| Poster | | Topic: Hoe het forum verbeteren & mededelingen |  |
|
Sven Moderator
Uit: ...Spijkenisse... Vak: 424 Posts: 8748 Reg.: 6 december 2000 | Het wordt redelijk bijgehouden en je kan het hebben over 'de klad erin', maar jij post ook wel complete onzinberichten van dubieuze bronnen. Een beetje zelfkritiek is ook op zijn plaats i.p.v. alleen naar de mods te wijzen.
|
|
|
Prof. R. Abramovich Idool
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3762 Reg.: 25 april 2003 | Een nieuwsbericht is pas onzin als het niet in de toekomst is uitgekomen. Niet van ten voren al. Immers, wie heeft de insite information daadwerkelijk?
|
|
|
Sven Moderator
Uit: ...Spijkenisse... Vak: 424 Posts: 8748 Reg.: 6 december 2000 |
quote: Prof. R. Abramovich schreef:
Een nieuwsbericht is pas onzin als het niet in de toekomst is uitgekomen. Niet van ten voren al. Immers, wie heeft de insite information daadwerkelijk?
Ten eerste is het 'inside information'.
Ten tweede is iets dat nog niet uit is gekomen geen nieuws, maar een gerucht.
Ten derde moeten sommige mensen zich niet interessanter voor doen, dan ze daadwerkelijk zijn.
|
|
|
Jose Emilio Amavisca Icoon
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 12656 Reg.: 1 oktober 2002 |
quote: Sven schreef:
Het wordt redelijk bijgehouden en je kan het hebben over 'de klad erin', maar jij post ook wel complete onzinberichten van dubieuze bronnen. Een beetje zelfkritiek is ook op zijn plaats i.p.v. alleen naar de mods te wijzen.
Het wordt redelijk bijgehouden en je kan het hebben over 'de klad erin', maar jij post ook wel complete onzinberichten van dubieuze bronnen. Een beetje zelfkritiek is ook op zijn plaats i.p.v. alleen naar de mods te wijzen.
Ik bedoelde dat helemaal niet negatief. Het viel mij gewoon op. Niet gelijk denken dat het negatief bedoeld is. In de andere topic heb ik juist een compliment gegeven over de nieuwsvoorziening.
Ik heb zeker wel zelfkritiek dat zeg ik toch ook. Niet gelijk zo op je teentjes getrapt. Kom op zeg.
Complete onzinberichten? Welke dan?
|
|
|
Sven Moderator
Uit: ...Spijkenisse... Vak: 424 Posts: 8748 Reg.: 6 december 2000 |
quote: Jose Emilio Amavisca schreef:
(...)
Complete onzinberichten? Welke dan?
Oh nee, jij was van de 'ik post gewoon alles waar het woord Ajax in voorkomt', mijn excuses bij deze voor die misvatting mijnerzijds.
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3762 Reg.: 25 april 2003 |
(...)
Ten eerste is het 'inside information'.
Ten tweede is iets dat nog niet uit is gekomen geen nieuws, maar een gerucht.
Ten derde moeten sommige mensen zich niet interessanter voor doen, dan ze daadwerkelijk zijn.
Ja, een spelfoutje is inderdaad even iets om te corrigeren.
Een nieuwsbericht wat een gerucht is past dus prima in de topic daar het nieuws en geruchten topic is.
En dat mensen zich niet interessanter moeten voordoen....helemaal mee eens!
|
|
|
(...)
Oh nee, jij was van de 'ik post gewoon alles waar het woord Ajax in voorkomt', mijn excuses bij deze voor die misvatting mijnerzijds.
Nogmaals welke berichten als je zo denigrerend bezig bent?
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3762 Reg.: 25 april 2003 |
(...)
Nogmaals welke berichten als je zo denigrerend bezig bent?
Volgens mij komen vrijwel al jou berichten uit De Telegraaf of van de Ajax.nl
|
|
|
quote: Prof. R. Abramovich schreef:
(...)
Volgens mij komen vrijwel al jou berichten uit De Telegraaf of van de Ajax.nl
Het Parool, De Telegraaf, Sportweek, ajax.nl, VI en het Algemeen Dagblad lijken mij zeer betrouwbare bronnen om nieuwsberichten omtrent Ajax vandaan te halen.
Als je dat geen betrouwbare bronnen vind kun je de sectie net zo goed opdoeken.
