| Poster | | Topic: [Centraal] Het Voetbalschoenen Topic |  |
|
Robehr Bankzitter
Uit: Breda Vak: 420 Posts: 528 Reg.: 18 september 2004 |

Verder moet je maar even kijken op de site van Coach of Intersport. Die foto's kan ik niet linken ivm Flash. Ik ga zelf voor wit met gele Nike Mecurial Vapor of een van de twee onderste plaatjes.
|
|
|
de das Bankzitter
Uit: leiden Vak: 404 Posts: 534 Reg.: 20 september 2003 | Ik denk toch dat ik die Nike Steam FG Blue ga halen ik vnd ze erg mooi eigenlijk:

[Dit bericht is veranderd door de das (op 26 juli 2006 18:51:58).]
|
|
|
Patrijzen B1 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 70 Reg.: 1 juni 2004 | ik moet ook nog nieuwe voetbalschoenen... ik heb laatste seizoen op die witte predators van beckham gespeeld met zn vingerafdruk erop

voor het nieuwe seizoen wil ik denk ik die nieuwe legends van ronaldinho en dan gewoon die dure versie van € 120,- ik heb nogal een brede voet en daarom nam ik de laatste tijd adidas maar nu de legends er zijn kan ik weer naar nike

vind deze wel erg vet of weten jullie nog mooie met de kleuren oranje en wit voor een brede voet?
[Dit bericht is veranderd door Patrijzen B1 (op 26 juli 2006 18:56:56).]
|
|
|
Robehr Bankzitter
Uit: Breda Vak: 420 Posts: 528 Reg.: 18 september 2004 | Bij Intersport kan je misschien nog de F50+ vinden in het oranje met wit, die van het Nederlands elftal is zo namelijk. De nieuwe schoenen van Beckham zijn trouwens ook prachtig. Zowel de bordeauxrode als de lichtblauwe. 
|
|
|
w86 Basisspeler
Vak: - Posts: 962 Reg.: 29 juni 2006 | Vind die groen/witte van Adidas Tunit ook gaaf, weet iemand of er hier goedkopere versies van zijn. Ben niet in staat om €180 euro voor voetbalschoenen te betalen, buiten dat ik het een belachelijk bedrag vindt..
|
|
|
Patrijzen B1 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 70 Reg.: 1 juni 2004 | |
|
joodseKIP Basisspeler Korsakov Jr
Uit: Alblasserdam Vak: 409 Posts: 851 Reg.: 10 juni 2002 | ik zoek al jaren naar de diadora's (zwarte schoen met een geel teken), roy keane had ze ook altijd. Gewoon de duurste van kangaroe leer. Kan ze égt nergens vinden, iemand die mij kan helpen? 
|
|
|
Patrijzen B1 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 70 Reg.: 1 juni 2004 | ik heb die diadora's ook nog nooit in de winkel gezien geloof ik... ben vandaag even weze kijke bij alle sportwinkels in Goes voor die goude Ronaldinho schoenen maar ze hadden ze nergens... morgen maar even naar de soccer center in Roosendaal daar heb ze ze wel waarschijnlijk
|
|
|
Hunter_9 Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 905 Uploads: 1 Reg.: 25 augustus 2005 | Zijn er dit jaar ook weer nieuwe schoenen, die gewoon een beetje normaal zijn?
Ik zie hier namelijk allemaal gekleurde voorbij komen, maar daar houd ik niet zo van.
Ik zoek dus gewoon weer zwarte, zoiets als de Nike Tiempo Legends.
Of kom je dan toch uit op iets van Umbro of gewoon een schoen van vorig jaar?
|
|
|
JL20 Vedette
Uit: 0172 Vak: 413 Posts: 2351 Reg.: 19 maart 2004 | Ik moet zelf ook nog nieuwe halen, voor volgende week.
Ik zit te denken aan Adidas, maar ik moet me nog even oriënteren op het huidige aanbod.
|
|
|
joodseKIP Basisspeler Korsakov Jr
Uit: Alblasserdam Vak: 409 Posts: 851 Reg.: 10 juni 2002 | ik vind het echt belachelijk dat het tegenwoordig moeilijker is om een zwarte schoen te vinden dan een gekleurde...zelfs jaap stam loopt met wit met goude schoenen, dit past tog niet bij hem?
|
|
|
w86 Basisspeler
Vak: - Posts: 962 Reg.: 29 juni 2006 |
quote: joodseKIP schreef:
ik vind het echt belachelijk dat het tegenwoordig moeilijker is om een zwarte schoen te vinden dan een gekleurde...zelfs jaap stam loopt met wit met goude schoenen, dit past tog niet bij hem?
Ach wel of niet passen.. Het is gewoon iemands voorkeur, een felle kleur, wit of zwart. Waarom zouden witte schoenen niet bij Stam passen?
Persoonlijk zoek ik schoenen die bij het clubtenue passen. Aangezien we in groene shirts spelen met witte broeken, vallen kleuren als rood en blauw voor mij af. Afgelopen jaren zilveren Puma's gehad en nu witte Nikes.
Nu zijn er voor het eerst groene voetbalschoenen op de markt, dus die hebben deze zomer zeker mijn voorkeur, vooral die Puma's met grasprint zijn stoer!
|
|
|
jBoXjOOd Regelmatige invaller
Uit: Wageningen Vak: 430 Posts: 714 Reg.: 19 september 2002 |
quote: Stefano Ruiz schreef:
Ik speel alweer een paar maandjes op Nike voetbalschoenen, de 2 jaar daarvoor heb ik altijd Adidas gehad wat me heel erg goed beviel .
Maar de schoenen die ik nu heb zijn echt hele relaxe schoentjes . Ik hoef niet van die high tech dingen van 200 euri, maar moet gewoon goede schoenen hebben, of ze 70 of 200 euri zijn, er goed op voetballen moet je toch nog altijd zelf doen .
(plaatje)
Deze Nike's had ik vorig seizoen gehaald en nog steeds zijn ze aardig heel en geen klachten
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
Uit: Eemnes Vak: - Posts: 2473 Reg.: 28 oktober 2003 |
quote: jBoXjOOd schreef:
(...)
Deze Nike's had ik vorig seizoen gehaald en nog steeds zijn ze aardig heel en geen klachten
Ik heb ze weer even gehaald van de week, ze waren zoals altijd aan het einde van een seizoen kapot. Echt een heerlijke schoen vind ik het, geen fratsen met alle kleuren van de regenboog, opvallen moet je nog altijd doen met je spel 
|
|
|
Sluk Idool Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003
Uit: Weesp Vak: 116 Posts: 4007 Reg.: 3 september 2002 | "Vroegah" liepen alleen de echte vedette's op gekleurde schoenen en zelfs dat vond ik toen een beetje overdreven. Tegenwoordig lopen er in ieder 11tal minsenst 3 clowns met gekleurde schoenen.
Beetje jammer.
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
Uit: Eemnes Vak: - Posts: 2473 Reg.: 28 oktober 2003 | Erg jammer inderdaad maar ja dat is de commercie hè, ze zouden eigenlijk alleen nog maar zwarte voetbalschoenen moeten maken en een verbod op kleurtjes 
|
|
|
RO1007 Vedette
Uit: Almere Vak: - Posts: 2101 Reg.: 6 februari 2004 | Geef mij maar gewoon de standaard Adidas Copa Mundial. Spelen nog altijd heerlijk en ook met "brede" voeten kan je er uitstekend mee voetballen. Ben ook niet zo wild van die clowns kicksen die ze tegenwoordig allemaal op de markt brengen, al moet ik zeggen dat ik die wit/gouden adidas kicksen wel erg mooi vind. 
|
|
|
Hunter_9 Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 905 Uploads: 1 Reg.: 25 augustus 2005 |
quote: Stefano Ruiz schreef:
(...)
Ik heb ze weer even gehaald van de week, ze waren zoals altijd aan het einde van een seizoen kapot. Echt een heerlijke schoen vind ik het, geen fratsen met alle kleuren van de regenboog, opvallen moet je nog altijd doen met je spel 
En ik ga deze denk ik ook weer opnieuw kopen. Zijn hele fijne schoenen en ze zien er gewoon normaal uit.
Opvallen doen we inderdaad anders 
|
|
|
Robehr Bankzitter
Uit: Breda Vak: 420 Posts: 528 Reg.: 18 september 2004 |

