| Poster | | Topic: Hoe het forum verbeteren & mededelingen |  |
|
lucifera Administrator Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: 413 Posts: 5800 Reg.: 14 augustus 2001 |
quote: Meersche Helden Fan schreef:
Goh, Alsof ik niet ben weggeweest, een topic over 'hoe het forum te verbeteren'.
En hoe gaat het er hier tegenwoordig aan toe in vergelijking met een jaar of wat geleden? Ik neem aan dat 'de oudgedienden' hier wel weten waar ik op doel?
Kijk nou! Hoe later in het jaar hoe schoner het volk.
Eehmm, volgens mij gaat het hier wel goed maar ik zou zo zeggen, kijk eens rond, post gezellig mee.Iemand als jij zal ongetwijfeld het niveau naar ongekende hoogtes kunnen stuwen.Misschien kan je Torcida een handje helpen in het psv topic... 
[Dit bericht is veranderd door lucifera (op 13 december 2005 15:53:58).]
|
|
|
Meersche Helden Fan Regelmatige invaller
Uit: Zoetermeer Vak: - Posts: 746 Reg.: 12 april 2002 | Met jou aan m'n zij stuw ik altijd naar grote hoogtes... 
|
|
|
Klasbakken Icoon
Uit: Heerhugowaard Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7071 Reg.: 10 juli 2002 |
quote: Provisional 415 schreef:
Ik vind ook dat er weer topics over oude chips, bier en patat moeten komen 
Dan moet je wel van dat soort topicstarters hebben die de hele dag niets te doen hebben!
Ik ben voor meer smilies trouwens, vooral deze voegt inderdaad niets toe. Kom op met die kotssmilies en ik-wil-nu-right-here-right-now-mijn-gal-spuwen-smilies!
P.s. ik denk dat een 'is de chips bol of slof' of 'is het bier of pils'-topics nu binnen no-time worden gesloten. Wordt allemaal steeds serieuzer. Mijns inziens moet er altijd een bepaalde balans tussen serieuze topics en grappige 'lekker uit je nek lul'-topics worden aangehouden. Maar goed.
[Dit bericht is veranderd door Klasbakken (op 13 december 2005 21:49:43).]
|
|
|
Vak: 413 Posts: 5800 Reg.: 14 augustus 2001 |
quote: Peter schreef:
Je bent de enige niet, MHF Daarom is ze admin 
Nou ja zeg, gaat ie lekker? 
|
|
|
Sluk Idool Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003
Uit: Weesp Vak: 116 Posts: 3838 Reg.: 3 september 2002 |
quote: Klasbakken schreef:
(...)
Dan moet je wel van dat soort topicstarters hebben die de hele dag niets te doen hebben!
Ik ben voor meer smilies trouwens, vooral deze voegt inderdaad niets toe. Kom op met die kotssmilies en ik-wil-nu-right-here-right-now-mijn-gal-spuwen-smilies!
P.s. ik denk dat een 'is de chips bol of slof' of 'is het bier of pils'-topics nu binnen no-time worden gesloten. Wordt allemaal steeds serieuzer. Mijns inziens moet er altijd een bepaalde balans tussen serieuze topics en grappige 'lekker uit je nek lul'-topics worden aangehouden. Maar goed.
Je moet het gewoon serieus weten te brengen denk ik.
Wat dacht je van als titel:
Taalverschil verschillende dialecten!
En dan daar eens een flinke discussie over of het Patat(dat is het overigens) is of friet..
|
|
|
Meersche Helden Fan Regelmatige invaller
Uit: Zoetermeer Vak: - Posts: 746 Reg.: 12 april 2002 |
quote: Peter schreef:
Je bent de enige niet, MHF Daarom is ze admin 
Ja daar moesten we het nog maar eens over hebben, ik houd niet zo van delen...
