| Poster | | Topic: Hoe het forum verbeteren & mededelingen |  |
|
Dijkstra Ajacied Forever Moderator
Uit: Groningen Vak: - Posts: 12237 Reg.: 29 mei 2001 | De transfer van Marijn Sterk van Jong Ajax naar FC Volendam trok zoveel verontruste bezoekers dat de servers het begaven. Het is te hopen dat dit probleem verholpen wordt voordat iemand als Huntelaar getransfereerd wordt.
[Dit bericht is veranderd door Dijkstra Ajacied Forever (op 4 mei 2008 18:19:35).]
|
|
|
M Idool
Uit: Leiden Vak: - Posts: 3174 Reg.: 23 juli 2002 |
quote: Luis Alberto Suarez schreef:
Waarom konden we net niet op het forum komen ? Het duurde ongeveer 2 uur 
Het is 25 graden buiten met zon.. en jij zit 2 uur lang te proberen om op een forum te kunnen lezen?
|
|
|
Jan The Man Basisspeler
Uit: Stellendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 810 Reg.: 20 februari 2003 | De wedstrijd zaterdag begint al om 19.30 uur in plaats van de 20.00 uur die er staat op het netwerk.
|
|
|
Adrie Koster Bankzitter
Uit: Hoofddorp Vak: 114 Posts: 591 Reg.: 8 augustus 2003 |
quote: Adrie Koster schreef:
Bij de nieuws en artikelen elders op het web, op de voorpagina, komen onder het kopje Real-time andere bronnen (voor de echte news-junkies) regelmatig niet ajax gerelateerde artikelen te staan. Volgens mij is dit wel de bedoeling. Nu staat er bijvoorbeeld een artikel over honkbalspeler Maduro en soms staan er drie artikelen over zwemster Stekelenburg. Ik snap dat hier automatisch geselecteerd wordt op onder andere namen van Ajax spelers en dat dit dus wel eens kan gebeuren. Maar is er misschien wat aan te doen??
nog geen antwoord...
|
|
|
Mr M Moderator
Uit: Amsterdam Vak: 413 Posts: 3615 Uploads: 1 Reg.: 12 mei 2001 |
quote: Adrie Koster schreef:
(...)
nog geen antwoord...
Ik vrees dat het enige dat we er aan kunnen doen het constant wissen van foutieve berichten is. We proberen het zo veel mogelijk in de gaten te houden, maar toch sluipt er altijd wel een verkeerd berichtje doorheen.
Ik ben bang dat we daar weinig aan kunnen doen, het is immers inherent aan dat hele systeem.
[Dit bericht is veranderd door Mr M (op 7 mei 2008 17:53:47).]
|
|
|
Adrie Koster Bankzitter
Uit: Hoofddorp Vak: 114 Posts: 591 Reg.: 8 augustus 2003 |
quote: Mr M schreef:
(...)
Ik vrees dat het enige dat we er aan kunnen doen het constant wissen van foutieve berichten is. We proberen het zo veel mogelijk in de gaten te houden, maar toch sluipt er altijd wel een verkeerd berichtje doorheen.
Ik ben bang dat we daar weinig aan kunnen doen, het is immers inherent aan dat hele systeem.
Ok, toch bedankt voor je antwoord
|
|
|
Gabri Cule Bankzitter
Uit: Hoofddorp Vak: 114 Posts: 591 Reg.: 8 augustus 2003 | Ik heb niet zozeer een mededeling maar meer een vraag. Misschien dat ik keihard wordt uitgelachen maar he, domme vragen bestaan niet toch 
Hoe moet ik een nieuwe topic openen?? Ik heb er weleens aardig wat tijd in gestoken om dit uit zoeken maar ik kom er niet uit. Misschien dat ik er gigantisch overheen kijk maar het is mij onduidelijk. In de handleiding vind ik er ook niks over.
Update: Ja ik heb het knopje gevonden!!!   Ik zou zweren dat ik die knop niet eerder heb gezien maar goed. Misschien een idee om het wat duidelijker te maken? Opnemen in de handleiding hoe doe ik dit of dat misschien?
[Dit bericht is veranderd door Gabri Cule (op 8 mei 2008 13:16:44).]
|
|
|
Flavio Bankzitter Opper Chat-Operator
Uit: Istanbul Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 545 Reg.: 29 september 2003 | Hmmz, waar staat die knop dan? Zie hem zelf ook niet staan namelijk.. 
Edit: Laat maar, ik zie het al. Helemaal bovenaan.. Inderdaad even zoeken als je het niet weet 
[Dit bericht is veranderd door Flavio (op 8 mei 2008 17:01:16).]
|
|
|
Denman Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 781 Reg.: 16 september 2004 | Wanneer wordt Dario Cvitanich beschikbaar in de opstelling?!
|
|
|
Peter Administrator
Uit: Jedi Academy Dordrecht Vak: 119 Posts: 21462 Reg.: 5 juni 2001 | Zo rond de tijd van de eerste training. Dat geldt voor alle aankopen.
|
|
|
Denman Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 781 Reg.: 16 september 2004 | Oke duidelijk.
Nog een vraag wat ik net tegenkwam. Ik doe het best aardig in de vovo, maar de ranglijst van het ek werkt niet? Iedereen heeft nog 0 punten.
|
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Amersfoort Vak: 420 Posts: 10415 Reg.: 18 april 2002 |
quote: Denman schreef:
Oke duidelijk.
Nog een vraag wat ik net tegenkwam. Ik doe het best aardig in de vovo, maar de ranglijst van het ek werkt niet? Iedereen heeft nog 0 punten.
Moet nog verwerkt worden, zo kun je nog even in spanning zitten. 
|
|
|
amsterdammertje1968 Veelbelovend talent
Vak: 125 Posts: 239 Reg.: 1 september 2004 | Doen de finalerondes van het ek niet mee in de VoVo?
|
|
|
|
AjaxInside.nl Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 10 Reg.: 9 januari 2008 | misschien een keer de link pagina updaten 
|
|
|
Peter Administrator
Uit: Jedi Academy Dordrecht Vak: 119 Posts: 21462 Reg.: 5 juni 2001 | Als je daarmee zal bedoelen dat de nieuwslinks in het real-time deel van de voorpagina geupdate moeten worden (geen Sneijder, Babel en Maduro-berichten meer), dan is dat verzoek gedaan aan de technische dienst 
[Dit bericht is veranderd door Peter (op 29 juni 2008 19:08:46).]
|
|
|
Peter Administrator
Uit: Jedi Academy Dordrecht Vak: 119 Posts: 21462 Reg.: 5 juni 2001 | Vanaf morgen heeft het team er een nieuwe supermod bij. Ares heeft de afgelopen maanden zo'n goeie indruk gemaakt, dat hij gepromoveerd is. Sterkte en veel plezier 
|
|
|
Jack Army Administrator
Uit: Ouderkerk Vak: - Posts: 2357 Reg.: 14 augustus 2003 | Spelers die vertrokken zijn bij Ajax (Heitinga, Davids, Urzaiz etc.) zijn niet meer beschikbaar voor de opstelling.
Dario Cvitanich en Daylon Claasen zijn inmiddels toegevoegd en wel beschikbaar.
Houd er dus rekening mee dat je opstelling incompleet kan zijn.
|
|
|
Luis Alberto Suarez Geselecteerd voor Oranje
Uit: Duckstad Vak: 428 Posts: 1041 Reg.: 17 november 2005 | Krijg je tegenwoordig geen PB als je topic wordt gesloten ?
Niet dat ik er om geef ofzo , maar het viel me gewoon op.
|
|
|
Ares Moderator Opper Chat Operator
Uit: Rosmalen Vak: - Posts: 7738 Reg.: 14 maart 2002 | Ik krijg nog wel een PM...
|
|
|
JesperOlsenFan Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 600 Reg.: 30 augustus 2004 | Ik weet niet waar ik met m'n vraag naar toe moet, dus plaats ik 'm hier maar.
Ik heb meer dan 500 posts, toch ben ik bankzitter.
Hoe kan dat ????
|
|
|
Christiaan Administrator
Uit: Enschede Vak: - Posts: 10222 Uploads: 1 Reg.: 24 mei 2000 | |
|
JesperOlsenFan Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 600 Reg.: 30 augustus 2004 | Oeps, ik zie dat ik met zoveel postings gewoon bankzitter ben, was ff in de war met ballenjongen, foutje van mij, hehe.
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5942 Reg.: 21 december 2000 |
quote: JesperOlsenFan schreef:
Oeps, ik zie dat ik met zoveel postings gewoon bankzitter ben, was ff in de war met ballenjongen, foutje van mij, hehe.
Buiten dat is je 'rang' natuurlijk volkomen onbelangrijk 
|
|
|
Francesc Fabregas Soler Vedette
Vak: 413 Posts: 3905 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Op de frontpage staat dat de training maandag om 10.30 is, dit moet echter 11.00 zijn.
|
|
|
Peter Administrator
Uit: Jedi Academy Dordrecht Vak: 119 Posts: 21462 Reg.: 5 juni 2001 | Dankje, het is aangepast. Sulejmani heeft nu ook nr. 10 gekregen voor de ideale opstelling i.p.v. het tijdelijke nummer. 
|
|
|