Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Gastenboek Ajax Netwerk
Hoe het forum verbeteren & mededelingen
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 34 »

Poster
Topic: Hoe het forum verbeteren & mededelingen 
Sven
Moderator

Uit: ...Spijkenisse...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000
Gepost op 1 februari 2006 om 15:09:29.     MSN: Wie niet? [PM indien gewenst]      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het wordt redelijk bijgehouden en je kan het hebben over 'de klad erin', maar jij post ook wel complete onzinberichten van dubieuze bronnen. Een beetje zelfkritiek is ook op zijn plaats i.p.v. alleen naar de mods te wijzen.
 Help mods!
Pool: 613e, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.425,5VoVo: 812e / 109e / 775eOpstelling: 4-3-3
Prof. R. Abramovich
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 428
Reg.: 25 april 2003
Gepost op 1 februari 2006 om 15:15:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een nieuwsbericht is pas onzin als het niet in de toekomst is uitgekomen. Niet van ten voren al. Immers, wie heeft de insite information daadwerkelijk?
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.486,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Sven
Moderator

Gepost op 1 februari 2006 om 15:18:14.     MSN: Wie niet? [PM indien gewenst]      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Prof. R. Abramovich schreef:

Een nieuwsbericht is pas onzin als het niet in de toekomst is uitgekomen. Niet van ten voren al. Immers, wie heeft de insite information daadwerkelijk?

Ten eerste is het 'inside information'.

Ten tweede is iets dat nog niet uit is gekomen geen nieuws, maar een gerucht.

Ten derde moeten sommige mensen zich niet interessanter voor doen, dan ze daadwerkelijk zijn.
 Help mods!
Pool: 613e, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.425,5VoVo: 812e / 109e / 775eOpstelling: 4-3-3
Jose Emilio Amavisca
Icoon

Uit: Hoofddorp
Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002
Gepost op 1 februari 2006 om 15:19:21.     MSN: ja, pm maar      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sven schreef:

Het wordt redelijk bijgehouden en je kan het hebben over 'de klad erin', maar jij post ook wel complete onzinberichten van dubieuze bronnen. Een beetje zelfkritiek is ook op zijn plaats i.p.v. alleen naar de mods te wijzen.

quote:
Sven schreef:

Ik bedoelde dat helemaal niet negatief. Het viel mij gewoon op. Niet gelijk denken dat het negatief bedoeld is. In de andere topic heb ik juist een compliment gegeven over de nieuwsvoorziening.

Ik heb zeker wel zelfkritiek dat zeg ik toch ook. Niet gelijk zo op je teentjes getrapt. Kom op zeg.

Complete onzinberichten? Welke dan?
 Help mods!
Pool: 3896e, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.434,3VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Sven
Moderator

Gepost op 1 februari 2006 om 15:22:10.     MSN: Wie niet? [PM indien gewenst]      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jose Emilio Amavisca schreef:
(...)
Complete onzinberichten? Welke dan?

Oh nee, jij was van de 'ik post gewoon alles waar het woord Ajax in voorkomt', mijn excuses bij deze voor die misvatting mijnerzijds.
 Help mods!
Prof. R. Abramovich
Idool

Gepost op 1 februari 2006 om 15:25:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sven schreef:

(...)

Ten eerste is het 'inside information'.

Ten tweede is iets dat nog niet uit is gekomen geen nieuws, maar een gerucht.

Ten derde moeten sommige mensen zich niet interessanter voor doen, dan ze daadwerkelijk zijn.

Ja, een spelfoutje is inderdaad even iets om te corrigeren.

Een nieuwsbericht wat een gerucht is past dus prima in de topic daar het nieuws en geruchten topic is.

En dat mensen zich niet interessanter moeten voordoen....helemaal mee eens!
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.486,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Jose Emilio Amavisca
Icoon

Gepost op 1 februari 2006 om 15:28:59.     MSN: ja, pm maar      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sven schreef:

(...)

Oh nee, jij was van de 'ik post gewoon alles waar het woord Ajax in voorkomt', mijn excuses bij deze voor die misvatting mijnerzijds.

Nogmaals welke berichten als je zo denigrerend bezig bent?
 Help mods!
Pool: 3896e, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.434,3VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Prof. R. Abramovich
Idool

Gepost op 1 februari 2006 om 15:30:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Nogmaals welke berichten als je zo denigrerend bezig bent?

Volgens mij komen vrijwel al jou berichten uit De Telegraaf of van de Ajax.nl
 Help mods!
Jose Emilio Amavisca
Icoon

Gepost op 1 februari 2006 om 15:40:38.     MSN: ja, pm maar      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Prof. R. Abramovich schreef:

(...)

Volgens mij komen vrijwel al jou berichten uit De Telegraaf of van de Ajax.nl

Het Parool, De Telegraaf, Sportweek, ajax.nl, VI en het Algemeen Dagblad lijken mij zeer betrouwbare bronnen om nieuwsberichten omtrent Ajax vandaan te halen.

Als je dat geen betrouwbare bronnen vind kun je de sectie net zo goed opdoeken.