Verder niemand die een lichtje kan laten schijnen op het reilen en zeilen van dit forum tegenwoordig? Ben per slot van rekening volgens mij al zeker een jaar niet meer de forums ingedoken hier. De laatste keer was denk ik een bijdrage in het satirisch forum en anders zal het 'Koeman, de zwakste schakel' topic een goede kans maken... Helaas zal tlling hier ook niet meer zijn gesignaleerd zeker? Dat waren nog eens mooie tijden... 
|
|
|
Peter Administrator
Uit: Jedi Academy Dordrecht Vak: 119 Posts: 20588 Reg.: 5 juni 2001 | Het is voornamelijk groter geworden en veel drukker. Je moet een lange adem hebben in de discussies, en kunnen filteren (nietszeggende reacties / discussie voeren), maar dat hoort dus bij een groot forum. Als je dat geduld op kan brengen weet je na verloop van tijd wel met wie je een discussie kan voeren. En het is, zoals je op kleinere fora wel hebt, wat lastiger te voorspellen wie wat gaat zeggen.
Waar ik persoonlijk heel erg blij mee ben is het Column-forum. Neem daar als eerste eens een kijkje, zou ik zeggen 
|
|
|
Klasbakken Icoon
Uit: Heerhugowaard Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7071 Reg.: 10 juli 2002 |
quote: Meersche Helden Fan schreef:
(...)
Ja daar moesten we het nog maar eens over hebben, ik houd niet zo van delen...
Verder niemand die een lichtje kan laten schijnen op het reilen en zeilen van dit forum tegenwoordig? Ben per slot van rekening volgens mij al zeker een jaar niet meer de forums ingedoken hier. De laatste keer was denk ik een bijdrage in het satirisch forum en anders zal het 'Koeman, de zwakste schakel' topic een goede kans maken... Helaas zal tlling hier ook niet meer zijn gesignaleerd zeker? Dat waren nog eens mooie tijden... 
Zoals Peter al aangeeft. Je moet je inderdaad tussen de vele loze en zinlosse discussie's/postings een weg banen naar de essentie van een topic, die meestal na vijf pagina's weer is verworden tot een grijze brij dat in elk topic terugkomt.
De tijden van tlling, 343, wimpey, Nwankofan en consorten. Tja, is echt een tijd geleden. Zou nu ook niet meer kunnen. Veel te druk. Maar tlling is volgens mij ook nooit meer ergens gesignaleerd (ook niet op Ajaxtalk). Je zou er haast iets engs van gaan denken. Met de noorderzon vertrokken. Jammer, genoot ook altijd van zijn postings.
quote: Sluk schreef:
(...)
Je moet het gewoon serieus weten te brengen denk ik.
Wat dacht je van als titel:
Taalverschil verschillende dialecten!
En dan daar eens een flinke discussie over of het Patat(dat is het overigens) is of friet..
Oh, ik bracht de discussie 'is de chips bol of slof' ook heel serieus. Vandaar dat het topic het waarschijnlijk nog zeven pagina's uithield! Patat of frietdiscussie lijkt me toch duidelijk? Gewoon patat! 
[Dit bericht is veranderd door Klasbakken (op 14 december 2005 19:50:40).]
|
|
|
Maarten Fortuyn Internationale topspeler
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4886 Reg.: 6 september 2005 | Ik las een paar ouwe topics en daar zag ik een Ajax smiley van het ouwe logo. Waarom is die er niet meer? Die straalt toch wat meer uit dan 
|
|
|
Die Lange Regelmatige invaller
Uit: Hoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 749 Reg.: 8 december 2004 | Is het geen idee om het Scouting-en Aankoopbeleid gedeelte volgens hetzelfde concept te laten gaan als het Wedstrijden en Trainingen-gedeelte? Dat dus alleen moderators een topic kunnen openen?
Dit zal een hoop irritatie voorkomen. Als je toch met een speler komt die volgens jou geschikt is voor Ajax met een goede onderbouwing, dat er dan een PM gestuurd kan worden naar de moderators en dat die dan bepalen of het topic geopend wordt.
Als dit niet te tijdrovend wordt voor de mods natuurlijk 
|
|
|
Sluk Idool Nr.2 Ajax Quiz Seizoen 2002/2003
Uit: Weesp Vak: 116 Posts: 3838 Reg.: 3 september 2002 |
quote: Die Lange schreef:
Is het geen idee om het Scouting-en Aankoopbeleid gedeelte volgens hetzelfde concept te laten gaan als het Wedstrijden en Trainingen-gedeelte? Dat dus alleen moderators een topic kunnen openen?
Dit zal een hoop irritatie voorkomen. Als je toch met een speler komt die volgens jou geschikt is voor Ajax met een goede onderbouwing, dat er dan een PM gestuurd kan worden naar de moderators en dat die dan bepalen of het topic geopend wordt.
Als dit niet te tijdrovend wordt voor de mods natuurlijk 
Je kan ook overdrijven... Dan kan je straks het hele forum wel sluiten en er een krant van maken.
Bovendien zullen de mods ook niet de hele dag de tijd hebben om pm's om te zetten in topics.
Feit is wel dat het deel idd de nodige irritaties veroorzaakt.
Misschien moet er wat vaker gebruik gemaakt worden van centrale topics.
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
Uit: Eemnes Vak: - Posts: 2463 Reg.: 28 oktober 2003 |
quote: Sluk schreef:
(...)
Je kan ook overdrijven... Dan kan je straks het hele forum wel sluiten en er een krant van maken.
Bovendien zullen de mods ook niet de hele dag de tijd hebben om pm's om te zetten in topics.
Feit is wel dat het deel idd de nodige irritaties veroorzaakt.
Misschien moet er wat vaker gebruik gemaakt worden van centrale topics.
Tjah, maak dat maar eens duidelijk dr is van elke letter van het alfabet een topic over een speler 
|
|
|
Jeroen- Vedette
Uit: Bergen op Zoom Vak: 412 Posts: 2272 Reg.: 1 februari 2004 | Wordt aan gewerkt door de verschillende mods.
|
|
|
|
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4886 Reg.: 6 september 2005 | Waarom is het mogelijk dat supporters van rivaliserende clubs ook in andere topics dan de feyenoord, Az en psv topics kunnen en mogen posten?
Ik krijg namelijk 'commentaar' op een stukje in de voorbeschouwingstopic van een Psver. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om van alles uit te leggen aan iemand van een andere club, en vele reageren ook weer op die Psver waardoor je weer onnodige reacties krijgt.
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1277.php
het zou handig zijn dat men in de psv, feyenoord en az topic kan reageren, maar dat de rest Ajax supporters only is.
Dat is mijn idee om het forum lichtelijk te verbeteren. Zo voorkom je onnodige reacties en provocaties van andere supporters.
|
|
|
Dragomir Internationale topspeler
Uit: Den Bosch Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1541 Reg.: 7 mei 2000 |
quote: Maarten Fortuyn schreef:
Waarom is het mogelijk dat supporters van rivaliserende clubs ook in andere topics dan de feyenoord, Az en psv topics kunnen en mogen posten?
Ik krijg namelijk 'commentaar' op een stukje in de voorbeschouwingstopic van een Psver. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om van alles uit te leggen aan iemand van een andere club, en vele reageren ook weer op die Psver waardoor je weer onnodige reacties krijgt.
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1277.php
het zou handig zijn dat men in de psv, feyenoord en az topic kan reageren, maar dat de rest Ajax supporters only is.
Dat is mijn idee om het forum lichtelijk te verbeteren. Zo voorkom je onnodige reacties en provocaties van andere supporters.
Iedereen kan zich inschrijven en reageren. Dat supporters van andere clubs komen, houd je dan niet tegen. Jij doet alsof het forum-leden zijn van de andere soccer.netwerk-fora die hier zomaar kunnen posten, en dat is natuurlijk niet zo.
|
|
|
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4886 Reg.: 6 september 2005 | Klopt, maar het is erg scheef dat ik in notabene een voorbeschouwingstopic commentaar krijg van een Psver. Snap uberhaupt nite waarom hij daar in kan en mag posten. Er komen weer tig off topic reacties op die psver die weer nergens over gaan.
Vandaar dat ik voorstel om dit een Ajax supporters only gedeelte te maken.
|
|
|
Vak: 413 Posts: 5800 Reg.: 14 augustus 2001 | Het zal weinig nut hebben, men logt wel in met een "Ajaxnaam", of maakt een compleet Ajaxaccount. 1001 foefjes te bedenken om er toch te komen hoor.Én wanneer bepaal je dat iemand wel of niet Ajaxsupporter is?
Het zal wellicht de eerste primitieve reacties tegenhouden maar verder kom je niet. 
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5632 Reg.: 21 december 2000 |
quote: lucifera schreef:
Het zal weinig nut hebben, men logt wel in met een "Ajaxnaam", of maakt een compleet Ajaxaccount. 1001 foefjes te bedenken om er toch te komen hoor.Én wanneer bepaal je dat iemand wel of niet Ajaxsupporter is?
Het zal wellicht de eerste primitieve reacties tegenhouden maar verder kom je niet. 
Nou je was er bij WESLEYBOE gelukkig snel bij .
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5632 Reg.: 21 december 2000 | Kunnen we niet even alle overtollig KJH topics verwijderen?? Weet nu echt niet meer waar ik moet kijken. Gaarne 1 goede topic ipv 12 halve 
|
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Amersfoort Vak: 420 Posts: 9788 Reg.: 18 april 2002 | Er werd eventjes wat teveel verschoven, maar je kan nu in het Spelers, opstellingen en verkoopbeleid terecht. 
|
|
|
El Martino Internationale topspeler Derde in Ajax Quiz 2003/2004
Vak: 122 Posts: 1651 Reg.: 21 augustus 2003 | Het is maar een klein foutje, maar in de opstellingen staat Sarpong met rugnummer 33 vermeld, terwijl hij gister onder rugnummer 38 inviel.
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
Uit: Eemnes Vak: - Posts: 2463 Reg.: 28 oktober 2003 | Hulde voor de grote schoonmaak in het Scouting en Aankoopbeleid forum! 
Goed dat alle Robiono topic eruit worden geflikkerd en er gewoon alleen maar centrale topics zijn en topics voor de wat concretere spelers!
Mijn complimenten aan Jeroen- (Kerstgedachte )
[Dit bericht is veranderd door Stefano Ruiz (op 26 december 2005 00:34:55).]
|
|
|
Koeman II Icoon
Uit: Overslag/Tilburg Vak: 413 Posts: 9461 Reg.: 20 augustus 2002 |
quote: Stefano Ruiz schreef:
Hulde voor de grote schoonmaak in het Scouting en Aankoopbeleid forum! 
Goed dat alle Robiono topic eruit worden geflikkerd en er gewoon alleen maar centrale topics zijn en topics voor de wat concretere spelers!
Mijn complimenten aan Jeroen- (Kerstgedachte )
Sluit ik me volledig bij aan, dank voor het opschonen van het forum Jero .
|
|
|
Powell International
Uit: Venlo Vak: - Posts: 1328 Reg.: 6 augustus 2000 | Waarom kan er niet gepouled worden op Ajax-Groningen?
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
Uit: Eemnes Vak: - Posts: 2463 Reg.: 28 oktober 2003 |
quote: Powell schreef:
Waarom kan er niet gepouled worden op Ajax-Groningen?
Staat op de voorpagina bij de berichtjes over de wedstrijd .
|
|
|