Ajax Netwerk
zaterdag 25 oktober 2014 - 17:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 80 »

HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

Begon zwak, speelde te ver terug en ging teveel de bal vragen. Daarna herstelde hij zich echter en ging hij lekker aggressief jagen en ballen veroveren. Werd zodoende alsnog onze beste speler.
HR
HR

F.A.N.5
Regelmatige invaller

Uit: Arnhem
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 juli 2002

Was niet zijn beste wedstrijd idd, maar je zag ook dat hij negen van de tien keer de bal niet kwijt kon. Het hele middenveld incl aanval was zich aan het verstoppen en waar ik me vorig seizoen ook mateloos aan irriteerde STILSTAAN niet bewegen. Je zag hem vaak kijken en zoeken naar afspeelmogelijlkheden, maar die waren er niet en moest hij vaker dan normaal de bal breed- of terugspelen.
HR
HR

Amor AJAX
Vedette

Vak: 117
Droomaankoop: Ryan Babel
Reg.: 7 augustus 2005

Was vandaag niet best, maar dat mag ook een keer. Hoop echt dat hij blijft. Vrees het ergste.
HR
HR

fl1pperk4st
Talent

Uit: Santa Barbara
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 1 februari 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 augustus 2012 om 23:31:02.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 101930232  MSN: Hej Estella  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Gaf wel een prachtige pass op Siem(helaas verkrachte hij hem weer). Speelde zeker niet zijn beste wedstrijd. Maar dekte toch af en toe weer geweldig door.
HR
HR

Amor AJAX
Vedette

Vak: 117
Droomaankoop: Ryan Babel
Reg.: 7 augustus 2005

quote:HR
fl1pperk4st schreef:

Gaf wel een prachtige pass op Siem(helaas verkrachte hij hem weer). Speelde zeker niet zijn beste wedstrijd. Maar dekte toch af en toe weer geweldig door.
HR
Bij Toivonen's goal niet.
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Ben zoals de meesten weten erg van hem gecharmeerd, maar jammer dat hij in deze matige pot van Ajax er zelf ook 1 van zijn minste potten als middenvelder van maakte.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Amor AJAX schreef:

(...)

HR
De bal is te scherp en Toivonen zit in z'n rug. Is niet te doen.
HR
HR

Le Berry
Icoon

Reg.: 3 januari 2009

Burzlew schreef:

(...)

De bal is te scherp en Toivonen zit in z'n rug. Is niet te doen.
HR
Kijk de herhaling er eens op na, loopt lange tijd bij Toivonen en laat hem vervolgens wat lopen om daaropvolgend te laat te zijn. Gewoon een dikke fout
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Burzlew
Legende

Le Berry schreef:

(...)

Kijk de herhaling er eens op na, loopt lange tijd bij Toivonen en laat hem vervolgens wat lopen om daaropvolgend te laat te zijn. Gewoon een dikke fout
HR
Zie ik anders.
HR
HR

Le Berry
Icoon

Burzlew schreef:

(...)
Zie ik anders.
HR
Dat mag maar dat lijkt me verre van gegrond. Het is overduidelijk zijn man in die situatie en hij laat hem vervolgens wat van zich af lopen om dan te laat te zijn. Zie niet in hoe je het anders kunt beschrijven
HR
HR

L!tmanen!
Vedette

Uit: Alphen a/d Rijn
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 september 2006

Amor AJAX schreef:

(...)

HR
Tja, fout is een beetje een groot woord. Hij moest kiezen en leek te denken dat Willems zelf schoot. Natuurlijk had hij bij Toivonen moeten blijven, maar dan had Willems met één kapbeweging alleen recht voor Vermeer gestaan. Dus fout is een beetje overdreven, als hij puur z'n taak had uitgevoerd (bij Toivonen blijven), had hij misschien kunnen blokken. Had Willems hem dan zelf ingeschoten, was het ook 'fout' van Anita geweest. Altijd lastig, dit soort situaties. Daadwerkelijke fout werd natuurlijk gemaakt bij Özbiliz, die niet lijkt te weten wat verdedigen is.
HR
HR

Burzlew
Legende

Le Berry schreef:

(...)

