Ajax Netwerk
woensdag 3 september 2014 - 08:59                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 80 »

HR

Massimo
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2010

quote:HR
RogerGarcia schreef:

'De trainer wil me houden, de club wil de opties bekijken'

Is de Boer eindelijk om, heb je een paar idioten zitten die niet 100% achter behouden staan.

Ik ben benieuwd... Een verkoop van Anita door Marc Overmars zou voor mij het teken zijn dat ik geen vertrouwen meer hoef te hebben in hem en de directie die hem weg wil doen.
HR
Als hij niet wilt bijtekeken met zijn 2 jarig contract en krijg je nu een bod van 10+ dan is dat heel erg moeilijk te weigeren.
HR
HR

RogerGarcia
Vedette

Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009

Als je zegt tegen Anita: We willen je koste wat het kost behouden en we nemen geen enkel bod van een buitenlandse club in beraad dan tekent Anita wel bij. Hij heeft het zelfs 2x aangegeven in de media. Wil je Anita echter weg hebben moet je vooral zeggen dat je de opties naar het buitenland open houdt. Net zoals met Narsingh weer een goed staaltje communicatiewerk :denk
HR
HR

England Loyals
Vedette

Vak: 125
Droomaankoop: Hans Somers
Reg.: 26 februari 2004

RogerGarcia schreef:

Als je zegt tegen Anita: We willen je koste wat het kost behouden en we nemen geen enkel bod van een buitenlandse club in beraad dan tekent Anita wel bij. Hij heeft het zelfs 2x aangegeven in de media. Wil je Anita echter weg hebben moet je vooral zeggen dat je de opties naar het buitenland open houdt. Net zoals met Narsingh weer een goed staaltje communicatiewerk :denk
HR
Ga nergens de schuldvraag neerleggen..maar feit is dat Anita al lang tot de grootverdieners van deze selectie had moeten behoren! Nu lijkt het erop dat we achter de feiten aanlopen. In mijn ogen waren Vertonghen en Anita de enige 2 onmisbare schakels van het afgelopen seizoen...dus mocht na Jan ook nog eens Anita verkocht worden..zie ik het somber in voor het komende seizoen.
HR
HR

L!tmanen!
Vedette

Uit: Alphen a/d Rijn
Vak: -
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 september 2006

De contractaanbieding voor Anita is inderdaad een beetje 'mosterd-na-de-maaltijd-achtig'. Maar beter laat dan nooit. Hij en Toby waren de enige ervaren krachten die met Dijks en Van Rhijn kunnen stellen een degelijke pot te hebben gespeeld. Zou een kleine (sorry, stomme woordgrap) ramp zijn als hij vertrekt.
HR
HR

L!tmanen! schreef:

De contractaanbieding voor Anita is inderdaad een beetje 'mosterd-na-de-maaltijd-achtig'. Maar beter laat dan nooit. Hij en Toby waren de enige ervaren krachten die met Dijks en Van Rhijn kunnen stellen een degelijke pot te hebben gespeeld. Zou een kleine (sorry, stomme woordgrap) ramp zijn als hij vertrekt.
HR
Ik vond Vurnon in balbezit niet geweldig gisteren, kwam wellicht ook door het zeer statische middenveld met De Jong en Janssen. Hij kon totaal niet combineren of de pass naar voren geven die hij normaal graag geeft.
HR
HR

0634
Legende

Reg.: 2 januari 2006

L!tmanen! schreef:

HR
Hoezo mosterd na de maaltijd? Hij heeft nog een contract voor 2 jaar, lijkt me ruim op tijd. Bovendien is hij pas onomstreden sinds vorig seizoen, daarvoor was hij nog geen drijvende kracht. Dus ik vind het niet zo vreemd om eerlijk te zijn.
HR
HR

England Loyals
Vedette

Vak: 125
Droomaankoop: Hans Somers
Reg.: 26 februari 2004

0634 schreef:

(...)

Hoezo mosterd na de maaltijd? Hij heeft nog een contract voor 2 jaar, lijkt me ruim op tijd. Bovendien is hij pas onomstreden sinds vorig seizoen, daarvoor was hij nog geen drijvende kracht. Dus ik vind het niet zo vreemd om eerlijk te zijn.
HR
Ben ik niet met je eens..ook in het eerste kampioensjaar onder Frank de Boer was Anita als verdedigende middenvelder een onmisbare schakel. Helaas begon hij het afgelopen seizoen weer veelvuldig als linksback,maar ik blijf erbij als VM is hij de beste van NL. Deze speler is voor dit Ajax toch echt 1 van de meest belangrijke..
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

England Loyals schreef:

(...)

