 maanden kapot 
|
|
|
Kip Basisspeler Korsakov Jr
Uit: Alblasserdam Vak: 409 Posts: 851 Reg.: 10 juni 2002 | Mijn pinnen:

Vaste nop:

trainings schoenen:

Mijn wedstrijd schoenen vind ik alles lekker, voor mijn stalen noppen. Voor te trainen heb ik nieuwe gekocht die gaat ik vanavond maar eens uitproberen. We trainen op zo'n kunstgras veld op rubber basis, funest voor je schoenen.
[Dit bericht is veranderd door Kip (op 30 juli 2007 17:30:45).]
|
|
|
hatem all Talent
Vak: - Posts: 127 Reg.: 2 februari 2005 |
quote: ajaxlucajax schreef:
Of ik haal Copa's of de schoenen hierboven. Moet nog even denken 
Gewoon Copa's doen man Blijven de beste 
|
|
|
Robehr Bankzitter
Uit: Breda Vak: 420 Posts: 528 Reg.: 18 september 2004 | Ik was vandaag bij Nike Bologna, daar hadden ze die gele Nikes van bv. Drenthe wat een afschuwelijke dingen. Ik ben trouwens nog steeds zoekende. Het liefst heb ik nieuwe Vapors maar die waren daar nog niet binnen gekomen. Heb ze in heel Toscane nog niet kunnen vinden. 
|
|
|
ernie09 Vedette
Uit: Uithoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1800 Reg.: 20 juni 2002 |
quote: Robehr schreef:
Ik was vandaag bij Nike Bologna, daar hadden ze die gele Nikes van bv. Drenthe wat een afschuwelijke dingen. Ik ben trouwens nog steeds zoekende. Het liefst heb ik nieuwe Vapors maar die waren daar nog niet binnen gekomen. Heb ze in heel Toscane nog niet kunnen vinden. 
Je hebt ze ook in het wit en/of het zwart en dan valt het wel mee. Ik ga voor de Tiempo's. Das tenminste nog leer.

[Dit bericht is veranderd door ernie09 (op 7 augustus 2007 08:08:21).]
|
|
|
RO1007 Vedette
Uit: Almere Vak: - Posts: 2101 Reg.: 6 februari 2004 | Waar zijn de tijden van de Copa Mundials gebleven. Misschien wel dé beste voetbalschoen ooit gemaakt. Tegenwoordig worden echt de meest afzichtelijke kicksen gemaakt en met name Nike slaat de plank 9 van de 10x mis.
|
|
|
afca-alphen Talent
Uit: Alphen aan den Rijn Vak: 424 Posts: 176 Reg.: 23 september 2004 | Ik heb altijd de Copa Mundial gehad, hele goede schoen.
Zit te twijfelen of ik dit jaar weer de Copa haal of dat ik nu de Calcio Verona haal.
|
|
|
Manna Talent
Uit: Uithuizermeeden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 126 Reg.: 5 augustus 2007 |

Heb deze nu 6 maand, en bevallen me heel goed. Als je ze een beetje goed invet en schoonmaakt na trainingen/wedstrijden kunnen ze erg lang meegaan.
Heb normaal altijd de vreemdste kleurtjes (wel altijd Nike-schoenen), en merk met onopvallende schoenen dat ik ook gewoon veel minder trappen in een wedstrijd krijg ...
|
|
|
afca mokum Vedette
Uit: Gorinchem Vak: - Posts: 2432 Reg.: 15 augustus 2003 | Aanstaande zaterdag mn eerste training, dus ga ik donderdagavond maar ff nieuwe voetbalschoenen halen. 1 paar voor gras en 1 paar voor kunstgras.
Weet alleen nog niet welke, in iedergeval geen nike.
|
|
|
Widink Regelmatige invaller
Uit: Didam Vak: - Posts: 773 Reg.: 11 april 2006 | Geef mij maar de Puma king of de copa's van Adidas, enigste schoenen die niet met die gekke kleuren mee gaan. Een voetbalschoen hoort zwart te zijn.
|
|
|
ThomasNR1 Lid 2de elftal
Uit: almere Vak: 411 Posts: 373 Reg.: 30 juli 2004 | speel nu op deze

