Ajax Netwerk
zaterdag 2 augustus 2014 - 04:26                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... 80 »

HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

quote:HR
Mijn Mokums Paradijs schreef:

(...)

Dat geloof je zelf? De grootste prijs die Newcastle daar kan pakken is de League Cup. Zelfs de KNVB Beker is een grotere prijs.
HR
Nee tuurlijk niet het was ook dubbelzinnig bedoeld
HR
HR

Bruine ster
International

Uit: Maarssen
Vak: 123
Droomaankoop: Carlos Fierro
Reg.: 10 juli 2008

mzo schreef:

(...)

Maar hij is niet voor het geld weggegaan hij wil prijzen winnen
HR
Het is gewoon een lutser, zijn vertrek heb ik nooit aan zien komen. Nog geen heel seizoen vaste kracht geweest en dan zoveel noten op je zang hebben. Walgelijk persoon, blij dat ie weg is.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Bruine ster schreef:

(...)
Het is gewoon een lutser, zijn vertrek heb ik nooit aan zien komen. Nog geen heel seizoen vaste kracht geweest en dan zoveel noten op je zang hebben. Walgelijk persoon, blij dat ie weg is.
HR
Dit is ook weer het andere uiterste.

Dat hij niet een heel seizoen vaste kracht was komt niet door hem maar door De Boer. Anita speelde in ons eerste kampioensjaar de gehele tweede seizoenshelft subliem als VM. Vorig seizoen moest Theo daar zo nodig staan en mocht Anita weer op de bank zitten of als linksback aankloten.
HR
HR

mzo
Legende

Bruine ster schreef:

(...)
HR
Nah een beetje kort door de bocht vind ik je bericht.

Hij had beter nog 1 seizoen kunnen blijven en dan naar een iets hoger niveau dan dat hij nu speelt maar ja zo zijn jammer genoeg de huidige voetballers
HR
HR

Pancake
Idool

Droomaankoop: -
Reg.: 3 juni 2001

Bruine ster schreef:

(...)
HR
Een lutser?
HR
HR

Benji
Vedette
Winnaar ANC 6 + 7

Vak: 425
Reg.: 18 oktober 2002

Pancake schreef:

(...)

Een lutser?
HR
Een pannenkoek
HR
HR

FreeStyler1974
Basisspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 21 maart 2010

Stel dat anita nog een jaartje gevoetbald had bij ons AFC....
HR
HR

mzo
Legende

FreeStyler1974 schreef:

Stel dat anita nog een jaartje gevoetbald had bij ons AFC....
HR
Hadden wij niet kunnen genieten van Poulsen ;)
HR
HR

Deus ex Machina
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 30 juni 2012

Anita was(/is) een goede speler maar we moeten hier nu niet gaan doen alsof hij de nieuwe messi is. Alsof we met Anita wel even de CL winnen. Die indruk krijg ik hier. 9 miljoen en een opvolger (Boccara) zoeken. Zo gaat het. Niets aan te doen. Jammer, balen, huilen, spijker, kop.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002

Deus ex Machina schreef:

Anita was(/is) een goede speler maar we moeten hier nu niet gaan doen alsof hij de nieuwe messi is. Alsof we met Anita wel even de CL winnen. Die indruk krijg ik hier. 9 miljoen en een opvolger (Boccara) zoeken. Zo gaat het. Niets aan te doen. Jammer, balen, huilen, spijker, kop.
HR
Daar was dus wel gewoon iets aan te doen. Met een twee jarig contract zeker.
HR
HR

Bangbang
Veelbelovend talent

Reg.: 18 september 2011

Lekkere debiele co-commentator bij sport1(bert konterman)" van de beste van new castle is Anita, die nota bene de twaalfde man was bij ajax afgelopen jaren"

[Dit bericht is veranderd door Bangbang (op 15 december 2012 14:48:19).]
HR
HR

marnix92
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 430
Reg.: 18 juli 2010

Hij neemt alle spelhervattingen, vrije trappen, corners etc. Bij Ajax vorig jaar hadden we vorig jaar Janssen, Eriksen, Ozbilliz, Derk en misschien Jantje en Siem voor hem bij de corners. Hij speelt in een kwalitatief veel minder team, Ba en colocini zijn goed, Ben Arfa op zich ook en Cabaye ook, maar die is lang geblesseerd.Ik hoop dat hij daar veel verdiend, want hij hoeft echt niet te zeggen dat hij voor het sportieve aspect heeft gekozen.
HR
HR

