Ajax Netwerk
zaterdag 20 maart 2010 - 18:15                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Gastenboek Ajax Netwerk » Standpunt actie supporterssites

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

HR

Lars
Icoon

Uit: Verzorgingshuis voor ex-admins :)
Vak: 412
Reg.: 9 juni 1999

Vandaag hebben de meeste Ajaxsupporterssites gezamenlijk besloten voor onbepaalde tijd op zwart te gaan. Er is besloten om in gezamenlijkheid geen communicatie meer te voeren met Ajax, politie en andere instanties. Op termijn zal het hoe, wat en waarom naar buiten gebracht worden.

Voor zover wij op dit moment op de hoogte zijn van de situatie willen wij de actie absoluut ondersteunen. Nadat er jarenlang veel in negatieve sfeer is gebeurd rond de Ajax-fans, is het belangrijk dat dat nu gaat veranderen in het belang van alle Ajax-fans. Vanuit onze situatie als algemene Ajax site, die er is voor alle Ajax-supporters, denken wij de actie en daarmee de belangen van de Ajax-fans, op dit moment, het beste te kunnen ondersteunen door een aantal acties te ondernemen:

• We zullen het Sfeerforum waarin dit soort onderwerpen aan de orde komt tijdelijk sluiten.

• We willen hierbij alle Ajax-fans verzoeken tijdelijk niet over deze onderwerpen te discussieren, hier en op andere forums, dit in ieders belang. Indien dit wel gebeurt zullen de administrators en moderators daar tegen optreden.

• Om te zorgen dat we snel kunnen ingrijpen zal vanaf heden de functie 'help mods' worden toegevoegd aan het forum. Door deze functie is het mogelijk de administrators en moderators gemakkelijk en snel te wijzen op mogelijke misstanden.

Met het sluiten van de gehele site voor onbepaalde tijd zouden wij vele duizenden Ajax-fans duperen, terwijl de informatiebehoefte rond Ajax (interesse voor een nieuwe spits bijvoorbeeld) losstaat van deze actie en de problemen. Voor dit moment, met de huidige informatie die we beschikbaar hebben, is deze oplossing naar onze mening de beste en in het belang van de Ajax-fans.

Voor meer informatie over dit onderwerp verwijzen we naar de actievoerders.
HR
HR

markian
International

Uit: OnsAmsterdam
Vak: 406
Reg.: 1 april 2002

Een standpunt waar ik mijn inziens respect voor kan opbrengen.
HR
HR

kvdv
Lid 2de elftal

Vak: 127
Reg.: 13 maart 2001

Ik kan me er inderdaad ook wel in vinden. Nu ff afwachten wat er precies gaat gebeuren.
HR
HR

braadworst
Ballenjongen

Vak: 129
Reg.: 9 mei 2003

ajax.netwerk schat het goed in: forum sluiten (waar nodig), daarmee dupeer je tenminste geen supporters. Hulde.
Ajax, politie, overige instanties, niemand zal er wakker van liggen dat site als ofa, afca, vak410 etc op zwart staan, enige wat zij boeiend vinden zijn forums en gastenboeken. En onrust die er nu ontstaat. Ik zou dus zeggen, zet allemaal de sites weer open, behalve de genoemde onderdelen. DAN dupeer je namelijk geen supporters...
HR
HR

waaromdaarom
Geselecteerd voor Oranje

Uit: -
Vak: 426
Reg.: 4 december 2001

HR
HR

Fabian
Regelmatige invaller

Uit: Zoetermeer
Vak: 424
Reg.: 25 augustus 2002

Nu heb ik hem ook door! Thx voor de reactie Peter!

Hulde en ik wacht alles af.
HR
HR

ernie09
Vedette

Uit: Uithoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 juni 2002

Ik kan hier ook begrip voor opbrengen. Bedankt voor de snelle uitleg mods! Goed bezig!

offtopic: blijft de "help mods" functie of verdwijnt ie weer na de actie?
HR
HR

Zlajan
Idool
Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006

Uit: Hoevelaken
Vak: -
Reg.: 8 mei 2001

ik vind het ook erg goed dat deze site 'open' blijft. want voor informatieverziening over transfers is deze site toch wel erg belangrijk. anders zou je op roddels van telegraaf en dergelijke af moeten gaan, en das ook niet altijd alles.
HR
HR

Dreetje
Jeugdspeler

Reg.: 30 juni 1999

Prima standpunt. Kan ik vrede mee hebben.
Respect voor het Netwerk!
HR
HR

Marco 4-ever
Ballenjongen

Uit: Eindhoven
Vak: 411
Reg.: 9 april 2003

Helemaal mee eens!

Site alleen platgooien op de punten waar het bij deze actie over gaat en verder wel gewoon doorgaan met de overige nieuwsvoorziening.

Wat mij betreft de perfecte opstelling.
HR
HR

thetwins
Bankzitter

Uit: Den Haag
Vak: 425
Reg.: 23 oktober 2002

respect voor wie dit heeft bedacht. ik begrijp het wel.

AJAX FOREVER!!vak410 forever!! support forever!!!
HR
HR

FCTWENTE
Vedette

Reg.: 1 februari 2003

Ik kan me er wel in vinden en zal dus ook niet gaan dwarsliggen tijdens de actie.
HR
HR

AJAX-football-is-art
Ballenjongen

Uit: Oss
Vak: 120
Reg.: 10 maart 2002

:ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax :ajax

[Dit bericht is veranderd door AJAX-football-is-art (op 11 juni 2003 21:20:17).]
HRHR
HR

Jimmy86
International

Vak: 129
Reg.: 24 juli 2002

AJAX-football-is-art,

volgens mij moet jij het nog is een keer goed lezen :B

[Dit bericht is veranderd door Jimmy86 (op 11 juni 2003 17:44:17).]
HR
HR

nr23 Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Utrecht
Vak: 414
Reg.: 12 juli 2002

Ik vind het nog steeds een beetje vaag maar goed.. als de mods/admins info hebben en denken dat dit een goed besluit is, dan zal het wel goed zijn..

toch kan ik er niet bij wat het "op zwart zetten" van supporterssites voor nadelen zou hebben voor AJAX & politie en co...

Maar als ik het nou goed begrijp is het Sfeer en Arena forum tijdelijk gesloten en voor de rest blijft het gewoon zoals het was??
HR
HR

odyseus
Vedette

Uit: Harlingen
Reg.: 16 juli 2001

Ik vind dit niet slim om de communicatie tussen ajax,politie en andere instantie te verpreken.Het kan alleen slechter uitpakken,wie niet communiceert kan onmogelijk tot een vredige overeenstemming komen.En vind dat het straks als het tijdens de compeitie nog zo is,juist onze sfeer in de arena schaadt in plaats van de poltitie of andere instantie.

Maargoed hoop dat er wel iets positiefs uit komt.

:ajax

[Dit bericht is veranderd door odyseus (op 11 juni 2003 18:51:19).]
HR
HR

Eagle_AFA
Talent

Vak: 410
Reg.: 11 juni 2003

gewoon ook deze hele site eraf. EENHEID IS EENHEID!

als je op de hoogte wil blijven dan lees je de krant maar. ****** zeg.
HR
HR

ajaxkampioen
Talent

Reg.: 8 juni 2001

Mee eens, als het echt voor de supporters is moet er ook eenheid zijn. Dus alles op zwart! Genoeg andere informatie bronnen!

:OUD
HR
HR

RAFAEL_410
Ballenjongen

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 1 maart 2003

GOOI DE SITE IS OP ZWART
HR
HR

nr23 Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Utrecht
Reg.: 12 juli 2002

Waarom zouden ze dat doen????

Daarmee worden wij als supporters alleen maar gedupeerd!
HR
HR

Zlatan NO.1
International

Uit: Pluto
Reg.: 5 mei 2001

quote:HR
odyseus schreef:

Ik vind dit niet slim om de communicatie tussen ajax,politie en andere instantie te verpreken.Het kan alleen slechter uitpakken,wie niet communiceert kan onmogelijk tot een vredige overeenstemming komen.En vind dat het straks als het tijdens de compeitie nog zo is,juist onze sfeer in de arena schaadt in plaats van de poltitie of andere instantie.

Maargoed hoop dat er wel iets positiefs uit komt.

:ajaxHR
communuceren moeten de mensen doen die verstand van zaken hebben en niet jochies van 13 jaar die het voor een groot deel van de mensen kunnen verpesten...
HR
HR

dadubbel
Talent

Uit: West
Vak: 413
Reg.: 13 maart 2002

Sukkel denk is na wij worden als supporter het hele jaar al ge dupeerd en jij gaat lopen zeiken over een forum....hier komt gelul van.....

gooi dicht
HR
HR

RAFAEL_410
Ballenjongen

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 1 maart 2003

quote:HR
dadubbel schreef:

Sukkel denk is na wij worden als supporter het hele jaar al ge dupeerd en jij gaat lopen zeiken over een forum....hier komt gelul van.....

gooi dichtHR
Idd dichtgooien, eenheid vormen!
HR
HR

Zlatan NO.1
International

Uit: Pluto
Reg.: 5 mei 2001

je had het toch niet tegen mij he :B

Sluiten deze topic :I
HR
HR

Eagle_AFA
Talent

Reg.: 11 juni 2003

Mods/admins/pannekoeken, weet ik veel wie. gooi dit forum nou eens dicht. je krijgt alleen dom gelul. Bepaalde gedeeltes dicht heeft geen zin. Wat maakt t nou uit dat mensen niet meer aan hun nieuws komen? Als er echt nieuws te melden valt dan is t in de media. Voor de rest zijn t alleen geruchten! Dit is veel belangrijker dan al die mensen met een club cardje die niet aan hun nieuws komen!

EENHEID = EENHEID!
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » B - Ajax Netwerk » Gastenboek Ajax Netwerk » Standpunt actie supporterssites

clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 10 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 60,9% dat PSV wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van RKC Waalwijk-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!