Ajax Netwerk
dinsdag 25 juli 2017 - 00:29                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Lucas Andersen

HR

Deze topic is open en bestaat uit 231 pagina's: « 1 ... 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 ... 231 »

HR

Geaudenzeaun
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 13 maart 2014

quote:HR
Sterrenhemel schreef:

Staat er weer bij en kijkt er naar.
Man wat erger ik me aan dit jochie.
Basis elementen zoals naar de bal toekomen en dergelijke, hij mist ze.
Iedereen die met droge ogen durft te beweren dat dit een uitzonderlijk talent is moet maar eens in een dwangbuis het gekkenhuis in.
Want ik heb hem de afgelopen 2 jaar wellicht 2 a 3 keer goed zien spelen, veel te weinig dus.
HR
Ik vind het ook helemaal niks. In al die tijd nauwelijks gegroeid en leert niet van fouten. Hij kan natuurlijk wel voetballen, maar daar omheen mist hij alles. Dit wordt hem niet.
HRHR
HR

Cacciatore schreef:

(...)

Hoe kun je in vredesnaam ontkennen dat Andersen een kwetsbare jongen is? Hoe kun je ontkennen dat je met dat type jongen voorzichter moet omschieten dan met Fischer? Daar snap ik werkelijk geen hol van. Heb jij dan werkelijk nooit menselijk contact? Kinderen? Iets?
HR
Vertel,je maakt me nieuwsgierig. Ik kan nergens een ontkenning dan wel een bevestiging vinden waaruit blijkt wat mijn mening is over hoe je met Andersen zou moeten omgaan. Voor iemand die zichzelf intellectueel verheven voelt is dat toch wel een beetje apart. Net zo apart dat je denkt gevoelsmatig conclusies te kunnen trekken zonder feitelijke onderbouwing.
HR
HR

het allerlaatste schaap Gele kaart: waarschuwing
Legende

Vak: -
Reg.: 3 november 2002

Heel bleu vandaag. Lijkt totaal geen zelfvertrouwen te hebben en lijkt ook een kilo of twee/drie te zijn afgevallen vergeleken met november vorig jaar. Moet echt zwaar aan de slag om zijn fantastische talent te kunnen etaleren.
HR
HR

Cacciatore
Idool

Reg.: 23 augustus 2009

T-Bag schreef:

(...)

Vertel,je maakt me nieuwsgierig. Ik kan nergens een ontkenning dan wel een bevestiging vinden waaruit blijkt wat mijn mening is over hoe je met Andersen zou moeten omgaan. Voor iemand die zichzelf intellectueel verheven voelt is dat toch wel een beetje apart. Net zo apart dat je denkt gevoelsmatig conclusies te kunnen trekken zonder feitelijke onderbouwing.
HR
Waarom noem je mijn reactie getroll dan?
HR
HR

Idaho
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 1 juli 2001

't zal wel aan mij liggen maar ik vond Andersen vandaag zeer verdienstelijk spelen. Maar mooie passen gegeven, paar mooie acties, aanspeelbaar en de oplossing naar voren zoeken....én speelde voor zijn doen best fel. Natuurlijk moet hij zijn verdedigende taken beter gaan invullen - lees: minder als een wijf er ingaan - maar overall heeft ie het wat mij betreft prima gedaan.

Gezien de commentaren heb ik het idee dat hij al volkomen is afgeserveerd en dus niks goed meer kan doen.
HR
HR

Wheermolen FC
Vedette

Uit: Purmerend
Vak: 411
Reg.: 17 april 2007

Idaho schreef:

't zal wel aan mij liggen maar ik vond Andersen vandaag zeer verdienstelijk spelen. Maar mooie passen gegeven, paar mooie acties, aanspeelbaar en de oplossing naar voren zoeken....én speelde voor zijn doen best fel. Natuurlijk moet hij zijn verdedigende taken beter gaan invullen - lees: minder als een wijf er ingaan - maar overall heeft ie het wat mij betreft prima gedaan.

Gezien de commentaren heb ik het idee dat hij al volkomen is afgeserveerd en dus niks goed meer kan doen.
HR
Ben het met je eens; niet alles ging goed, maar itt vorige wedstrijd was hij druk aan het zetten, balvast en erg dreigend.
De meeste mensen hier zijn zó negatief over hem geweest dat ze niet eens meer terug kunnen met hun mening, gewoon negeren dus.
HR
HR

spelbos
Nummer 14

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juli 2006

Zijn uitstraling is er 1 van een doetje, deze jongen zal niet veel beter worden als nu, en nu stelt hij al weinig voor.
HR
HR

Balotelli
Bankzitter

Uit: Arnhem
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 30 januari 2007

Paar prima acties. En je hebt er minder last van dan van Schone. Voetbalt makkelijker in de drukte en voegt meer snelheid toe in de omschakeling. Dat de omschakeling in aanvallend opzicht vandaag goed liep is geen toeval. Was wel weer een keer fijn om 2 jongens met creativiteit in je elftal te hebben. Bij de goal van Heerenveen moet ie gewoon meelopen btw. Dat moet beter. Maar 10x liever Andersen dan Schöne op de flank.
HR
HR

Hendrix
Icoon

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Het is ook een goede speler, maar je man zo laten lopen als hij deed bij die tegengoal, dat kan gewoon niet. Schandalige instelling.
HR
HR

bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

Wheermolen FC schreef:

(...)

Ben het met je eens; niet alles ging goed, maar itt vorige wedstrijd was hij druk aan het zetten, balvast en erg dreigend.
De meeste mensen hier zijn zó negatief over hem geweest dat ze niet eens meer terug kunnen met hun mening, gewoon negeren dus.
HR
Erg dreigend?
In de tweede helft loopt hij met de bal en speelt hem het drukke centrum in terwijl El Ghazi op rechts vrij stond.
Zo komt hij nooit bij Real Madrid.
HR
HR

Champy95
Nummer 14

Uit: de Klassieke Oudheid
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 26 oktober 2002

Balotelli schreef:

Paar prima acties. En je hebt er minder last van dan van Schone. Voetbalt makkelijker in de drukte en voegt meer snelheid toe in de omschakeling. Dat de omschakeling in aanvallend opzicht vandaag goed liep is geen toeval. Was wel weer een keer fijn om 2 jongens met creativiteit in je elftal te hebben. Bij de goal van Heerenveen moet ie gewoon meelopen btw. Dat moet beter. Maar 10x liever Andersen dan Schöne op de flank.
HR
Inderdaad beter dan Schone, hoewel zijn eindpass voorlopig minder is dan die van Schone.
HR
HR

Le Berry
Icoon

Reg.: 3 januari 2009

Slap. Zoals vrijwel altijd. Die tegengoal....dat kan niet

En aanvallend te weinig gebracht. Onvoldoende. Loopt bovendien teveel in de bal en de drukte in. Kijk eens naar el Ghazi en hoeveel dreiging die heeft in de diepte. Waarom kan dat niet van beide flanken?
HR
HR

aarong
Veelbelovend talent

Vak: 409
Reg.: 26 februari 2012

Le Berry schreef:

En aanvallend te weinig gebracht. Onvoldoende. Loopt bovendien teveel in de bal en de drukte in. Kijk eens naar el Ghazi en hoeveel dreiging die heeft in de diepte. Waarom kan dat niet van beide flanken?
HR
Omdat het geen buitenspeler is? Zou klaassen dreiging hebben op linksbuiten?
HR
HR

Champy95
Nummer 14

Le Berry schreef:

HR
Ook niet te vergelijken met een buitenspeler als El Ghazi.

Aan de bal redt ie zich meer dan Schone bv en die rol had hij ook. Ideaal is het niet. Er zit geen dreiging in. Zal wel meer te maken hebben met speelminuten maken, dan dat die echt een functie moest vervullen.

[Dit bericht is veranderd door Champy95 (op 15 maart 2015 17:31:39).]
HR
HR

renemar
Vedette

Reg.: 26 augustus 2004

Hele fijne technische voetballer maar is ook een dromer. Als hij niet snel verandert zal hij niets bereiken. Tegendoelpunt vandaag is ook weer veelzeggend. Staat gewoon te slapen. Dat moet eruit.
HR
HR

pingeldoos
Basisspeler

Reg.: 13 december 2014

renemar schreef:

Hele fijne technische voetballer maar is ook een dromer. Als hij niet snel verandert zal hij niets bereiken. Tegendoelpunt vandaag is ook weer veelzeggend. Staat gewoon te slapen. Dat moet eruit.
HR
Mij valt altijd op dat hij een goede pass in de diepte heeft waar veel spelers niet eens het inzicht voor hebben, maar in het combinatiespel over korte afstand lijkt het of hij maar wat doet ipv met de juiste snelheid op het juiste been van de medespeler te spelen. het is vaak erg slordig, slecht getimed, of achter de man etc.

Deze nauwkeurigheid moet snel een aandachtspuntje worden voor hem. Of het dromen is, of dat hij in paniek raakt.. ik weet het niet.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

pingeldoos schreef:

(...)

Mij valt altijd op dat hij een goede pass in de diepte heeft waar veel spelers niet eens het inzicht voor hebben,
HR
Mwa Bazoer, Klaassen en Sinkgraven kunnen dat ook. Zelfs Schone. Maar vandaag was het niet bagger met ons F-je. Net een 5.4, heeft zijn best gedaan. Meer zat er niet in.
HR
HR

El Ernesto
Bankzitter

Reg.: 5 oktober 2006

Grootste probleem bij hem is nog (steeds) zijn (gebrek aan) fysiek. Het is wel lichtelijk verbeterd het afgelopen jaar, maar daar moet echt meer aan gebeuren. Daardoor kan hij z'n acties niet doorzetten en wordt hij gemakkelijk van de bal gezet. Aan zijn voetbaltechnisch talent ligt het niet; daar zit het wel goed mee. Het komende half jaar een nog steviger programma in het krachthonk draaien en dan maar eens kijken hoe het dan gaat. Het is te vroeg om deze jongen nu al af te schrijven.
HR
HR

RobinAFCA
Regelmatige invaller

Vak: 429
Droomaankoop: Wesley Sneijder
Reg.: 14 augustus 2009

Waar gaat dit heen. Sinkgraven is net binnen en op veel dingen vergelijkbaar met Andersen als aanvallende middenvelder. Sinkgraven is voetballend nu al niet minder en heeft meer duelkracht en is ook belangrijk bij spelhervattingen zoals vandaag. Hij is Andersen nu al voorbij. Bazoer inmiddels ook en Klaassen is terecht een zekerheid. En dan is Serero er ook nog.

Andersen lijkt op weg naar de uitgang. Ook ik zie het talent maar met alleen talent kom je er niet
HR
HR

RobinAFCA schreef:

Waar gaat dit heen. Sinkgraven is net binnen en op veel dingen vergelijkbaar met Andersen als aanvallende middenvelder. Sinkgraven is voetballend nu al niet minder en heeft meer duelkracht en is ook belangrijk bij spelhervattingen zoals vandaag. Hij is Andersen nu al voorbij. Bazoer inmiddels ook en Klaassen is terecht een zekerheid. En dan is Serero er ook nog.

