| Poster | | Topic: [Centraal] Het Voetbalschoenen Topic |  |
|
Patrijzen B1 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 70 Reg.: 1 juni 2004 | gisteren die gouden legends gehaald, ze zitten echt heerlijk 
|
|
|
NederlandseZlatan Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 2171 Reg.: 26 augustus 2002 | Het is alleen jammer dat je dan bij Patrijzen voetbalt.. 
|
|
|
Robehr Bankzitter
Uit: Breda Vak: 420 Posts: 528 Reg.: 18 september 2004 | Gouden schoenen vind ik meer iets voor Zidane en Ronaldinho. Niet voor amateurspelers. Nee hoor, het zijn hele mooie schoenen. Jammer dat geen gouden Vapors meer maken.
|
|
|
Der Kaiser  Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1762 Reg.: 22 september 2005 | Nike... Plastic... Allemaal troep...
Ik heb best op aardig niveau gespeeld, en bij de club waar ik speelde mocht ik alleen Adidas of Puma nemen, en alleen van leer.
Adidas Copa Mundial / Worldcup
Puma King
Deze kicksen zijn gewoon de beste klaar punt uit. 
[Dit bericht is veranderd door Der Kaiser (op 30 juli 2006 00:14:10).]
|
|
|
Nielz! Lid 2de elftal
Uit: Amsterdam Vak: 410 Posts: 374 Reg.: 17 februari 2003 | Ik begrijp dat er geen ruimte is voor discussie wat de lekkerste kicksen zijn.
Maar moet je gelijk geven. Heb vorig seizoen op Adidas World Cup gespeeld tot dat die gejat werden. Daarna de nieuwe Puma King gekocht. Vooral de laatste zaten erg lekker en daar ga ik dit seizoen ook mee beginnen.
Ik vind het jammer dat er tegenwoordig bijna geen schoenen meer te koop zijn met ijzeren noppen. Weet iemand een goede winkel in de regio Amsterdam waar ze een ruime collectie hebben aan ijzeren noppen? Behalve Accent, daar ga ik nu al heen en ben er erg tevreden over, maar daar is ook wel eens wat uitverkocht.
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1762 Reg.: 22 september 2005 |
quote: Nielz! schreef:
Ik begrijp dat er geen ruimte is voor discussie wat de lekkerste kicksen zijn.
Maar moet je gelijk geven. Heb vorig seizoen op Adidas World Cup gespeeld tot dat die gejat werden. Daarna de nieuwe Puma King gekocht. Vooral de laatste zaten erg lekker en daar ga ik dit seizoen ook mee beginnen.
Ik vind het jammer dat er tegenwoordig bijna geen schoenen meer te koop zijn met ijzeren noppen. Weet iemand een goede winkel in de regio Amsterdam waar ze een ruime collectie hebben aan ijzeren noppen? Behalve Accent, daar ga ik nu al heen en ben er erg tevreden over, maar daar is ook wel eens wat uitverkocht.
Sportpaleis
|
|
|
RyanBabel-11  Sunrise  Bankzitter
Vak: 428 Posts: 468 Reg.: 30 juni 2005 | Ik speel in een wit/blauw tenue. Ik zoek schoenen die een beetje bij het tenue passen, rood en groen vallen dus zowiezo af. Ik twijfel nu tussen deze schoenen:

|
|
|
MerCheSin Jeugdspeler
Vak: 125 Posts: 54 Reg.: 16 september 2004 |
quote: Nielz! schreef:
Remani op de Hagendoornweg in Amsterdam-Noord.
|
|
|
Hunter_9 Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 905 Uploads: 1 Reg.: 25 augustus 2005 | |
|
Patrijzen B1 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 70 Reg.: 1 juni 2004 |
quote: Ik speel in een wit/blauw tenue. Ik zoek schoenen die een beetje bij het tenue passen, rood en groen vallen dus zowiezo af. Ik twijfel nu tussen deze schoenen:
ik zou dan voor die legends gaan... zitten erg lekker, ik heb ze in het goud (Babel heeft die wit met blauwe ook geloof ik )
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
Uit: Eemnes Vak: - Posts: 2473 Reg.: 28 oktober 2003 | Ik heb ze in het zwart, dat is lekker toch het mooist! Ik vraag me trouwens af wat de reden is, behalve 'het is mooi', waarom er mensen zijn die van die 'regenboogschoenen' kopen? 
|
|
|
Hunter_9 Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 905 Uploads: 1 Reg.: 25 augustus 2005 |
quote: Stefano Ruiz schreef:
Ik heb ze in het zwart, dat is lekker toch het mooist! Ik vraag me trouwens af wat de reden is, behalve 'het is mooi', waarom er mensen zijn die van die 'regenboogschoenen' kopen? 
Heb zelf ook de zwarte en die ga ik voor dit seizoen gewoon weer halen.
Inderdaad veel mooier dan die regenboog schoenen.
|
|
|
Bazza Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1708 Reg.: 20 januari 2002 | Zonder reclame te maken kan ik ook zeggen dat die Legends masterlijk zitten!Adidas fuckt m'n hak altijd up.Maar die Legends zijn echt geweldig!
|
|
|
w86 Basisspeler
Vak: - Posts: 962 Reg.: 29 juni 2006 |
Ik heb ze in het zwart, dat is lekker toch het mooist! Ik vraag me trouwens af wat de reden is, behalve 'het is mooi', waarom er mensen zijn die van die 'regenboogschoenen' kopen? 
Ik zou het geen regenboogschoenen willen noemen. Er zit wel een kleur op, maar als je een kleur zoekt die bij je clubtenue past vindt ik het zeker zo mooi als zwarte schoenen. Als je club in een geel shirt met blauwe broek speelt, en je doet er rode schoenen over, dan maak je een regenboog van jezelf. Als je club echter in blauwe shirts met witte broek speelt, en je koopt er blauw/witte schoenen bij, is daar niks mis mee.
Weet iemand trouwens nog een winkel met uitgebreide keuze voetbalschoenen in de omgeving van Arnhem?
[Dit bericht is veranderd door w86 (op 31 juli 2006 20:36:06).]
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
Uit: Eemnes Vak: - Posts: 2473 Reg.: 28 oktober 2003 | Dat vind ik dus ook dikke bullshit, schoenen uitzoeken in de kleuren van het tenue van de club waar je voor speelt. Het is geen modeshow elke zaterdag/zondag op de voetbalvelden, mijn voetbalschoenen moeten in eerste instantie gewoon lekker zitten en of ze dan mooi zijn maakt me niet heel veel uit.
|
|
|
w86 Basisspeler
Vak: - Posts: 962 Reg.: 29 juni 2006 |
Dat vind ik dus ook dikke bullshit, schoenen uitzoeken in de kleuren van het tenue van de club waar je voor speelt. Het is geen modeshow elke zaterdag/zondag op de voetbalvelden, mijn voetbalschoenen moeten in eerste instantie gewoon lekker zitten en of ze dan mooi zijn maakt me niet heel veel uit.
Ik heb het niet over een modeshow gehad, ik zeg alleen dat een schoen met een andere kleur dan zwart geen regenboogschoen is. Als je schoenen hebt die passen bij je tenue vind ik het alleen maar mooi, zwart is een kleur die eigenlijk overal bij past.
Als de schoen niet goed zit, koop ik hem ook niet. Het is alleen zo dat er in mijn ogen weinig kwaliteitverschil is, vooral zolang je bij 1 merk blijft. In dat geval is voor mij doorslaggevend welke schoen het mooiste is (dus het beste bij het clubtenue past)
|
|
|
Fernando Redondo Icoon
Uit: 198.27.25.3 Vak: 405 Posts: 6587 Reg.: 13 november 2002 | Ik speel al een jaar of 10 op de zwarte Copa's van Adidas.
Voor mij is er geen betere schoen. Ik vind ze de prijs meer dan waard. Gaan altijd lekker lang mee en anders kan je er nog een tijdje op doortrainen. Ook blijf ik bij de ouderwetse zwarte schoen.
|
|
|
litmanen20 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Pijnacker Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1039 Uploads: 1 Reg.: 6 maart 2004 | Hoelang gaan jullie schoenen gemiddeld mee?
Bij mij ongeveer één seizoen, maar dat komt mede doordat ik nog (steeds) groei en train op kunstgras. De rubbertjes maken de schoen los van de zool.
|
|
|
joodseKIP Basisspeler Korsakov Jr
Uit: Alblasserdam Vak: 409 Posts: 851 Reg.: 10 juni 2002 | Bij mij zeer kort, ik train ook op zo'n kunstgras rubber veld. 4 maanden ofzo en ze zijn weer los. Bijna geen één schoen is tegenwoordig nog doorgestikt op de zool....
M'n alluminium noppen gaan veel langer mee omdat ik die maar een paar x per seizoen aan heb natuurlijk.
|
|
|
James Bondscoach Legende
Uit: Noord-Holland Noord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9744 Reg.: 20 juli 2001 |
quote: Der Kaiser schreef:
Nike... Plastic... Allemaal troep...
Ik heb best op aardig niveau gespeeld, en bij de club waar ik speelde mocht ik alleen Adidas of Puma nemen, en alleen van leer.
Adidas Copa Mundial / Worldcup
Puma King
Deze kicksen zijn gewoon de beste klaar punt uit. 
Beide schoenen in me bezit.
Puma met schroefnop, copa met vaste nop 
|
|
|
MijMark Francesc Fabregas Soler  Internationale topspeler
Vak: 413 Posts: 3849 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | M'n schoenen gaan minimaal 1 seizoen mee. Daarna gaan ze elke keer weer kapot op dezelfde plek. Bij de grote teen gaat ie loszitten. Heb vanmiddag Adidas Telstar gehaald, die zagen er wel mooi uit, en bovenal zaten ze goed 

[Dit bericht is veranderd door MijMark (op 1 augustus 2006 19:16:08).]
|
|
|
w86 Basisspeler
Vak: - Posts: 962 Reg.: 29 juni 2006 | De nieuwe schoenen zijn hier ook binnen. Doordat groene Puma's nergens in de stad te vinden waren, zijn het zwarte geworden met de bekende witte streep. Vind Puma schoenen er altijd mooi uit zien en ze zitten heerlijk. Jammer dat het geen groen kon zijn, maar dit is een goed alternatief!
|
|
|
Der Kaiser 13  Ballenjongen
Vak: - Posts: 1 Reg.: 1 augustus 2006 |

Mijn schoenen 
Er zijn maar 2 mensen die deze schoenen hebben, Podolski en ik 
|
|
|
Hunter_9 Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 905 Uploads: 1 Reg.: 25 augustus 2005 |
quote: Der Kaiser 13 schreef:
(plaatje)
(plaatje)
Mijn schoenen 
Er zijn maar 2 mensen die deze schoenen hebben, Podolski en ik 
Het kon met jouw naam ook niet missen, dat je deze schoenen zou kopen
Met volkslied nog wel.
Maar is dit een speciale schoen, dat alleen jij en Podolski die hebben?
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1762 Reg.: 22 september 2005 | Je kan ze kopen, maar dan zonder volkslied en foto
En zonder die vlag, deze is special made in Dortmund 
|
|
|