Dat mag maar dat lijkt me verre van gegrond. Het is overduidelijk zijn man in die situatie en hij laat hem vervolgens wat van zich af lopen om dan te laat te zijn. Zie niet in hoe je het anders kunt beschrijven
HR
Omdat Toivonen in z'n rug loopt en sneller is met de versnelling wanneer Willems drie man voorbij gaat. Vervolgens is de voorzet te scherp om te onderscheppen. Als Anita dit wil voorkomen moet ie arm in arm met Toivonen lopen vanaf het midden van onze helft tot de eigen goal.

De goal ontstaat al veel eerder. Zodra Willems die mensen uitspeelt weet je dat als de voorzet goed is, het een goal is.
HRHR
HR

Le Berry
Icoon

Burzlew schreef:

(...)
Omdat Toivonen in z'n rug loopt en sneller is met de versnelling wanneer Willems drie man voorbij gaat. Vervolgens is de voorzet te scherp om te onderscheppen. Als Anita dit wil voorkomen moet ie arm in arm met Toivonen lopen vanaf het midden van onze helft tot de eigen goal.

De goal ontstaat al veel eerder. Zodra Willems die mensen uitspeelt weet je dat als de voorzet goed is, het een goal is.
HR
Hij loopt inderdaad uit zn rug, alleen niet omdat hij sneller is maar omdat Anita inhoudt en hen wat loslaat. Arm is arm lopen is leuk gevonden (..) en gechargeerd maar het is en blijft gewoonweg zijn man. Niets meer of minder. Dat er bij de actie van Willems aan de andere kant flink wat dingen mislopen maakt er geenzins een ander verhaal van. Het is zijn man, Anita loopt met hem mee, laat hem wat los en is te laat

Ik denk dat Anita dit zelf overigens ook gewoon zal toegeven

[Dit bericht is veranderd door Le Berry (op 6 augustus 2012 00:20:20).]
HR
HR

Burzlew
Legende

Het is gewoon een zaalvoetbal goal en als er iemand dan vanuit je rug komt die zo'n scherpe voorzet erin legt, dan is het inderdaad 'jouw man', maar in de praktijk kan je er weinig aan doen. Hij is te laat met accelereren omdat hij verwacht dat Van Rhijn die bal gewoon heeft. Trekt hij in eerste instantie meteen te snel door naar Vermeer, dan blijft Toivonen hangen op de stip. Blijft ie ertussen, zoals nu, dan ben je met een goede voorzet geklopt.

Tuurlijk is het Anita z'n man, maar hij is niet schuldig aan die goal imo. Daarvoor gaat er teveel fout vooraf.

[Dit bericht is veranderd door Burzlew (op 6 augustus 2012 00:30:23).]
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Reg.: 10 juli 2002

Burzlew schreef:

Het is gewoon een zaalvoetbal goal en als er iemand dan vanuit je rug komt die zo'n scherpe voorzet erin legt, dan is het inderdaad 'jouw man', maar in de praktijk kan je er weinig aan doen. Hij is te laat met accelereren omdat hij verwacht dat Van Rhijn die bal gewoon heeft. Trekt hij in eerste instantie meteen te snel door naar Vermeer, dan blijft Toivonen hangen op de stip. Blijft ie ertussen, zoals nu, dan ben je met een goede voorzet geklopt.

Tuurlijk is het Anita z'n man, maar hij is niet schuldig aan die goal imo. Daarvoor gaat er teveel fout vooraf.
HR
Dit was een pure geluksgoal. Eerst stuurt Willems met één beweging drie man het bos in en vervolgens komt zijn als schot bedoelde voorzet in de binnenkant schoen van Toivonen. Tja.
Weinig aan te doen.
HR
HR

Slimmerik
Internationale topspeler

Uit: Leiden
Vak: 406
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 18 juni 2007

Zorgelijk bericht:

Anita twijfelt

In dit bericht staan twee zorgelijke ontwikkelingen, ik citeer:

- "Ik weet nog niet wat ik doe, zegt Anita in Het Parool van maandag
- "De trainer heeft uitgesproken dat hij me graag wil houden, maar de club wil de opties bekijken"

:\(
HR
HR

ibramovic
Idool

Uit: Winterswijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 augustus 2003

De club? En wie vanuit 'de club' bepaalt dit dan? Lijkt mij toch dat het TH, Overmars en eventueel Slop hierover gaan. Vreemd verhaal.
HR
HR

Slimmerik
Internationale topspeler

ibramovic schreef:

De club? En wie vanuit 'de club' bepaalt dit dan? Lijkt mij toch dat het TH, Overmars en eventueel Slop hierover gaan. Vreemd verhaal.
HR
Tja...ik zou het niet weten. Het kan ook zijn dat Ajax zich niet laat piepelen, omdat er wordt geschermd met de hernieuwde interesse van Newcastle om een beter contract eruit te slepen. Dan nog vind ik het zorgelijk, want er is geen duidelijkheid en dan gaat het toch in het bolletje zitten van zo'n speler. Daar gaat hij niet beter van spelen en dat is overigens ook wel te zien aan zijn spel. Hij speelt namelijk niet op z'n niveau van vorig jaar.

Mijn conclusie:

Ajax heeft hem dus een verbeterd contract aangeboden (artikel) om hem voor meer van de hand te kunnen doen. Ajax wil hem dus gewoon verkopen.

[Dit bericht is veranderd door Slimmerik (op 6 augustus 2012 16:32:15).]
HR
HR

Le Berry
Icoon

Iedereen heeft zn prijs. Zo werkt het nou eensmaal. Wil Newcastle een bedrag als 12 milj betalen, dan zou ik ook overgaan tot verkoop. Alleen moet je dat geld dan wel willen en durven te investeren. Kun je een hoop leuks mee doen
HR
HR

anders
Vedette

Reg.: 18 februari 2011

Dat klinkt bizar, dan de club de opties wilt bekijken..Is dat wel goed geciteerd? Tot nu toe was Anita het zelf die de opties wilde bekijken.
HR
HR

Slimmerik
Internationale topspeler

Le Berry schreef:

Iedereen heeft zn prijs. Zo werkt het nou eensmaal. Wil Newcastle een bedrag als 12 milj betalen, dan zou ik ook overgaan tot verkoop. Alleen moet je dat geld dan wel willen en durven te investeren. Kun je een hoop leuks mee doen
HR
Alles is te koop, dat is waar. Echter zou het dan wel de tweede verkoop zijn van een speler uit de as. Echt bevordelijk voor je team is dat niet!

[Dit bericht is veranderd door Slimmerik (op 6 augustus 2012 16:49:14).]
HR
HR

Le Berry
Icoon

Slimmerik schreef:

(...)

Alles is te koop, dat is waar. Echter zou het dan wel de tweede verkoop zijn van een speler uit de as. Echt bevordelijk voor je team is dat niet!
HR
Tuurlijk, maar daar krijg je een hoop mogelijkheden voor terug mocht je dit bedrag ook goed besteden

Een ieder heeft zn prijs, en bij bedragen van rond de 12 milj zou ik overstag gaan. Dat is in mijn beleving namelijk de absolute hoofdprijs.

[Dit bericht is veranderd door Le Berry (op 6 augustus 2012 17:05:12).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Le Berry schreef:

(...)

Tuurlijk, maar daar krijg je een hoop mogelijkheden voor terug mocht je dit bedrag ook goed besteden

Een ieder heeft zn prijs, en bij bedragen van rond de 12 milj zou ik overstag gaan. Dat is in mijn beleving namelijk de absolute hoofdprijs.
HR
Klopt alles heeft zijn prijs en 12 miljoen is een mooi bedrag. Alleen heb je daar gelijk het grootste probleem te pakken. Ajax heeft de scouting niet op orde dus kan je bij voorbaat grote vraagtekens zetten of dat geld goed besteed gaat worden
HR
HR

RogerGarcia
Vedette

Uit: Winterswijk
Reg.: 4 oktober 2009

'De trainer wil me houden, de club wil de opties bekijken'

Is de Boer eindelijk om, heb je een paar idioten zitten die niet 100% achter behouden staan.

Ik ben benieuwd... Een verkoop van Anita door Marc Overmars zou voor mij het teken zijn dat ik geen vertrouwen meer hoef te hebben in hem en de directie die hem weg wil doen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 13,5% dat FC Utrecht wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Go Ahead Eagles.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!