Ajax Netwerk
dinsdag 30 mei 2017 - 05:34                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Jody Lukoki

HR

Deze topic is open en bestaat uit 79 pagina's: « 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »

HR

Schip ahoy
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Nee, dat hoor je me idd niet denken of zeggen.
HR
HR

Klasbakken
Legende

Uit: Heerhugowaard
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 10 juli 2002

Zaterdag de hele wedstrijd 'mogen' aanschouwen tijdens Zwolle-Cambuur. Oh My God... wat is deze jongen afgrijselijk slecht zeg! Heeft werkelijk waar niets goed gedaan. Echt een schande dat hij de hele jeugdopleiding heeft doorlopen en nota bene nog aardig wat wedstrijden in Ajax 1 heeft gespeeld...
HR
HR

thomas83
Internationale topspeler

Uit: Dordrecht
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 25 april 2004

Heb de hele wedstrijd gezien, en het was echt een afschuwelijke pot. Een van de meest saaie wedstrijden die ik heb gezien de laatste jaren. Lukoki was nog wel de gevaarlijkste aanvaller van Cambuur. Eigenlijk de enige aanvaller die wat laat zien. Wel weer echt slechte voorzetten.
HR
HR

raptor1979
Idool

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

Jody, ik heb domme gele kaarten gezien maar bij deze had ik je persoonlijk gewisseld,zelfs als ik zeker wist dat je de tweede helft een hattrick zou gaan maken.
HR
HR

Bob
Bankzitter

Vak: 426
Reg.: 2 maart 2001

Blijft een zeer beperkte speler zeg, poeh.
HR
HR

Cooper
Bankzitter

Vak: 419
Reg.: 19 april 2006

Lukoki zou een goede speler zijn als hij een goed stel hersenen had gehad, maar die jongen maakt iedere keer zulke domme beslissingen wanneer hij de bal heeft.

Die zien we niet meer terug bij Ajax.
HR
HR

s0lidus
Bankzitter

Uit: Thuis
Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 25 juli 2008

Nope die zien we inderdaad niet meer terug. Hij is snel, maar daar houdt het dan mee op. Maakt idd constant verkeerde keuzes en heeft een hele slechte voorzet. Verder een hele goeie jongen die ik een leuke club gun.
HR
HR

L!tmanen!
Vedette

Uit: Alphen a/d Rijn
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 1 september 2006

Toch zie ik overeenkomsten met Özbilic (die ik van dit rijtje overigens wel verreweg de beste voetballer vind), De Sa en Jozefzoon. Allemaal vleugelspelers die vrijwel alleen in de diepte aangespeeld, hun man voorbij komen op pure snelheid. Tweede overeenkomst: de voorbewegingen, bij De Sa en ook Özbilic in zijn Ajax-periode is dit erg goed te zien. Die hebben heel duidelijk net als Lukoki, de neiging om al een paar meter voordat hij het duel moet aangaan, vijf, zes schijnbewegingen te maken, in plaats van snelheid op te bouwen en er in één beweging langs te gaan (Mokhtar, Bakkali doen dit bijvoorbeeld wél en Robben zul je ook niet gauw vier scharen zien maken voordat hij het duel aangaat). Derde overeenkomst: de zwakke voorzetten. Vierde overeenkomst: allemaal uit de Ajax-jeugd. Het is bijna te toevallig om toeval te zijn, maar vooral bij Lukoki en De Sa valt me dit erg op. Zou dit er in de opleiding ingebakken zijn?

[Dit bericht is veranderd door L!tmanen! (op 1 september 2013 09:50:01).]
HR
HR

Idaho
Regelmatige invaller

Reg.: 1 juli 2001

1 sep. 2013 14:37:00
goal.com

Jody Lukoki gaat er alles aan doen om succesvol terug te keren in Amsterdam. De vleugelspeler komt dit seizoen op huurbasis uit voor SC Cambuur Leeuwarden.

"Ten koste van alles wil ik basisspeler worden in De ArenA. Ik weet dat ik stapjes moet maken, als voetballer en mens sterker worden", zegt de huurling tegen Voetbal International. "Daarvoor is Cambuur een perfecte club, omdat vechten voor lijfsbehoud mentaal veel van je eist. Maar het gaat me lukken."

Ook Gery Vink is positief. De trainer van de Ajax A2 had Lukoki in het verleden onder zijn hoede en denkt dat hij de top aankan. "Jody is niet minder dan Florian Jozefzoon of Memphis Depay. De Nederlandse top moet hij straks zeker aankunnen."

"Op één voorwaarde: dat hij luistert naar de opbouwende kritiek van mensen die met hem begaan zijn", besluit Vink aan het weekblad.

------------

ben benieuwd....hij is zeker niet minder dan Jozefzoon, maar Depay schap ik iets hoger in. Hoewel ik met Depay ook nog moet zien: teveel de kop omlaag en voor eigen succes gaan.
HR
HR

thirdstarheroes
Vedette

Reg.: 26 november 2011

quote:HR
Idaho schreef:

1 sep. 2013 14:37:00
goal.com

Jody Lukoki gaat er alles aan doen om succesvol terug te keren in Amsterdam. De vleugelspeler komt dit seizoen op huurbasis uit voor SC Cambuur Leeuwarden.

"Ten koste van alles wil ik basisspeler worden in De ArenA. Ik weet dat ik stapjes moet maken, als voetballer en mens sterker worden", zegt de huurling tegen Voetbal International. "Daarvoor is Cambuur een perfecte club, omdat vechten voor lijfsbehoud mentaal veel van je eist. Maar het gaat me lukken."

Ook Gery Vink is positief. De trainer van de Ajax A2 had Lukoki in het verleden onder zijn hoede en denkt dat hij de top aankan. "Jody is niet minder dan Florian Jozefzoon of Memphis Depay. De Nederlandse top moet hij straks zeker aankunnen."

"Op één voorwaarde: dat hij luistert naar de opbouwende kritiek van mensen die met hem begaan zijn", besluit Vink aan het weekblad.

------------

ben benieuwd....hij is zeker niet minder dan Jozefzoon, maar Depay schap ik iets hoger in. Hoewel ik met Depay ook nog moet zien: teveel de kop omlaag en voor eigen succes gaan.
HR
Er staat 1 september boven het stuk, maar als het 1 april was geweest dan had het inderdaad geklopt.

Josefzoon is toch echt nog wel een klasse beter als Lukoki hoor. En laten we het helemaal niet over Depay hebben, want die is lichtjaren beter als Brommer Jody.

Jody bakt er ook bij Cambuur niks van. Die moet je hoe dan ook kwijt raken, al is het voor niks.
HR
HR

Snipes
Internationale topspeler

Uit: Overbetuwe
Reg.: 19 juli 2001

Niks goal.com

Dit is een stuk wat uit de VI van deze week komt.
HR
HR

Idaho
Regelmatige invaller

Reg.: 1 juli 2001

Snipes schreef:

Niks goal.com

Dit is een stuk wat uit de VI van deze week komt.
HR
als je kijkt naar de datum dan heeft de VI gecopy-past.
HR
HR

Suavimani
Icoon

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 24 november 2003

Iemand Cambuur - Heracles helemaal gezien? Hoe deed Jody het?
HRHR
HR

Suavimani
Icoon

Uit: Nijmegen
Vak: 408
Droomaankoop: Luis Suarez
Reg.: 24 november 2003

Zongen die GAE supporters nou serieus: "Lukoki, hou jij mijn biertje even vast, want je moeder, die wil me pijpen? :I
HR
HR

L!tmanen!
Vedette

Uit: Alphen a/d Rijn
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 1 september 2006

Suavimani schreef:

Zongen die GAE supporters nou serieus: "Lukoki, hou jij mijn biertje even vast, want je moeder, die wil me pijpen? :I
HR
:D :D :D
HR
HR

Schip ahoy
Legende

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

Suavimani schreef:

HR
Echte aanwinst voor de eredivisie, dat GAE :I
HR
HR

Ajax de Koninklijke
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 127
Reg.: 27 mei 2000

Ruilen met Kolbein kijkboos! :D
HR
HR

raptor1979
Idool

Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010

Suavimani schreef:

HR
Dan kan je prima zelf je bier vasthouden lijkt me.
HR
HR

skimovic
Vedette

Uit: Antwerpen-Wilrijk
Reg.: 23 juli 2002

raptor1979 schreef:

(...)

