Ajax Netwerk
vrijdag 19 december 2014 - 22:38                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 82 pagina's: « 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 82 »

HR

Fabianus85
Ballenjongen

Uit: Amsterdam
Vak: 428
Droomaankoop: -
Reg.: 1 november 2012

Weet iemand hier trouwens wat Ajax Anita voor salaris had willen bieden als hij bij zou tekenen. Het lijkt mij dat hij bij Newcastle (waarvan ik begrepen heb dat ze een salarisplafond van 2 miljoen bruto hanteren) niet tot de grootverdieners behoort. Als ze dan zo'n lamlul als Aissaidi al 1.4 miljoen hadden willen bieden, dan begrijp ik niet dat ze Anita niet een vergelijkbaar aanbod als Newcastle gedaan hebben. Verder vind ik het sowieso belachelijk dat ze hem met een contract tot 2014 voor slechts 8,5 hebben verkocht zonder een alternatief achter de hand te hebben. Hadden ze hem beter nog een jaar kunnen behouden en dan na een succesvol jaar alsnog minimaal 6/7 miljoen voor hem vangen met éénjarig contract.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

quote:HR
Fabianus85 schreef:

Weet iemand hier trouwens wat Ajax Anita voor salaris had willen bieden als hij bij zou tekenen. Het lijkt mij dat hij bij Newcastle (waarvan ik begrepen heb dat ze een salarisplafond van 2 miljoen bruto hanteren) niet tot de grootverdieners behoort. Als ze dan zo'n lamlul als Aissaidi al 1.4 miljoen hadden willen bieden, dan begrijp ik niet dat ze Anita niet een vergelijkbaar aanbod als Newcastle gedaan hebben. Verder vind ik het sowieso belachelijk dat ze hem met een contract tot 2014 voor slechts 8,5 hebben verkocht zonder een alternatief achter de hand te hebben. Hadden ze hem beter nog een jaar kunnen behouden en dan na een succesvol jaar alsnog minimaal 6/7 miljoen voor hem vangen met éénjarig contract.
HR
Aissaidi ging echt dat niet verdienen hoor, althans niet per seizoen misschien met een x aantal aan bonussen.

Wordt jij trouwens nu pas wakker over Anita?

Ik vind persoonlijk het gemis van Anita niet super groot maar dat is mijn opmerking
HR
HR

Frankie de missing link
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2009

nogzonidioot schreef:

Stel dat Newcastle hem op doel zet, gaat dan ook blijken dat Anita niet goed genoeg is voor de top, of blijkt dan alleen dat hij niet geschikt is voor die rol?

De omstandigheden voor voetballers zijn nooit gelijk of eerlijk, je kunt niet zomaar zeggen als een speler ergens niet slaagt dat hij tekort komt voor de top. Een Xavi zou bij Newcastle ook in zekere zin door de mand vallen, terwijl hij het waarschijnlijk bij Swansea wel goed zou doen.
HR
Xavi zou bij Newcastle binnen een week altijd spelen. Ik weet wel dat eht niet helemaal zwartwit is maar als hij echt niveau Busquets, Xavi heeft speelt hij binnen 2 weken alles. Sterker, als jij of ik morgen voor 8.5 miljoen door Newcastle wordt gekocht en we vanaf training 1 spelen zoals Xavi dat zou kunnen en proberen, spelen we echt heel snel alles en zijn we misschien geen niveau Barcelona, maar je kunt altijd mee. Als je ECHT goed bent.
HR
HR

Frankie de missing link
Idool

Reg.: 14 augustus 2009

nogzonidioot schreef:

Stel dat Newcastle hem op doel zet, gaat dan ook blijken dat Anita niet goed genoeg is voor de top, of blijkt dan alleen dat hij niet geschikt is voor die rol?

De omstandigheden voor voetballers zijn nooit gelijk of eerlijk, je kunt niet zomaar zeggen als een speler ergens niet slaagt dat hij tekort komt voor de top. Een Xavi zou bij Newcastle ook in zekere zin door de mand vallen, terwijl hij het waarschijnlijk bij Swansea wel goed zou doen.
HR
Xavi zou bij Newcastle binnen een week altijd spelen. Ik weet wel dat eht niet helemaal zwartwit is maar als hij echt niveau Busquets, Xavi heeft speelt hij binnen 2 weken alles. Sterker, als jij of ik morgen voor 8.5 miljoen door Newcastle wordt gekocht en we vanaf training 1 spelen zoals Xavi dat zou kunnen en proberen, spelen we echt heel snel alles en zijn we misschien geen niveau Barcelona, maar je kunt altijd mee. Als je ECHT goed bent.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

Ik denk dat jullie je er allemaal drukker om maken dan Anita zelf.
HR
HR

nogzonidioot
Internationale topspeler

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 7 mei 2009

Frankie de missing link schreef:

(...)

HR
Die zou het probleem wat hij aan het begin van de eeuw bij Barca had nog veel extremer hebben in zo'n team: dat hij fysiek niks voorstelt, te sloom is en niet echt een sliding heeft. Ze zouden hem een tijdje opstellen met 2 verdedigende middenvelders achter zich, maar in zo'n rol zou hij weer te weinig scoren vinden ze dan. Onderschat de tactische onkunde van Engelsen nooit.
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

In de basis tegen Liverpool als rechtsback, terwijl Tiote geschorst is.
HR
HR

Jordi Alba
International

Reg.: 17 februari 2012

Gaat nu naar het middenveld vanwege een blessure.