Daarbij gebruik ik zelden tot nooit v-style, voetbalonline, voetbalprimeur of voetbalzone als bron. Gewoon omdat het totaal niet betrouwbaar is.
|
|
|
Sven Moderator
Uit: ...Spijkenisse... Vak: 424 Posts: 8748 Reg.: 6 december 2000 | Ik begin met één iemand een discussie. Is het nou echt nodig dat Heckle en Jeckle er dan mee doorgaan?
Ik ga hierbij ook stoppen om deze topic niet onnodig te vervuilen.
|
|
|
Ik ga hierbij ook stoppen om deze topic niet onnodig te vervuilen.
Jij beschuldigd mij van het posten van onnodige nieuwsberichten. Ik vraag alleen maar naar voorbeelden en dan kap je de discussie. Vreemd.
|
|
|
Raymondinnowicz Bankzitter
Vak: - Posts: 502 Reg.: 27 januari 2004 | Even een vraagje:
Sinds een paar weken heb ik het volgende:
Het gebeurt regelmatig dat wanneer ik de laatste pagina van een willekeurige topic wil open, deze leeg is. Er is nog niets op die pagina gepost, maar de pagina is wel al aangemaakt.
Dit is pas sinds een paar weken.....ik kan ook nauwelijks voorbeelden aandragen omdat er later wel op gepost wordt.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is , anders stuur ik wel een keer een printscreen op.
Hebben meerdere mensen hier last van?
|
|
|
Dijkstra Ajacied Forever Moderator
Uit: Groningen Vak: - Posts: 12153 Reg.: 29 mei 2001 |
quote: Raymondinnowicz schreef:
Even een vraagje:
Sinds een paar weken heb ik het volgende:
Het gebeurt regelmatig dat wanneer ik de laatste pagina van een willekeurige topic wil open, deze leeg is. Er is nog niets op die pagina gepost, maar de pagina is wel al aangemaakt.
Dit is pas sinds een paar weken.....ik kan ook nauwelijks voorbeelden aandragen omdat er later wel op gepost wordt.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is , anders stuur ik wel een keer een printscreen op.
Hebben meerdere mensen hier last van?
Het probleem is bekend, en zou inmiddels eigenlijk wel opgelost moeten zijn, of tenminste minder vaak voor moeten komen. Als je het tegen komt, zou je dan toch de link naar de topic kunnen plaatsen? 
|
|
|
|
Jeroen- Vedette
Uit: Bergen op Zoom Vak: 412 Posts: 2272 Reg.: 1 februari 2004 |
quote: De professor schreef:
Een nieuwsbericht is pas onzin als het niet in de toekomst is uitgekomen. Niet van ten voren al. Immers, wie heeft de insite information daadwerkelijk?
Helemaal zeker weten doen we nooit. We proberen echter te voorkomen dat berichten met een vrij laag waarheidsgehalte de kop op steken waardoor er onzinnige discussies ontstaan. Vandaar ook onze aversie jegens bronnen als voetbalzone en voetbalonline. Daarnaast letten we ook op de manier waarop een bericht wordt geplaatst. Een voorbeeld: De topic die werd gesloten over Sneijder was zeer suggestief waarin weinig concreets werd vermeld. Vind het helemaal terecht dat Lucifera hem sloot. Liever had ik gezien dat hij gelijk werd verwijderd maar uit ervaring weet ik dat dat teveel gekwelde zieltjes opleverd.
Ik probeer alleen nieuwsberichten te plaatsen die nog niet op de voorkant staan. Soms kan het wel eens gebeuren dat er een tussen door glipt.
Ik heb er geen problemen mee wanneer je een nieuwsbericht plaatst. Maar als ik nu kijk naar het media forum dan zie ik 7 topics in zeer korte tijd die door jou geopend zijn. Dat vind ik (en sommigen met mij) eerlijk gezegd een beetje overdreven. En dan wil het weleens gebeuren dat er een dergelijk bericht over Sneijder inderdaad tussendoor glipt. Less is more.
[Dit bericht is veranderd door Jeroen- (op 2 februari 2006 16:07:35).]
|
|
|
quote: Jeroen- schreef:
Ik heb er geen problemen mee wanneer je een nieuwsbericht plaatst. Maar als ik nu kijk naar het media forum dan zie ik 7 topics in zeer korte tijd die door jou geopend zijn. Dat vind ik (en sommigen met mij) eerlijk gezegd een beetje overdreven. En dan wil het weleens gebeuren dat er een dergelijk bericht over Sneijder inderdaad tussendoor glipt. Less is more.
