Ajax Netwerk
donderdag 17 mei 2012 - 23:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Gastenboek Ajax Netwerk » Bericht Derbystar/Heli/Cafe Meerzicht aan de moderator en forumleden

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

Derby Star
Veelbelovend talent

Droomaankoop: -
Reg.: 13 juli 2010

Derby Star schreef:

quote:
fluwelen linker schreef:

In feite hoeft het modteam zich hier eigenlijk niet te verantwoorden, maar aangezien er nogal wat commotie heerst, zal ik een korte toelichting geven m.b.t. de zgn. censuur jegens Derby Star.

Dat Derby Star zich nogal stoort aan Daley Blind is algemeen bekend en op zich ook niet zo'n punt want de meesten hebben zich aan de voetballer Daley Blind gestoord de afgelopen periode. Maar dat Derby Star daarbij de persoon Daley Blind verantwoordelijk stelt voor zo ongeveer alle kwaad in zijn leven en daarbij groffe opmerkingen niet achterwege laat, is een brug te ver. Er werd op een gegeven moment door hem zelfs een nieuw topic geopend in dit subforum terwijl Blind z'n eigen topic al heeft in het spelerssubforum. Deze nieuwe topic werd dus geheel conform de forumregels gesloten en een aantal 'scheldposts' in de Blind-topic werden gewist (overigens niet alleen van Derby Star zelf).

Verder behoeft dit geen toelichting. Erg jammer dat het zo moet gaan want Derby Star had in het verleden nuttige bijdrages in dit subforum en het zou inderdaad jammer zijn als hij zich zo laat gaan door een spelertje dat binnen de kortste keren gewoon weer op de bank of de tribune zit als alle geblesseerde en geschorste verdedigers weer terug erbij zijn.

Tot zover dus de discussie over de 'censuur' m.b.t. Derby Star. Voor verdere vragen of opmerkingen over de werking en het beleid van AN verwijs ik dan ook naar het Gastenboek.
Terug on-topic dus! Hopelijk ook weer met een 'normale' Derby Star.

Derby Star:
Beste forumleden,

Een korte toelichting op bovenstaande van mijn kant. De eetste alinea van de moderator zegt feitelijk al genoeg. Het klopt ik heb een apart draadje geopend, met de titel: menigeen jeugdspeler is beter dan daley blind. Er is nooit een scheldposting,grove opmerking van mij gewist!!!! (gewoon een leugen).

En wie is deze moderator dan wel om de heli,derbystar en cafe meezicht het inzicht proberen te geven met de opmerking: "het zou inderdaad jammer zijn als hij zich zo laat gaan door een spelertje dat binnen de kortste keren gewoon weer op de bank of de tribune zit als alle geblesseerde en geschorste verdedigers weer terug erbij zijn.". Zelfs de bank en of tribune mag door deze clown niet worden plaatsgenomen. Een beetje goede verstaander op dit forum weet heel goed waarom derby star hier op blijft doorhameren, gelijk aan waarom het allemaal om begonnen is het dis functioneren van de jeugdopleiding.

Slapen doen we s'nachts

Veel plezier vanmiddag.

Gr Derby Star, Heli, Cafe Meerzicht
HR
HR

dion_odinot
Lid 2de elftal

Uit: Moordrecht
Vak: -
Reg.: 3 juli 2006

Ben het volledig met Derby Star eens.
En het is niet te hopen dat hij straks aan de aftrap begint.
HR
HR

0634
Moderator

Reg.: 2 januari 2006

Voor iedere speler is een topic. Dus ook voor Daley Blind. Het is dus totaal onnodig om nog een topic voor een speler te openen, zoals Derby Star deed. Dan gaat deze op slot, over welke speler het ook gaat.

Voor de rest zijn de quasi-lollige en beledigende oneliners over spelers op dit netwerk not-done. Daarom is er gisteren het e.e.a. verwijderd. Dat heeft helemaal niets te maken met censuur, alleen met het op het niveau houden van AN. Het lijkt mij allemaal niet zo moeilijk en het is al helemaal onnodig om de martelaarsrol rol van de gecensureerde aan te nemen en zo aan sympathie te winnen.

Als het niet toestaan van kansloze oneliners een reden is voor iemand om AN te verlaten dan is dat prima en wens ik hem of haar veel plezier op een ander forum. Ieder zijn keuze. Het niveau van posten op AN is doorgaans hoger dan dat op andere voetbalnetwerken en het is de keuze van het moderaille dat belangrijker te vinden dan een aantal posters die het niet op kunnen brengen om met respect over Ajacieden te posten.
HR
HR

Derby Star
Veelbelovend talent

quote:HR
0634 schreef:

Voor iedere speler is een topic. Dus ook voor Daley Blind. Het is dus totaal onnodig om nog een topic voor een speler te openen, zoals Derby Star deed. Dan gaat deze op slot, over welke speler het ook gaat.

Voor de rest zijn de quasi-lollige en beledigende oneliners over spelers op dit netwerk not-done. Daarom is er gisteren het e.e.a. verwijderd. Dat heeft helemaal niets te maken met censuur, alleen met het op het niveau houden van AN. Het lijkt mij allemaal niet zo moeilijk en het is al helemaal onnodig om de martelaarsrol rol van de gecensureerde aan te nemen en zo aan sympathie te winnen.

Als het niet toestaan van kansloze oneliners een reden is voor iemand om AN te verlaten dan is dat prima en wens ik hem of haar veel plezier op een ander forum. Ieder zijn keuze. Het niveau van posten op AN is doorgaans hoger dan dat op andere voetbalnetwerken en het is de keuze van het moderaille dat belangrijker te vinden dan een aantal posters die het niet op kunnen brengen om met respect over Ajacieden te posten.
HR
Wat een onzin verhaal, sorry hoor, mijn topics zijn bloedserieus en zijn dat altijd geweest, dat je ze misschien niet allemaal begrijpt is tot daar aan toe, maar ga mij niet in de categorie gooien van "kansloze oneliners". In alle beascheidenheid, denk ik dat ik een belangrijke bijdrage heb gegeven aan het het topic: "de jeugd", sterker nog ook ik heb hiermee AN op een hoger voetstuk gebracht. Belachelijk om iets dergelijks richting mijn persoontje nu te gaan posten. Shame on you!!!
HR
HR

0634
Moderator

Zozo, nog maar meer de martelaarsrol aantrekken... :denk

Een goed lezer zou hebben begrepen dat het niet over jouw gehele oevre gaat maar over de gisteren gewiste posts en het gesloten topic, daar hebben we het immers over.

Ik heb nergens gezegd dat jouw gehele oevre niet deugt. Dat jij blijkbaar blijvend alles op je eigen manier wenst te interpreteren is prima, maar stop met die zielepoterij.

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 5 februari 2012 12:13:36).]
HR
HR

Derby Star
Veelbelovend talent

0634 schreef:

Zozo, nog maar meer de martelaarsrol aantrekken... :denk

Een goead lezer zou hebben begrepen dat het niet over jouw gehele oevre gaat maar over de gisteren gewiste posts en het gesloten topic.

Ik heb nergens gezegd dat jouw gehele oevre niet deugt. Dat jij blijkbaar blijvend alles op je eigen manier interpreteerd is prima, maar stop met die zielepoterij.
HR
Nogmaals daar ga je weer er is geen post van mij gewist = een leugen!!!!! en ja ik voel me zwaar beledigd, respectloos allemaal en totaal geen "historisch" besef, je weet dat ik het zo voel en je weet maar al te goed dat deze benadering everechts werkt en dupeer je andere forumleden mee met het opzetten van een goede dialoog over de jeugdopleiding ten faveure van de koppigheid van de mederators. Het lijkt "de toekomst" wel. Blijf lekker door modderen, sorry modereren en tot ziens!!

[Dit bericht is veranderd door Derby Star (op 5 februari 2012 12:21:45).]
HR
HR

0634
Moderator

Prima dan, ik heb niet gezegd dat wij scheldposts van jou hebben verwijderd, maar jij schijnt dat wel zo te lezen. Is goed hoor. Jij ook tot ziens.

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 5 februari 2012 12:36:00).]
HR
HR

Derby Star
Veelbelovend talent

0634 schreef:

Prima dan, ik heb niet gezegd dat wij scheldposts van jou hebben verwijderd, maar jij schijnt dat wel zo te lezen. Is goed hoor. Jij ook tot ziens.
HR
1 en een aantal 'scheldposts' in de Blind-topic werden gewist (overigens niet alleen van Derby Star zelf).