Ik heb vandaag deze gehaald maar dan de echt versie, wat deze afbeelding toont is de namaak versie. Die van mij heten Mercurial Vapor III. Ze zitten echt heerlijk maar dat mag ook wel voor 200 euro. 
|
|
|
Bramsterdam Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 291 Reg.: 4 september 2004 | |
|
K-1 Regelmatige invaller
Uit: PB Vak: 409 Posts: 754 Reg.: 8 oktober 2004 |
quote: joodseKIP schreef:
ik vind het echt belachelijk dat het tegenwoordig moeilijker is om een zwarte schoen te vinden dan een gekleurde...zelfs jaap stam loopt met wit met goude schoenen, dit past tog niet bij hem?
Helemaal mee eens.
Ik zelf loop op simpele voetbal schoenen
Van Lotto iets van 60 euro maar spelen heerlijk en helemaal zwart.
Een echte aanrader Adidas Cupa Mundial heerlijk die ook zwart en gaan lang mee volgends mij best prijzig.
|
|
|
BeeDeeVee Vedette
Uit: Thuis Vak: - Posts: 2285 Reg.: 23 november 2004 | Die Copa Mundials gaan alleen lang mee als je ze goed onderhoudt. Het leer van deze schoenen is perfect maar vrij gevoelig.
|
|
|
Ricardo Carvalho Lid 2de elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 377 Reg.: 19 maart 2005 |
quote: BeeDeeVee schreef:
Die Copa Mundials gaan alleen lang mee als je ze goed onderhoudt. Het leer van deze schoenen is perfect maar vrij gevoelig.
Iderdaad 1 x in je voetbaltas laten zitten, en ze zien er niet meer uit. Verder is die schoen gewoon te soepel naar mijn mening. Voor het verwoestende schot heb ik liever een iets stevigere schoen.
|
|
|
No. 10 Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1786 Reg.: 29 januari 2003 |
quote: Patrijzen B1 schreef:
zou je is op http://www.prodirectsoccer.com/ moete kijke daar staan erg veel schoenen op
Handige site inderdaad. Heeft iemand ergens een site of een indicatie waar je engelse schoenmaten kan vergelijken met europese (nederlandse) schoenmaten? Heb namelijk geen idee... 
|
|
|
Hunter_9 Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 905 Uploads: 1 Reg.: 25 augustus 2005 | Of gewoon deze, net als die Bergkamp droeg, die zien er ook normaal uit.

|
|
|