Ajax Netwerk
woensdag 30 juli 2014 - 00:54                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Lekkere Restaurants

HR

Deze topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 19 »

HR

Jose Mario Mourinho
Legende

Vak: 127
Droomaankoop: -
Reg.: 1 oktober 2002

Het lijkt mij wel interessant om eens te weten waar de Ajax netwerkers uit eten gaan. Ik heb het dan niet over de McDonalds of de Febo maar de betere kwaliteitsrestaurants.
Misschien kunnen we elkaar nog wat tips geven van goede restaurants.

Mijn broer is kok. Hij werkt in de betere restaurants en ik kom er daarom regelmatig eten.
Mijn aanraders:

Restaurant De Hoop op d'Swaerte Walvis in Zaandam. Iets duurder als Spring en ook erg goed. Erg leuk gelegen en dat maakt het dan ook wat specialer.

Dan nog het Wokrestaurant aan de A4. Van een hele andere orde maar toch wil ik deze noemen. Je kan er 17,50 euro zoveel eten als je wil. Erg leuk omdat je je maaltijd zelf kan uitzoeken. Je kan er lekker eten voor weinig geld. Een anarader als je leuk wil eten maar niet et veel wil betalen. Ik heb hier vanavond nog gegeten met mijn broer en de Prof. Rachel Hazes was er vanavond ook samen met de kids en nog wat familie.

Ik hoor graag wat jullie leuke restaurantjes vinden en misschien hebben jullie ookwel ervaring met een van deze drie.

[Dit bericht is veranderd door Jose Mario Mourinho (op 3 juli 2005 19:19:11).]
HR
HR

Ajaxfundamentalist
Idool

Uit: Leiden
Vak: -
Reg.: 23 juli 2002

Wokrestaurant is gouden wok toch? ben wel eens bij koudekerk in de buurt ergens in een filiaal daarvan wezen eten.. alleen jammer dat je aangewezen was op stokjes bij gebrek aan bestek...

Verder ben ik meer van veel vlees.. argentijn is ideaal
HR
HR

FormiBabel
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Vak: 406
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 15 juli 2002

(Babylon) Alatrka in de van Woustraat :B :D
HR
HR

Prof. C. Seedorf
Idool

Vak: 428
Reg.: 25 april 2003

Hierbij wil ik Japans restaurant Saporro in de Scheldenstraat toch ook even noemen. Dit is in Amsterdam, bij de Rai.

[Dit bericht is veranderd door Prof. C. Seedorf (op 20 maart 2005 21:54:34).]
HR
HR

jornk
Vedette

Uit: Rotterdam
Reg.: 18 december 2001

Japans eten in het Okura Hotel.
HR
HR

Prof. C. Seedorf
Idool

Het is dan wel geen kwaliteitstentje maar Shoarma-restauranje Kiboets in Amstelveen aan het Augustinuspark is misschien wel de beste van Nederland.
HR
HR

vromen
Veelbelovend talent

Vak: 118
Reg.: 11 juli 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 maart 2005 om 23:50:30.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: rdvromen@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Goudenwoka4 vind ik echt rommel, een pauperrestaurant..
het moet over kwaliteit gaan toch ?

Okura inderdaad, heerlijk, Sapporo is ook niet slecht.

Verder het Zalmhuis in Rotterdam erg goed

maar als je goed wilt eten voor weinig geld, ga is kijken op de Albert Cuyp. bij Nieuw Albina of bij Cambodja City, snel lekker en goedkoop..echt een aanrader
HR
HR

Trabelcied
Bankzitter

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 januari 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 maart 2005 om 23:56:30.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: J_Bogaers@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
vromen schreef:

maar als je goed wilt eten voor weinig geld, ga is kijken op de Albert Cuyp. bij Nieuw Albina of bij Cambodja City, snel lekker en goedkoop..echt een aanrader
HR
Idd, op de Albert Cuyp kan je lekker en goedkoop eten en het is er altijd gezellig. Waar ik wel vaak eet is De Groene Vlinder. Soort eetcafe. Goedkoop en ook nog eens goed te eten vind ik.
Kwaliteitsrestaurant vind ik Rust Wat in Blaricum. Wel wat aan de prijzige kant, maar het eten is van een hoge kwaliteit en een paar jaar terug Den Treek in Amersfoort, waar Ajax vroeger ook nog weleens kwam. Helaas bestaat dit alleen niet meer.
HR
HR

