Ajax Netwerk
maandag 1 september 2014 - 20:40                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Supporterscontact » Lekkere Restaurants

HR

Deze topic is open en bestaat uit 19 pagina's: « 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »

HR

jellie
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 13 september 2002

Ik ga as zaterdag naar die heere sewentien in Rosmalen... Iemand wel eens geweest? Menu ziet er goed uit, ook de setting, alleen niet iedereen even enthousiast.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Gisteren gegeten by Mi Sueno in de Maasstraat. 400 gram ossenhaas. Fan-tas-tisch. Echt geweldig. B)
HR
HR

papaluichi
Geselecteerd voor Oranje

Uit: amsterdam
Vak: -
Reg.: 4 maart 2002

Laatst bij Oak gegeten in Bentveld. Op die avond stond Casper Búrgi (tv kok van o.a. koffie tijd en born to cook) in de keuken. Sfeer was prima, hoewel er aardig wat kakkers in de zaak zaten. De bediening liet te wensen over omdat het te druk was voor 2 man bediening. van het eten had ik ook meer verwacht, was lekker en goed te doen maar verwachtingen waren hoger. Vlees was veel te ver, was nog net niet doorgeslagen terwijl ik medium/rare had gevraagt.

Hoewel ik toch lekker heb gegeten zal ik niet snel hier nog een bezoek brengen, was het net niet.
HR
HR

jellie
Idool

Was in Madrid dit weekend en heb echt erg aangenaam gegeten bij Mercado San Miguel. Geweldig concept, verschillende stands, allemaal met hun eigen specialiteit (Wagyu vlees, langustines, oesters, pata negra, inktvis, olijven, kaas, etc). Werkelijk voortreffelijk. Veel te druk, niet goedkoop maar iedereen die naar Madrid gaat moet hier eten. Een (al te bekend) pareltje.
HR
HR

Bugno
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 429
Reg.: 21 november 2002

Klinkt goed jellie! Madrid is sowieso heerlijk..

Ik was zaterdag in Maastricht en heerlijk gegeten bij Brasserie Flo. Mooie visgeorienteerde kaart en prima geprijsd. Aanrader, zeker als je in het Eden hotel verblijft, want hetzelfde pand.
HR
HR

jellie
Idool

quote:HR
Bugno schreef:

Klinkt goed jellie! Madrid is sowieso heerlijk..

Ik was zaterdag in Maastricht en heerlijk gegeten bij Brasserie Flo. Mooie visgeorienteerde kaart en prima geprijsd. Aanrader, zeker als je in het Eden hotel verblijft, want hetzelfde pand.
HR
Mooie kaart zie ik, helemaal met het festival de homard! Doe je goed. Madrid is inderdaad heerlijk. Mijn werkgever wil me er een jaar stationeren en ik zit zo in dubio...
Tijdje terug nog gegeten bij Shiro in Den Bosch. Een mooie Japanner op de tweede verdieping in een huiskamer zetting, maar een ongelooflijke goede traditionele kok en prachtige gerechten...
HR
HR

Gonzalo Gerardo Higuain
Icoon

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005

jellie schreef:

Was in Madrid dit weekend en heb echt erg aangenaam gegeten bij Mercado San Miguel. Geweldig concept, verschillende stands, allemaal met hun eigen specialiteit (Wagyu vlees, langustines, oesters, pata negra, inktvis, olijven, kaas, etc). Werkelijk voortreffelijk. Veel te druk, niet goedkoop maar iedereen die naar Madrid gaat moet hier eten. Een (al te bekend) pareltje.
HR
Echt geweldig daar ja, ga er iedere keer weer evens langs. Inderdaad echt veel te druk, zelfs op doordeweekse dagen (ook buiten de siesta, maarja die oudjes hebben permanent siesta).
HR
HR

xqlusively
Bankzitter

Reg.: 26 maart 2004

Gonzalo Gerardo Higuain schreef:

(...)

Echt geweldig daar ja, ga er iedere keer weer evens langs. Inderdaad echt veel te druk, zelfs op doordeweekse dagen (ook buiten de siesta, maarja die oudjes hebben permanent siesta).
HR
Ik was daar vorige zomer, maar wel midden in juli, toen was het er goed te doen. Leuk sfeertje en lekkere hapjes, maar wel prijzig, helemaal naar Madrileense maatstaven.
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Reg.: 2 september 2006

Iemand al eens naar Pinsa's geweest op de Spaarndammerstraat? Ziet er wel leuk uit maar ik lees slechte verhalen over extreem lange wachttijden en slechte service..
HR
HR

Iker
Legende

Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002

Vorige week naar Merlet geweest in Schoorl. Top! Goede niet te strakke bediening, heerlijke bijpassende wijnen bij de mooi opgemaakt gerechten. Meer dan terecht dat ze een ster hebben.
HR
HR

xqlusively
Bankzitter

Reg.: 26 maart 2004

Aquilani schreef:

Iemand al eens naar Pinsa's geweest op de Spaarndammerstraat? Ziet er wel leuk uit maar ik lees slechte verhalen over extreem lange wachttijden en slechte service..
HR
Fantastische pizza, maar extreme chaos. Je moet geen haast hebben, maar je moet er zeker gaan eten!

Edit: de bediening is trouwens wel heel vriendelijk!

[Dit bericht is veranderd door xqlusively (op 11 september 2012 12:48:57).]
HR
HR

TheLegend
Internationale topspeler

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paul Pogba
Reg.: 10 april 2011

Gisteren Sushi et cetera wezen eten bij Sushi Today in de Galgenwaard (onder het uitvak), aanradertje! Hele drukke tent maar als je een plaats in een nis reserveert is het wat rustiger (staan nog steeds wel tafels voor in totaal 25 man of zo). Wordt redelijk snel geserveerd en voor 35 euro kan je onbeperkt eten en drinken (excl drank 24,50) doordeweeks is het wat goedkoper. Sushi was perfect en verder waren de garnalen, teriyaki's, spiesjes, vis en beefrolls en vis zeker goed te doen. Voor Sashimi moet je wel extra betalen dus dat is wel minder maar goed dat mocht de pret niet drukken. Wij hebben met 5 man ongeveer 60 schaaltjes verorberd.

Parkeren gaat ook makkelijk en goedkoop, je betaald maar 3 euro voor een uitrij ticket, te koop bij de kassa van Sushi Today.

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 7 oktober 2012 19:34:34).]
HR
HR

lucianoVerthongen4
Vedette

Uit: Delft
Vak: 410
Reg.: 19 juli 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 oktober 2012 om 02:34:06.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: -  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Mag ik ook reclame maken? :-)

Proeverij De waag in Delft
HRHR
HR

Aquilani
Basisspeler

Vertel er gerust iets meer over.

Ik heb een eatfor2 oid dinercheque gekregen voor 60 euro, en een van de mogelijkheden is District 5 in de Pijp. Iemand ervaring mee?
HR
HR

TheLegend
Internationale topspeler

Nog een aanradertje, 't Gras van de Buren aan, of nou ja iets voor, het Neude in Utrecht. Lunch voor 5 euro, drankje incluis, superlekkere sandwiches met sneden brood en dan bedoel ik ook echt sneden (niet van die laffe plakkies). Diner voor 15 euro met gewoon simpele goede gerechten. Studentiekoos maar ook als je niet meer studeert is het een prima plek om de maag goedkoop en lekker te vullen, zeker als je met mevrouw de stad aan het door hobbelen bent ;) Fijnproevers kunnen beter doorlopen naar de Oude Gracht, dat dan weer wel maar hé het is nog altijd gezonder dan de Mac et cetera.
HR
HR

Aias 82
Internationale topspeler

Reg.: 27 februari 2003

Aquilani schreef:

Vertel er gerust iets meer over.

Ik heb een eatfor2 oid dinercheque gekregen voor 60 euro, en een van de mogelijkheden is District 5 in de Pijp. Iemand ervaring mee?
HR
Heel goede ervaringen. Heerlijke Italiaanse gerechten. De chef is Romein, geloof ik. Alleen het brood met olijfolie vooraf vond ik al genieten. En dan moesten die drie gangen erna nog komen. Absolute aanrader.
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Dan is de keuze snel gemaakt. Dankjewel!
HR
HR

M.Rosales
Talent

Uit: Leerdam
Droomaankoop: Fernando Torres
Reg.: 9 november 2004

TheLegend schreef:

Gisteren Sushi et cetera wezen eten bij Sushi Today in de Galgenwaard (onder het uitvak), aanradertje! Hele drukke tent maar als je een plaats in een nis reserveert is het wat rustiger (staan nog steeds wel tafels voor in totaal 25 man of zo). Wordt redelijk snel geserveerd en voor 35 euro kan je onbeperkt eten en drinken (excl drank 24,50) doordeweeks is het wat goedkoper. Sushi was perfect en verder waren de garnalen, teriyaki's, spiesjes, vis en beefrolls en vis zeker goed te doen. Voor Sashimi moet je wel extra betalen dus dat is wel minder maar goed dat mocht de pret niet drukken. Wij hebben met 5 man ongeveer 60 schaaltjes verorberd.