Andersen lijkt op weg naar de uitgang. Ook ik zie het talent maar met alleen talent kom je er niet
HR
Ajax en Andersen moeten niet te veel in te korte tijd willen. Per slot van rekening is hij nog altijd pas 20 jaar. Hij doet er verstandig aan keihard te knokken voor zijn kans, en misschien moet hij komend seizoen nog wel een seizoen verhuurd worden. Ik denk in ieder geval dat hij op dit moment veel beter tot zijn recht komt voorin, aangezien hij simpelweg de duelkracht ontbeert om op het middenveld te buffelen als het nodig is. Op linksbuiten kan hij zijn acties maken, maar ik ben ook nog altijd zeer benieuwd hoe hij het als spits zou doen. Het gebrek aan scorend vermogen kan hem daar opbreken, maar Steen Olsen was bijvoorbeeld een half jaar geleden nog lyrisch over Andersen als spits bij Jong Denemarken. Aan alles zie je het talent en het feit dat hij de oplossingen ziet. Andersen mag wat mij betreft nog jaren bij Ajax blijven. Hij zal de stap naar de top allicht wat later pas maken, maar ik geloof zeer zeker nog wel in zijn talent.
HR
HR

Sjaakjwt
Internationale topspeler

Reg.: 27 augustus 2006

Cacciatore schreef:

Zit duidelijk met zijn hoofd bij het eerstvolgende One Direction concert. Dromerig, sjokkerig en gewoon een matige wedstrijd. Op zich neem ik het hem niet kwalijk omdat de Boer hem ook kapot aan het maken is met al zijn fratsen. Dan weer op de bank, dan een periode op linkshalf, dan weer bank, dan weer linksbuiten. Hoe wil je een zeer gevoelige, modebewuste, jongen nog onzekerder maken? Nou zo.
HR
Haha, wat een onzin. Ik zie het overleg al voor me: "zullen we Lucas een keer linkshalf zetten, ipv van linksvoor?", "nee, dat kunnen we beter niet doen. Hij is gevoelig en modebewustmodebewust, dan maken we 'm KAPOT!" :D . Godskolere zeg, wat een onzin. Het is topsport, remember?
HR
HR

AFC19
Vedette

Vak: 430
Reg.: 29 april 2011

RobinAFCA schreef:

HR
Lijkt mij sterk. Ik neem aan dat hij op korte termijn gaat bijtekenen.

Ik ben het eens met Idaho. Vond hem ook verdienstelijk spelen. Maar het mag dwingender en feller.
HR
HR

Champy95
Nummer 14

Zal komend seizoen ook niet altijd zeker zijn van een basisplek, maar hij moet wel klaar zijn als Klaassen in 2016 vertrekt.
HR
HR

aajaxx
Jeugdspeler

Vak: 414
Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 21 februari 2010

Tekent aankomende week bij tot 2018.

Bron: De Telegraaf van morgen op blendle.com
HR
HR

Eens Te Meer
Vedette

Reg.: 2 juli 2013

Champy95 schreef:

(...)

Inderdaad beter dan Schone, hoewel zijn eindpass voorlopig minder is dan die van Schone.
HR
De lichte en snelle Andersen tegenover de zware en langzame Schone. Zonder meer oogt het bij Andersen mooier. Maar daar houd het ook wel zo'n beetje op.
Het blijft kijken naar een kind. Heeft zelf meestal geen idee waar hij heen gaat. In bevliegingen kan hij iets heel moois uit de kast halen.
Ben het eens dat Andersen gisteren echt alles probeerde te geven.
In theorie vind ik het zeker op de buitenpositie helemaal niet zo belangrijk of hij wel of niet goed kan mee verdedigen. Een vleugel is hij natuurlijk sowieso niet, zal wel eens een man passeren, maar wat dan?
Op het middenveld zou hij in theorie echt een levens gevaarlijke speler kunnen worden, maar dan moet hij veel functioneler gaan spelen. Veel sneller de simpele oplossing zien, door lopen, de bal krijgen in de beweging, en dan zijn acties goed timen, etc. Heeft Andersen eigenlijk een gevaarlijk schot in de benen? Zag wel wat mooie goals bij J- Denemarken bijvoorbeeld. Serero en Andersen zou in theorie een hele goede samenwerking moeten opleveren. In theorie.........................
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 231 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Lucas Andersen

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 91,7% dat PSV wint van Osijek. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van OGC Nice-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!