Prof. C. Seedorf
Idool

vromen schreef:

HR
Sapporo is niet slecht zeg je? Sapporo is een kwaliteitstent! Daar komt echt Jan met de Pet niet want die kunnen het niet betalen. Het is vrij exclusief. Verder in de Scheldestraat een aantal Joodse tentjes die zeer goed te doen.

En die Woktoko ja het is lopende band werk dat wel. En die Sushi is ook niet echt super. Veel te waterig en helemaal niet droog die rijst.

Verder een aantal normale tentjes, Nachtwacht aan het Thorbeckeplein en de Krokodil in Krommenie.

[Dit bericht is veranderd door Prof. C. Seedorf (op 21 maart 2005 00:15:09).]
HR
HR

KciT
Bankzitter

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 26 januari 2001

De Watergeus in Nieuwkoop, niet goedkoop maar erg lekker!! (http://www.dewatergeus.nl/) ook ideaal om tijdens de zomer met een fluisterboot de plas op te gaan inc goed gevulde picknickmand! (http://www.dewatergeus.nl/wate.htm)

Maggiores in Londen (http://www.london-eating.co.uk/3226.htm) in December gegeten, heel erg duur maar erg gezellig en goeie wijnkaart
staat ook in de top 10: http://www.london-eating.co.uk/topten.asp

Il Duomo in Alphen aan den Rijn, hele gezellige/knusse pizzeria

[Dit bericht is veranderd door KciT (op 21 maart 2005 11:22:44).]
HR
HR

Kifoe
Regelmatige invaller

Vak: 411
Reg.: 27 mei 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 maart 2005 om 11:25:17.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: ja  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
De Bokkedoorns in Overveen (naast Bloemendaal). De ambiance is geweldig, het eten moet je van houden (doen mijn ouders meer dan mij). Sommige dingen zijn heel lekker, en sommige dingen zullen wel lekker zijn als je wat ouder bent. Maar de hele entourage eromheen is altijd wel leuk. Wel ver vooraf reserveren. De ligging is ook onovertroffen. http://www.bokkedoorns.nl

Linke Loetje in Schagen is voor mij ook een echte topper. Verder is het ook beter betaalbaar maar nog niet echt goedkoop. Alsi k met vrienden en of vriendinnen uiteten ga is dit vaak de eerste keus. Echt hele leuke sfeer, heel druk en super gezellig ingericht. Het ligt dan oiok in het centrum van Schagen. En het vlees is echt heerlijk en de sauzen erbij echt lekker. Ook vooraf heb je keuze uit diverse lekkere vis en de kleinere vleesgerechten. Als je op de vrij en of zaterdag wilt gaan eten wel even 14 tot 10 dagen van te voren bespreken.

La Brocca in Heerhugowaard vind ik een lekkere Italiaan. Wel duur voor wat ze serveren maar wel erg lekker. Ook deze ligging (gedeeltelijk in het water) is leuk. Ook de openkeuken geeft iets extra's. Het blijft leuk om jouw eten net uit de pizza te zien komen.

Verder ben ik echt een liefhebber van lekker uiteten gaan dus hoe meer tups hoe beter, leuke topic!

[Dit bericht is veranderd door Kifoe (op 21 maart 2005 12:43:29).]
HR
HR

Inguh
Basisspeler

Uit: Koudekerk aan den rijn
Vak: 413
Reg.: 8 oktober 2002

Goudenwok Hazerswoude dorp is erg goed en lekker eten... veel keuze uit verschillende dingen om te wokken daarbij nog chinees eten en vruchten enzo... voor 17.50 geloof ik.
die boven de a4 vind ik ook wel oke maar die bij Hazerswoude-dorp is beter en gezelliger :D

Mijn broer in Leiden is gezellig en lekker eten. leuk restaurantje en de ossenhaas in rode wijn saus is zeker aan te raden...

de kikker in Koudekerk aan de rijn (jaja me eigen dorpje) is heel goed eten...

