Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 75 »
Fabianus85
Ballenjongen
Uit: Amsterdam
Vak: 428
Droomaankoop: -
Reg.: 1 november 2012
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000
quote:Aissaidi ging echt dat niet verdienen hoor, althans niet per seizoen misschien met een x aantal aan bonussen.
Fabianus85 schreef:
Weet iemand hier trouwens wat Ajax Anita voor salaris had willen bieden als hij bij zou tekenen. Het lijkt mij dat hij bij Newcastle (waarvan ik begrepen heb dat ze een salarisplafond van 2 miljoen bruto hanteren) niet tot de grootverdieners behoort. Als ze dan zo'n lamlul als Aissaidi al 1.4 miljoen hadden willen bieden, dan begrijp ik niet dat ze Anita niet een vergelijkbaar aanbod als Newcastle gedaan hebben. Verder vind ik het sowieso belachelijk dat ze hem met een contract tot 2014 voor slechts 8,5 hebben verkocht zonder een alternatief achter de hand te hebben. Hadden ze hem beter nog een jaar kunnen behouden en dan na een succesvol jaar alsnog minimaal 6/7 miljoen voor hem vangen met éénjarig contract.
Frankie de missing link
Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2009
quote:Xavi zou bij Newcastle binnen een week altijd spelen. Ik weet wel dat eht niet helemaal zwartwit is maar als hij echt niveau Busquets, Xavi heeft speelt hij binnen 2 weken alles. Sterker, als jij of ik morgen voor 8.5 miljoen door Newcastle wordt gekocht en we vanaf training 1 spelen zoals Xavi dat zou kunnen en proberen, spelen we echt heel snel alles en zijn we misschien geen niveau Barcelona, maar je kunt altijd mee. Als je ECHT goed bent.
nogzonidioot schreef:
Stel dat Newcastle hem op doel zet, gaat dan ook blijken dat Anita niet goed genoeg is voor de top, of blijkt dan alleen dat hij niet geschikt is voor die rol?
De omstandigheden voor voetballers zijn nooit gelijk of eerlijk, je kunt niet zomaar zeggen als een speler ergens niet slaagt dat hij tekort komt voor de top. Een Xavi zou bij Newcastle ook in zekere zin door de mand vallen, terwijl hij het waarschijnlijk bij Swansea wel goed zou doen.
Frankie de missing link
Vedette
Reg.: 14 augustus 2009
quote:Xavi zou bij Newcastle binnen een week altijd spelen. Ik weet wel dat eht niet helemaal zwartwit is maar als hij echt niveau Busquets, Xavi heeft speelt hij binnen 2 weken alles. Sterker, als jij of ik morgen voor 8.5 miljoen door Newcastle wordt gekocht en we vanaf training 1 spelen zoals Xavi dat zou kunnen en proberen, spelen we echt heel snel alles en zijn we misschien geen niveau Barcelona, maar je kunt altijd mee. Als je ECHT goed bent.
nogzonidioot schreef:
Stel dat Newcastle hem op doel zet, gaat dan ook blijken dat Anita niet goed genoeg is voor de top, of blijkt dan alleen dat hij niet geschikt is voor die rol?
De omstandigheden voor voetballers zijn nooit gelijk of eerlijk, je kunt niet zomaar zeggen als een speler ergens niet slaagt dat hij tekort komt voor de top. Een Xavi zou bij Newcastle ook in zekere zin door de mand vallen, terwijl hij het waarschijnlijk bij Swansea wel goed zou doen.
AFCANieuwmarkt
Idool
Reg.: 5 november 2006
nogzonidioot
Geselecteerd voor Oranje
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 7 mei 2009
quote:Die zou het probleem wat hij aan het begin van de eeuw bij Barca had nog veel extremer hebben in zo'n team: dat hij fysiek niks voorstelt, te sloom is en niet echt een sliding heeft. Ze zouden hem een tijdje opstellen met 2 verdedigende middenvelders achter zich, maar in zo'n rol zou hij weer te weinig scoren vinden ze dan. Onderschat de tactische onkunde van Engelsen nooit.
Frankie de missing link schreef:
(...)
Xavi zou bij Newcastle binnen een week altijd spelen. Ik weet wel dat eht niet helemaal zwartwit is maar als hij echt niveau Busquets, Xavi heeft speelt hij binnen 2 weken alles. Sterker, als jij of ik morgen voor 8.5 miljoen door Newcastle wordt gekocht en we vanaf training 1 spelen zoals Xavi dat zou kunnen en proberen, spelen we echt heel snel alles en zijn we misschien geen niveau Barcelona, maar je kunt altijd mee. Als je ECHT goed bent.
