Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1
Derby Star
Veelbelovend talent
Droomaankoop: -
Reg.: 13 juli 2010
dion_odinot
Lid 2de elftal
Uit: Moordrecht
Vak: -
Reg.: 3 juli 2006
0634
Moderator
Reg.: 2 januari 2006
Derby Star
Veelbelovend talent
quote:Wat een onzin verhaal, sorry hoor, mijn topics zijn bloedserieus en zijn dat altijd geweest, dat je ze misschien niet allemaal begrijpt is tot daar aan toe, maar ga mij niet in de categorie gooien van "kansloze oneliners". In alle beascheidenheid, denk ik dat ik een belangrijke bijdrage heb gegeven aan het het topic: "de jeugd", sterker nog ook ik heb hiermee AN op een hoger voetstuk gebracht. Belachelijk om iets dergelijks richting mijn persoontje nu te gaan posten. Shame on you!!!
0634 schreef:
Voor iedere speler is een topic. Dus ook voor Daley Blind. Het is dus totaal onnodig om nog een topic voor een speler te openen, zoals Derby Star deed. Dan gaat deze op slot, over welke speler het ook gaat.
Voor de rest zijn de quasi-lollige en beledigende oneliners over spelers op dit netwerk not-done. Daarom is er gisteren het e.e.a. verwijderd. Dat heeft helemaal niets te maken met censuur, alleen met het op het niveau houden van AN. Het lijkt mij allemaal niet zo moeilijk en het is al helemaal onnodig om de martelaarsrol rol van de gecensureerde aan te nemen en zo aan sympathie te winnen.
Als het niet toestaan van kansloze oneliners een reden is voor iemand om AN te verlaten dan is dat prima en wens ik hem of haar veel plezier op een ander forum. Ieder zijn keuze. Het niveau van posten op AN is doorgaans hoger dan dat op andere voetbalnetwerken en het is de keuze van het moderaille dat belangrijker te vinden dan een aantal posters die het niet op kunnen brengen om met respect over Ajacieden te posten.
0634
Moderator
Derby Star
Veelbelovend talent
quote:Nogmaals daar ga je weer er is geen post van mij gewist = een leugen!!!!! en ja ik voel me zwaar beledigd, respectloos allemaal en totaal geen "historisch" besef, je weet dat ik het zo voel en je weet maar al te goed dat deze benadering everechts werkt en dupeer je andere forumleden mee met het opzetten van een goede dialoog over de jeugdopleiding ten faveure van de koppigheid van de mederators. Het lijkt "de toekomst" wel. Blijf lekker door modderen, sorry modereren en tot ziens!!
0634 schreef:
Zozo, nog maar meer de martelaarsrol aantrekken...![]()
Een goead lezer zou hebben begrepen dat het niet over jouw gehele oevre gaat maar over de gisteren gewiste posts en het gesloten topic.
Ik heb nergens gezegd dat jouw gehele oevre niet deugt. Dat jij blijkbaar blijvend alles op je eigen manier interpreteerd is prima, maar stop met die zielepoterij.
0634
Moderator
Derby Star
Veelbelovend talent
quote:1 en een aantal 'scheldposts' in de Blind-topic werden gewist (overigens niet alleen van Derby Star zelf).
0634 schreef:
Prima dan, ik heb niet gezegd dat wij scheldposts van jou hebben verwijderd, maar jij schijnt dat wel zo te lezen. Is goed hoor. Jij ook tot ziens.
Schip ahoy
Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Douglas Franco Teixeira
Reg.: 1 november 2008
0634
Moderator
quote:Dat is dan ook volkomen ten onrechte. Want met censuur heeft het niets te maken. Het topic is op slot omdat er al een Blind-topic was. Voor de rest zijn er alleen scheldposts (iets over rasmongolen enzo) en kansloze oneliners verwijderd.
Derby Star schreef:
Verwijst hier naar mij, daar ik het over censuur heb
Derby Star
Veelbelovend talent
quote:Laat maar jongen, het is goed zo, einde verhaal en weltrusten en iedereen bedankt voor de vele pm berichten!!!!
0634 schreef:
(...)
Dat is dan ook volkomen ten onrechte. Want met censuur heeft het niets te maken. Het topic is op slot omdat er al een Blind-topic was. Voor de rest zijn er alleen scheldposts (iets over rasmongolen enzo) en kansloze oneliners verwijderd.
Waar zie jij dan precies die censuur als ik vragen mag?
0634
Moderator
quote:Het is niet goed zo want ik wil erg graag weten waarom jij het censuur noemt.
Derby Star schreef:
(...)
Laat maar jongen, het is goed zo, einde verhaal en weltrusten en iedereen bedankt voor de vele pm berichten!!!!
ElSalvador74
Icoon
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 7 augustus 2004
Vak119
Veelbelovend talent
Vak: 119
Reg.: 5 juli 2011
quote:Kom op zeg. Dit kun je echt niet menen. Zat jij in het verkeerde stadion?
ElSalvador74 schreef:
oh ironie: Daley was vandaag de beste man op het veld
Woot
Icoon
Vak: 107
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 26 februari 2003
quote:Geeft je dat dan het recht om krachttermen te gebruiken die eerder door de moderators genoemd zijn?
Vak119 schreef:
Heren, ik ken jullie proces niet en ik wil best geloven dat Derby Star misschien over de schreef ging, maar ik we hebben het hier wel over een poster die zeer belangrijke bijdrage heeft geleverd aan AN's jeugdtopic.
ElSalvador74
Icoon
Reg.: 7 augustus 2004
quote:centraal - zonder snelle back die hem opjaagt - heeft hij tenminste voetbal in zich. heb de hele wedstrijd gezien. ga nog maar eens nakijken hoe vaak hij nuttig doorschoof en durfde te passen en combineren. de rest durfde niet mee te gaan.
Vak119 schreef:
(...)
Kom op zeg. Dit kun je echt niet menen. Zat jij in het verkeerde stadion?
Skywalker
Administrator
Uit: Dagobah
Reg.: 27 juli 2000
Hendrix
Idool
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
quote:Absoluut mee eens.
Woot schreef:
(...)
Geeft je dat dan het recht om krachttermen te gebruiken die eerder door de moderators genoemd zijn?
Hulde voor iedereen die als jeugdwatcher hier post, want dat geeft inzichten die niet voor iedereen binnen handbereik liggen. Maar elke post, elk topic, wordt per individueel geval beoordeeld. En dat hoort ook zo.
Van mij is elk wel eens wat gewist, maar om daar vervolgens hier over te gaan huilen of dat alle moderators hier tegen je zijn is best zielig te noemen. Niets persoonlijks tegen Derby Star, maar ik ben het met 0634 en Fluwelen Linker eens.
quote:Die zinsnede kun je wel weglaten.
Derby Star schreef:
In alle beascheidenheid, denk ik dat ik een belangrijke bijdrage heb gegeven aan het het topic: "de jeugd", sterker nog ook ik heb hiermee AN op een hoger voetstuk gebracht. Belachelijk om iets dergelijks richting mijn persoontje nu te gaan posten. Shame on you!!!
Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1
Ajax Forums » B - Ajax Netwerk » Gastenboek Ajax Netwerk » Bericht Derbystar/Heli/Cafe Meerzicht aan de moderator en forumleden

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uittenue?
Van de Ajax-fans denkt 79,4% dat Willem II wint van FC Den Bosch. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.