2 Voor de rest zijn de quasi-lollige en beledigende oneliners over spelers op dit netwerk not-done. Daarom is er gisteren het e.e.a. verwijderd. Dat heeft helemaal niets te maken met censuur, alleen met het op het niveau houden van AN

Verwijst hier naar mij, daar ik het over censuur heb
HR
HR

Schip ahoy
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Douglas Franco Teixeira
Reg.: 1 november 2008

Ik begrijp wel dat Daley Blind voor jou symbool staat voor alles waar je de klok voor hebt geluid sinds jaar en dag, namelijk gebrek aan kwaliteit en ongezonde incestueuze kliekjes en netwerken binnen de opleiding met een duidelijk effect op het selectieproces, maar je focus op Daley is zo sterk dat het meer persoonlijk lijkt, dan een echt kritiekpunt op de aard van de opleiding (wat dus wel zo is als ik je goed lees).

Zo'n jongen is zelf meer lijdend voorwerp dan oorzaak hier. Zijn doorstroming hoeft ook niet louter voort te komen uit voortrekkerij. Hij heeft best kwaliteiten - zie zijn steekpassen en inzicht - heeft ook meer dan verdienstelijk gespeeld bij Grun. Waarschijnlijk heeft een deel zich daardoor laten leiden door een stuk wishful thinking. Namelijk dat zijn talent net als bij zijn pa langzaam moet ontbolsteren. Hij is nu een schim van de speler bij grun, omdat alle kritiek ook wel doorsijpelt en in zijn kop gaat spelen.

Dat hij ook in vorm niet voldoet aan de maatstaven, is helaas ook duidelijk. Hij wordt als back gewoon weggespeeld door dartele buitenspelers - een aardige wedstrijd in het centrum daargelaten (ik heb hem trouwens weleens bij Jong Ajax centraal gezien en dat deed hij echt prima) Dit gebeurde al in de voorbereiding, waar jongens als RBN al op wezen, en daar gingen posters als ik glansrijk aan voorbij. Mea culpa. Het ging mij ook meer om het feit dat hij een kans verdiende (onder Jol) en daarna heb ik mij gestoord aan de op de man gespeelde kritiek.

Maar zijn vertrek is nu ook al ingeluid. Danny geeft niet voor niets aan dat dit niveau misschien wel te hoog is en dat een treetje lager een oplossing zou kunnen zijn. Voor mij een niet te missen signaal dat hij Daley naar de uitgang begeleidt. Boilesen en Denswil/Koppers zullen het stokje overnemen.

Daarmee is het leed natuurlijk niet geleden, want dat is symptoombestrijding; het zijn de selectiecriteria en de toepassing daarvan die moeten veranderen. Maar je hebt je punt wel erg slecht verwoord doordat je over je theewater bent. Kopje groene thee en een thaise massage op de zeedijk B)
HR
HR

0634
Moderator

Derby Star schreef:
Verwijst hier naar mij, daar ik het over censuur heb
HR
Dat is dan ook volkomen ten onrechte. Want met censuur heeft het niets te maken. Het topic is op slot omdat er al een Blind-topic was. Voor de rest zijn er alleen scheldposts (iets over rasmongolen enzo) en kansloze oneliners verwijderd.

Waar zie jij dan precies die censuur als ik vragen mag?
HRHR
HR

Derby Star
Veelbelovend talent

0634 schreef:

(...)
Dat is dan ook volkomen ten onrechte. Want met censuur heeft het niets te maken. Het topic is op slot omdat er al een Blind-topic was. Voor de rest zijn er alleen scheldposts (iets over rasmongolen enzo) en kansloze oneliners verwijderd.

Waar zie jij dan precies die censuur als ik vragen mag?
HR
Laat maar jongen, het is goed zo, einde verhaal en weltrusten en iedereen bedankt voor de vele pm berichten!!!!
HR
HR

0634
Moderator

Derby Star schreef:

(...)

Laat maar jongen, het is goed zo, einde verhaal en weltrusten en iedereen bedankt voor de vele pm berichten!!!!
HR
Het is niet goed zo want ik wil erg graag weten waarom jij het censuur noemt.

