Ajax Netwerk
vrijdag 19 september 2014 - 07:49                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Gastenboek Ajax Netwerk » Respect Ajacieden onderling

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

witchmaster
Icoon

Uit: Heaven on earth
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 6 augustus 2000

Ik vindt dat de laatste maanden flink tegen elkaar wordt uit gehaald .
Het calimero gedrag wordt gekopieerd van uit eindhoven en hier moet men niet trots op zijn.
In de bijna 12 jaar dat ik hier rond wandelt heb ik nog nooit zoveel haat gezien .
Terwijl men toch voor een doel gaat , het toe juichen het aanmoedigen het verdedigen van onze kleuren en de steun uit spreken voor de gene die hier voor verantwoordelijk zijn .
In verschillende topics wordt de MAN die DEZE club op de Europese kalender heeft gezet , gewoon domweg uit gescholden ect ect IK vindt DAT niet KUNNEN .
Ook de opbouw van onze club wordt domweg afgebrand mensen die hier vaak komen worden uitgelachen en vaak voor gek gezet .
Ik zou dol graag willen dat U moderater eens de regels onder elkaar eens zou willen uitleggen en eerder met geel c.q rood voor de dag komt helpt dit niet dan is er nog een ip-ban mogelijk .
Beschermt onze club en die gene die deze club naar de top heeft gebracht , zij verdienen het niet om op dit forum belachelijk te worden gemaakt .
Domweg gezegd wil ik dat u ingrijpt in sommige discussie ,ik wil u hier ook op attenderen dat er goede supporters hier niet eens meer willen komen.
Deze site is opgericht ten doele voor Ajax en Ajacieden om de club naar hogere sferen te brengen en niet om elkaar constant af te zeiken .
HR
HR

0634
Administrator

Vak: -
Reg.: 2 januari 2006

Tja, onderling respect komt niet vanuit de mods of vanuit regels, Witch, die komt vanuit iedereen zelf. Dat kunnen wij niet opleggen. Sommigen vinden dat we te snel straffen, jij vindt juist het omgekeerde. Dat zal altijd wel zo blijven, Witch.

Respect naar JC toe, moet ook iedereen voor zich weten. Als wij mensen gaan bestraffen omdat zij anti-JC zijn, dan lijkt mij dat angstig dicht bij censuur liggen en dat is absoluut niet de bedoeling hier. Slechts bij schelden en dat soort fratsen worden regels overtreden en wordt er ingegrepen.

We zien echter niet alles en zie jezelf iets dat te ver gaat, gebruik de 'dit is niet okay'-knop, die ook behoorlijk vaak wordt gebruikt. Verder wil ik nog opmerken dat de regels staan keurig onder elkaar uitgelegd.
HR
HR

witchmaster
Icoon

Uit: Heaven on earth
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 augustus 2000

0634 zie het als een noodkreet , misschien ben ik als oud-Ajacied blijven hangen in de tijd.
Bezoek mijn club bijna 50 jaar , en heeft nog nooit zoveel afbraak berichten gelezen als de laatste 10/12 maanden .
hoewel ik toch in het jaar 76 aanwezig was tot het instant komen van de f-site en deze heeft verlaten in midden jaren 80 wegens het gooien van een staaf .
Als Ajacied hanteer ik nog steeds mijn lijfspreuk je bent voor of tegen je club er is geen tussen weg mogelijk .
je verdedigt niet alleen je club maar ook zijn kleuren en die zijn mij heilig en ja de regels die kan ik bijna uit mijn hoofd en het ligt er nog steeds aan hoe je sommige interpreteert .
Je schiet namelijk niet op als men elkaar voor rotte vis uit maakt , anders zal je nooit een eenheid krijgen onder de Ajacieden .
HRHR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 28 november 2004

En de man die werkelijk waar iedereen afzeikt die ook maar een klein beetje kritiek heeft op de gang van zaken begint dit topic?
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » B - Ajax Netwerk » Gastenboek Ajax Netwerk » Respect Ajacieden onderling

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR