Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 18:02                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 80 »

HR

TD-AFCA
Veelbelovend talent

Vak: 414
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 28 augustus 2011

quote:HR
weneedastriker schreef:

(...)

Wat een belachelijke clausule eigenlijk ook. Moet je sowieso minstens 3 jaar wachten totdat je die variabele bonus krijgt, mocht je er recht op hebben.

Anyway, Ik denk dat het wel of niet aanblijven van Anita cruciaal zal worden voor dit seizoen. Als hij blijft doen we gewoon mee. Vertrekt hij, dan zie ik het somber in. Niet alleen omdat Anita het goed doet op die positie, maar vooral om het feit dat ik niet weet wie dat gat zou moeten opvullen. Boccara lijkt te vroeg en van Enoh wordt niemand op dit forum vrolijk.
HR
Haha, ik word juist altijd vrolijk van Enoh. Gewoonweg omdat hij zoveel foute beslissingen neemt dat het grappig wordt. Nee even serieus: Anita is samen met Alderweireld en Eriksen de as van Ajax. Zeer moeilijk op te vangen momenteel.
HR
HR

Albinho
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Nou spannende ontwikkeling; Ajax die gelukkig een goede aanbieding neerlegt en tegelijkertijd schijnt de interesse van Newcastle toe te nemen. Ben benieuwd hoe het afloopt, hppelijk draagt die op 1 september ons shirt nog.
HR
HR

RogerGarcia
Vedette

Uit: Winterswijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 4 oktober 2009

Blijft heerlijk om naar te kijken.
HR
HR

Jorninho
Idool

Uit: Rozenburg
Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 8 april 2003

RogerGarcia schreef:

Blijft heerlijk om naar te kijken.
HR
Het verschil tussen Anita en spelers als vd Wiel, Sulejmani, Ebecilio en Ozbiliz is dat bij Anita 99 van de 100 ballen vooruit gespeeld worden en bij die andere 99 van de 100 achteruit.
HR
HR

J0erry
Internationale topspeler

Uit: Son
Reg.: 3 september 2010

Nou, hopen maar dat hij bijtekent dan.
HR
HR

Albinho
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Jorninho schreef:

(...)

Het verschil tussen Anita en spelers als vd Wiel, Sulejmani, Ebecilio en Ozbiliz is dat bij Anita 99 van de 100 ballen vooruit gespeeld worden en bij die andere 99 van de 100 achteruit.
HR
In dit filmpje en deze wedstrijd was dat duidelijk niet het geval en zie je het nadeel van Enoh opstellen, het opstellen werd destijds door velen bejubeld want we hadden immers gewonnen. Maar in balbezit speel je gewoon met 1 speler minder.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Mooi nieuws van zn contract. Hopelijk tot 2016.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

Ik blijf het zeggen (los van de bedragen die genoemd worden als Newcastle'd bod) Anita doe het niet. Newcastle ga ja er niet veel op vooruit, behalve dan op financieel gebied.

Bij Ajax speel je teminste nu VM. Dat kun je bij Newcastle vermoedelijk wel vergeten. Als je verder wilt ontwikkelen als VM dan zal Newcastle niet je volgende stap zijn.

Maar goed snap ook wel dat geld een grote rol gaat spelen.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Ajax heeft Vurnon Anita een aanbieding gedaan zijn contract open te breken en te verlengen tot 2015 of 2016, zo liet Marc Overmars weten in De Telegraaf. De club wil hem niet kwijt. Newcastle United zou een bod van 9,5 miljoen euro voorbereiden. "Met zijn nieuwe contract zou hij op het hoogste niveau van Ajax worden gewaardeerd," aldus Overmars

Volgens Anita’s vader en huidige begeleider heeft de Ajacied het voorstel in beraad. "Vurnon houdt alle opties open, wil kijken wat het buitenland te bieden heeft, maar Ajax heeft zich met deze actie zonder meer van zijn goede kant laten zien." HR
Ajax heeft dus volgens Overmars en Anita een topaanbieding gedaan. Ik neem aan dat Ajax natuurlijk niet akkoord gaat met 9,5 miljoen. Hij is, zeker na het vertrek van Vertonghen, een enorm belangrijke speler. Als het maar niet te lang gaat duren allemaal.
HR
HR

waiyari
Basisspeler

Uit: Zutphen
Reg.: 13 maart 2005

Aan het wel of niet blijven van Anita kan je afleiden hoe we er voor staan en hoeveel vertrouwen Anita heeft in de huidige selectie en in Frank de Boer.
Hij zit nog op een leeftijd dat hij van ervaren spelers om zich heen nog veel kan leren die zijn er niet meer helaas. Wat moet een Anita nu van onze huidige aanvoerder leren :denk :denk. Het zal er dus op neer komen dat hij spelers moet gaan sturen in plaats dat hij wat gaat leren van de rest. Dat zal neem ik aan ook meewegen in zijn keuze behalve het salaris.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

waiyari schreef:

Aan het wel of niet blijven van Anita kan je afleiden hoe we er voor staan en hoeveel vertrouwen Anita heeft in de huidige selectie en in Frank de Boer.
Hij zit nog op een leeftijd dat hij van ervaren spelers om zich heen nog veel kan leren die zijn er niet meer helaas. Wat moet een Anita nu van onze huidige aanvoerder leren :denk :denk. Het zal er dus op neer komen dat hij spelers moet gaan sturen in plaats dat hij wat gaat leren van de rest. Dat zal neem ik aan ook meewegen in zijn keuze behalve het salaris.
HR
Uiteraard, het perspectief bij Ajax én bij Newcastle speelt mee. Als hij daar een vaste plek op het middenveld in het vooruitzicht heeft (wat zal impliceren dat Tioté of Cabaye vertrekt) en bij Ajax dreigt een aanzienlijk minder seizoen in Nederland en Europa, kan dat zomaar zijn keuze beinvloeden.
HR
HR

afcavooraltijd
Vedette

Reg.: 19 juli 2011

Albinho schreef:

(...)

In dit filmpje en deze wedstrijd was dat duidelijk niet het geval en zie je het nadeel van Enoh opstellen, het opstellen werd destijds door velen bejubeld want we hadden immers gewonnen. Maar in balbezit speel je gewoon met 1 speler minder.
HR
Dat doen we met Theo ook, dus wat is je punt
HR
HR

Robehr
Idool

Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004

Zit overal als enige goed kort op. Aan de bal vind ik het minder vandaag maar wordt ook lastig als de rest van het middenveld niet functioneert.
HRHR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

Robehr schreef:

Zit overal als enige goed kort op. Aan de bal vind ik het minder vandaag maar wordt ook lastig als de rest van het middenveld niet functioneert.
HR
Vond Anita slecht spelen, ben meer van hem verwacht. Hij moet nu opstaan en dat deed hij vandaag niet. Zijn passes waren om te huilen, acties mislukten en zijn doordekken was slecht (liet Toivonen keurig uit zijn rug lopen).

Ben bang dat Anita met zijn hoofd bij Newcastle zit en dat vind ik jammer, want hij moet samen met de Jong de kar gaan trekken dit seizoen.
HR
HR

aimar020
Lid 2de elftal

Reg.: 19 december 2007

was vandaag matig aan de bal
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

Vond hem vandaag ook niet de held die hij vorig seizoen vaak was. Liep zich aanvallend een paar keer stom vast en liet die blonde viespeuk te vaak weglopen.

Laten we hopen dat hij niet al in Engeland zit met zn kop...
HR
HR

MrBuijs
Vedette

Reg.: 18 maart 2004

aimar020 schreef:

was vandaag matig aan de bal
HR
Het hele positiespel is ook slecht. Daardoor is ineens elke pass net te laat etc. Sigthorsson is drama in de bal. De Jong en Janssen weinig aanspeelbaar, dan kom je voetballend in de problemen en lijk je overal net te laat.
HR
HR

Massimo
Idool

Reg.: 20 januari 2010

Ik vond hem de beste speler van Ajax deze wedstrijd. Slimme voetballer.
HR
HR

Slimmerik
Vedette

Uit: Leiden
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 18 juni 2007

Massimo schreef:

Ik vond hem de beste speler van Ajax deze wedstrijd. Slimme voetballer.
HR
Alderweireld was de beste speler vandaag. Anita was ruk! Veel balverlies door verkeerde keuzes en liet vaak z'n man lopen.
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

1 vd slechtste zoniet de allerslechtste vandaag. Kan een x gebeuren,maar hij leek mij wat afwezig,wellicht speelt er een eventuelen transfer mee met zijn ´afwezigheid´. Was iig erg slecht,dat solwieso :I
HR
HR

Maxwell Cabelino Andrade
Idool

Uit: Haarlem
Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010

Is ook niet eerste keer ook in Engeland was het matig en afwezig
HR
HR

David89
Idool

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Droomaankoop: Vurnon Anita
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008

Matig vandaag. Maakt tot nu toe inderdaad een slechte indruk in de gehele voorbereiding.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Hij kan niet in zijn eentje een middenveld met Janssen/De Jong op de been houden

Helaas denk ik ook dat er wat 'transferperikelen' spelen bij hem
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Moest alles alleen doen. Dan kan je daar Xavi neerzetten maar hij kan die bal gewoon niet kwijt.

Maar het domme is, dit zag je vorige week al. Tegen Southampton. Je wist dat dit ging gebeuren met deze opstelling. Want tegen Norwich ging het weer prima.
HR
HR

Le Berry
Icoon

Reg.: 3 januari 2009

Tuurlijk hebben medespelers invloed op hoe iemand speelt, maar bij een slechte wedstrijd van een bepaalde favoriete speler wordt wel erg snel naar andere gewezen.

Vond Anita matig vandaag. Bovendien werd maar weer eens duidelijk dat Anita in balbezit ook weinig creatief is. Technisch vond ik hem ook tegenvallen. Liep zich vaak vast en was slordig in zn passing
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 96,7% dat Bayern München wint van AS Roma. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!