| Poster | | Topic: Hoe het forum verbeteren & mededelingen |  |
|
Patrick V Moderator
Uit: Alblasserdam Vak: 428 Posts: 2008 Reg.: 16 juni 2001 |
quote: Daina schreef:
DAF, heel veel succes. Ik vond je 1 van de betere mod/admin.
Bap, jij heel veel succes met je nieuwe functie. Ik wilde dit seizoen nog de Real Madrid topic gaan terroriseren maar daar zie ik bij deze toch van af. 
Na mij toch zeker, de Daina?
Anyway, de afwezigheid van DAF zal zeker een gemis zijn, maar ik denk dat Warner deze rol met verve zal vervullen 
|
|
|
Daina Idool
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3481 Reg.: 7 augustus 2002 |
quote: Patrick V schreef:
Na mij toch zeker, de Daina?
Ben jij ook mod dan?
Ik was vergeten Warner veel plezier te wensen met zijn nieuwe "job", dus bij deze.
|
|
|
KevinAFCA Idool
Uit: Herwen Vak: 126 Posts: 3677 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: Peter schreef:
Ten slotte nog een woordje richting de leden: we zijn er trots op zo'n diverse groep mensen, allen Ajacieden, van dienst te mogen zijn. De site bestaat bij jullie gratie. De leden maken het forum In ieder geval bedankt voor het vertrouwen in de nieuwsdienst en de andere dingen die we doen.
AN heeft in de loop der jaren bewezen dat het een betrouwbare site is met een goede bezocht forum. Dat is ook zeker jullie verdienste. Het geeft ook wel enigzins aan waarom er zoveel vaste leden op AN zitten t.o.v. FN en PN fora's.
DAF succes met je studie!
[Dit bericht is veranderd door KevinAFCA (op 6 september 2006 16:34:32).]
|
|
|
van Reenen Bankzitter
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 552 Reg.: 23 juni 2002 | Naast de optie "Teletekstsupporter" bij "vak" ook graag "Sopcastsupporter" 
|
|
|
vogeldorp Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 649 Reg.: 8 november 2005 | DAF veel succes met je studie, heb altijd genoten van je uitgebreide verslagen over FM.
|
|
|
Dijkstra Ajacied Forever Moderator
Uit: Groningen Vak: - Posts: 12153 Reg.: 29 mei 2001 |
quote: vogeldorp schreef:
DAF veel succes met je studie, heb altijd genoten van je uitgebreide verslagen over FM.
Tnx, maar ben alleen weg als Admin hoor. Of ik ook m'n FM-verslaving aan de kant kan schuiven voor m'n studie valt nog te bezien! 
|
|
|
Klasbakken Icoon
Uit: Heerhugowaard Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7071 Reg.: 10 juli 2002 |
quote: Marijn - schreef:
Zijn jullie eigenlijk bezig met verwijderen van topics? Ik kan me herinneren dat ik ooit 1057 posts had en nu heb ik er nog maar 1004.
Viel mij pas op toen ik van icoon terugviel naar vedette! Pas toen viel het op, verder zal het aantal posts mij eigenlijk een rotzorg zijn.
|
|
|
Jean Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 184 Reg.: 10 juli 2003 |
quote: van Reenen schreef:
Naast de optie "Teletekstsupporter" bij "vak" ook graag "Sopcastsupporter" 
Ten eerste: Vind het vreemd als je registratie gegevens wil aanpassen en niets hebt ingevuld bij optie vak, automatisch sopcastsupporter selecteert?? was bij mij het geval??
Ten tweede: Als je toch sopcastsupporter kunt selecteren, wat overigens niets met een vak in het stadion te maken heeft, neem dan ook als opties als Ajax Supporters Club Card en Ajax Club Card (incidenteel bezoeker), Ajax Kids Club Card, Seizoenkaart + uitkaart en Tele2 supporter thuis/kroeg.
|
|
|
Christiaan Administrator
Uit: Enschede Vak: 428 Posts: 9902 Uploads: 1 Reg.: 24 mei 2000 | Vanwege dit soort reacties is het maar helemaal weggehaalt en is nu alleen aanwezig de huidige vakken in de Arena en de optie "Geen Seizoen Club Card"
En weer verder aub.
|
|
|
ZeeArend Bankzitter
Uit: Schoonhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 463 Reg.: 12 augustus 2000 | Komt er nog een Ajax netwerk Quiz dit seizoen?
|
|
|
Peter Administrator
Uit: Jedi Academy Dordrecht Vak: 119 Posts: 20588 Reg.: 5 juni 2001 | Dat stond afgelopen weekend in het e-zine van Ajax netwerk:
quote: Geheel nieuwe kennisquiz op Ajax Netwerk
Na een paar jaar Ajax Quiz willen we de huidige quiz in een
geheel nieuw jasje gieten. De quiz kende een aantal beperkingen, die in het huidige format niet op te lossen waren. (..) Daarom komen we met een geheel nieuw format van de kennis quiz, waarbij onder andere de tijdsfactor een rol zal gaan spelen. Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan de nieuwe quiz. Binnen enkele weken zal deze geintroduceerd worden op Ajax Netwerk.
Even geduld dus nog 
[Dit bericht is veranderd door Peter (op 14 september 2006 21:32:54).]
|
|
|
ZeeArend Bankzitter
Uit: Schoonhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 463 Reg.: 12 augustus 2000 | ok thanx nog even wachten dus! Ben benieuwd!
|
|
|
Peter Administrator
Uit: Jedi Academy Dordrecht Vak: 119 Posts: 20588 Reg.: 5 juni 2001 | Wij ook Het zal nu niet lang meer duren, denk ik 
|
|
|
|
DickSchoenaker Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1746 Reg.: 28 januari 2005 | Is het misschien na het recente gestuntel van Stekelenburg de oude keepers-topic weer te openen? Of een nieuwe te maken?
Ik wil wel een topic-open-post in elkaar flensen.. 
|
|
|
Christiaan Administrator
Uit: Enschede Vak: 428 Posts: 9902 Uploads: 1 Reg.: 24 mei 2000 | Je kunt in de Stekelenburg of Gentenaar topic je mening kwijt 
|
|
|
DickSchoenaker Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1746 Reg.: 28 januari 2005 |
quote: Christiaan schreef:
Je kunt in de Stekelenburg of Gentenaar topic je mening kwijt 
Dank u, ook goed.
|
|
|
Stanley Purl Menzo Icoon
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 12656 Reg.: 1 oktober 2002 | http://ajax.netwerk.to/kalender/index.php
De kalender geeft aan dat de wedstrijd woensdag om 1945 uur begint.
Volgens mijn kaartje en de site van RKC is de aanvangstijd 2015 uur. Ajax zelf geeft 1945 uur aan.
Ik geef het maar even aan.....
[Dit bericht is veranderd door Stanley Purl Menzo (op 19 september 2006 07:34:00).]
|
|
|
Revo Icoon
Uit: Overslag/Tilburg Vak: 413 Posts: 9461 Reg.: 20 augustus 2002 | Ten Cate: Sneijder blijft indien geen blessures bij Barcelona
Ik vond deze wel leuk moet ik zeggen .
|
|
|
Peter Administrator
Uit: Jedi Academy Dordrecht Vak: 119 Posts: 20588 Reg.: 5 juni 2001 | Ik kreeg vandaag een link toegespeeld van een ander forum. In dat forum, dat door de gever van de link omschreven werd als een soort 'Statler en Waldorf-forum', werd uitverkiezing van Rosenberg tot Speler van het jaar een beetje belachtelijk gemaakt. Er werd zelfs, natuurlijk heel politiek correct, d.w.z. op persoonlijke gronden, de belachelijke suggestie gedaan het maar een jaartje over te slaan. Belachelijk omdat je zo op basis van een persoonlijke opinie een objectief tot stand gekomen uitkomst wegwuift. Het is soms vrij makkelijk initiatieven af te kraken als je het niet met een bepaalde objectief tot stand gekomen uitkomst eens bent, dus ik zou zeggen: doe het zelf dan anders of beter Nu gaat het er me niet om op wat er allemaal gezegd wordt door anderen, maar ik wil graag nog eens duidelijk maken waar het wél om gaat, aangezien er in de Rosenberg topic ook over 'geklaagd' wordt.
Maar goed, de uitleg. Waar gaat het bij de MOM (Man of the Match) en MOS (Man of the Season) verkiezing om? De procedure is bekend. Iedereen maakt meteen na de wedstrijd of gedurende de looptijd van die MOM-verkiezing een top-3, uit het totaal van de ingezonden top-3 wordt een top-5 gemaakt waarbij de nrs. één tot en met vijf vijf respectievelijk één punt(en) krijgen. Volstrekt objectief en ieder lid van AN kan er aan mee doen. Vaak is het zo dat de meest constante speler, de speler die het langst een bepaald niveau vasthoudt, zal ook het meest aantal punten krijgen. Het systeem dat we hanteerden is in 2002 vervolmaakt.
Kijk naar de Hall of Fame http://ajax.netwerk.to/forums/mos.php
Wat je ziet is dat de winnaar altijd gevolgd wordt door een speler die het dat seizoen ook excellent heeft gedaan en gewaardeerd werd. Zie b.v. de derde plek van Mauro Rosales in 2004/2005. Klaas Jan Huntelaar kwam in Januari en heeft een enorme inhaalslag verricht, maar kwam te kort om de telkens als constant gewaardeerde prestatie van Rosenberg te overrulen. Dus is Markus Rosenberg voor wat betreft AN gewoon de beste en meest constante speler geweest van het afgelopen seizoen en dus MOS. Hulde daarvoor.
De uitverkiezing brengt telkens met zich mee dat er over het hele seizoen een winnaar is en het zou onzin zijn dat te negeren omdat een paar mensen het er niet mee eens zijn. Immers, zo laat je zien dat je je leden niet serieus neemt en zo wordt die hele functie nutteloos. Vandaar dat wij er op verschillende manieren (nieuwsbericht, klein prijsje) aandacht aan besteden. En dat doen we graag. De spelers die iets hebben ontvangen vinden het zelf ook leuk. 
[Dit bericht is veranderd door Peter (op 20 september 2006 22:45:02).]
|
|
|
Jeroen. Vedette
Uit: Bergen op Zoom Vak: 412 Posts: 2272 Reg.: 1 februari 2004 | Het moet ook maar eens afgelopen zijn met dergelijke denigrerende opmerkingen aan het adres van Rosenberg en Ajax Netwerk in het algemeen. Er is hier sprake van een op democratische wijze verlopen verkiezing die gedurende het hele jaar plaats heeft gevonden. Het is voorspelbaar wanneer enkele leden onder ons wordt verweten geen verstand van voetbalzaken te hebben, maar daarmee wordt voorbijgegaan aan het feit dat een brevet van onvermogen wordt opgespeld aan duizenden leden van AN en Markus Rosenberg zelf. Denk dus na voordat je een behoorlijk sportief initatief en een inmiddels aardige traditie d.m.v. infantiele teksten de grond in boort.
Ik neem er nog eentje op Markus. Proost!
|
|
|
Rich409 Idool
Vak: 409 Posts: 4387 Reg.: 17 april 2002 | Lekker boeiend ook. Dit is het grootste Ajax-forum ter wereld en het is voor anderen altijd makkelijk een beetje zinloze kritiek te spuien op acties die dit forum organiseert. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. De leden hebben besloten, klaar. En gezien het groot aantal doelpunten dat Markus vorig seizoen heeft gemaakt lijkt me de uitverkiezing nou ook niet verschrikkelijk vreemd. Tip aan de beleidsmakers: Zie zulke reacties maar als een gemiddelde post van een gefrustreerde PSV- of Feyenoord-supporter hier. Wij zijn Ajax, wij zijn de beste.
|
|
|
KevinAFCA Idool
Uit: Herwen Vak: 126 Posts: 3677 Reg.: 10 maart 2001 | Op Ultrasuid.com staan vaak korte tijd na de wedstrijd van Ajax de samenvattingen online.
Misschien is het een idee om in samenspraak met Ultrasuid een link hiervan op de hoofdpagina te zetten ? (zoals reeds door AFAamersfoort,ajaxfotoside,mokumrulez etc gedaan wordt.)
|
|
|
Peter Administrator
Uit: Jedi Academy Dordrecht Vak: 119 Posts: 20588 Reg.: 5 juni 2001 | Op de linkerhelft van de voorpagina staat Ultrasuid bij het onderdeel 'Links'. Maar we zullen het over je idee gaan hebben. 
|
|
|
Ares Icoon Chat Operator
Uit: Rosmalen Vak: - Posts: 6883 Reg.: 14 maart 2002 | Zijn er de laatste dagen problemen met de server? Want soms kan ik niet verbinden met de site, terwijl ik op een ander scherm wel gewoon kan internetten.
|
|
|
Drifter Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2434 Reg.: 1 oktober 1999 | Ik ben er voorstander van om geen vermelding te maken van het editten van een post als er nog geen recentere post is. Op die manier kan je dus de laatste post (de jouwe) gewoon aanpassen. Als veelvuldig tikfouter en editter, zou dit me wel uitkomen.
|
|
|