| Poster | | Topic: [Centraal] Het Voetbalschoenen Topic |  |
|
|
Robehr Veelbelovend talent
Uit: Breda Vak: 420 Posts: 283 Reg.: 18 september 2004 |
quote: Mijn schoenen
Er zijn maar 2 mensen die deze schoenen hebben, Podolski en ik [/QUOTE
Wat een lulkoek man. Elke simpele ziel kan ze gewoon bij de Intersport kopen.
|
|
|
Marlon Veelbelovend talent
Uit: De Koog Vak: 428 Posts: 210 Reg.: 15 juni 2002 | Wat een gelul van iedereen... Een voetbalschoen hoort zwart te zijn, al die kleurtjes vind ik maar nix.
Het schijnt ook mode te zijn om meerdere soorten schoenen te hebben (nat, droog), 1 paar schoene is wel genoeg denk? Het ligt toch echt aan je eigen baltalent of je een beetje goed voetbalt in de wedstrijd. Daar doet zo'n schoen ook weinig aan.
|
|
|
w86 Basisspeler
Vak: - Posts: 963 Reg.: 29 juni 2006 |
quote: Marlon schreef:
Wat een gelul van iedereen... Een voetbalschoen hoort zwart te zijn, al die kleurtjes vind ik maar nix.
Ben het er niet mee eens dat een voetbalschoen zwart moet zijn. Het zijn vernieuwingen die je overal tegen komt.
Een paar jaar terug was een mobiel om te bellen, kijk wat je er nu mee kan.
Niet iedereen gaat meteen akkoord met zulke veranderingen, maar de kleur bepaald voor mij niet of het een voetbalschoen is...
|
|
|
Uit: De Koog Vak: 428 Posts: 210 Reg.: 15 juni 2002 |
quote: w86 schreef:
(...)
Ben het er niet mee eens dat een voetbalschoen zwart moet zijn. Het zijn vernieuwingen die je overal tegen komt.
Een paar jaar terug was een mobiel om te bellen, kijk wat je er nu mee kan.
Niet iedereen gaat meteen akkoord met zulke veranderingen, maar de kleur bepaald voor mij niet of het een voetbalschoen is...
Ik geloof dat een voetbalschoen nog altijd dezelfde functie heeft en al ff wat langer bestaat dan de mobiel..
de vergelijking mobiel - voetbal snap ik dus niet zo..
|
|
|
Bartos Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 690 Reg.: 25 juli 2003 |
Wat een gelul van iedereen... Een voetbalschoen hoort zwart te zijn, al die kleurtjes vind ik maar nix.
Helemaal mee eens. Voetbalschoenen horen zwart, traditioneel. Jammer dat het zo gaat, als ik nieuwe voetbalschoenen nodig heb is de keus echt beperkt omdat ik sowieso zwarte schoenen wil.
Echt onzin van die gekleurde schoentjes.. Alleen maar harder aanpakken in het veld 
|
|
|
Markos17 Ballenjongen
Vak: - Posts: 27 Reg.: 5 oktober 2005 | Ik denk dat ik weer schoenen van lotto ga kopen, zitten heerlijk, vorig jaar had ik die met blauwe strepen! Maar nu ga ik voor de Lotto Zhero Gravity, dat is egt een super mooie schoen, nu nog maar hopen dat ze fijn zitten! 
|
|
|
w86 Basisspeler
Vak: - Posts: 963 Reg.: 29 juni 2006 |
(...)
Ik geloof dat een voetbalschoen nog altijd dezelfde functie heeft en al ff wat langer bestaat dan de mobiel..
de vergelijking mobiel - voetbal snap ik dus niet zo..
Wat ik bedoel is dat alle producten veranderingen ondergaan. De een accepteerd deze veranderingen sneller dan de ander.
Ik ben het ermee eens dat het aanbod zwarte schoenen behoorlijk is afgenomen en dat dit lastig is als je per se zwarte schoenen wilt. Het gaat me alleen te ver om te zeggen dat een voetbalschoen zwart moet zijn om een voetbalschoen te zijn..
Ander voorbeeld voor jou: Teenslippers, 5 jaar geleden was een jongen op teenslippers ondenkbaar, en nu? Niet iedereen is over, maar je ziet het veel meer.
|
|
|
Bartos Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 690 Reg.: 25 juli 2003 | Ik snap jouw voorbeeld maar ik ben het er niet mee eens, ik vergelijk het meer als met kunstgras. Genoeg mensen willen er op voetballen, bal rolt sneller (meestal) en geen weersinvloed. Maar geef mij maar echt gras met alle nadelen erbij, zo "hoort" voetbal te zijn. Hetzelfde geldt voor voetbalschoenen, ik vind dat die zwart 'horen' te zijn, al die regenboogkleuren vind ik onzin.
|
|
|
nigeldinho Jeugdspeler
Uit: alphen aan den rijn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 97 Reg.: 17 april 2003 | heb een paar Adidas Copa, en in de vakantie de zwart/witte f50 tune it gekocht. en nu net heb ik de normale F50 gehaald. zijn altijd nog lekker .
|
|
|
Uit: De Koog Vak: 428 Posts: 210 Reg.: 15 juni 2002 |
quote: Bartos schreef:
Ik snap jouw voorbeeld maar ik ben het er niet mee eens, ik vergelijk het meer als met kunstgras. Genoeg mensen willen er op voetballen, bal rolt sneller (meestal) en geen weersinvloed. Maar geef mij maar echt gras met alle nadelen erbij, zo "hoort" voetbal te zijn. Hetzelfde geldt voor voetbalschoenen, ik vind dat die zwart 'horen' te zijn, al die regenboogkleuren vind ik onzin.
Kijk dit bedoel ik nou. Een zwarte voetbalschoen en voetbalveld van gewoon gras is toch een stukje nostalgie. Dat verdwijnt, helaas, steeds meer.
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
Uit: Eemnes Vak: - Posts: 2446 Reg.: 28 oktober 2003 |
quote: nigeldinho schreef:
heb een paar Adidas Copa, en in de vakantie de zwart/witte f50 tune it gekocht. en nu net heb ik de normale F50 gehaald. zijn altijd nog lekker .
Wat moet je met 3 paar voetbalschoenen?! 
|
|
|
barcajuul Talent
Vak: - Posts: 152 Reg.: 13 mei 2006 | mijn eerste