ben keeper en speel het liefst op degelijke stevige schoenen met goede pinnen. Heb overigens jaren op predators gelopen, en dat beviel me ook wel. Maar denk dat ik niet snel meer van de world cupjes afstap. zodra ze stuk zijn komen er gewoonw eer nieuwe
|
|
|
mafkeezz18 Ballenjongen
Uit: Valkenswaard Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 19 Reg.: 16 maart 2005 | Geen voetbalschoenen maar toch. Voor in de zaal heb ik deze. We zullen maar zeggen, mooi roze is niet lelijk he . Past goed bij onze lotto (palermo) roze tenue's

|
|
|
pietrus Ballenjongen
Uit: volendam Vak: 114 Posts: 33 Reg.: 6 november 2006 | Ik speel altijd op copa mundial . Zwarte schoenen !!!!!
Daar doe ik precies een seizoen mee .
Als het echt veel heeft geregend draag ik puma king .
Voorheen world cup maar die zaten te krap . Onder de wedstrijd had je geen last maar na afloop zaten me sokken onder het bloed .
|
|
|
Kip Basisspeler Korsakov Jr
Uit: Alblasserdam Vak: 409 Posts: 851 Reg.: 10 juni 2002 |
quote: pietrus schreef:
Ik speel altijd op copa mundial . Zwarte schoenen !!!!!
Daar doe ik precies een seizoen mee .
Als het echt veel heeft geregend draag ik puma king .
Voorheen world cup maar die zaten te krap . Onder de wedstrijd had je geen last maar na afloop zaten me sokken onder het bloed .
Ik weet niet hoe je dat doet, maar copa's zijn echt slappe schoenen, de zijkanten raken erg snel los van de zool. Verder vind ik het een minpunt bij die ouderwetse schoenen zoals de puma king, copa's en calcio's dat als het regent de schoen 2 kilo zwaarder wordt en 3 maten groter.
Verder zijn de nike mercurial vapor de lekkerste schoenen die ik ooit gehad heb, alleen ik kon ze niet meer aan omdat ik botvlies ontsteking aan m'n hiel kreeg door die harde achterkant. Dus nu koop ik altijd predators.
Trouwens appart dat bijna geen enkele schoen is doorgestikt, alleen lotto en calcio stikken de schoen nog geloof ik. Waardoor de schoenen veel langer meegaan... 
|
|
|
Robehr Bankzitter
Uit: Breda Vak: 420 Posts: 528 Reg.: 18 september 2004 |
quote: Kip schreef:
(...)
Ik weet niet hoe je dat doet, maar copa's zijn echt slappe schoenen, de zijkanten raken erg snel los van de zool. Verder vind ik het een minpunt bij die ouderwetse schoenen zoals de puma king, copa's en calcio's dat als het regent de schoen 2 kilo zwaarder wordt en 3 maten groter.
Verder zijn de nike mercurial vapor de lekkerste schoenen die ik ooit gehad heb, alleen ik kon ze niet meer aan omdat ik botvlies ontsteking aan m'n hiel kreeg door die harde achterkant. Dus nu koop ik altijd predators.
Trouwens appart dat bijna geen enkele schoen is doorgestikt, alleen lotto en calcio stikken de schoen nog geloof ik. Waardoor de schoenen veel langer meegaan... 
Na veel geklaag heeft Nike nu een oplossing voor die harde achterkant. Er zit een geel kussentje in en nu zit het perfect. Ik vind Vapors ook de beste schoenen die er zijn. Daar kunnen die ouderwetse Adidasjes echt niet aan tippen. Ik hoop de komende dagen een nieuw paar aan te schaffen, ik denk zilveren, witte of glimmende donkerblauwe. 
|
|
|
jari4life Talent
Vak: 410 Posts: 160 Reg.: 9 juli 2004 | ik heb copa's al een paar seizoenen.. maar hebben er meer mensen last van het loslaten van de zool van het leer aan de onderkant? er zit elke keer zo'n naat tussen.
en weet iemand waar je de world cup of kaiser 5 cup( beide pinnen) goedkoper of voordeliger kunt kopen? ik zou ze er graag bij hebben, maar 119 voor het 2e paar vind ik iets te veel van het goede.
|
|
|
ajaxlucajax Ballenjongen
Uit: Borne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21 Reg.: 1 juli 2006 |
quote: jari4life schreef:
ik heb copa's al een paar seizoenen.. maar hebben er meer mensen last van het loslaten van de zool van het leer aan de onderkant? er zit elke keer zo'n naat tussen.
en weet iemand waar je de world cup of kaiser 5 cup( beide pinnen) goedkoper of voordeliger kunt kopen? ik zou ze er graag bij hebben, maar 119 voor het 2e paar vind ik iets te veel van het goede.
Heb nu al een tijdje copa's maar er is nog niks wat heeft losgelaten. prima schoen!
Bij intersport-megastore in Hengelo zijn ze vaak best voordelig Copa's kosten daar 99
|
|
|
jari4life Talent
Vak: 410 Posts: 160 Reg.: 9 juli 2004 | vandaag geweest bij de megastore in hengelo, top daar. kon ze zo omruilen en kreeg er nieuwe voor terug. denk dat ik nu maar ff langs de schoenmaker ga en laat stikken. wat velen hier zeggen.
ook maar ff kaiser cup(pinnen) bij gehaald, nu die copa's me toch niets hebben gekost.
|
|
|
afca-alphen Talent
Uit: Alphen aan den Rijn Vak: 424 Posts: 176 Reg.: 23 september 2004 |