Bangbang
Veelbelovend talent

Reg.: 18 september 2011

Hij speelt echt heel goed, ook aanvallend goed. Leuk om te zien, tiote wordt gewisseld ipv anita.
HRHR
HR

J.Mourinho
Lid 2de elftal

Uit: Huizen
Reg.: 25 april 2006

marnix92 schreef:

Hij neemt alle spelhervattingen, vrije trappen, corners etc. Bij Ajax vorig jaar hadden we vorig jaar Janssen, Eriksen, Ozbilliz, Derk en misschien Jantje en Siem voor hem bij de corners. Hij speelt in een kwalitatief veel minder team, Ba en colocini zijn goed, Ben Arfa op zich ook en Cabaye ook, maar die is lang geblesseerd.Ik hoop dat hij daar veel verdiend, want hij hoeft echt niet te zeggen dat hij voor het sportieve aspect heeft gekozen.
HR
Coloccini goed?
Dat vind ik echt een van de matigere verdedigers in de PL. Positioneel zwak en aan de bal ook niet al te best. Dan kan je beter Papiss Cissé als goede speler noemen. Maar Coloccini? Nee zeg.

Ontopic:
Ik vind het wel interessant om te zien dat Anita vandaag in een andere rol speelt dan bij Ajax. Hij speelt nu echt als mid-mid, met de drang naar voren die hij altijd heeft. Leuk om hem een keer wat verder naar voren op het veld te zien.

[Dit bericht is veranderd door J.Mourinho (op 15 december 2012 15:31:18).]
HR
HR

marnix92
Geselecteerd voor Oranje

Vak: 430
Reg.: 18 juli 2010

J.Mourinho schreef:

(...)
Coloccini goed?
Dat vind ik echt een van de matigere verdedigers in de PL. Positioneel zwak en aan de bal ook niet al te best. Dan kan je beter Papiss Cissé als goede speler noemen. Maar Coloccini? Nee zeg.

Ontopic:
Ik vind het wel interessant om te zien dat Anita vandaag in een andere rol speelt dan bij Ajax. Hij speelt nu echt als mid-mid, met de drang naar voren die hij altijd heeft. Leuk om hem een keer wat verder naar voren op het veld te zien.
HR
Zonder Colocini vind ik ze altijd een stuk minder spelen, maar dat is misschien persoonlijk. Cisse was vorig jaar erg goed, maar heeft dit jaar volgens mij maar 1x gescoord en voetbalt totaal niet mee, is onzichtbaar en afwcahtend.

Ik vond Anita op zich prima spelen, maar er moet wel een echte creatieve speler bij hem staan, hij kan goed passen en is tatisch erg sterk, en kan veel strijd in zijn spel leggen, maar hij miste iemand naast zich met veel creativiteit. Speelde prima op zich, maar kon ook het verschil niet maken.
HR
HR

J.Mourinho
Lid 2de elftal

Uit: Huizen
Reg.: 25 april 2006

marnix92 schreef:

(...)

Zonder Colocini vind ik ze altijd een stuk minder spelen, maar dat is misschien persoonlijk. Cisse was vorig jaar erg goed, maar heeft dit jaar volgens mij maar 1x gescoord en voetbalt totaal niet mee, is onzichtbaar en afwcahtend.

Ik vond Anita op zich prima spelen, maar er moet wel een echte creatieve speler bij hem staan, hij kan goed passen en is tatisch erg sterk, en kan veel strijd in zijn spel leggen, maar hij miste iemand naast zich met veel creativiteit. Speelde prima op zich, maar kon ook het verschil niet maken.
HR
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Newcastle nooit echt heb bekeken zonder Coloccini, maar de speler individueel wel. En dan vind ik hem niet zo goed voor de dag komen. Over Cissé heb je wel gelijk.

En Anita moest vandaag de rol van spelmaker invullen, en dat deed hij aardig, al mist hij de risico's in zijn passing. Al zijn passes zijn strak, snel en verleggen het spel naar de ruimte. Maar toch zijn het geen steekballen die een speler a la Eriksen zou geven.