Ben ik niet met je eens..ook in het eerste kampioensjaar onder Frank de Boer was Anita als verdedigende middenvelder een onmisbare schakel. Helaas begon hij het afgelopen seizoen weer veelvuldig als linksback,maar ik blijf erbij als VM is hij de beste van NL. Deze speler is voor dit Ajax toch echt 1 van de meest belangrijke..
HR
Hij is zelfs de belangrijkste en dat hij daarvoor geen onomstreden basisspeler was lag vooral aan de dramatische technische staf, hij heeft structureel te weinig waardering gehad, pijnlijk maar waar.
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Reg.: 27 augustus 2006

England Loyals schreef:

(...)

HR
Kom eens op zeg. Dit is zijn 1e jaar dat hij onomstreden was en heeft hij inderdaad geweldig gespeeld. Daarnaast heeft hij vorig jaar ook een half seizoen goed gespeeld.

Na anderhalf seizoen goed spelen en een nog 2 jaar lopend contract krijgt hij een verbeterde aanbieding om gelijk topverdiener te worden bij Ajax, waar heeft iedereen het over met te weinig waardering?
HR
HR

BuZa
Vedette

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Leonardo Suárez
Reg.: 30 november 2005

tkriek schreef:

(...)

Kom eens op zeg. Dit is zijn 1e jaar dat hij onomstreden was en heeft hij inderdaad geweldig gespeeld. Daarnaast heeft hij vorig jaar ook een half seizoen goed gespeeld.

Na anderhalf seizoen goed spelen en een nog 2 jaar lopend contract krijgt hij een verbeterde aanbieding om gelijk topverdiener te worden bij Ajax, waar heeft iedereen het over met te weinig waardering?
HR
Hij was al onomstreden gedurende de weg naar de vorige landstitel, alleen toen is hij weer door het elftal geslingerd. Hij is toen niet op waarde geschat, dan snap ik best dat die jongen nu bepaalde twijfels heeft. Al hoop ik uiteraard dat hij bijtekent, dat lijkt me logisch.
HR
HR
Sky Tyne and Wear ‏@skytyneandwear

#NUFC Transfer Round-Up: Anita signing imminent, Debuchy won't strike and more... http://tyneandwear.sky.com/newcastleunited/video/31686 @skysportsnews
Retweeted by Sky Sports News

A Dutch journalist claims Vurnon Anita could be sold to Newcastle this week and expects another Ajax man to follow.

En dat zwarte gedeelte staat dus op die desbetreffende website en aangezien sky het retweet vraag ik me toch af wie die nederlandse journalist kan geweest zijn,iemand hier die het wellicht ook ergens anders heeft gelezen?
HR
HR

geDaante
Vedette

Reg.: 17 november 2005

Maak je niet druk, die kleine baas blijft gewoon.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

geDaante schreef:

Maak je niet druk, die kleine baas blijft gewoon.
HR
Waarom ben je daar zo zeker van?
HRHR
HR

Sjakie Meulemans
Regelmatige invaller

Reg.: 3 september 2005

In het filmpje werd verteld dat Vurnon Anita sinds 10 dagen een nieuwe manager heeft in de persoon van Mino Raiola, welke er om bekend staat zijn voetballers het liefst te verkopen.

De Nederlandse journalist is Valentijn Driessen van de Telegraaf. Hij verwacht een Anita move this week. Gregory van der Wiel is de andere Ajax speler waarover Valentijn Driessen spreekt.
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Vurnon Anita
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Is daar verder nog wat over bekend? Dat Vurnon bij Raiola zit? Dat zou wel echt dramatisch zijn.
HR
HR

Antario
Lid 2de elftal

Reg.: 28 augustus 2011

Sjakie Meulemans schreef:

In het filmpje werd verteld dat Vurnon Anita sinds 10 dagen een nieuwe manager heeft in de persoon van Mino Raiola, welke er om bekend staat zijn voetballers het liefst te verkopen.
HR
Is het niet Van der Wiel die net bij Raiola zit? Zover ik weet zit Anita nog steeds bij Harry Lulofs.
HR
HR

geDaante
Vedette

DarkChild schreef:

(...)

Waarom ben je daar zo zeker van?
HR
Ben ik niet, maar dat gevoel heb ik gewoon sterk. Het zijn denk ik allemaal onderhandelingstechnieken; zoveel mogelijk uit een nieuw contract halen.

Wat nog geloofwaardiger zou zijn als Raiola inderdaad zijn nieuwe zaakwaarnemer is zoals hierboven afgevraagd. Maar dat weet ik verder niet.

[Dit bericht is veranderd door geDaante (op 7 augustus 2012 23:08:41).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

geDaante schreef:

(...)

Ben ik niet, maar dat gevoel heb ik gewoon sterk. Het zijn denk ik allemaal onderhandelingstechnieken; zoveel mogelijk uit een nieuw contract halen.

Wat nog geloofwaardiger zou zijn als Raiola inderdaad zijn nieuwe zaakwaarnemer is zoals hierboven afgevraagd. Maar dat weet ik verder niet.
HR
Ben je niet zeker van? Je zegt dat we ons niet druk moet maken omdat de kleine baas 'gewoon' blijft ;B

Ik vind het koffiedik kijken, een zaakwaarnemer als Raiola staat er net zo om bekend dat hij spelers graag elders onderbrengt.
In ieder geval denk ik niet dat een transfer naar Newcastle uitgesloten is
HR
HR

geDaante
Vedette

DarkChild schreef:

(...)

Ben je niet zeker van? Je zegt dat we ons niet druk moet maken omdat de kleine baas 'gewoon' blijft ;B

Ik vind het koffiedik kijken, een zaakwaarnemer als Raiola staat er net zo om bekend dat hij spelers graag elders onderbrengt.
In ieder geval denk ik niet dat een transfer naar Newcastle uitgesloten is
HR
Ik bespeur veel angst en paniek op dit forum, ik dacht ik gooi er wat vertrouwen in ;). Nee maar serieus, bij de minste of geringste geruchten betreffende een vertrek van een bepalende speler of het mogelijk mislopen van een welkome versterking, ontstaat er meteen paniek.

Wacht het gewoon af, invloed hebben we er toch niet op. Mocht ie alsnog vertrekken dan hebben we inderdaad een probleem. Dan is het hopen dat het technisch hart dit op een of andere manier weet op te vangen. Lukt dat niet, dan pech gehad. Ik zie dit zoals vaker gezegd toch als een overgangsperiode. Ik denk dat iedereen dat zou moeten doen.

Wie weet staat Sporkslede of Boccara dan wel op.

[Dit bericht is veranderd door geDaante (op 7 augustus 2012 23:41:22).]
HR
HR
Indien Anita vertrekt dan heb je wel direct een probleem. Je kan simpelweg niet het seizoen in met Enoh of Janssen (als hij blijft) als verdedigende middenvelder of met talenten als Boccara of Sporkslede. Ik kan maar één positie oplossing bedenken en die is dat Maher als vervanger komt. Alleen dan zou ik een vertrek van Anita relatief eenvoudig kunnen accepteren.

[Dit bericht is veranderd door Zlajan (op 7 augustus 2012 23:45:47).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

geDaante schreef:

(...)

Ik bespeur veel angst en paniek op dit forum, ik dacht ik gooi er wat vertrouwen in ;). Nee maar serieus, bij de minste of geringste geruchten betreffende een vertrek van een bepalende speler of het mogelijk mislopen van een welkome versterking, ontstaat er meteen paniek.
Wacht het gewoon af, invloed hebben we er toch niet op. Mocht ie alsnog vertrekken dan hebben we inderdaad een probleem. Dan is het hopen dat het technisch hart dit op een of andere manier weet op te vangen. Lukt dat niet, dan pech gehad. Ik zie dit zoals vaker gezegd toch als een overgangsperiode. Ik denk dat iedereen dat zou moeten doen.

Wie weet staat Sporkslede of Boccara dan wel op.
HR
Dat is vrij logisch, we zijn de grootste club van Nederland, twee keer op rij kampioen geworden en Anita speelde daar een voorname rol in.
Dat schept, op zijn minst, verwachtingen ;)

Met tussenperiode, bedoel je dan: tot er betere jeugd is en een betere scouting of zelfs nog een stap verder dat die betere jeugd ook langer blijft? En over wat voor tijdspanne spreken we dan?
HR
HR

Raymondinnowicz
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 27 januari 2004

Tijdens de voorbereiding speelde Schöne daar ook, al moet ik daar ook nog maar van zien of dat wat wordt. Gevoelsmatig in ieder geval geschikter dan onze Arnhemmer.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Raymondinnowicz schreef:

Tijdens de voorbereiding speelde Schöne daar ook, al moet ik daar ook nog maar van zien of dat wat wordt. Gevoelsmatig in ieder geval geschikter dan onze Arnhemmer.
HR
Onze Arnhemmer heeft vorig seizoen maandenlang laten zien dat hij daar niet thuis hoort. Maar belangrijker: ik denk dat hij nog sneller weg is dan eventueel Anita ;)
HR
HR

robdegekste
Regelmatige invaller

Reg.: 5 november 2007

De club laat hem echt niet gaan hoor.
HR
HR

Rafael vd Vaart
Vedette

Vak: 118
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 23 juli 2010

robdegekste schreef:

De club laat hem echt niet gaan hoor.
HR
Blijkbaar zijn ze wel bereid naar aanbiedingen te luisteren, dit vind ik toch niet heel erg lekker klinken. Die jongen moet deze zomer gewoon onverkoopbaar zijn. Een van de belangrijkste schakels van Ajax en tot twee maal toe bewezen de ontbrekende schakel te zijn op het middenveld. Laten we dit seizoen eens met hem starten en het onszelf wat makkelijker maken.

En natuurlijk heeft alles zijn prijs, maar zoals het nu wordt gebracht vind ik het toch wat raar klinken. Anita moet bijtekenen!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,7% dat Ajax wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Heracles Almelo:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!