Parkeren gaat ook makkelijk en goedkoop, je betaald maar 3 euro voor een uitrij ticket, te koop bij de kassa van Sushi Today.
HR
Klinkt goed, ik heb hier al een keer naar gekeken, maar nog niet naar toe geweest. Kan je hier onbeperkt bestellen? Of werkt dit met rondes waarbij je 5 gerechten per ronde mag kiezen?

Ik heb zelf laatst bij de Sumo gegeten, dit is een nieuwe sushi tent waar vroeger discotheek Monza (voor de locale bekenden) stond. Erg lekker eten met een goede sfeer door de inrichting van het restaurant, sashimi moet je helaas ook zelf voor betalen. Hier is het concept alleen dat je 6 rondes hebt en bij elke ronde 5 gerechten mag kiezen (sommige gerechten krijg je meer dan 1 stukje). Indien je van sushi houd is dit zeker een aanrader!
HR
HR

TheLegend
Internationale topspeler

M.Rosales schreef:

(...)

Klinkt goed, ik heb hier al een keer naar gekeken, maar nog niet naar toe geweest. Kan je hier onbeperkt bestellen? Of werkt dit met rondes waarbij je 5 gerechten per ronde mag kiezen?

Ik heb zelf laatst bij de Sumo gegeten, dit is een nieuwe sushi tent waar vroeger discotheek Monza (voor de locale bekenden) stond. Erg lekker eten met een goede sfeer door de inrichting van het restaurant, sashimi moet je helaas ook zelf voor betalen. Hier is het concept alleen dat je 6 rondes hebt en bij elke ronde 5 gerechten mag kiezen (sommige gerechten krijg je meer dan 1 stukje). Indien je van sushi houd is dit zeker een aanrader!
HR
Sumo "Monza" stond ik vorige week tijdens de koopavond nog voor (stond op de bus te wachten), damn dat was ook druk zeg...Ze stonden haast op straat :I

Anyway: Volgens mij mocht je p.p. 5 dingen bestellen per ronde, maar ik weet niet meer hoeveel rondes, ook 5 dacht ik maar pin me er niet op vast. Na 4 rondes was het voor ons genoeg en zaten we zo rond de 60 schaaltjes exclusief toetje. Dat zou dus betekenen dat we ongeveer ongeveer 15 dingen per ronde hadden en 3 p.p.

Ik denk niet dat veel mensen die 5de ronde halen aangezien het toch wel aardig begint aan te tikken na een ronde of 3 a 4. Verder is het inderdaad wel te vergelijken met Sumo, begreep wel dat ze nog meer regels hadden bij Sumo? Betalen als je teveel niet op eet et cetera en dat je maar 2 uur mag zitten? Wij hebben er zon ongeveer 3 uur gezeten en dus is er geen bepaalde tijdslimiet. Dat laatste is dus een pluspunt t.o.v. Sumo.

Hoe was de kwaliteit van Sumo? Bij Sushi Today moet je sommige dingen gewoon niet bestellen namelijk, de lamsrack bijvoorbeeld was idioot droog en naarmate de avond vorderde nam de kwaliteit van alles wel wat af (al bleef het lekker!). Als je dus gaat zou ik zorgen dat je zo tussen 6 en half 7 aan tafel zit en aangezien je kan reserveren (kan dat bij Sumo?) zou ik dat zeker doen, dan heeft de keuken het ook nog niet zo bar druk. Ik zou sowieso een nis pakken anders kom je in de 'normale' zaal en daar kan je bijna niet normaal met elkaar praten.

Je kan gewoon met de auto gaan, die zet je naast het stadion in de garage en als je weg gaat haal je een parkeerkaart voor 3 euro, hoelang je er ook staat.

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 15 oktober 2012 19:31:01).]
HR
HR

M.Rosales
Talent

Uit: Leerdam
Droomaankoop: Fernando Torres
Reg.: 9 november 2004

TheLegend schreef:

(...)

Sumo "Monza" stond ik vorige week tijdens de koopavond nog voor (stond op de bus te wachten), damn dat was ook druk zeg...Ze stonden haast op straat :I

Anyway: Volgens mij mocht je p.p. 5 dingen bestellen per ronde, maar ik weet niet meer hoeveel rondes, ook 5 dacht ik maar pin me er niet op vast. Na 4 rondes was het voor ons genoeg en zaten we zo rond de 60 schaaltjes exclusief toetje. Dat zou dus betekenen dat we ongeveer ongeveer 15 dingen per ronde hadden en 3 p.p.

Ik denk niet dat veel mensen die 5de ronde halen aangezien het toch wel aardig begint aan te tikken na een ronde of 3 a 4. Verder is het inderdaad wel te vergelijken met Sumo, begreep wel dat ze nog meer regels hadden bij Sumo? Betalen als je teveel niet op eet et cetera en dat je maar 2 uur mag zitten? Wij hebben er zon ongeveer 3 uur gezeten en dus is er geen bepaalde tijdslimiet. Dat laatste is dus een pluspunt t.o.v. Sumo.

Hoe was de kwaliteit van Sumo? Bij Sushi Today moet je sommige dingen gewoon niet bestellen namelijk, de lamsrack bijvoorbeeld was idioot droog en naarmate de avond vorderde nam de kwaliteit van alles wel wat af (al bleef het lekker!). Als je dus gaat zou ik zorgen dat je zo tussen 6 en half 7 aan tafel zit en aangezien je kan reserveren (kan dat bij Sumo?) zou ik dat zeker doen, dan heeft de keuken het ook nog niet zo bar druk. Ik zou sowieso een nis pakken anders kom je in de 'normale' zaal en daar kan je bijna niet normaal met elkaar praten.

Je kan gewoon met de auto gaan, die zet je naast het stadion in de garage en als je weg gaat haal je een parkeerkaart voor 3 euro, hoelang je er ook staat.
HR
Ja dat het er druk is verbaast mij niks, diezelfde koopzondag zat ik daar binnen in het restaurant. Gelukkig had ik aan het begin van de dag al gereserveerd, dus het is mogelijk en ook zeker een aanrader!

Het is hetzelfde concept inderdaad, wij kwamen ook niet aan alle 6 de rondes. Het nadeel van Suma is inderdaad de tijdslimiet. Je hebt 2 tijden (van 17:00 t/m 20:00 en 20:00 t/m 22:00) waaruit je kan kiezen. Bij de eerste shift mag je uiterlijk om 18:00 binnen lopen (bij reserveren wel aangeven). Ik had dan ook om 18:00 gereserveerd en had dus tijd tot 20:00, ze kwamen rond 19:40 vragen of wij nog een laatste ronde wilde hebben. Wanneer je klaar bent, krijg je de tijd (denk dat de bedoeling rond de 30min is) om nog wat ijs en/of drinken te bestellen om vervolgens af te rekenen. Dus al met al zit je daar rond de 2,5 uur.
Je krijgt hierdoor wel een licht gevoel van opgejaagd te zijn (vooral aangezien ik dacht dat het ijs bij de 2 uur eet tijd hoorde) en kan je niet al te lange pauzes tussen de rondes houden, wat ik soms wel doe.

Kwaliteit zelf vond ik erg goed, enigste wat ik minder vond was de ebi pesto al kan dit ook een persoonlijke smaak zijn. Wel is ook hier dat wanneer je verder in de rondes komt, het toch minder lekker smaakt. Maar ik heb het gevoel dat dit overal is.

Kan je de nis bij de galgenwaard bij het reserveren aanvragen? Neem aan dat dit alleen voor groepen is en niet voor 2 personen of iets dergelijks? Parkeerkaart is niet duur voor 3 euro, dat is ook een voordeel t.o.v de Sumo. Parkeren is ook niet echt te doen wanneer je van buiten Utrecht met de auto komt.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

jellie schreef:
Ik ga as zaterdag naar die heere sewentien in Rosmalen... Iemand wel eens geweest? Menu ziet er goed uit, ook de setting, alleen niet iedereen even enthousiast. HR
Was het wat?
HR
HR

TheLegend
Internationale topspeler

M.Rosales schreef:

(...)

Ja dat het er druk is verbaast mij niks, diezelfde koopzondag zat ik daar binnen in het restaurant. Gelukkig had ik aan het begin van de dag al gereserveerd, dus het is mogelijk en ook zeker een aanrader!

Het is hetzelfde concept inderdaad, wij kwamen ook niet aan alle 6 de rondes. Het nadeel van Suma is inderdaad de tijdslimiet. Je hebt 2 tijden (van 17:00 t/m 20:00 en 20:00 t/m 22:00) waaruit je kan kiezen. Bij de eerste shift mag je uiterlijk om 18:00 binnen lopen (bij reserveren wel aangeven). Ik had dan ook om 18:00 gereserveerd en had dus tijd tot 20:00, ze kwamen rond 19:40 vragen of wij nog een laatste ronde wilde hebben. Wanneer je klaar bent, krijg je de tijd (denk dat de bedoeling rond de 30min is) om nog wat ijs en/of drinken te bestellen om vervolgens af te rekenen. Dus al met al zit je daar rond de 2,5 uur.
Je krijgt hierdoor wel een licht gevoel van opgejaagd te zijn (vooral aangezien ik dacht dat het ijs bij de 2 uur eet tijd hoorde) en kan je niet al te lange pauzes tussen de rondes houden, wat ik soms wel doe.

Kwaliteit zelf vond ik erg goed, enigste wat ik minder vond was de ebi pesto al kan dit ook een persoonlijke smaak zijn. Wel is ook hier dat wanneer je verder in de rondes komt, het toch minder lekker smaakt. Maar ik heb het gevoel dat dit overal is.

Kan je de nis bij de galgenwaard bij het reserveren aanvragen? Neem aan dat dit alleen voor groepen is en niet voor 2 personen of iets dergelijks? Parkeerkaart is niet duur voor 3 euro, dat is ook een voordeel t.o.v de Sumo. Parkeren is ook niet echt te doen wanneer je van buiten Utrecht met de auto komt.
HR
Dat klopt van de kwaliteit en het aantal rondes, zeker wanneer het drukker en drukker wordt. Bij de beefrolls serveert men saus (nou ja daar ligt het vlees in) maar bij de laatste ronde ontbrak die bijvoorbeeld bijna compleet, de kwaliteit van het vlees zelf was nog wel goed.

Ik heb die reservering niet zelf geplaatst maar iemand anders en die zei dat hij expres een nis had besteld om de redenen die ik heb gegeven, je moet het wel expliciet aangeven voor de zekerheid. Daarnaast maakt het niet of je met 2 man komt of tegen de 10, toen wij er waren er sowieso 3 tafels met maar 2 mensen. Ze schuiven gewoon tafels aan of halen die weg en er waren ook tafels waar niet meer dan 2 mensen aan konden geloof ik (maar pin me er niet vast). Dus nee, je kan er ook gewoon met ze 2-en zitten en rustig converseren.

Wat wij wel eens doen, of eigenlijk altijd als we naar Utrecht gaan: we nemen de afslag Veemarkt, gaan rechtdoor over de rotonde en dan bij de eerst volgende stoplichten kruising rechtsaf. Als je daar dan weer links gaat kan je gratis parkeren. Vervolgens pakken we de bus en dan sta je binnen enkele minuten op het Neude en aangezien je nog gewoon 'winkel' kaartjes kan kopen hoef je geen OV Chipkaart te hebben. Al moet ik zeggen dat ik vaak genoeg gematst wordt door die chauffeurs en dus gewoon gratis meerijdt ;)
HR
HR

jellie
Idool

Ares schreef:

(...)
Was het wat?
HR
Moet je het antwoord schuldig blijven, zijn uiteindelijk naar auberge de veste in den bosch geweest. Die was okay, veel te stil alleen. Leuk voor een zakelijk etentje. Prachtige wijnkaart, maar vond het net niets. Eten was goed hoor, had een viergangen menu, maar de sfeer was zo dood! Ik ergerde me ook een beetje aan het feit dat wanneer je een aperitif van champange voorgeschoteld krijgt, maar je aangeeft liever voor een wijntje te gaan, ze rustig een glas serveren die het dubbele van de champange kost.
Niet echt een aanrader!
HR
HR

jellie
Idool

Op zes december kerstdiner van werk bij Le Chiberta in Parijs. Ben benieuwd, staan bekend om hun geweldige foie gras de canard.
HR
HR

OSS81
International

Uit: Oss
Vak: 413
Droomaankoop: Andy van der Meyde
Reg.: 13 november 2008

jellie schreef:

(...)

Moet je het antwoord schuldig blijven, zijn uiteindelijk naar auberge de veste in den bosch geweest. Die was okay, veel te stil alleen. Leuk voor een zakelijk etentje. Prachtige wijnkaart, maar vond het net niets. Eten was goed hoor, had een viergangen menu, maar de sfeer was zo dood! Ik ergerde me ook een beetje aan het feit dat wanneer je een aperitif van champange voorgeschoteld krijgt, maar je aangeeft liever voor een wijntje te gaan, ze rustig een glas serveren die het dubbele van de champange kost.
Niet echt een aanrader!HR
Als je in die regio uit eten wilt, kan ik je "Buitengewoon" in Oss en vooral "'t Veerhuis" in Ravenstein aanbevelen.

[Dit bericht is veranderd door OSS81 (op 25 november 2012 18:09:26).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 19 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » C - Supporters » Supporterscontact » Lekkere Restaurants

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat FC Barcelona wint van APOEL FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Heracles Almelo:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!