Overdreven zou het zijn als het onzinberichten zijn. Maar het zijn juist de berichten uit bijvoorbeeld De Telegraaf die ik plaats. Berichten die voor de meeste hier niet te lezen zijn omdat ze vanwege een registratieplicht deze niet kunnen lezen.
Als ik echt onzin zou willen posten dan zou ik geen 7 maar 20 nieuwserichten achter elkaar kunnen posten. Echter dat doe ik niet omdat ik weldegelijk selectief ben.
Ik zie genoeg nieuwsberichten geplaatst worden die ik echt nooit zou plaatsen. Ik zal maar gene voorbeelden noemen omdat dat lullig kan zijn voor diegene maar ik neem aan dat je zelf ook wel weet welke dat zijn.
|
|
|
Sander_KJH Vedette
Vak: 409 Posts: 2307 Reg.: 14 oktober 2003 |
quote: Jeroen- schreef:
(...)
Ik vind dat juist heel handig dat Amavisca dat doet. Ik ben nogal lui en heb geen zin om naar al die nieuwssites te gaan om het laatste nieuws mbt Ajax te checken. Als Amavisca het dan hier post, ben ik daar alleen maar blij mee. En wat hij post is absoluut geen onzin. Het wordt allemaal van betrouwbare sites gehaald. Ik zie het probleem dus eigenlijk niet zo.
|
|
|
Jeroen- Vedette
Uit: Bergen op Zoom Vak: 412 Posts: 2272 Reg.: 1 februari 2004 |
(...)
Overdreven zou het zijn als het onzinberichten zijn. Maar het zijn juist de berichten uit bijvoorbeeld De Telegraaf die ik plaats. Berichten die voor de meeste hier niet te lezen zijn omdat ze vanwege een registratieplicht deze niet kunnen lezen.
Als ik echt onzin zou willen posten dan zou ik geen 7 maar 20 nieuwserichten achter elkaar kunnen posten. Echter dat doe ik niet omdat ik weldegelijk selectief ben.
Ik zie genoeg nieuwsberichten geplaatst worden die ik echt nooit zou plaatsen. Ik zal maar gene voorbeelden noemen omdat dat lullig kan zijn voor diegene maar ik neem aan dat je zelf ook wel weet welke dat zijn.
Goed, duidelijke uitleg. Zorg ervoor dat je niet doorslaat zoals sommige andere gebruikers.
|
|
|
Raymondinnowicz Bankzitter
Vak: - Posts: 502 Reg.: 27 januari 2004 |
quote: Dijkstra Ajacied Forever schreef:
(...)Het probleem is bekend, en zou inmiddels eigenlijk wel opgelost moeten zijn, of tenminste minder vaak voor moeten komen. Als je het tegen komt, zou je dan toch de link naar de topic kunnen plaatsen? 
Ik heb op dit moment zo'n voorbeeld:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/1979-26.php
Ik ben alleen bang dat tegen de tijd dat jij kijkt het "probleem" alweer opgelost is dmv een post.... 
|
|
|
Uit: Groningen Vak: - Posts: 12153 Reg.: 29 mei 2001 | Ok, heb het even opgelost door een post te doen en dan weer te deleten. Hopelijk komt het in de toekomst minder vaak voor. 
|
|
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7449 Reg.: 31 december 2004 | Pagina 40 in de PSV topic is alleen maar een zwart vlak ??
|
|
|
Cosa Nostra Icoon
Vak: 111 Posts: 5626 Reg.: 30 juni 2002 | Luchtduel met Vennegoor aangegaan? 
|
|
|
Multatuli Geselecteerd voor Oranje
Vak: 409 Posts: 1061 Reg.: 23 augustus 2002 |
quote: Teaser schreef:
Pagina 40 in de PSV topic is alleen maar een zwart vlak ??
Beter bekend als 'de Zwarte Bladzijde' 
[Dit bericht is veranderd door Multatuli (op 4 februari 2006 17:20:16).]
|
|
|
Christiaan Administrator
Uit: Enschede Vak: 428 Posts: 9902 Uploads: 1 Reg.: 24 mei 2000 | Moet het weer normaal doen
|
|
|
PINDA Jeugdspeler
Vak: 409 Posts: 92 Reg.: 14 juli 2005 | Leuk die reclames van frhooliganshop.nl op de voorpagina 
Hooligan sweaters voor de echte ********* 
|
|
|
Uit: Groningen Vak: - Posts: 12153 Reg.: 29 mei 2001 | Hmmm 
Is aangekaart, hopelijk snel opgelost. 
|
|
|