Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 75 »
Emp
Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 7 juni 2009
Mark
Idool
Winnaar Ajax Netwerk VoVo Beker 2006/2007
Reg.: 7 maart 2000
quote:Hij is gewoon nog niet volwassen genoeg als voetballer.
Derk Johanssen schreef:
(...)
Heb exact hetzelfde. Was de beste vorig jaar, echt een baas. En het lijkt alsof iemand in de haven van Newcastle met wat ponden heeft staan zwaaien en Anita er huilend heen gezwommen is.
Pijnlijk.
Middenweg 401
Internationale topspeler
Vak: -
Reg.: 14 april 2005
quote:Laten ze maar uitkijken, anders is hij daar ook zo weg omdat hij te weinig respect van de technische staf krijgt
Mark schreef:
(...)
Hij is gewoon nog niet volwassen genoeg als voetballer.
Vertonghen was er echt klaar voor, ook qua persoonlijkheid, Anita had nog zeker 1 jaar moeten blijven. Pijnlijk dat wij hem enorm missen en hij bij Newcastle niet eens vaste basisspeler is.
Hendrix
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
quote:Haha lachen man. Het draait lekker op het middenveld bij Ajax dit seizoen toch?
Middenweg 401 schreef:
(...)
Laten ze maar uitkijken, anders is hij daar ook zo weg omdat hij te weinig respect van de technische staf krijgt
Middenweg 401
Internationale topspeler
quote:Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Hendrix schreef:
(...)
Haha lachen man. Het draait lekker op het middenveld bij Ajax dit seizoen toch?
Kluivert_beste_9_ooit
International
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
Sterrenhemel
Bankzitter
Vak: 403
Reg.: 11 juli 2011
Kluivert_beste_9_ooit
International
de man van glas
Lid 2de elftal
Reg.: 4 februari 2012
kooleracer
Regelmatige invaller
Droomaankoop: Joel Pohjanpalo
Reg.: 20 juni 2011
quote:Altijd pijnlijk om in de rust al gewisseld te moeten worden, zou geen positief effect hebben op zijn zelfvertrouwen.
de man van glas schreef:
Gewisseld in de rust....
Sterrenhemel
Bankzitter
Vak: 403
Reg.: 11 juli 2011
Kluivert_beste_9_ooit
International
quote:Die keuze begrijp ik ook niet. Bij Ajax had hij tenminste CL gespeeld, maar wellicht konden hij en De Boer niet goed door een deur.
Sterrenhemel schreef:
In mijn ogen had hij beter nog een jaar kunnen rijpen bij Ajax.
Dan was hij waarschijnlijk international kunnen worden en wellicht een topclub kunnen scoren.
Maar Newcastle ........
Hendrix
Idool
quote:Jij vindt de suggestie dat hij te weinig vertrouwen gevoeld zou hebben van de technische staff lachwekkend. Ik vraag me af waarom.
Middenweg 401 schreef:
(...)
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
de dominee
Idool
Uit: Alkmaar
Vak: 425
Reg.: 29 mei 2008
quote:Dikke lul, volgend jaar hebben wij Bocarra. Dit jaar had zijn jaar moeten zijn, zoals het vorig jaar het (half)jaar van Vertonghen was.
Emp schreef:
Volgende zomer voor 3,5 miljoen terugkopen.
Middenweg 401
Internationale topspeler
quote:Maar wat heeft dat te maken met dat het nu niet lekker zou lopen op het middenveld bij Ajax?
Hendrix schreef:
(...)
Jij vindt de suggestie dat hij te weinig vertrouwen gevoeld zou hebben van de technische staff lachwekkend. Ik vraag me af waarom.
Hij was immers tot tweemaal toe de sleutel tot het kampioenschap, belangrijker nog dan aanvoerder Vertonghen imo, maar werd ook tot tweemaal toe zonder directe aanleiding op zijn eigen positie gepasseerd om nota bene slechts door omstandigheden op het middenveld terug te kerren. Ik kan me voorstellen dat je dan niets meer voor lief neemt.
Hendrix
Idool
quote:Niets. Vergeef me een gefrustreerde uitlating als ik zie dat hij zit te verpieteren op de bank bij fokking Newcastle United als stand-in voor een backpositie, terwijl wij het moeten doen met houthakker Poulsen.
Middenweg 401 schreef:
Maar wat heeft dat te maken met dat het nu niet lekker zou lopen op het middenveld bij Ajax?
quote:
Daarnaast heeft De Boer openlijk gezegd dat Vurnon de man was op het middenveld, lag er (al binnen een jaar na de vorige verlenging!) een nieuw verbeterd voorstel voor de kleine man klaar. Als dat te weinig vertrouwen is, dan vraag ik me af wat genoeg vertrouwen zou zijn.
quote:Helemaal mee eens.
Overigens vind ik het niet lachwekkend, maar ben ik het er niet mee eens. Wat ik lachwekkend vind, is dat meneer "te weinig vertrouwen" voor een paar knaken meer met nog minder vertrouwen genoegen neemt. Zoveel minder dat hij op voorhand al heeft gemeld er geen probleem mee te hebben om links- of rechtsback te spelen bij de engelse club die zoveel vertrouwen in hem heeft. Zoals in de rust van afgelopen wedstrijd maar weer eens bleek.
Middenweg 401
Internationale topspeler
quote:Tsja, what's done is done. De fout is gemaakt en nadat hij (telaat?) is ingezien hersteld. Ik zie niet in wat daarnaast nog meer gedaan had kunnen worden om het vertrouwen te herstellen, buiten de zeer positieve opmerkingen en de contractverbetering. Dat Anita er genoeg van had geloof ik dan ook niet.
Hendrix schreef:
(...)
Genoeg vertrouwen zou zijn geweest hem niet ten faveure van pseudovedette Janssen op de bank te zetten (en hem daar een half jaar te houden) nadat hij Ajax van een schier onmogelijke achterstand naar een kampioenschap had geleid.
BassieAdam
Moderator
Reg.: 8 juli 2003
quote:Tot 2x toe op zijn eigen positie gepasseerd? Help me even want dat ben ik kwijt.
Hendrix schreef:
(...)
Jij vindt de suggestie dat hij te weinig vertrouwen gevoeld zou hebben van de technische staff lachwekkend. Ik vraag me af waarom.
Hij was immers tot tweemaal toe de sleutel tot het kampioenschap, belangrijker nog dan aanvoerder Vertonghen imo, maar werd ook tot tweemaal toe zonder directe aanleiding op zijn eigen positie gepasseerd om nota bene slechts door omstandigheden op het middenveld terug te kerren. Ik kan me voorstellen dat je dan niets meer voor lief neemt.
Frankie de missing link
Vedette
Reg.: 14 augustus 2009
Grazie Roma
Vedette
Vak: 412
Reg.: 11 juni 2003
Koning Ajax
Lid 2de elftal
Reg.: 23 september 2010
AFCANieuwmarkt
Idool
Reg.: 5 november 2006
quote:$$$$$$$$$$$$$$$ zijn altijd goede tekens.
Koning Ajax schreef:
Tiote was geschorst dus dan is het toch wel een slecht teken dat hij niet mocht spelen.
tkriek
Internationale topspeler
Reg.: 27 augustus 2006
Frankie de missing link
Vedette
Reg.: 14 augustus 2009
quote:Aan de andere kant: Als hij het daar niet redt, is hij ook gewoon niet goed genoeg.
tkriek schreef:
Ja en dan nog zijn er mensen die vinden dat hij weg is gegaan door Ajax en de waardering van Ajax. Kijk even naar zijn waardering van Newcastle. Die jongen speelt gewoon net als 99,5% van de overige voetballers voor 1 ding en dat is zijn portomonnee.
Was hij maar verstandiger geweest en nog een jaar gebleven dan had hij als een grote meneer binnengekomen. Nu is het bank warmhouden en carriere kapotmaken.
nogzonidioot
Geselecteerd voor Oranje
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 7 mei 2009
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 94,2% dat Roda JC wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.