Hier loop ik op, heerlijke schoenen..
En tenminste ook normale kleur!
|
|
|
ajaxlucajax Ballenjongen
Uit: Borne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21 Reg.: 1 juli 2006 |
quote: jari4life schreef:
vandaag geweest bij de megastore in hengelo, top daar. kon ze zo omruilen en kreeg er nieuwe voor terug. denk dat ik nu maar ff langs de schoenmaker ga en laat stikken. wat velen hier zeggen.
ook maar ff kaiser cup(pinnen) bij gehaald, nu die copa's me toch niets hebben gekost.
dus je ging erheen met je versleten Copa's en je kreeg er nieuwe voor terug?
|
|
|
Patrick V Moderator
Uit: Alblasserdam Vak: 428 Posts: 2072 Reg.: 16 juni 2001 | Aangezien wij bij onze vereniging een kunstgrasveld met van die rubbertjes hebben en daar ook veel op trainen leek het mij een goed idee om toch maar kunstgrasschoenen aan te schaffen. Mijn normale schoeisel was namelijk binnen een aantal maanden versleten. Ook heb ik gemerkt dat je met kleine nopjes beter op de been blijft dan met normale noppen.
Ben al even opzoek geweest en deze werd mij meerdere malen aangeprezen, door zowel teamgenoten als verkopers:
Adidas Telstar

Zijn er hier mensen die met deze schoen ervaring hebben?
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
Uit: Eemnes Vak: - Posts: 2473 Reg.: 28 oktober 2003 |
quote: Patrick V schreef:
Aangezien wij bij onze vereniging een kunstgrasveld met van die rubbertjes hebben en daar ook veel op trainen leek het mij een goed idee om toch maar kunstgrasschoenen aan te schaffen. Mijn normale schoeisel was namelijk binnen een aantal maanden versleten. Ook heb ik gemerkt dat je met kleine nopjes beter op de been blijft dan met normale noppen.
Ben al even opzoek geweest en deze werd mij meerdere malen aangeprezen, door zowel teamgenoten als verkopers:
Adidas Telstar
(plaatje)
Zijn er hier mensen die met deze schoen ervaring hebben?
Ja, ik train al sinds het begin van het seizoen 2006/2007 op deze schoenen en ze bevallen mij heerlijk. Je zal in het begin (2 Ã 3 trainingen) wel even moeten wennen aan de schoen, maar als hij eenmaal naar je voeten staat is het een heerlijk schoentje. Hij is ook niet asociaal duur, dus dat valt dan ook weer mee .
Normale voetbalschoen gaan inderdaad echt heel snel kapot op kunstgrasvelden, ik had Copa Mundials en die gingen binnen 3 maanden kapot omdat ik op kunstgras trainde ermee, echt zonde.
Al met al zijn de Telstar's dus zeker te weten een aanrader om mee op kunstgras te gaan voetballen!
|
|
|
Patrick V Moderator
Uit: Alblasserdam Vak: 428 Posts: 2072 Reg.: 16 juni 2001 | Bedankt, Stefano 
Voor op het veld heb ik toevallig ook copa's
Ik zie nu dat de Telstar's zelfs in de aanbieding zijn bij Actiesport...straks maar even halen dus 
|
|
|
|