Il Duomo in Alphen aan den rijn, knus restaurantje en eten smaakt prima...

de Meiden in Alphen aan den rijn, eten smaakt goed.
HR
HR

KciT
Bankzitter

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 26 januari 2001

Zo, ik ben niet de enige!
De Meiden is ook leuk ja, Tuintje aan de Rijn ook, de Gelaarsde Kat... Het Oude Packhuys is echt een toppertje! (allemaal in Alphen)

Inguh schreef:

Il Duomo in Alphen aan den rijn, knus restaurantje en eten smaakt prima...HR
HRHR
HR

jornk
Vedette

Eetvilla van den Brink in Soest (http://www.eetvilla.nl)

Kaart wisselt om de 2 maanden, goede wijnkaart, eten met zorg bereid.
Erg fijn is de informele sfeer, icm met de uitstekende bediening.
HR
HR

punta
Vedette

Reg.: 23 augustus 2002

De Kameleon, tappasbar aan de zeeburgerstraat in Amsterdam...kwaliteit goed, sfeer top, prijskwaliteit ook top, zomers topterras.....en daarna naar Caf de Nieuwe vaart of de Evenaar, beide op 100 m afstand...
HR
HR

Inguh
Basisspeler

Uit: Koudekerk aan den rijn
Vak: 413
Reg.: 8 oktober 2002

KciT schreef:

Zo, ik ben niet de enige!
De Meiden is ook leuk ja, Tuintje aan de Rijn ook, de Gelaarsde Kat... Het Oude Packhuys is echt een toppertje! (allemaal in Alphen)

(...)
HR
ja dat is ook allemaal goed en gezellig eten :D
ja het oude packhuys is inderdaad een toppertje!
die was ik helemaal vergeten...
HR
HR

Ben_for_Pienaar
Internationale topspeler

Vak: 121
Reg.: 8 juli 2002

Prof. C. Seedorf schreef:

Hierbij wil ik Japans restaurant Saporro in de Scheldenstraat toch ook even noemen. Dit is in Amsterdam, bij de Rai.
HR
Sapporo he;)
Hier eet ik ook erg vaak, is nu wat minder geworden maar at er vroeger elke vrijdag.
Leuke baas[Jacky] en aardige werknemers.
Het eten doet maar een beetje onder voor het eten bij het Okura en de prijs is een stuk beter!
De sushi is overigens dubbel zo goed als bij het Okura.

[Dit bericht is veranderd door Ben_for_Pienaar (op 21 maart 2005 13:31:14).]
HR
HR

Boez
Vedette

Vak: 406
Droomaankoop: Isaac Cuenca
Reg.: 26 januari 2004

De Herbergh, Badhoevedorp. Echt heel lekker en sfeervol ;) B)
HR
HR

Ultras
International

Uit: Dappermarkt
Reg.: 13 januari 2004

Ik vind dat jullie ook eens langs moeten gaan bij Obra's bakkerij!

In het altijd gezellige Deurne (waar tevens de Nederlandse spoelbakduik kampioenschappen worden georganiseerd)
waar Obra een vriendelijke jongeman je zal begroeten met een prachtig accent! Deze week zullen tevens de worstenbroodjes in de aanbiedingen zijn waar u van kan genieten terwijl madness een prachtig piano concert geeft!
HR
HR

Prof. C. Seedorf
Idool

Ben_for_Pienaar schreef:

(...)
Sapporo he;)
Hier eet ik ook erg vaak, is nu wat minder geworden maar at er vroeger elke vrijdag.
Leuke baas[Jacky] en aardige werknemers.
Het eten doet maar een beetje onder voor het eten bij het Okura en de prijs is een stuk beter!
De sushi is overigens dubbel zo goed als bij het Okura.
HR
Cool dat jij Sapporo ook kent. De baas is zeker een leuke kerel! De sushi in Sapporo is misschien wel de beste van Nederland :)

Aan de overkant van Sapporo zit weer een aarige lunchtent waar ik vrij regelmatig kom.

Verder heb je in Soest nog een heerlijk Chinees restaurant. Ik ben even de naam kwijt. Die edit ik later wel even. Dit is n van de duurste van Nederland. Dit doordat er veel BN-ers eten. De kwaliteit is buitencategorie.
HR
HR

jornk
Vedette

(...)

Verder heb je in Soest nog een heerlijk Chinees restaurant. Ik ben even de naam kwijt. Die edit ik later wel even. Dit is n van de duurste van Nederland. Dit doordat er veel BN-ers eten. De kwaliteit is buitencategorie.
HR
Ben benieuwd:)
HR
HR

Stefano-Ruiz
Vedette

Uit: Eemnes
Reg.: 28 oktober 2003

jornk schreef:

(...)

Ben benieuwd:)
HR
haha wil ook wel eens weten welke dat is, Soest is vlakbij mijn dorpie, Eemnes :).

Restaurant Eemland in Eemnes vind ik trouwens wel een goed restaurant :).

[Dit bericht is veranderd door Stefano-Ruiz (op 21 maart 2005 14:46:16).]
HR
HR

fritsindespits
Geselecteerd voor Oranje

Uit: zevenhoven (zh)
Reg.: 22 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 maart 2005 om 15:39:04.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 306  MSN: stephan_de_g@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

KciT schreef:

De Watergeus in Nieuwkoop, niet goedkoop maar erg lekker!! (http://www.dewatergeus.nl/) ook ideaal om tijdens de zomer met een fluisterboot de plas op te gaan inc goed gevulde picknickmand! (http://www.dewatergeus.nl/wate.htm)
HR
daar zullen ze vast ook koetensoep hebben :B

Il Duomo in Alphen aan den Rijn, hele gezellige/knusse pizzeriaHR
is idd erg gezellig
HR
HR

Ben_for_Pienaar
Internationale topspeler

Vak: 121
Reg.: 8 juli 2002

(...)

Cool dat jij Sapporo ook kent. De baas is zeker een leuke kerel! De sushi in Sapporo is misschien wel de beste van Nederland :)

Aan de overkant van Sapporo zit weer een aarige lunchtent waar ik vrij regelmatig kom.

HR
Lunchtent, welke bedoel je?

Verder noem je ook Joodse Tentjes, hier bedoel je natuurlijk ook mee Sal Meyer[staat bekend als `broodje Meyer`], dat is dus echt een heerlijk tentje om te lunchen, alhoewel ik het af en toe wel eens laat schieten voor een broodje bij Pasta Di Mamma, dat is een enorme hap, maar wel ernstig lekker!

Verder leuke zaken:
- Cinema Paradiso[eten niet zo heel veel, maar als je gezien wil worden: Place 2 Be]
- D`Antica[schrijf je het zo?, in ieder geval voorganger van CP en de kwaliteit is velen malen beter, aanrader voor de fijnproever, RegulierDwarsStraat]
- Wagamama[ff snel wat lekkers eten bij WTC]
- Royal San Kong[ Zaak waar Cor van Hout voor neer was geschoten, maar een erg lekkere Chinees, nee... Geweldige Chinees met erg aardig personeel, Oude Dorpsstraat Amstelveen]
- Quartier Sud[ Culinaire tent, erg goed, Stadionweg]

Etc. Maar de Toppers zijn Natuurlijk de Burger King en de MC Donald`s, als er nog een Taco Bell in Amsterdam komt dan is Amsterdam op het gebied van eten wat mij betreft compleet!
Iemand die Taco Bell kent?
HR
HR

afca mokum
Vedette

Reg.: 15 augustus 2003

Ik vind persoonlijk de meeste WOK restaurants wel oke. Maar ik zal binnenkort wel eventjes een specifiek lijstje doorgeven aangezien ik de meeste restaurants die ik heb doorgezocht de namen even niet van weet :P
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Lekkere Restaurants

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 20,0% dat FC Emmen wint van De Graafschap. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!