Dan kan je prima zelf je bier vasthouden lijkt me.
HR
KAn je af en toe nog een slokje nemen van je biertje ook.
HR
HR

mich25
Basisspeler

Uit: Almere
Vak: 418
Reg.: 2 mei 2012

Scoort hij net de gelijkmaker staat binnen 1 minuut Finnbogason aan de andere kant 1 op 1 met de keeper. Arme Lukoki.
HR
HR

Woot
Icoon

Uit: Tilburg
Vak: 107
Droomaankoop: Martin Ødegaard
Reg.: 26 februari 2003

thirdstarheroes schreef:

(...)

Er staat 1 september boven het stuk, maar als het 1 april was geweest dan had het inderdaad geklopt.

Josefzoon is toch echt nog wel een klasse beter als Lukoki hoor. En laten we het helemaal niet over Depay hebben, want die is lichtjaren beter als Brommer Jody.

Jody bakt er ook bij Cambuur niks van. Die moet je hoe dan ook kwijt raken, al is het voor niks.
HR
Dit blijkt wel weer een lekker voorbarige conclusie. Maar het scoort hier vast goed.
HR
HR

thirdstarheroes
Vedette

Reg.: 26 november 2011

Woot schreef:

(...)

Dit blijkt wel weer een lekker voorbarige conclusie. Maar het scoort hier vast goed.
HR
Wou je anders beweren dan?
Of heb je toevallig NOS gekeken zondag? Ene Lukoki scoorde, dan moet het vast een geweldige voetballer zijn. Dat hij voor de rest er weer niks van bakte maakt dan natuurlijk niet uit....
HR
HR

Woot
Icoon

Uit: Tilburg
Vak: 107
Droomaankoop: Martin Ødegaard
Reg.: 26 februari 2003

thirdstarheroes schreef:

(...)

Wou je anders beweren dan?
Of heb je toevallig NOS gekeken zondag? Ene Lukoki scoorde, dan moet het vast een geweldige voetballer zijn. Dat hij voor de rest er weer niks van bakte maakt dan natuurlijk niet uit....
HR
Dat zeg ik niet, ik beoordeel hem na de winterstop wel, in plaats van eencspeler irect na 8 wedstrijden in een compleet nieuwe omgeving al af te schrijven.
HR
HR

BeeJay
Vedette

Uit: -
Reg.: 24 maart 2005

Woot schreef:

(...)

Dat zeg ik niet, ik beoordeel hem na de winterstop wel, in plaats van eencspeler irect na 8 wedstrijden in een compleet nieuwe omgeving al af te schrijven.
HR
Nee man je gaat niet mee met de trend! Lekker alles en iedereen afbranden via het internet en het liefst bij voorbaat of gebaseerd op wat flitsen op de tv. ;)

Ben wel benieuwd hoe Lukoki zich ontwikkeld bij Cambuur. Velen schrijven buitenspelers te snel af.
HR
HR

Robery
Vedette

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 18 januari 2007

Deze jongen is zo slecht opgeleid. Hij heeft waarschijnlijk z`n hele leven langs de lijn gerent. Dit soort spelers zouden in de jeugd ook eens af en toe op de 2 aanvallende middenvelder posities moeten laten spelen. Als ze niet kunnen voetballen en geen inzicht hebben vallen ze dan meteen door de mand en kan je ze uit de opleidingen gooien. In de jeugdelftallen heeft Lukoki waarschijnlijk de voorkeur gehad boven een wat meer technische speler die toen misschien wat minder rendement had. Lukoki is een typisch product van een jeugdtrainer die alleen wilo presteren en niet aan opleiden denkt.

[Dit bericht is veranderd door Robery (op 18 oktober 2013 01:14:00).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 79 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Jody Lukoki

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Hoe beoordeel jij dit seizoen?

Goed
Meer dan voldoende
Voldoende
Anders

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 23,7% dat Wit Rusland wint van Bulgarije. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.