Al met al, totaal met je eens :B
HR
HR

l_opportunist
Bankzitter

Reg.: 25 december 2005

Burzlew schreef:
(...)
Daar was dus wel gewoon iets aan te doen. Met een twee jarig contract zeker.
HR
De verkoop van Anita. Als je hier vraagtekens bij zet, zegt men hier nog steeds dat het niet anders kon. (dat is vreemd want er was een meerjarig contract)

> kan je uitleggen waarom je denkt dat het wel anders kan/kon?

> en waarom men dat niet heeft gedaan?
HR
HR

mzo
Legende

Als hij nog bij AJAX had gezeten had hij in ieder geval 4 punten van City kunnen pakken
HR
HR

Meme
Ballenjongen

Reg.: 16 december 2012

In the Sunday Sun stond ..

David Silva played like the World Cup winner he is, Yaya Toure was immense, as he always seems to be, while Sergio Aguero and Carlos Tevez left Newcastle’s defenders with so much twisted blood that they were in need of a transfusion at half-time.

However, there were some positive signs.
Vurnon Anita was magnificent.

Ga zo door jongen !!! B)
HR
HR

Capi86
Ballenjongen

Reg.: 19 juli 2011

Pancake schreef:

(...)

Een lutser?
HR
Geen stijl taal
HR
HR

Huis
Idool

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

http://www.nufc-forum.com/nufcforum/index.php?topic=45270.540

Het supporters forum van newcastle. Leuk om te lezen hoe men hem na enkele weken afschilderd als miskoop en nu inmiddels na een tijdje als 1 van de beste spelers word beschouwd.
HR
HR

Ome Michel
Idool

Uit: Lelystad
Reg.: 11 november 1999

Bruine ster schreef:

(...)
HR
Walgelijk persoon gaat me wat te ver, echter je hebt wel een punt. Hij had beter nog minimaal 2 seizoenen kunnen blijven.

Aan de andere kant, hier hoefde hij nauwelijks te knokken voor een basisplaats, net als Urby trouwens. Bij NC moet dat wel, idem als Urby bij Milan. Daarom zijn ze ook beter geworden. Daar moet Ajax ook voor gaan zorgen, dat elke speler echt voor zijn plek in het elftal moet knokken;) Tis gebleken dat spelers toch niet blijven, en de middenmoot van Engeland verkiezen boven de top van NL. Daar moet je iets mee doen.
HR
HR

Huis
Idool

Ome Michel schreef:

(...)

Walgelijk persoon gaat me wat te ver, echter je hebt wel een punt. Hij had beter nog minimaal 2 seizoenen kunnen blijven.

Aan de andere kant, hier hoefde hij nauwelijks te knokken voor een basisplaats, net als Urby trouwens. Bij NC moet dat wel, idem als Urby bij Milan. Daarom zijn ze ook beter geworden. Daar moet Ajax ook voor gaan zorgen, dat elke speler echt voor zijn plek in het elftal moet knokken;) Tis gebleken dat spelers toch niet blijven, en de middenmoot van Engeland verkiezen boven de top van NL. Daar moet je iets mee doen.
HR
Deels mee eens, echter heeft Anita toch wel behoorlijk lang moeten knokken voordat Frankie hem op de juiste plek zette. Het heeft na zn debuut behoorlijk lang geduurd voordat hij een vaste wwarde werd, dus in die zin klopt het niet helemaal.
HR
HR

Ome Michel
Idool

Uit: Lelystad
Reg.: 11 november 1999

Huis schreef:

(...)

Deels mee eens, echter heeft Anita toch wel behoorlijk lang moeten knokken voordat Frankie hem op de juiste plek zette. Het heeft na zn debuut behoorlijk lang geduurd voordat hij een vaste wwarde werd, dus in die zin klopt het niet helemaal.
HR
Het is bij Anita minder het geval inderdaad, schoot me alleen tijdens het typen naar binnen, dus dacht zet het meteen hier wel neer.
HR
HR

Huis
Idool

Ome Michel schreef:

(...)

Het is bij Anita minder het geval inderdaad, schoot me alleen tijdens het typen naar binnen, dus dacht zet het meteen hier wel neer.
HR
Heel goed ;) . Anita was vandaag overigens wederom een van de beste bij Newcastle. Hij lijkt zn draai gevonden en de fans voor zich te winnen daar.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 87,9% dat Jong PSV wint van Achilles 29. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!