nu

|
|
|
sanderNR14 Internationale topspeler
Vak: 409 Posts: 2096 Reg.: 15 februari 2005 | Gewoon maar weer de vertrouwde "World Cup" van Adidas voor de wedstrijden en voor de trainingen de goedkopere "Kaiser".
Twee standaard schoenen, maar daar voel ik me gewoon het beste bij.
|
|
|
stevewonder Ballenjongen
Uit: gulpen Vak: 422 Posts: 1 Uploads: 1 Reg.: 22 oktober 2005 | ik heb me nieuwe voetbalschoenen gekocht. omdat ik steeds nooit meer dan 80 euro uitgeef, heb ik me nu voetbalschoenen gekocht die 170 euro kosten. het zijn de nieuwe voetbalschoenen van Totti geworden van het merk Diadora.deze zitten als gegoten en voetballen heel lekker.een aanrader voor iedereen..

[Dit bericht is veranderd door stevewonder (op 17 september 2006 22:03:43).]
|
|
|
jari4life Talent
Uit: Goor Vak: - Posts: 145 Reg.: 9 juli 2004 | ik speel me hele leven al op adidas heb 1 jaartje op cruijff's gespeeld. de laatste jaren had ik kaiser's maar sinds dit seizoen speel ik op copa's, de beste en de mooiste schoenen die er zijn. een beter voorbeeld van de standaard voetbal schoen is er niet: voornamelijk zwart met een klein beetje wit.
sinds kort voetbalt mijn hele elftal zowat weer op zwarte voetbalschoenen, en vrijwel iedereen ook op copa's, kaiser of king's.
maar ik zweer bij copa's echt heerlijk!
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
Uit: Eemnes Vak: - Posts: 2446 Reg.: 28 oktober 2003 | Bij ons is het ook zeer veel Adidas schoenen wat de toon slaat, en dan een stuk of 6/7 die op Copa's spelen, waaronder ik . Heerlijke schoenen zijn het! Voor de training (op kunstgras) heb ik Adidas Telstar Turf schoenen die ook als gegoten zitten. Ik speel daarop omdat ik van anderen uit mijn team vaak hoor dat door het kunstgras hun schoenen sneller achteruit gaan, en dat vind ik dan wel weer zonde, zo goedkoop zijn die Copa's niet.
|
|
|
Zlatan NO.410 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Pluto Vak: 410 Posts: 1235 Reg.: 5 mei 2001 | Adidas World Cup
Ben keeper 

|
|
|
sabandar Jeugdspeler
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 94 Reg.: 28 maart 2003 | Iemand deze al gezien? 

|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
Uit: Eemnes Vak: - Posts: 2446 Reg.: 28 oktober 2003 | wat een afschuwelijke schoenen zijn dat zeg! 
|
|
|
Hunter_9 Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 870 Uploads: 1 Reg.: 25 augustus 2005 | Oei, wat lelijk zeg.
Sowieso heel die lijn vind ik niet mooi, maar dit is ook erg lelijk.
Ook nog een ernstige feyenooit combinatie op de wreef, door het rood-wit te maken daar.
Gelukkig ben ik nog altijd heel tevreden met mijn 'saaie' zwarte voetbalschoenen.
|
|
|
sabandar Jeugdspeler
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 94 Reg.: 28 maart 2003 | de 'saaie' zwarte voetbalschoen blijft wel het mooiste 

nog een nieuwe adidas predator

|
|
|
Bazza Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1567 Reg.: 20 januari 2002 | Ik ben van plan om Nike Air Total 90's te kopen.Nou was de pasvorm van de tiempo legend geweldig.Iemand die me kan vertellen over de pasvorm van de total 90's?Dus gevraagd: ervaringsdeskundigen 
|
|
|
Robehr Veelbelovend talent
Uit: Breda Vak: 420 Posts: 283 Reg.: 18 september 2004 | |
|
Dimitar Berbatov Idool
Vak: - Posts: 3712 Reg.: 19 maart 2001 | Wat zijn die voetbalschoenen, of moet ik zeggen kicksen in bekakt Amsterdams, toch ultiem lelijk tegenwoordig.
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
Uit: Eemnes Vak: - Posts: 2446 Reg.: 28 oktober 2003 |
quote: Dimitar Berbatov schreef:
Wat zijn die voetbalschoenen, of moet ik zeggen kicksen in bekakt Amsterdams, toch ultiem lelijk tegenwoordig.
Haha inderdaad vind ik ook.
Forza Copa Mundial! 
|
|
|