| Poster | | Topic: Het klakkeloos sluiten van topics. |  |
|
|
jherweijer Basisspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 920 Reg.: 10 mei 2001 | Ajax Netwerk vind ik iets geweldigs en ik ben er dan ook elke dag te vinden. Het is actueel, brengt interessante informatie en heeft het beste Ajax-forum dat ik ken.
Maar aan sommige dingen op het forum erger ik me, bijvoorbeeld het door moderators/administrators kwakkeloos sluiten van topics.
Dit gebeurt al bij het minste of geringste: er wordt even niet meer over het onderwerp gepraat, er wordt wat gescholden op een vervelende psv'er..: HOPPA, meteen de topic dicht, einde discussie, zoek het maar uit! Volgens mij is dit niet de manier om een DISCUSSIEforum (Op zo'n forum discussier je) te runnen. Kijk, ik snap ook wel dat er niet te veel van het onderwerp van de topic afgeweken dient te worden, maar als een moderator nou ziet dat dat gebeurt (of dat er iets anders gebeurt dat niet door de beugel kan) waarom kan deze dan niet gewoon ff zeggen: WAARSCHUWING: nu weer on-topic, anders wordt 'ie gesloten.??? Als die waarschuwing in de wind wordt geslagen, kan de moderator de topic sluiten en als men daarna weer netjes doorgaat over het onderwerp dan zie je maar weer dat het totaal onnodig was geweest de topic te sluiten.
Ik hoop dat er wat met deze -m.i. goede- suggestie wordt gedaan.
[Dit bericht is veranderd door jherweijer (op 20 augustus 2003 14:40:27).]
|
|
|
rfwvj Bankzitter
Vak: - Posts: 548 Reg.: 2 juni 2001 | Jherweyer.
Misschien slim om je topictitel van "kwakkeloos" naar "klakkeloos" te veranderen

[Dit bericht is veranderd door rfwvj (op 19 augustus 2003 23:03:24).]
|
|
|
Johan Derksen Jeugdspeler
Vak: - Posts: 92 Reg.: 25 april 2003 | Ik zie anders admins zoals Peter meestal wel een waarschuwing geven door te stoppen met offtopic te reageren.
Mensen moeten gewoon ontopic praten, doen ze dat niet moet er maar een slot op.
Hulde aan de admins en mods, deze mensen maken dit forum leuker!
|
|
|
Peter Administrator
Uit: Jedi Academy Dordrecht Vak: 119 Posts: 18860 Reg.: 5 juni 2001 | |
|
Dijkstra Ajacied Forever Moderator
Uit: Groningen Vak: - Posts: 11058 Reg.: 29 mei 2001 | |
|