Ajax Netwerk
zaterdag 25 oktober 2014 - 17:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 80 »

HR

Emp
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 7 juni 2009

Volgende zomer voor 3,5 miljoen terugkopen.
HR
HR

quote:HR
Derk Johanssen schreef:

(...)

Heb exact hetzelfde. Was de beste vorig jaar, echt een baas. En het lijkt alsof iemand in de haven van Newcastle met wat ponden heeft staan zwaaien en Anita er huilend heen gezwommen is.

Pijnlijk.
HR
Hij is gewoon nog niet volwassen genoeg als voetballer.
Vertonghen was er echt klaar voor, ook qua persoonlijkheid, Anita had nog zeker 1 jaar moeten blijven. Pijnlijk dat wij hem enorm missen en hij bij Newcastle niet eens vaste basisspeler is.
HR
HR

Middenweg 401
Vedette

Vak: -
Reg.: 14 april 2005

Mark schreef:

(...)

Hij is gewoon nog niet volwassen genoeg als voetballer.
Vertonghen was er echt klaar voor, ook qua persoonlijkheid, Anita had nog zeker 1 jaar moeten blijven. Pijnlijk dat wij hem enorm missen en hij bij Newcastle niet eens vaste basisspeler is.
HR
Laten ze maar uitkijken, anders is hij daar ook zo weg omdat hij te weinig respect van de technische staf krijgt :D
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Middenweg 401 schreef:

(...)

Laten ze maar uitkijken, anders is hij daar ook zo weg omdat hij te weinig respect van de technische staf krijgt :D
HR
Haha lachen man. Het draait lekker op het middenveld bij Ajax dit seizoen toch?

[Dit bericht is veranderd door Hendrix (op 24 oktober 2012 15:44:06).]
HR
HR

Middenweg 401
Vedette

Hendrix schreef:

(...)

Haha lachen man. Het draait lekker op het middenveld bij Ajax dit seizoen toch?
HR
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Vanavond Newcastle United - Brugge, wellicht met Vurnon Anita. Te zien op Canvas.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 25 oktober 2012 20:00:02).]
HR
HR

Sterrenhemel
Regelmatige invaller

Vak: 403
Reg.: 11 juli 2011

Tja tot nu toe kan ik me niet voorstellen dat hij het sportief naar zijn zin heeft.
Het geld en het nachtleven zijn in Newcastle waarschijnlijk geweldig, maar de rest is helemaal niets natuurlijk.
Ik hoop dat hij slim genoeg is om in het eerste interview niet gelijk te gaan lopen verkondigen dat het fantastisch is.
Want het ziet er toch niet uit man.
HR
HR

Vedette

Mee eens.
Zojuist vernomen dat hij vanavond iig start:

Steve Harper; Davide Santon, Steven Taylor (c), James Perch, Shane Ferguson; Gael Bigirimana, Cheick Tiote, Vurnon Anita; Gabriel Obertan, Papiss Cisse, Sammy Ameobi
Substitutes: Tim Krul, Fabricio Coloccini, Yohan Cabaye, Hatem Ben Arfa, Adam Campbell, Shola Ameobi, Demba Ba

Eigenlijk diep treurig dat hij naar zo'n grafclub is gegaan.

Edit: Toch niet op Canvas zie ik nu.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 25 oktober 2012 20:56:04).]
HR
HR

de man van glas
Bankzitter

Reg.: 4 februari 2012

Gewisseld in de rust....
HR
HR

kooleracer
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 20 juni 2011

de man van glas schreef:

Gewisseld in de rust....
HR
Altijd pijnlijk om in de rust al gewisseld te moeten worden, zou geen positief effect hebben op zijn zelfvertrouwen.
HR
HR

Sterrenhemel
Regelmatige invaller

Vak: 403
Reg.: 11 juli 2011

In mijn ogen had hij beter nog een jaar kunnen rijpen bij Ajax.
Dan was hij waarschijnlijk international kunnen worden en wellicht een topclub kunnen scoren.
Maar Newcastle ........
HR
HR

Vedette

Sterrenhemel schreef:

In mijn ogen had hij beter nog een jaar kunnen rijpen bij Ajax.
Dan was hij waarschijnlijk international kunnen worden en wellicht een topclub kunnen scoren.
Maar Newcastle ........
HR
Die keuze begrijp ik ook niet. Bij Ajax had hij tenminste CL gespeeld, maar wellicht konden hij en De Boer niet goed door een deur.
En wie weet voelde Anita te weinig vertrouwen van De Boer. Maar zeker de laatste tijd was hij ook bij De Boer onomstreden.
Kan me nauwelijks voorstellen dat Anita echt gelukkig is bij Newcastle.
HR
HR

Hendrix
Idool

Middenweg 401 schreef:

(...)

Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
HR
Jij vindt de suggestie dat hij te weinig vertrouwen gevoeld zou hebben van de technische staff lachwekkend. Ik vraag me af waarom.

Hij was immers tot tweemaal toe de sleutel tot het kampioenschap, belangrijker nog dan aanvoerder Vertonghen imo, maar werd ook tot tweemaal toe zonder directe aanleiding op zijn eigen positie gepasseerd om nota bene slechts door omstandigheden op het middenveld terug te kerren. Ik kan me voorstellen dat je dan niets meer voor lief neemt.
HRHR
HR

de dominee
Icoon

Uit: Groningen
Reg.: 29 mei 2008

Emp schreef:

Volgende zomer voor 3,5 miljoen terugkopen.
HR
Dikke lul, volgend jaar hebben wij Bocarra. Dit jaar had zijn jaar moeten zijn, zoals het vorig jaar het (half)jaar van Vertonghen was.
HR
HR

Middenweg 401
Vedette

Hendrix schreef:

(...)

Jij vindt de suggestie dat hij te weinig vertrouwen gevoeld zou hebben van de technische staff lachwekkend. Ik vraag me af waarom.

Hij was immers tot tweemaal toe de sleutel tot het kampioenschap, belangrijker nog dan aanvoerder Vertonghen imo, maar werd ook tot tweemaal toe zonder directe aanleiding op zijn eigen positie gepasseerd om nota bene slechts door omstandigheden op het middenveld terug te kerren. Ik kan me voorstellen dat je dan niets meer voor lief neemt.
HR
Maar wat heeft dat te maken met dat het nu niet lekker zou lopen op het middenveld bij Ajax?

Daarnaast heeft De Boer openlijk gezegd dat Vurnon de man was op het middenveld, lag er (al binnen een jaar na de vorige verlenging!) een nieuw verbeterd voorstel voor de kleine man klaar. Als dat te weinig vertrouwen is, dan vraag ik me af wat genoeg vertrouwen zou zijn. Overigens vind ik het niet lachwekkend, maar ben ik het er niet mee eens. Wat ik lachwekkend vind, is dat meneer "te weinig vertrouwen" voor een paar knaken meer met nog minder vertrouwen genoegen neemt. Zoveel minder dat hij op voorhand al heeft gemeld er geen probleem mee te hebben om links- of rechtsback te spelen bij de engelse club die zoveel vertrouwen in hem heeft. Zoals in de rust van afgelopen wedstrijd maar weer eens bleek.

[Dit bericht is veranderd door Middenweg 401 (op 26 oktober 2012 13:40:38).]
HR
HR

Hendrix
Idool

Middenweg 401 schreef:

Maar wat heeft dat te maken met dat het nu niet lekker zou lopen op het middenveld bij Ajax?
HR
Niets. Vergeef me een gefrustreerde uitlating als ik zie dat hij zit te verpieteren op de bank bij fokking Newcastle United als stand-in voor een backpositie, terwijl wij het moeten doen met houthakker Poulsen.

Daarnaast heeft De Boer openlijk gezegd dat Vurnon de man was op het middenveld, lag er (al binnen een jaar na de vorige verlenging!) een nieuw verbeterd voorstel voor de kleine man klaar. Als dat te weinig vertrouwen is, dan vraag ik me af wat genoeg vertrouwen zou zijn.HR

Genoeg vertrouwen zou zijn geweest hem niet ten faveure van pseudovedette Janssen op de bank te zetten (en hem daar een half jaar te houden) nadat hij Ajax van een schier onmogelijke achterstand naar een kampioenschap had geleid.

Overigens vind ik het niet lachwekkend, maar ben ik het er niet mee eens. Wat ik lachwekkend vind, is dat meneer "te weinig vertrouwen" voor een paar knaken meer met nog minder vertrouwen genoegen neemt. Zoveel minder dat hij op voorhand al heeft gemeld er geen probleem mee te hebben om links- of rechtsback te spelen bij de engelse club die zoveel vertrouwen in hem heeft. Zoals in de rust van afgelopen wedstrijd maar weer eens bleek.HR
Helemaal mee eens.

[Dit bericht is veranderd door Hendrix (op 26 oktober 2012 16:56:02).]
HR
HR

Middenweg 401
Vedette

Hendrix schreef:

(...)

Genoeg vertrouwen zou zijn geweest hem niet ten faveure van pseudovedette Janssen op de bank te zetten (en hem daar een half jaar te houden) nadat hij Ajax van een schier onmogelijke achterstand naar een kampioenschap had geleid.

HR
Tsja, what's done is done. De fout is gemaakt en nadat hij (telaat?) is ingezien hersteld. Ik zie niet in wat daarnaast nog meer gedaan had kunnen worden om het vertrouwen te herstellen, buiten de zeer positieve opmerkingen en de contractverbetering. Dat Anita er genoeg van had geloof ik dan ook niet.
HR
HR

BassieAdam
Moderator

Reg.: 8 juli 2003

Hendrix schreef:

(...)

