| Poster | | Topic: Hoe het forum verbeteren & mededelingen |  |
|
bolle2 Internationale topspeler Winnaar Ajax Quiz 2003/2004
Uit: Baggerdorp Vak: 119 Posts: 1561 Reg.: 15 mei 2002 | Wat is de functie van het Real-time nieuws:
Real-time andere bronnen (voor de echte news-junkies):
12:12 AD: Voetbal: Ook Boukhari weg bij Ajax
12:10 BN/De Stem: Voetbal: Ook Boukhari weg bij Ajax
11:45 Spits: Voetbal: Ook Boukhari weg bij Ajax
Bovenstaand een copy/paste van de voorpagina!!!
3x excact hetzelfde bericht.
Lijkt me niet de bedoeling zo!!!
|
|
|
Dijkstra Ajacied Forever Moderator
Uit: Groningen Vak: - Posts: 12153 Reg.: 29 mei 2001 |
quote: bolle2 schreef:
Wat is de functie van het Real-time nieuws:
Real-time andere bronnen (voor de echte news-junkies):
12:12 AD: Voetbal: Ook Boukhari weg bij Ajax
12:10 BN/De Stem: Voetbal: Ook Boukhari weg bij Ajax
11:45 Spits: Voetbal: Ook Boukhari weg bij Ajax
Bovenstaand een copy/paste van de voorpagina!!!
3x excact hetzelfde bericht.
Lijkt me niet de bedoeling zo!!!
Ik weet niet of dat zomaar op te lossen is. Die links worden daar automatisch geplaatst, we zetten ze er niet zelf neer. Je moet het dus meer als extra'tje zien, al is het natuurlijk duidelijk dat je er in dit geval vrij weinig aan hebt. 
|
|
|
Prof. R. Abramovich Idool
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3762 Reg.: 25 april 2003 | Ajax en Sevilla akkoord over Escudé
Ajax en Sevilla hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Julien Escudé. Het contract van de Franse verdidiger met Ajax liep tot en met juni 2007. Een officiële transfersom is in tegenstelling tot de transfer van Huntelaar, (nog) niet bekendgemaakt.
Dit staat op de voorpagina van het Netwerk. Wat heeft de transfer van Huntelaar en het vermelden dat daarover wel een transfersom bekend is nu te maken met de transfer van Escude? Beetje onzinnige mededeling.
|
|
|
Cris Chivu Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 239 Reg.: 5 december 2003 | Het is raar dat Ajax niet consequent is. Waarom in het ene geval wél de transfersom bekendmaken en in het andere geval niet? 
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
Uit: Eemnes Vak: - Posts: 2463 Reg.: 28 oktober 2003 | Ik heb net een post gedaan in de "PC Problemen Tips & Tweaks" topic. Deze post is dus wel te zien in de lijst van topic in het Computers & Internet forum, maar niet in de topic zelf 
quote: 404 Error - De opgevraagde pagina bestaat niet
De pagina die je zojuist probeerde op te roepen in Ajax Netwerk bestaat niet. Bereikte je deze pagina via een link op een van onze pagina's, laat het ons dan alsjeblieft weten zodat we de fout kunnen herstellen. Kwam je hier via een link op een externe pagina, licht dan s.v.p. de webmaster van die andere site daarover in.
Klik hier om naar de voorpagina van Ajax Netwerk te gaan
deze reactie geeft hij als ik op het hekje klik van nieuwste posts, en in de topic zelf staat hij dus niet 
alle nieuwe berichten na de post van Litmanen20 op 12 januari 2006 om 17:51:30 zijn dus niet te zien
[Dit bericht is veranderd door Stefano Ruiz (op 19 januari 2006 13:49:48).]
|
|
|
Sander_KJH Vedette
Vak: 409 Posts: 2307 Reg.: 14 oktober 2003 | Dat heb ik dus ook. Alleen dan in de topic kaartverkoop.
|
|
|
Maarten Fortuyn Internationale topspeler
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4886 Reg.: 6 september 2005 | Ik hbe precies hetzelfde probleem als Stefano Ruiz. Ik heb ook een post gedaan in de "PC Problemen Tips & Tweaks" topic. Je zie me reactie niet.
Ook in de kaartverkoop zie ik de laatste reacties niet...
|
|
|
Uit: Groningen Vak: - Posts: 12153 Reg.: 29 mei 2001 | Het is een veel voor komende bug de laatste weken, het is al aangekaart bij de technische dienst. 
Bedankt in ieder geval voor de meldingen, als jullie meer van dergelijke bugs tegen komen horen we het graag, dan kunnen die topics ook gerepareerd worden.
|
|
|
Spijker Idool
Vak: 129 Posts: 3277 Reg.: 24 april 2003 | Ligt het nou aan mij of zie ik ook de helft van de posts niet in 'Overige Ajax onderwerpen'?
|
|
|
NFD410 Legende
Vak: - Posts: 17220 Reg.: 26 juni 2000 | |
|
TylerDurden Internationale topspeler
Uit: Purmerend Vak: 410 Posts: 1529 Reg.: 24 juni 2002 | Ik kon ook een aantal posts niet zien in het kaartverkoop topic, totdat ik zelf een post plaatste. Vreemd.
[Dit bericht is veranderd door TylerDurden (op 20 januari 2006 14:30:43).]
|
|
|
Maarten Fortuyn Internationale topspeler
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4886 Reg.: 6 september 2005 | Volgens mij is het probleem verholpen, daar ik mijn post in de "PC Problemen Tips & Tweaks" topic topic nu inneens wél zie 
|
|
|
NFD410 Legende
Vak: - Posts: 17220 Reg.: 26 juni 2000 | Waarom staat in vredesnaam op de frontpage bij het nieuwe een link naar een bericht waarin wordt verteld wie de scheidsrechter bij psv - ado is? 
|
|
|
|
Sven Moderator
Uit: ...Spijkenisse... Vak: 424 Posts: 8748 Reg.: 6 december 2000 |
quote: Dijkstra Ajacied Forever schreef:
(...)Ik weet niet of dat zomaar op te lossen is. Die links worden daar automatisch geplaatst, we zetten ze er niet zelf neer. Je moet het dus meer als extra'tje zien, al is het natuurlijk duidelijk dat je er in dit geval vrij weinig aan hebt. 
Ik citeer DAF even...
|
|
|
NFD410 Legende
Vak: - Posts: 17220 Reg.: 26 juni 2000 | Ja, leuk allemaal die extratjes, maar straks komt er als leuk gezellig extra-tje te staan dat psv/************ kampioen is geworden... gaaf man!
|
|
|
Uit: Groningen Vak: - Posts: 12153 Reg.: 29 mei 2001 | Misschien is het filter hiervoor nog wel strakker in te stellen. Dat berichtje komt er tussen te staan omdat Ajax in het bericht genoemd wordt. Maar ja, dat Vink PSV-Ajax heeft gefloten maakt voor onze bezoekers natuurlijk helemaal niks uit. Zal eens kijken of dat verbeterd kan worden.
Het eerder aangestipte probleem dat er meerdere bronnen met hetzelfde nieuws weergegeven worden is denk ik niet zomaar op te lossen, maar ook daar zal ik nog even achteraan zitten.
edit: Ik wil hier trouwens nog aan toevoegen dat het wel degelijk de bedoeling is dat er nieuwsberichten tussen staan die in eerste instantie niet over Ajax lijken te gaan, maar waarin Ajax wel degelijk genoemd wordt. Dus mocht je een keer een naam van een PSV'er of Feyenoorder tegen komen, dan is dit nog niet meteen een fout. De realtime nieuwsbronnen zijn bedoeld voor de echte nieuws-junkies, en zij worden geacht deze berichten zelf op waarde en relevantie te schatten. Bezoekers die echt alleen het hele relevante Ajax-nieuws willen weten, kunnen wachten op de berichten die wij selecteren om als nieuws op de voorpagina te brengen.
In het geval van de scheidsrechter bij PSV-ADO denk ik dat er nog wel een aanpassing mogelijk moet zijn, maar héél streng zal het filter niet ingesteld moeten worden.
[Dit bericht is veranderd door Dijkstra Ajacied Forever (op 25 januari 2006 00:24:28).]
|
|
|
Daina Idool
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3481 Reg.: 7 augustus 2002 | Ik vraag me af wat voor zin het heeft om bij het forum Ajax in de media - nieuws en geruchten de topics te sluiten. Niemand, behalve de mods, kunnen er reageren. Goed, de berichten zakken omlaag maar is nog altijd te lezen voor de leden. Zelfs gesloten berichten lees ik door. Als het dan toch niet relevant is dan kan je net zo goed de berichten meteen verwijderen.
En nog een andere vraag. Danny de Ajacied was aangewezen om wedstrijdtopics te openen. Nu zie ik alleen maar Peter zijn naam staan. Heeft Danny 'ontslag' genomen?
[Dit bericht is veranderd door Daina (op 26 januari 2006 14:34:21).]
|
|
|
Sluk Idool Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003
Uit: Weesp Vak: 116 Posts: 3838 Reg.: 3 september 2002 |
quote: NFD410 schreef:
Ja, leuk allemaal die extratjes, maar straks komt er als leuk gezellig extra-tje te staan dat psv/************ kampioen is geworden... gaaf man!
