Ajax Netwerk
donderdag 17 augustus 2017 - 15:42                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Peter Bosz [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 98 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 98 »

HR

DarkChild
Moderator

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 27 juni 2002

forumillustratie

De finale van het seizoen 2016/2017 vormt een fraai startpunt voor alweer het vierde deel in de discussie over de huidige oefenmeester van ons aller Ajax.
HRHR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 25 februari 2003

Prima foto. Wel gehoopt, maar niet verwacht dat dit binnen 1 seizoen mogelijk zou zijn. :)
HR
HR

Reltiet
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 februari 2008

Zelfs als we er in te return tegen Schalke nog uitvliegen (wat ik niet hoop en verwacht), dan nog heeft Bosz een prima eerste seizoen gedraaid, vooral dankzij de spraakmakende Europese campagne. Ik ben benieuwd waar dit project eindigt.

[Dit bericht is veranderd door Reltiet (op 16 april 2017 11:53:06).]
HR
HR

het allerlaatste schaap
Legende

Reg.: 3 november 2002

Feyenoord kampioen. Opnieuw faalt Bosz, de eeuwige faalhaas. De beste selectie in 15 jaar, en nog weet ie geen prijs te winnen. Typisch Bosz.
HR
HR

Brammes
Regelmatige invaller

Reg.: 30 juni 2014

quote:HR
het allerlaatste schaap schreef:

Feyenoord kampioen. Opnieuw faalt Bosz, de eeuwige faalhaas. De beste selectie in 15 jaar, en nog weet ie geen prijs te winnen. Typisch Bosz.
HR
Dit verdient niet eens een inhoudelijke reactie.
HR
HR

het allerlaatste schaap
Legende

Reg.: 3 november 2002

Brammes schreef:

(...)

Dit verdient niet eens een inhoudelijke reactie.
HR
Als Bosz dit jaar geen prijs wint heeft ie dik en dik gefaald. De beste selectie in 15 jaar, het moest dit jaar gebeuren. Iedereen gaat verkocht worden door Overmars in de zomer, daarom moest het nu gebeuren. Maar wederom faalt Bosz.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Reg.: 27 juni 2002

Keuze voor Dolberg is niet heel gelukkig. Die lijkt me verre van fit nog.

EDIT: en dan geeft ie een puntgave assist. Zul je altijd zien. Ik ga nog een paar spelers noemen. Neres, ook weinig gelukkig. ;B

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 16 april 2017 17:18:41).]
HR
HR

pimpampetten
Talent

Reg.: 23 mei 2011

DarkChild schreef:

Keuze voor Dolberg is niet heel gelukkig. Die lijkt me verre van fit nog.

EDIT: en dan geeft ie een puntgave assist. Zul je altijd zien. Ik ga nog een paar spelers noemen. Neres, ook weinig gelukkig. ;B
HR
:D
HR
HR

Van de film
Nummer 14

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2003

Op voorhand leek me dit al de moeilijkste wedstrijd in deze serie, vooral mentaal gezien. Zo begonnen ze ook, maar ik vind dat ze het heel knap recht hebben gezet al in de 1e helft. Complimenten.
Neres en Ziyech zijn de enigen die echt slecht spelen.
HR
HR

LeonGarciaGonzalez
Idool

Reg.: 8 januari 2011

HR
Neem jij je dagelijkse flesje azijn nou maar. Niemand neemt jou en je holle retoriek hier nog serieus. Je zou een goed begin kunnen maken door toe te geven dat de onzin die je spuwt over botstructuur kant noch wal raakt. En statistisch nergens onderbouwd wordt.

Je lijkt een soort van autistisch mannetje met een volslagen eigen visie die je probeert op te dringen aan anderen. Een visie vooral op onderbuik. Want zoals gezegd, statistisch onderbouw je nooit iets.
HR
HR

MrBuijs
Vedette

Reg.: 18 maart 2004

Van de film schreef:

Op voorhand leek me dit al de moeilijkste wedstrijd in deze serie, vooral mentaal gezien. Zo begonnen ze ook, maar ik vind dat ze het heel knap recht hebben gezet al in de 1e helft. Complimenten.
HR
Het is wat matter dan de laatste wedstrijden, maar je ziet gewoon dat het voetbal zo goed is geworden dat er geen paniek ontstaat en je daardoor een relatief makkelijke wedstrijd speelt, doordat je gewoon veel beter bent.
Wat wel meewerkt is dat je vandaag wel wat effectiever bent.
HR
HR

Allebeplein
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 427
Reg.: 23 februari 2013

Van de film schreef:

HR
Ik vind Schone ook niet goed.
HR
HR

Van de film
Nummer 14

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 30 november 2003

Allebeplein schreef:

Ik vind Schone ook niet goed.
HR
Ik wel. Hij zit er vaak tussen, heeft goede passes en is over het algemeen goed aanspeelbaar. Een paar keer kon hij het middenveld in dribbelen en speelde hij breed. Hij speelt een 6,5 wat mij betreft.
HR
HR

MrBuijs
Vedette

Ideale wedstrijd zo. Op halve kracht 5-1 tegen Heerenveen. Aantal spelers rust kunnen geven en dat na een zware wedstrijd.
Hopelijk donderdag snel scoren, zodat die wedstrijd snel gespeeld is.
HR
HR

tackle
Idool

Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Reg.: 19 maart 2003

HR
Tsja Schaap hij heeft ook niet het ideale figuur en uitstraling voor een trainer en het allerbelangrijkste, zijn botstructuur is niet de juiste voor een top trainer.

[Dit bericht is veranderd door tackle (op 16 april 2017 19:12:07).]
HR
HR

Frankie de missing link
Legende

Reg.: 14 augustus 2009

Ik geniet van ajax onder bosz. Dat is me meer waard dan prijzen winnen.

Zon pot bij excelsior reken ik m wel aan, maar verder doet hij het uitstekend. Verheug me nu al weer op volgend seizoen!
HR
HR

Amp
Lid 2de elftal

Reg.: 11 december 2016

tackle schreef:

(...)

Tsja Schaap hij heeft ook niet het ideale figuur en uitstraling voor een trainer en het allerbelangrijkste, zijn botstructuur is niet de juiste voor een top trainer.
HR
gelukkig valt dit gebrek aan bosz eindelijk bij meer mensen op :D
HR
HR

R-JAY
Talent

Reg.: 6 november 2000

HR
ZOEK EEN ANDERE HOBBY AUB!
HR
HR

nautilus
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 januari 2010

Frankie de missing link schreef:

Ik geniet van ajax onder bosz. Dat is me meer waard dan prijzen winnen.

Zon pot bij excelsior reken ik m wel aan, maar verder doet hij het uitstekend. Verheug me nu al weer op volgend seizoen!
HR
Ik vind het fantastisch hoe Bosz (en de spelers uiteraard!) Ajax internationaal weer wat smoel hebben gegeven dit seizoen. (Nog even afwachten uiteraard of we ons echt plaatsen voor de halve finale EL uiteraard).

Helaas in de eredivisie waarschijnlijk net te veel zeperds om de titel te pakken. Het punten aantal waar we mogelijk op gaan eindigen was vorige seizoenen wel voldoende geweest voor het kampioenschap.

Qua spel loopt het nu natuurlijk uitstekend ook in de eredivisie, waarbij wel aangetekend dat de weerstand de afgelopen potjes (AZ, NEC, Heerenveen) wel echt bedroevend was en er na de winterstop ook een flink aantal enorme zaadpotten tussen zat!
HR
HR

Allebeplein
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 427
Reg.: 23 februari 2013

Van de film schreef:

(...)

Ik wel. Hij zit er vaak tussen, heeft goede passes en is over het algemeen goed aanspeelbaar. Een paar keer kon hij het middenveld in dribbelen en speelde hij breed. Hij speelt een 6,5 wat mij betreft.
HR
Oke, dan zal het wel aan mij liggen want ik vond hem helemaal niet goed aanspeelbaar.
Ik zie in Schone totaal geen 6.. vond Donny het donderdag beter invullen.

[Dit bericht is veranderd door Allebeplein (op 16 april 2017 21:53:58).]
HR
HR

Amp
Lid 2de elftal

Allebeplein schreef:

(...)

Oke, dan zal het wel aan mij liggen want ik vond hem helemaal niet goed aanspeelbaar.
HR
vond schone eerste helft in de opbouw ook een soort van verstoppertje spelen. Zag je bij balbezit van een De Ligt op een gegeven moment mooi, dat hij zo ongeveer op de middenlijn stond, en Schone gewoon achter zijn tegenstander bleef wandelen ipv een aantal stappen opzij of uitzakken.

Verdedigend ergerde ik me kapot, en al langere tijd, aan zijn trage omschakeling. ook merk je dat hij vaak tegen de achterste vier aan staat waardoor druk zetten echt zo moeilijk is omdat er dus op het midden niet goed wordt doorgedekt.

heeft zijn waarde gehad, absoluut, maar denk ook dat Bosz volgend seizoen weer voor een ander zal kiezen: een van de talenten of op een aankoop gaat azen.
HR
HR

MrBuijs
Vedette

Amp schreef:

(...)

vond schone eerste helft in de opbouw ook een soort van verstoppertje spelen. Zag je bij balbezit van een De Ligt op een gegeven moment mooi, dat hij zo ongeveer op de middenlijn stond, en Schone gewoon achter zijn tegenstander bleef wandelen ipv een aantal stappen opzij of uitzakken.

Verdedigend ergerde ik me kapot, en al langere tijd, aan zijn trage omschakeling. ook merk je dat hij vaak tegen de achterste vier aan staat waardoor druk zetten echt zo moeilijk is omdat er dus op het midden niet goed wordt doorgedekt.
HR
Altijd bijzonder hoe elke gevaarlijke situatie in de schoenen van Schone wordt geschoven. Dat moment herinner ik me ook, was slim verdedigd door de spits, maar is absoluut niet exemplarisch voor zijn spel. Verschil met het begin van dit seizoen is alleen dat de directe passlijn naar hem eruit wordt gehaald en je dus een 3e man nodig hebt, aangezien we die steeds vaker goed vinden zie je dan ineens schone volledig vrij in balbezit, prima.
HR
HR

Chelsea Man Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 12 maart 2003

Allebeplein schreef:

(...)

HR
hij was verkouden..maak er maar een 4 van....argumenten niet nodig..zie wedstrijd.
HR
HR

Amp
Lid 2de elftal

MrBuijs schreef:

(...)
Altijd bijzonder hoe elke gevaarlijke situatie in de schoenen van Schone wordt geschoven. Dat moment herinner ik me ook, was slim verdedigd door de spits, maar is absoluut niet exemplarisch voor zijn spel. Verschil met het begin van dit seizoen is alleen dat de directe passlijn naar hem eruit wordt gehaald en je dus een 3e man nodig hebt, aangezien we die steeds vaker goed vinden zie je dan ineens schone volledig vrij in balbezit, prima.
HR
Altijd bijzonder als mensen denken te moeten reageren op iets wat totaal niet wordt geschreven... en leuk dat tegenstanders weten dat ze de lijn moeten afdekken naar schone. Alleen nogal vreemd dat hij de rest dan niet kan aansporen of zelf een andere aanpak bedenkt als meest ervaren man. Als ie de tijd en ruimte krijgt is t prima, maar onder druk is het gewoon geen meerwaarde
HR
HR

Eens Te Meer
Vedette

Reg.: 2 juli 2013

Bijzondere pot wel. Uitermate chaotisch in de beginfase. Leuk om te zien, maar niet goed. Iedere uitbraak van Heerenveen stond de boel verkeerd, maar ook zie je gewoon hoe hard het gaat als iedereen met dat pressie spel net te laat komt. Heerenveen kan voorin bovendien echt aardig ballen hoor. Ondertussen speelt Ajax gewoon ook al in die fase leuk voetbal. Dus het was ruk en toch leuk. Aparte combi. Bij die 0-1 na prima acties van Larsson vond ik wel dat Sanchez een beetje pech had, al mag je dat eigenlijk niet zo noemen. Die sliding was bijna perfect, maar bijna en dus helemaal niet...

Ajax komt daar goed weg, maar verdiend de comeback en speelt het vervolgens op routine, maar oppermachtig uit. Ook dat is apart. 2de helft is gewoon saai, terwijl Ajax stiekem aardig staat te ballen. Wat was die David Luis van Heerenveen trouwens slecht bezig zeg. Die stond echt nooit goed. En dat dient ook wel gezegd; Heerenveen heeft het bakken problemen vooral achterin. Eerder dit seizoen waren ze misschien zelfs nog 'the best of the rest'..

Schone? Heerlijke bal die op Younes, waar was Dolberg? Schone niet onder druk uit kunnen voetballen? Huh? Ja kijk het is geen Serero natuurlijk he :B Nee Schone speelde gewoon een weinig bijzondere maar aardige pot.

Bosz heeft t over zn oude ploegjes...Ach, ik zie het qua kampioenschap niet meer zitten. Daar ben ik alvast voorzichtig over aan het balen. Qua spel Ajax en Bosz zie ik het zeker wel zitten: op naar Schalke!

[Dit bericht is veranderd door Eens Te Meer (op 17 april 2017 05:51:43).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 98 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Peter Bosz [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 78,8% dat Vitesse wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Rosenborg BK:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!