Dat Newcastle stelt voetballend trouwens echt niets voor, ze bevestigen het vooroordeel over het Engelse voetbal. Niet zo gek dat Anita daar nog geen vaste basisplek heeft veroverd.
HR
HR

SoWrong
Talent

Reg.: 15 september 2010

Jordi Alba schreef:

Gaat nu naar het middenveld vanwege een blessure.

Dat Newcastle stelt voetballend trouwens echt niets voor, ze bevestigen het vooroordeel over het Engelse voetbal. Niet zo gek dat Anita daar nog geen vaste basisplek heeft veroverd.
HR
Wie kiest voor zo'n club? Aan wie ligt het dat hij niet in de basis staat?
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Sigmund Freud schreef:

HR
Hij zal nu wel volgens een aantal mensen hier zo ontevreden over die plek dat hij nu weg wil. Of telt dat opeens niet meer als je in Engeland speelt en het dubbele verdient?
HR
HR

AFC19
Vedette

Vak: 430
Reg.: 29 april 2011

Fabianus85 schreef:

HR
Die twee miljoen zijn wel ponden!!
HR
HR

mzo
Legende

Sigmund Freud schreef:

HR
Maakt hem toch niet uit hij wil prijzen winnen
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HRHR
HR

Tarvos
Moderator

Reg.: 24 juli 2011

Volgens mij heeft Anita toch twee schalen en een beker?
HR
HR

mzo
Legende

Tarvos schreef:

Volgens mij heeft Anita toch twee schalen en een beker?
HR
Denk wel meer ook
HR
HR

Santos
Bankzitter

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 17 februari 2012

Vond hem niet best gister, ook niet op het middenveld de 2e helft.
Het zegt al genoeg dat hij rechtsback wordt opgesteld, ondanks dat Tiote geschorst is.
HR
HR

J.Mourinho
Lid 2de elftal

Uit: Huizen
Reg.: 25 april 2006

HR
HR

Rafael vd Vaart
Idool

Vak: 118
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 23 juli 2010

Hij geeft eigenlijk zelf in dat interview al aan waarom hij totaal niet bij Newcastle past. Daar spelen ze geen combinatievoetbal over de grond waarbij er vroeg druk wordt gezet op de tegenstander.

Daar is het lange bal, bijsluiten, duels winnen en hopen op die goal. Speel lekker alle ballen op Ba en Cissé en het moet een keer goed komen. Wat een taktiek...
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Ja, dat had iedereen hem kunnen vertellen. Maar hij is wel binnen, dus in die zin een goede keuze. Zijn carriere heeft hij alleen wel vergooid.
HR
HR

Hendrix
Icoon

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Van de film schreef:

Ja, dat had iedereen hem kunnen vertellen. Maar hij is wel binnen, dus in die zin een goede keuze. Zijn carriere heeft hij alleen wel vergooid.
HR
Blijft doodzonde en werkelijk waar onbegrijpelijk.
HR
HR

mzo
Legende

Van de film schreef:

HR
Als je 10 jaar bij AJAX speelt ben je ook binnen, maar jammer genoeg bestaat dat tegenwoordig niet meer
HR
HR

Stilte voor de Storm
Icoon

Uit: Oostenrijk
Reg.: 20 oktober 2005

J.Mourinho schreef:

Hoe is het met Vurnon Anita?
http://www.ryanbabel.nl/hoe-is-het-met-vurnon-anita/
HR
Ryans auto is weer teruggevonden. Helaas zat Vurnon niet in de achterbak.

Wat zal die jongen niet gedacht hebben terwijl hij gisteren zat te kijken hoe Ajax in Manchester aan het stunten was. O man, als ik hier te veel over nadenk, word ik depressief.

Vurnon, kom over twee jaar gewoon terug.
HR
HR

mzo
Legende

Stilte voor de Storm schreef:

(...)

Ryans auto is weer teruggevonden. Helaas zat Vurnon niet in de achterbak.

Wat zal die jongen niet gedacht hebben terwijl hij gisteren zat te kijken hoe Ajax in Manchester aan het stunten was. O man, als ik hier te veel over nadenk, word ik depressief.

Vurnon, kom over twee jaar gewoon terug.
HR
Reken daar maar niet op dat hij over 2 jaar al terug is.

Jammer genoeg is het 2012, Anita heeft gisteren ingelogd op MIJNING en zag zijn bankrekening...........
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

mzo schreef:

Als je 10 jaar bij AJAX speelt ben je ook binnen, maar jammer genoeg bestaat dat tegenwoordig niet meer
HR
Tjah, maar misschien krijg je over 2 jaar een blessure waardoor je moet stoppen met voetbal?
HR
HR

mzo
Legende

Van de film schreef:

(...)

Tjah, maar misschien krijg je over 2 jaar een blessure waardoor je moet stoppen met voetbal?
HR
Dus wordt je afgekeurd waarvoor je verzekerd bent als voetballer en heb je nog steeds iets meer als jij en ik hebben
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 82 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 8,2% dat NAC wint van Feyenoord. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Excelsior-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!