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 5 februari 2012 14:13:20).]
HR
HR

ElSalvador74
Icoon

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 7 augustus 2004

oh ironie: Daley was vandaag de beste man op het veld
HR
HR

Vak119
Veelbelovend talent

Vak: 119
Reg.: 5 juli 2011

ElSalvador74 schreef:

oh ironie: Daley was vandaag de beste man op het veld
HR
Kom op zeg. Dit kun je echt niet menen. Zat jij in het verkeerde stadion?

Heren, ik ken jullie proces niet en ik wil best geloven dat Derby Star misschien over de schreef ging, maar ik we hebben het hier wel over een poster die zeer belangrijke bijdrage heeft geleverd aan AN's jeugdtopic.

Daarnaast naderen we nu wel het moment U, de apotheose zeg maar, en ik kan mij heel goed voorstellen dat sommige AN'ers na al die maanden/jaren van ellende in hun frustratie te ver gaan met hun posts. Ik heb ook meerdere keren op het punt gestaan dingen te posten, die ik beter niet kan posten. Zoveel woede heb ik soms in mij over dit Ajax.

En ik begrijp heel goed dat jullie AN op een hoog niveau willen houden en dat doen jullie supergoed. Maar verplaats je in de passievolle poster Derby Star en dan besef je dat het wel ergens vandaan komt de woede en boosheid. Ten aanzien van een speler als Blind deel ik namelijk zijn mening.
HR
HR

Woot
Icoon

Vak: 107
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 26 februari 2003

Vak119 schreef:

Heren, ik ken jullie proces niet en ik wil best geloven dat Derby Star misschien over de schreef ging, maar ik we hebben het hier wel over een poster die zeer belangrijke bijdrage heeft geleverd aan AN's jeugdtopic.

HR
Geeft je dat dan het recht om krachttermen te gebruiken die eerder door de moderators genoemd zijn?

Hulde voor iedereen die als jeugdwatcher hier post, want dat geeft inzichten die niet voor iedereen binnen handbereik liggen. Maar elke post, elk topic, wordt per individueel geval beoordeeld. En dat hoort ook zo.

Van mij is elk wel eens wat gewist, maar om daar vervolgens hier over te gaan huilen of dat alle moderators hier tegen je zijn is best zielig te noemen. Niets persoonlijks tegen Derby Star, maar ik ben het met 0634 en Fluwelen Linker eens.
HR
HR

ElSalvador74
Icoon

Reg.: 7 augustus 2004

Vak119 schreef:

(...)

Kom op zeg. Dit kun je echt niet menen. Zat jij in het verkeerde stadion?

HR
centraal - zonder snelle back die hem opjaagt - heeft hij tenminste voetbal in zich. heb de hele wedstrijd gezien. ga nog maar eens nakijken hoe vaak hij nuttig doorschoof en durfde te passen en combineren. de rest durfde niet mee te gaan.
HR
HR

Skywalker
Administrator

Uit: Dagobah
Reg.: 27 juli 2000

Zullen we dat bewaren voor de Blind-topic? ;)
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 427
Reg.: 9 december 2005

Woot schreef:

(...)

Geeft je dat dan het recht om krachttermen te gebruiken die eerder door de moderators genoemd zijn?

Hulde voor iedereen die als jeugdwatcher hier post, want dat geeft inzichten die niet voor iedereen binnen handbereik liggen. Maar elke post, elk topic, wordt per individueel geval beoordeeld. En dat hoort ook zo.

Van mij is elk wel eens wat gewist, maar om daar vervolgens hier over te gaan huilen of dat alle moderators hier tegen je zijn is best zielig te noemen. Niets persoonlijks tegen Derby Star, maar ik ben het met 0634 en Fluwelen Linker eens.
HR
Absoluut mee eens.

Derby Star schreef:

In alle beascheidenheid, denk ik dat ik een belangrijke bijdrage heb gegeven aan het het topic: "de jeugd", sterker nog ook ik heb hiermee AN op een hoger voetstuk gebracht. Belachelijk om iets dergelijks richting mijn persoontje nu te gaan posten. Shame on you!!!
HR
Die zinsnede kun je wel weglaten.

[Dit bericht is veranderd door Hendrix (op 6 februari 2012 14:25:30).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » B - Ajax Netwerk » Gastenboek Ajax Netwerk » Bericht Derbystar/Heli/Cafe Meerzicht aan de moderator en forumleden

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat vind jij van het nieuwe uittenue?

Mooi
Teleurstellend
Nog geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 79,4% dat Willem II wint van FC Den Bosch. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.