Nee want wij worden nog kampioen
Mja ik geloof ook niet dat ik zoiets op een AJAX site hoef te lezen, 1 lichte vorm van censuur zou hier een keer geen kwaad kunnen...
|
|
|
Sluk Idool Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003
Uit: Weesp Vak: 116 Posts: 3838 Reg.: 3 september 2002 | Real-time andere bronnen (voor de echte news-junkies):
18:34 Feyenoord Netwerk: Blessure voor Serginho Greene
Kunnen die real-time andere nieuwebronnen er alsjeblieft af.
Het interesseerd me werkelijk geen ene malle moer dat die kakkerlak een blessure heeft...
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3762 Reg.: 25 april 2003 | http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum2/11396.php
Dit nieuws bericht wordt gesloten. Dan kan je toch beter de hele sectie Nieuwsberichten sluiten. Het is nieuws over Ajax. Dit is ook nieuws. De reden die opgegeven wordt "laten we niet meewerken aan geruchten" of wat dan ook.
Het staat er de hele dag vol met transfer geruchten die tot onrust kunnen lijden.
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3762 Reg.: 25 april 2003 | Bepaalde media? Dan moet er vastgesteld worden welke media wel en niet goed zijn lijkt mij?
En wie hebben hier verstand van?
|
|
|
Daina Idool
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3481 Reg.: 7 augustus 2002 |
quote: Prof. R. Abramovich schreef:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum2/11396.php
Dit nieuws bericht wordt gesloten. Dan kan je toch beter de hele sectie Nieuwsberichten sluiten. Het is nieuws over Ajax. Dit is ook nieuws. De reden die opgegeven wordt "laten we niet meewerken aan geruchten" of wat dan ook.
Het staat er de hele dag vol met transfer geruchten die tot onrust kunnen lijden.
Waarschijnlijk omdat er geen bron bij staat. Wat ik vorige week al schreef, je kan een topic wel sluiten maar dan kan je het net zo goed meteen verwijderen. Zolang als het er staat wordt het toch wel gelezen. Het bericht over dat het uitvak in de verkoop voor Ajax supporters gaat werd ook gesloten maar afgelopen zondag werd toch wel duidelijk dat er enig waarheid in stond ondanks dat er geen bron bij vermeldt stond. Er was duidelijk een afscheiding te zien tussen vak 416 en 417 en tegen Inter gaat vak 416 in de verkoop voor Ajax supporters, werd in de rust omgeroepen. Die topic zou weer opengaan als het relevant is en dat is ie nu dus ook.
|
|
|
NFD410 Legende
Vak: - Posts: 17220 Reg.: 26 juni 2000 | Weer zo'n lomp bericht op de frontpage dat psv live wordt uitgezonden. Wat kan mij dat verrotten!
Filter al die links van alle andere netwerk-sites er gewoon uit.
|
|
|
Jeroen- Vedette
Uit: Bergen op Zoom Vak: 412 Posts: 2272 Reg.: 1 februari 2004 |
quote: Daina schreef:
(...)
Waarschijnlijk omdat er geen bron bij staat. Wat ik vorige week al schreef, je kan een topic wel sluiten maar dan kan je het net zo goed meteen verwijderen. Zolang als het er staat wordt het toch wel gelezen. Het bericht over dat het uitvak in de verkoop voor Ajax supporters gaat werd ook gesloten maar afgelopen zondag werd toch wel duidelijk dat er enig waarheid in stond ondanks dat er geen bron bij vermeldt stond. Er was duidelijk een afscheiding te zien tussen vak 416 en 417 en tegen Inter gaat vak 416 in de verkoop voor Ajax supporters, werd in de rust omgeroepen. Die topic zou weer opengaan als het relevant is en dat is ie nu dus ook.
Ik ben het hier helemaal met je eens, topics die gesloten worden zijn nog steeds toegankelijk voor iedereen. Die kun je net zo goed in de prullenbak mieteren. Pikant genoeg is de topic die jij aanhaalt op dit moment de enige die gesloten is. De rest is intussen verwijderd.
|
|
|
Jose Emilio Amavisca Icoon
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 12656 Reg.: 1 oktober 2002 |
quote: Jeroen- schreef:
Pikant genoeg is de topic die jij aanhaalt op dit moment de enige die gesloten is. De rest is intussen verwijderd.
Wat is daar zo pikant aan dan? News die hield het altijd heel goed bij en sloot onzinnige berichten gelijk. De klad is daar, om wat voor reden dan ook, inmiddels wel in.
Ik zie ook veel dubbele voorbij komen. Ik probeer alleen nieuwsberichten te plaatsen die nog niet op de voorkant staan. Soms kan het wel eens gebeuren dat er een tussen door glipt.
|
|
|