Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Supporterscontact
[Centraal] Het Voetbalschoenen Topic
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »

Poster
Topic: [Centraal] Het Voetbalschoenen Topic 
Robehr
Bankzitter

Uit: Breda
Vak: 420
Reg.: 18 september 2004
Gepost op 26 juli 2006 om 18:18:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Verder moet je maar even kijken op de site van Coach of Intersport. Die foto's kan ik niet linken ivm Flash. Ik ga zelf voor wit met gele Nike Mecurial Vapor of een van de twee onderste plaatjes.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax 1-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.467,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
de das
Bankzitter

Uit: leiden
Vak: 404
Reg.: 20 september 2003
Gepost op 26 juli 2006 om 18:51:23.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk toch dat ik die Nike Steam FG Blue ga halen ik vnd ze erg mooi eigenlijk:

[Dit bericht is veranderd door de das (op 26 juli 2006 18:51:58).]
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax 0-4 (0-3)MotM: -Battle-rating: 1.485,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrijzen B1
Jeugdspeler

Vak: -
Reg.: 1 juni 2004
Gepost op 26 juli 2006 om 18:56:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik moet ook nog nieuwe voetbalschoenen... ik heb laatste seizoen op die witte predators van beckham gespeeld met zn vingerafdruk erop

voor het nieuwe seizoen wil ik denk ik die nieuwe legends van ronaldinho en dan gewoon die dure versie van € 120,- ik heb nogal een brede voet en daarom nam ik de laatste tijd adidas maar nu de legends er zijn kan ik weer naar nike

vind deze wel erg vet of weten jullie nog mooie met de kleuren oranje en wit voor een brede voet?

[Dit bericht is veranderd door Patrijzen B1 (op 26 juli 2006 18:56:56).]
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.467,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Robehr
Bankzitter

Gepost op 26 juli 2006 om 19:03:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bij Intersport kan je misschien nog de F50+ vinden in het oranje met wit, die van het Nederlands elftal is zo namelijk. De nieuwe schoenen van Beckham zijn trouwens ook prachtig. Zowel de bordeauxrode als de lichtblauwe.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax 1-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.467,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
w86
Basisspeler

Reg.: 29 juni 2006
Gepost op 26 juli 2006 om 20:19:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vind die groen/witte van Adidas Tunit ook gaaf, weet iemand of er hier goedkopere versies van zijn. Ben niet in staat om €180 euro voor voetbalschoenen te betalen, buiten dat ik het een belachelijk bedrag vindt..
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrijzen B1
Jeugdspeler

Gepost op 26 juli 2006 om 21:46:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

zou je is op http://www.prodirectsoccer.com/ moete kijke daar staan erg veel schoenen op
 Help mods!
joodseKIP
Basisspeler
Korsakov Jr

Uit: Alblasserdam
Vak: 409
Reg.: 10 juni 2002
Gepost op 26 juli 2006 om 21:59:06.       MSN: frankip_6@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik zoek al jaren naar de diadora's (zwarte schoen met een geel teken), roy keane had ze ook altijd. Gewoon de duurste van kangaroe leer. Kan ze égt nergens vinden, iemand die mij kan helpen?
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.412,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrijzen B1
Jeugdspeler

Gepost op 27 juli 2006 om 16:50:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik heb die diadora's ook nog nooit in de winkel gezien geloof ik... ben vandaag even weze kijke bij alle sportwinkels in Goes voor die goude Ronaldinho schoenen maar ze hadden ze nergens... morgen maar even naar de soccer center in Roosendaal daar heb ze ze wel waarschijnlijk
 Help mods!
Hunter_9
Basisspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Uploads: 1
Reg.: 25 augustus 2005
Gepost op 27 juli 2006 om 17:46:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zijn er dit jaar ook weer nieuwe schoenen, die gewoon een beetje normaal zijn?
Ik zie hier namelijk allemaal gekleurde voorbij komen, maar daar houd ik niet zo van.
Ik zoek dus gewoon weer zwarte, zoiets als de Nike Tiempo Legends.
Of kom je dan toch uit op iets van Umbro of gewoon een schoen van vorig jaar?
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.489,1VoVo: -Opstelling: 4-3-3
JL20
Vedette

Uit: 0172
Vak: 413
Reg.: 19 maart 2004
Gepost op 27 juli 2006 om 18:41:20.     MSN: PM      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik moet zelf ook nog nieuwe halen, voor volgende week.
Ik zit te denken aan Adidas, maar ik moet me nog even oriënteren op het huidige aanbod.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax 1-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.424,3VoVo: -Opstelling: incompleet
joodseKIP
Basisspeler
Korsakov Jr

Uit: Alblasserdam
Reg.: 10 juni 2002
Gepost op 27 juli 2006 om 18:44:58.       MSN: frankip_6@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik vind het echt belachelijk dat het tegenwoordig moeilijker is om een zwarte schoen te vinden dan een gekleurde...zelfs jaap stam loopt met wit met goude schoenen, dit past tog niet bij hem?
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.412,9VoVo: -Opstelling: incompleet
w86
Basisspeler

Reg.: 29 juni 2006
Gepost op 27 juli 2006 om 21:39:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
joodseKIP schreef:

ik vind het echt belachelijk dat het tegenwoordig moeilijker is om een zwarte schoen te vinden dan een gekleurde...zelfs jaap stam loopt met wit met goude schoenen, dit past tog niet bij hem?

Ach wel of niet passen.. Het is gewoon iemands voorkeur, een felle kleur, wit of zwart. Waarom zouden witte schoenen niet bij Stam passen?

Persoonlijk zoek ik schoenen die bij het clubtenue passen. Aangezien we in groene shirts spelen met witte broeken, vallen kleuren als rood en blauw voor mij af. Afgelopen jaren zilveren Puma's gehad en nu witte Nikes.

Nu zijn er voor het eerst groene voetbalschoenen op de markt, dus die hebben deze zomer zeker mijn voorkeur, vooral die Puma's met grasprint zijn stoer!
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
jBoXjOOd
Regelmatige invaller

Uit: Wageningen
Vak: 430
Reg.: 19 september 2002
Gepost op 28 juli 2006 om 00:19:25.         MSN: jeroenboxem@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Stefano Ruiz schreef:

Ik speel alweer een paar maandjes op Nike voetbalschoenen, de 2 jaar daarvoor heb ik altijd Adidas gehad wat me heel erg goed beviel .

Maar de schoenen die ik nu heb zijn echt hele relaxe schoentjes . Ik hoef niet van die high tech dingen van 200 euri, maar moet gewoon goede schoenen hebben, of ze 70 of 200 euri zijn, er goed op voetballen moet je toch nog altijd zelf doen .

(plaatje)

Deze Nike's had ik vorig seizoen gehaald en nog steeds zijn ze aardig heel en geen klachten
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Stefano Ruiz
Vedette

Uit: Eemnes
Reg.: 28 oktober 2003
Gepost op 28 juli 2006 om 06:22:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jBoXjOOd schreef:

(...)

Deze Nike's had ik vorig seizoen gehaald en nog steeds zijn ze aardig heel en geen klachten

Ik heb ze weer even gehaald van de week, ze waren zoals altijd aan het einde van een seizoen kapot. Echt een heerlijke schoen vind ik het, geen fratsen met alle kleuren van de regenboog, opvallen moet je nog altijd doen met je spel
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax 1-4 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.460,1VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Sluk
Idool
Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003

Uit: Weesp
Vak: 116
Reg.: 3 september 2002
Gepost op 28 juli 2006 om 07:55:25.       MSN: gaat-bij-jou@niks-aan.heh      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

"Vroegah" liepen alleen de echte vedette's op gekleurde schoenen en zelfs dat vond ik toen een beetje overdreven. Tegenwoordig lopen er in ieder 11tal minsenst 3 clowns met gekleurde schoenen.
Beetje jammer.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Stefano Ruiz
Vedette

Uit: Eemnes
Reg.: 28 oktober 2003
Gepost op 28 juli 2006 om 09:33:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Erg jammer inderdaad maar ja dat is de commercie hè, ze zouden eigenlijk alleen nog maar zwarte voetbalschoenen moeten maken en een verbod op kleurtjes
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax 1-4 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.460,1VoVo: -Opstelling: 4-5-1
RO1007
Vedette

Uit: Almere
Reg.: 6 februari 2004
Gepost op 28 juli 2006 om 10:12:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geef mij maar gewoon de standaard Adidas Copa Mundial. Spelen nog altijd heerlijk en ook met "brede" voeten kan je er uitstekend mee voetballen. Ben ook niet zo wild van die clowns kicksen die ze tegenwoordig allemaal op de markt brengen, al moet ik zeggen dat ik die wit/gouden adidas kicksen wel erg mooi vind.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.473,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Hunter_9
Basisspeler

Gepost op 28 juli 2006 om 14:07:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Stefano Ruiz schreef:

(...)

Ik heb ze weer even gehaald van de week, ze waren zoals altijd aan het einde van een seizoen kapot. Echt een heerlijke schoen vind ik het, geen fratsen met alle kleuren van de regenboog, opvallen moet je nog altijd doen met je spel

En ik ga deze denk ik ook weer opnieuw kopen. Zijn hele fijne schoenen en ze zien er gewoon normaal uit.
Opvallen doen we inderdaad anders
 Help mods!
Robehr
Bankzitter

Gepost op 28 juli 2006 om 18:19:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb vandaag deze gehaald maar dan de echt versie, wat deze afbeelding toont is de namaak versie. Die van mij heten Mercurial Vapor III. Ze zitten echt heerlijk maar dat mag ook wel voor 200 euro.
 Help mods!
Bramsterdam
Veelbelovend talent

Reg.: 4 september 2004
Gepost op 28 juli 2006 om 18:33:08.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zit er sterk over te denken om deze te halen:

http://football.intersport-nederland.nl/Assortiment/detail.asp?pid=1602

Heb n.a.v. dit topic even op intersport.nl gekeken en deze lijken me wel wat. Zwart zonder al teveel fratsen, maar toch geeft dat rood de schoen iets extra's. Iemand ervaring mee?

Overigens zijn ze van €90 naar €60 afgeprijst...
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
K-1
Regelmatige invaller

Uit: PB
Reg.: 8 oktober 2004
Gepost op 28 juli 2006 om 20:06:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
joodseKIP schreef:

Helemaal mee eens.
Ik zelf loop op simpele voetbal schoenen
Van Lotto iets van 60 euro maar spelen heerlijk en helemaal zwart.

Een echte aanrader Adidas Cupa Mundial heerlijk die ook zwart en gaan lang mee volgends mij best prijzig.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.495,3VoVo: -Opstelling: incompleet
BeeDeeVee
Vedette

Uit: Thuis
Reg.: 23 november 2004
Gepost op 28 juli 2006 om 21:36:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die Copa Mundials gaan alleen lang mee als je ze goed onderhoudt. Het leer van deze schoenen is perfect maar vrij gevoelig.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.472,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Ricardo Carvalho
Lid 2de elftal

Reg.: 19 maart 2005
Gepost op 28 juli 2006 om 22:16:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BeeDeeVee schreef:

Die Copa Mundials gaan alleen lang mee als je ze goed onderhoudt. Het leer van deze schoenen is perfect maar vrij gevoelig.

Iderdaad 1 x in je voetbaltas laten zitten, en ze zien er niet meer uit. Verder is die schoen gewoon te soepel naar mijn mening. Voor het verwoestende schot heb ik liever een iets stevigere schoen.
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
No. 10
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 29 januari 2003
Gepost op 29 juli 2006 om 00:10:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrijzen B1 schreef:

zou je is op http://www.prodirectsoccer.com/ moete kijke daar staan erg veel schoenen op

Handige site inderdaad. Heeft iemand ergens een site of een indicatie waar je engelse schoenmaten kan vergelijken met europese (nederlandse) schoenmaten? Heb namelijk geen idee...
 Help mods!
Pool: -, Willem II - Ajax MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Hunter_9
Basisspeler

Gepost op 29 juli 2006 om 01:11:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Of gewoon deze, net als die Bergkamp droeg, die zien er ook normaal uit.

Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 9 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk