Deze topic is gesloten en bestaat uit 2 pagina's: « 1 2
AFA
Ballenjongen
Uit: AMERSFOORT
Vak: 128
Reg.: 11 juni 2003
quote:Kijk Christian het verschil is tussen ons en jullie netwerk bestaat uit 85% die amper in het stadion komt en dus ook helemaal er niks van afweten, vinden het wel goed wat er allemaal rondom het supporters gebeuren gebeurd enkele voorbeelden die ik heb gelezen:
Christiaan schreef:
Weet je wat? Ga lekker een ander vervelen met je geouwehoer en laat ''ons'' met rust.
quote:laten jullie ons dan met rust en blijf voortaan lekker thuis als er wedstrijden van Ajax zijn! ga lekker voor de tv zitten!
schreef:
Zlatan NO.1
International
Uit: Pluto
Vak: 410
Reg.: 5 mei 2001
quote:ik weet niet of je het over mij hebt, maar ik bedoel met 13
AFA schreef:
(...)
Kijk Christian het verschil is tussen ons en jullie netwerk bestaat uit 85% die amper in het stadion komt en dus ook helemaal er niks van afweten, vinden het wel goed wat er allemaal rondom het supporters gebeuren gebeurd enkele voorbeelden die ik heb gelezen:
- Foto's zijn belangrijker dan eenheid
- 1 of andere debiel noemt de webmasters van de sites 15 jarige jochies
- Sommige die respect hebben voor rivalen
En zo kan ik nog wel effe doorgaan.
Brigate AFA
International
Vak: 412
quote:nee wat hij bedoelt stond in een andere topic...
Zlatan NO.1 schreef:
(...)
ik weet niet of je het over mij hebt, maar ik bedoel met 13jarige jochies een deel van de leden van ajax-netwerk, dus de geregristreerde forummers, die het dus voor ONS, de seizoenskaarthouders, het kunnen verzieken met hun onozelle postings
RAFAEL_410
Ballenjongen
Uit: Bergen op Zoom
Vak: 410
Reg.: 1 maart 2003
Rodimus Prime
Idool
Uit: Delft
Vak: 412
Reg.: 31 juli 2001
AFA
Ballenjongen
Uit: AMERSFOORT
Vak: 128
quote:Of ze die site eraf gooien moeten ze zelf weten dat moet iedereen voor zich zelf weten
RAFAEL_410 schreef:
EENHEID = EENHEID :kwaad :kwaad :kwaad
GOOI DE SITE ERAF
Maarten127
Idool
Uit: Leiden
Vak: -
Reg.: 23 juli 2002
quote:zullen we het er op houden dat wij als supporters al tijden worden gedupeerd en dat een site die voor bepaalde tijd dicht is een van de kleinere dingen is waar je je druk om kan maken.
nr23 schreef:
Waarom zouden ze dat doen????
Daarmee worden wij als supporters alleen maar gedupeerd!
Deze topic is gesloten en bestaat uit 2 pagina's: « 1 2
Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.
Ajax Forums » B - Ajax Netwerk » Gastenboek Ajax Netwerk » Standpunt actie supporterssites

Op dit moment zitten er 12 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".
Wordt Ajax nog kampioen?
Van de Ajax-fans denkt 17,7% dat Willem II wint van FC Utrecht. Wat denk jij?