HR
Tot 2x toe op zijn eigen positie gepasseerd? Help me even want dat ben ik kwijt.

Onder Jol was Anita verre van een vaste waarde, mocht ie zelfs gratis weg. Nadat De Boer kwam kwam hij op het middenveld te staan, titel 1. De Boer wilde het met Janssen daar proberen, wat mislukte, maar dat was de 1e keer dat Anita gepasseerd werd. Na de winterstop werd Anita daar weer neergezet en bleef daar, en zou daar ook dit seizoen gaan spelen als je de voorbereiding gevolgd hebt.

Waar is dan de 2e keer dat ie op zijn eigen positie werd gepasseerd?
HR
HR

Frankie de missing link
Idool

Reg.: 14 augustus 2009

Anita was niet helemaal goed. Speelde vorig jaar 31 wedstrijden en De Boer erkende volledig dat het beter draaide met ANita als VM dan met Janssen. Hij was einde van het seizoen volstrekt onomstreden geworden en het was duidelijk dat Theo in de voorbereiding te horen had gekregen dat hij niet meer alles zou gaan spelen en moest gaan knokken voor de half positie.

Anita voelde zich echter te groot, met Raiola achter hem, om een verbeterd contract te tekenen en nog 1 of 2 jaar voor Ajax te voetballen. Jammer. Met Ajax had hij WEL van City kunnen winnen en zelfs de grote kleine man kunnen zijn.

Een ajax-middenveld met Anita, Eriksen en Serero/De Jong is gewoon echt prima voor de eredivisie. Zonde voor alle partijen dit. Hij zou nog beter bij een club als het vernieuwde Chelsea passen dan bij dat Newcastle.

Hee, maar kom op he. We hebben het niet over Messi of Xavi. Meneer Anita stond op zijn 22e nog wel eens een potje linksback. Tjongejonge, wat een grove inbreuk op de eigenwaarde van meneer. Hij speelde bij 'zijn' AJAX. Niet bij Veendam ofzo.

[Dit bericht is veranderd door Frankie de missing link (op 26 oktober 2012 16:02:42).]
HR
HR

Grazie Roma
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003

Weer 90 minuten op de bank.Blijft eeuwig zonde, we hadden hem vanmiddag goed kunnen gebruiken.

[Dit bericht is veranderd door Grazie Roma (op 28 oktober 2012 21:00:53).]
HR
HR

Koning Ajax
Lid 2de elftal

Reg.: 23 september 2010

Tiote was geschorst dus dan is het toch wel een slecht teken dat hij niet mocht spelen.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Uit: Amsterdam
Reg.: 5 november 2006

Koning Ajax schreef:

Tiote was geschorst dus dan is het toch wel een slecht teken dat hij niet mocht spelen.
HR
$$$$$$$$$$$$$$$ zijn altijd goede tekens.
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Reg.: 27 augustus 2006

Ja en dan nog zijn er mensen die vinden dat hij weg is gegaan door Ajax en de waardering van Ajax. Kijk even naar zijn waardering van Newcastle. Die jongen speelt gewoon net als 99,5% van de overige voetballers voor 1 ding en dat is zijn portomonnee.

Was hij maar verstandiger geweest en nog een jaar gebleven dan had hij als een grote meneer binnengekomen. Nu is het bank warmhouden en carriere kapotmaken.
HR
HR

Frankie de missing link
Idool

Reg.: 14 augustus 2009

tkriek schreef:

Ja en dan nog zijn er mensen die vinden dat hij weg is gegaan door Ajax en de waardering van Ajax. Kijk even naar zijn waardering van Newcastle. Die jongen speelt gewoon net als 99,5% van de overige voetballers voor 1 ding en dat is zijn portomonnee.

Was hij maar verstandiger geweest en nog een jaar gebleven dan had hij als een grote meneer binnengekomen. Nu is het bank warmhouden en carriere kapotmaken.
HR
Aan de andere kant: Als hij het daar niet redt, is hij ook gewoon niet goed genoeg.
HR
HR

nogzonidioot
Internationale topspeler

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 7 mei 2009

Stel dat Newcastle hem op doel zet, gaat dan ook blijken dat Anita niet goed genoeg is voor de top, of blijkt dan alleen dat hij niet geschikt is voor die rol?

De omstandigheden voor voetballers zijn nooit gelijk of eerlijk, je kunt niet zomaar zeggen als een speler ergens niet slaagt dat hij tekort komt voor de top. Een Xavi zou bij Newcastle ook in zekere zin door de mand vallen, terwijl hij het waarschijnlijk bij Swansea wel goed zou doen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 13,5% dat FC Utrecht wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!