Daarbij gebruik ik zelden tot nooit v-style, voetbalonline, voetbalprimeur of voetbalzone als bron. Gewoon omdat het totaal niet betrouwbaar is.
 Help mods!
Sven
Moderator

Gepost op 1 februari 2006 om 15:44:21.     MSN: Wie niet? [PM indien gewenst]      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik begin met één iemand een discussie. Is het nou echt nodig dat Heckle en Jeckle er dan mee doorgaan?

Ik ga hierbij ook stoppen om deze topic niet onnodig te vervuilen.
 Help mods!
Jose Emilio Amavisca
Icoon

Gepost op 1 februari 2006 om 16:06:28.     MSN: ja, pm maar      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sven schreef:

Ik ga hierbij ook stoppen om deze topic niet onnodig te vervuilen.

Jij beschuldigd mij van het posten van onnodige nieuwsberichten. Ik vraag alleen maar naar voorbeelden en dan kap je de discussie. Vreemd.
 Help mods!
Raymondinnowicz
Bankzitter

Vak: -
Reg.: 27 januari 2004
Gepost op 2 februari 2006 om 10:05:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Even een vraagje:

Sinds een paar weken heb ik het volgende:

Het gebeurt regelmatig dat wanneer ik de laatste pagina van een willekeurige topic wil open, deze leeg is. Er is nog niets op die pagina gepost, maar de pagina is wel al aangemaakt.

Dit is pas sinds een paar weken.....ik kan ook nauwelijks voorbeelden aandragen omdat er later wel op gepost wordt.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is , anders stuur ik wel een keer een printscreen op.

Hebben meerdere mensen hier last van?
 Help mods!
Pool: 1561e, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.480,3VoVo: 1269e / 168e / 1252eOpstelling: 4-3-3
Dijkstra Ajacied Forever
Moderator

Uit: Groningen
Reg.: 29 mei 2001
Gepost op 2 februari 2006 om 13:47:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Raymondinnowicz schreef:

Even een vraagje:

Sinds een paar weken heb ik het volgende:

Het gebeurt regelmatig dat wanneer ik de laatste pagina van een willekeurige topic wil open, deze leeg is. Er is nog niets op die pagina gepost, maar de pagina is wel al aangemaakt.

Dit is pas sinds een paar weken.....ik kan ook nauwelijks voorbeelden aandragen omdat er later wel op gepost wordt.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is , anders stuur ik wel een keer een printscreen op.

Hebben meerdere mensen hier last van?

Het probleem is bekend, en zou inmiddels eigenlijk wel opgelost moeten zijn, of tenminste minder vaak voor moeten komen. Als je het tegen komt, zou je dan toch de link naar de topic kunnen plaatsen?
 Help mods!
Pool: 3767e, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Jeroen-
Vedette

Uit: Bergen op Zoom
Vak: 412
Reg.: 1 februari 2004
Gepost op 2 februari 2006 om 16:07:16.         MSN: jeroen.afcajax@gmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De professor schreef:

Helemaal zeker weten doen we nooit. We proberen echter te voorkomen dat berichten met een vrij laag waarheidsgehalte de kop op steken waardoor er onzinnige discussies ontstaan. Vandaar ook onze aversie jegens bronnen als voetbalzone en voetbalonline. Daarnaast letten we ook op de manier waarop een bericht wordt geplaatst. Een voorbeeld: De topic die werd gesloten over Sneijder was zeer suggestief waarin weinig concreets werd vermeld. Vind het helemaal terecht dat Lucifera hem sloot. Liever had ik gezien dat hij gelijk werd verwijderd maar uit ervaring weet ik dat dat teveel gekwelde zieltjes opleverd.

quote:

Ik probeer alleen nieuwsberichten te plaatsen die nog niet op de voorkant staan. Soms kan het wel eens gebeuren dat er een tussen door glipt.

Ik heb er geen problemen mee wanneer je een nieuwsbericht plaatst. Maar als ik nu kijk naar het media forum dan zie ik 7 topics in zeer korte tijd die door jou geopend zijn. Dat vind ik (en sommigen met mij) eerlijk gezegd een beetje overdreven. En dan wil het weleens gebeuren dat er een dergelijk bericht over Sneijder inderdaad tussendoor glipt. Less is more.

[Dit bericht is veranderd door Jeroen- (op 2 februari 2006 16:07:35).]
 Help mods!
Pool: 4147e, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Jose Emilio Amavisca
Icoon

Gepost op 3 februari 2006 om 00:58:51.     MSN: ja, pm maar      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jeroen- schreef:
Ik heb er geen problemen mee wanneer je een nieuwsbericht plaatst. Maar als ik nu kijk naar het media forum dan zie ik 7 topics in zeer korte tijd die door jou geopend zijn. Dat vind ik (en sommigen met mij) eerlijk gezegd een beetje overdreven. En dan wil het weleens gebeuren dat er een dergelijk bericht over Sneijder inderdaad tussendoor glipt. Less is more.

