Ajax Netwerk
vrijdag 19 maart 2010 - 20:39                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Gastenboek Ajax Netwerk » Standpunt actie supporterssites

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 2 pagina's: « 1 2

HR

AFA
Ballenjongen

Uit: AMERSFOORT
Vak: 128
Reg.: 11 juni 2003

quote:HR
Christiaan schreef:

Weet je wat? Ga lekker een ander vervelen met je geouwehoer en laat ''ons'' met rust.HR
Kijk Christian het verschil is tussen ons en jullie netwerk bestaat uit 85% die amper in het stadion komt en dus ook helemaal er niks van afweten, vinden het wel goed wat er allemaal rondom het supporters gebeuren gebeurd enkele voorbeelden die ik heb gelezen:

- Foto's zijn belangrijker dan eenheid
- 1 of andere debiel noemt de webmasters van de sites 15 jarige jochies
- Sommige die respect hebben voor rivalen

En zo kan ik nog wel effe doorgaan.
HR
HR

Eagle_AFA
Talent

Vak: 410

schreef:

HR
laten jullie ons dan met rust en blijf voortaan lekker thuis als er wedstrijden van Ajax zijn! ga lekker voor de tv zitten!
HR
HR

Zlatan NO.1
International

Uit: Pluto
Reg.: 5 mei 2001

AFA schreef:

(...)

Kijk Christian het verschil is tussen ons en jullie netwerk bestaat uit 85% die amper in het stadion komt en dus ook helemaal er niks van afweten, vinden het wel goed wat er allemaal rondom het supporters gebeuren gebeurd enkele voorbeelden die ik heb gelezen:

- Foto's zijn belangrijker dan eenheid
- 1 of andere debiel noemt de webmasters van de sites 15 jarige jochies
- Sommige die respect hebben voor rivalen

En zo kan ik nog wel effe doorgaan.HR
ik weet niet of je het over mij hebt, maar ik bedoel met 13 ;) jarige jochies een deel van de leden van ajax-netwerk, dus de geregristreerde forummers, die het dus voor ONS, de seizoenskaarthouders, het kunnen verzieken met hun onozelle postings

[Dit bericht is veranderd door Zlatan NO.1 (op 11 juni 2003 21:15:11).]
HR
HR

Brigate AFA
International

Vak: 412

Webmasters en moderators waar wachten jullie nou al de hele dag op?? Jullie snappen er weer niks van!
HR
HR

Eagle_AFA
Talent

Zlatan NO.1 schreef:

(...)

ik weet niet of je het over mij hebt, maar ik bedoel met 13 ;) jarige jochies een deel van de leden van ajax-netwerk, dus de geregristreerde forummers, die het dus voor ONS, de seizoenskaarthouders, het kunnen verzieken met hun onozelle postingsHR
nee wat hij bedoelt stond in een andere topic...
HR
HR

RAFAEL_410
Ballenjongen

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 1 maart 2003

EENHEID = EENHEID :kwaad :kwaad :kwaad

GOOI DE SITE ERAF
HRHR
HR

Rodimus Prime
Idool

Uit: Delft
Vak: 412
Reg.: 31 juli 2001

Nu komt opeens de hele Amersfoort en 410 kliek ouwehoeren. Kunnen jullie niet lezen? Deze site gaat niet op zwart.
HR
HR

AFA
Ballenjongen

Uit: AMERSFOORT
Vak: 128

RAFAEL_410 schreef:

EENHEID = EENHEID :kwaad :kwaad :kwaad

GOOI DE SITE ERAFHR
Of ze die site eraf gooien moeten ze zelf weten dat moet iedereen voor zich zelf weten
HR
HR

Maarten127
Idool

Uit: Leiden
Vak: -
Reg.: 23 juli 2002

nr23 schreef:

Waarom zouden ze dat doen????

Daarmee worden wij als supporters alleen maar gedupeerd!HR
zullen we het er op houden dat wij als supporters al tijden worden gedupeerd en dat een site die voor bepaalde tijd dicht is een van de kleinere dingen is waar je je druk om kan maken.
Ik zit met het op zwart gooien van netwerk met een dubbel gevoel.
1) Zoals al een paar keer herhaald is... eenheid = eenheid, het zou mooi zijn als alle Ajacieden een keer een vuist zouden maken.
2)Lars zijn uitleg is wel aardig geformuleerd. Er zitten hier een heleboel lui die dit soort acties toch lekker laten gaan, of het er niet mee eens zijn. (Ieders goed recht, maar dan niet gaan zeiken wanneer maatregelen waartegen aktie gevoerd word jullie een keer benadelen)
HR
HR

Marco
Administrator

Vak: 414
Reg.: 3 juni 1999

Deze topic was een melding, niet een plaats om te discussieren over de actie danwel onderling ruzie te maken ipv aan de belangen van alle Ajax fans te denken. Verder verwijs ik naar de openingspost en de actievoerders voor het hoe en waarom van de actie.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 2 pagina's: « 1 2

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » B - Ajax Netwerk » Gastenboek Ajax Netwerk » Standpunt actie supporterssites

clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Op dit moment zitten er 12 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Zondag 1230 uur RKC Waalwijk - AFC Ajax".

HR

Ajax Poll

Wordt Ajax nog kampioen?

Ja
Nee
Weet niet
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 17,7% dat Willem II wint van FC Utrecht. Wat denk jij?