Sigmund Freud
Internationale topspeler
Reg.: 11 oktober 2009
Jordi Alba
Regelmatige invaller
Reg.: 17 februari 2012
SoWrong
Talent
Reg.: 15 september 2010
quote:Wie kiest voor zo'n club? Aan wie ligt het dat hij niet in de basis staat?
Jordi Alba schreef:
Gaat nu naar het middenveld vanwege een blessure.
Dat Newcastle stelt voetballend trouwens echt niets voor, ze bevestigen het vooroordeel over het Engelse voetbal. Niet zo gek dat Anita daar nog geen vaste basisplek heeft veroverd.
Quattroporte
Legende
Reg.: 26 april 2002
quote:Hij zal nu wel volgens een aantal mensen hier zo ontevreden over die plek dat hij nu weg wil. Of telt dat opeens niet meer als je in Engeland speelt en het dubbele verdient?
Sigmund Freud schreef:
In de basis tegen Liverpool als rechtsback, terwijl Tiote geschorst is.
AFC19
Geselecteerd voor Oranje
Vak: 407
Reg.: 29 april 2011
quote:Die twee miljoen zijn wel ponden!!
Fabianus85 schreef:
Weet iemand hier trouwens wat Ajax Anita voor salaris had willen bieden als hij bij zou tekenen. Het lijkt mij dat hij bij Newcastle (waarvan ik begrepen heb dat ze een salarisplafond van 2 miljoen bruto hanteren) niet tot de grootverdieners behoort. Als ze dan zo'n lamlul als Aissaidi al 1.4 miljoen hadden willen bieden, dan begrijp ik niet dat ze Anita niet een vergelijkbaar aanbod als Newcastle gedaan hebben. Verder vind ik het sowieso belachelijk dat ze hem met een contract tot 2014 voor slechts 8,5 hebben verkocht zonder een alternatief achter de hand te hebben. Hadden ze hem beter nog een jaar kunnen behouden en dan na een succesvol jaar alsnog minimaal 6/7 miljoen voor hem vangen met éénjarig contract.
mzo
Legende
quote:Maakt hem toch niet uit hij wil prijzen winnen
Sigmund Freud schreef:
In de basis tegen Liverpool als rechtsback, terwijl Tiote geschorst is.
Administrator
Administrator
Reg.: 26 juni 2002
Tarvos
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 24 juli 2011
mzo
Legende
quote:Denk wel meer ook
Tarvos schreef:
Volgens mij heeft Anita toch twee schalen en een beker?
Santos
Bankzitter
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 17 februari 2012
J.Mourinho
Lid 2de elftal
Uit: Huizen
Reg.: 25 april 2006
Rafael vd Vaart
Internationale topspeler
Uit: Brabant
Vak: 118
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 23 juli 2010
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
Hendrix
Idool
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
quote:Blijft doodzonde en werkelijk waar onbegrijpelijk.
Van de film schreef:
Ja, dat had iedereen hem kunnen vertellen. Maar hij is wel binnen, dus in die zin een goede keuze. Zijn carriere heeft hij alleen wel vergooid.
mzo
Legende
quote:Als je 10 jaar bij AJAX speelt ben je ook binnen, maar jammer genoeg bestaat dat tegenwoordig niet meer
Van de film schreef:
Ja, dat had iedereen hem kunnen vertellen. Maar hij is wel binnen, dus in die zin een goede keuze. Zijn carriere heeft hij alleen wel vergooid.
Stilte voor de Storm
Idool
Uit: Oostenrijk
Reg.: 20 oktober 2005
quote:Ryans auto is weer teruggevonden. Helaas zat Vurnon niet in de achterbak.
J.Mourinho schreef:
Hoe is het met Vurnon Anita?
http://www.ryanbabel.nl/hoe-is-het-met-vurnon-anita/
mzo
Legende
quote:Reken daar maar niet op dat hij over 2 jaar al terug is.
Stilte voor de Storm schreef:
(...)
Ryans auto is weer teruggevonden. Helaas zat Vurnon niet in de achterbak.
Wat zal die jongen niet gedacht hebben terwijl hij gisteren zat te kijken hoe Ajax in Manchester aan het stunten was. O man, als ik hier te veel over nadenk, word ik depressief.
Vurnon, kom over twee jaar gewoon terug.
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
quote:Tjah, maar misschien krijg je over 2 jaar een blessure waardoor je moet stoppen met voetbal?
mzo schreef:
Als je 10 jaar bij AJAX speelt ben je ook binnen, maar jammer genoeg bestaat dat tegenwoordig niet meer
mzo
Legende
quote:Dus wordt je afgekeurd waarvoor je verzekerd bent als voetballer en heb je nog steeds iets meer als jij en ik hebben
Van de film schreef:
(...)
Tjah, maar misschien krijg je over 2 jaar een blessure waardoor je moet stoppen met voetbal?
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,9% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.