Overdreven zou het zijn als het onzinberichten zijn. Maar het zijn juist de berichten uit bijvoorbeeld De Telegraaf die ik plaats. Berichten die voor de meeste hier niet te lezen zijn omdat ze vanwege een registratieplicht deze niet kunnen lezen.

Als ik echt onzin zou willen posten dan zou ik geen 7 maar 20 nieuwserichten achter elkaar kunnen posten. Echter dat doe ik niet omdat ik weldegelijk selectief ben.

Ik zie genoeg nieuwsberichten geplaatst worden die ik echt nooit zou plaatsen. Ik zal maar gene voorbeelden noemen omdat dat lullig kan zijn voor diegene maar ik neem aan dat je zelf ook wel weet welke dat zijn.
 Help mods!
Sander_KJH
Vedette

Vak: 409
Reg.: 14 oktober 2003
Gepost op 3 februari 2006 om 09:36:57.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jeroen- schreef:

(...)

Ik vind dat juist heel handig dat Amavisca dat doet. Ik ben nogal lui en heb geen zin om naar al die nieuwssites te gaan om het laatste nieuws mbt Ajax te checken. Als Amavisca het dan hier post, ben ik daar alleen maar blij mee. En wat hij post is absoluut geen onzin. Het wordt allemaal van betrouwbare sites gehaald. Ik zie het probleem dus eigenlijk niet zo.
 Help mods!
Pool: 4089e, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.486,1VoVo: 733e / 13e / 740eOpstelling: incompleet
Jeroen-
Vedette

Uit: Bergen op Zoom
Vak: 412
Reg.: 1 februari 2004
Gepost op 3 februari 2006 om 11:21:45.         MSN: jeroen.afcajax@gmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Overdreven zou het zijn als het onzinberichten zijn. Maar het zijn juist de berichten uit bijvoorbeeld De Telegraaf die ik plaats. Berichten die voor de meeste hier niet te lezen zijn omdat ze vanwege een registratieplicht deze niet kunnen lezen.

Als ik echt onzin zou willen posten dan zou ik geen 7 maar 20 nieuwserichten achter elkaar kunnen posten. Echter dat doe ik niet omdat ik weldegelijk selectief ben.

Ik zie genoeg nieuwsberichten geplaatst worden die ik echt nooit zou plaatsen. Ik zal maar gene voorbeelden noemen omdat dat lullig kan zijn voor diegene maar ik neem aan dat je zelf ook wel weet welke dat zijn.

Goed, duidelijke uitleg. Zorg ervoor dat je niet doorslaat zoals sommige andere gebruikers.
 Help mods!
Pool: 4147e, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Raymondinnowicz
Bankzitter

Reg.: 27 januari 2004
Gepost op 3 februari 2006 om 20:18:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dijkstra Ajacied Forever schreef:

(...)Het probleem is bekend, en zou inmiddels eigenlijk wel opgelost moeten zijn, of tenminste minder vaak voor moeten komen. Als je het tegen komt, zou je dan toch de link naar de topic kunnen plaatsen?

Ik heb op dit moment zo'n voorbeeld:

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum9/1979-26.php

Ik ben alleen bang dat tegen de tijd dat jij kijkt het "probleem" alweer opgelost is dmv een post....
 Help mods!
Pool: 1561e, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.480,3VoVo: 1269e / 168e / 1252eOpstelling: 4-3-3
Dijkstra Ajacied Forever
Moderator

Gepost op 3 februari 2006 om 21:09:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ok, heb het even opgelost door een post te doen en dan weer te deleten. Hopelijk komt het in de toekomst minder vaak voor.
 Help mods!
Pool: 3767e, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Teaser
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 31 december 2004
Gepost op 4 februari 2006 om 16:13:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Pagina 40 in de PSV topic is alleen maar een zwart vlak ??
 Help mods!
Pool: 4321e, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Cosa Nostra
Icoon

Vak: 111
Reg.: 30 juni 2002
Gepost op 4 februari 2006 om 16:16:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Luchtduel met Vennegoor aangegaan?
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.489,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Multatuli
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 23 augustus 2002
Gepost op 4 februari 2006 om 17:19:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Teaser schreef:

Pagina 40 in de PSV topic is alleen maar een zwart vlak ??

Beter bekend als 'de Zwarte Bladzijde'

[Dit bericht is veranderd door Multatuli (op 4 februari 2006 17:20:16).]
 Help mods!
Pool: 1808e, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Christiaan
Administrator

Uit: Enschede
Uploads: 1
Reg.: 24 mei 2000
Gepost op 4 februari 2006 om 17:24:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Moet het weer normaal doen
 Help mods!
Pool: 249e, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.283,1VoVo: -Opstelling: 3-4-3
PINDA
Jeugdspeler

Reg.: 14 juli 2005
Gepost op 8 februari 2006 om 12:05:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Leuk die reclames van frhooliganshop.nl op de voorpagina

Hooligan sweaters voor de echte *********
 Help mods!
Pool: -, Ajax - FC Twente MotM: FC Twente-AjaxBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Dijkstra Ajacied Forever
Moderator

Gepost op 8 februari 2006 om 12:22:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hmmm

Is aangekaart, hopelijk snel opgelost.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 34 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk