Ajax Netwerk
dinsdag 23 september 2014 - 22:24                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... 80 »

HR

cosmos666
Lid 2de elftal

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 30 november 2009

Als hij zijn minuten blijft maken (heeft inmiddels al meer gespeeld dan Heitinga) dan kan hij er nooit slechter op worden hoor. Spelen tegen clubs uit de PL is altijd nuttiger voor je ervaring dan tegen PEC Zwolle, dat het zo zou lopen is voor hem echt geen verrassing.
HR
HR

quote:HR
whitesmoke14 schreef:

Hier wordt door de "kenners" het ultieme statement gemaakt : Newcastle United is een middelmatig tot slecht ploegje. En in dat slechte ploegje is onze "grote" vriend Vurnon letterlijk en figuurlijk een maatje te klein.

Slim van Anita om op de rijdende cash-trein te springen toen het voetballend even meezat. Want het blijft natuurlijk een beperkte voetballer zoals de beelden uit Engeland nu ook weer keer op keer bewijzen.
HR
Je spreekt je zelf nu wel ontzettend tegen he? Want hoe is het nu weer mogelijk dat het grootse Newcastle United zulke matige spelers koopt?

cosmos666 schreef:

Als hij zijn minuten blijft maken (heeft inmiddels al meer gespeeld dan Heitinga) dan kan hij er nooit slechter op worden hoor. Spelen tegen clubs uit de PL is altijd nuttiger voor je ervaring dan tegen PEC Zwolle, dat het zo zou lopen is voor hem echt geen verrassing.
HR
Wel als hij rechtsback speelt. En spelen tegen Reading of Twente, ik zou het wel weten hoor.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Hendrix schreef:

Anita verdient helemaal niet zo veel meer als wat hij bij Ajax kon gaan verdienen. Sportief gewoon een desastreuze keuze gemaakt.
HR
Toch minimaal het dubbele denk ik zo
HR
HR

Bruine ster
International

Uit: Maarssen
Vak: 123
Droomaankoop: Carlos Fierro
Reg.: 10 juli 2008

Tja, in Engeland is er ruim 600 miljoen geïnvesteerd aan transfers terwijl er rond de 200 miljoen binnen is gekomen. En dan laat ik de salarispost buiten wegen. Dat gaat toch een keer helemaal klappen, dat kan niet anders.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

mzo schreef:

(...)

Toch minimaal het dubbele denk ik zo
HR
Bij Ajax kon hij 9 ton exclusief bonussen verdienen. Bij Newcastle wordt een salary cap van 2 miljoen pond gehanteerd. Het lijkt me stug dat hij daar gelijk in één van de hogere schalen zit.

Hij zal dus max een paar ton meer verdienen dan hij in Amsterdam tegemoet kon zien.

[Dit bericht is veranderd door Hendrix (op 14 september 2012 16:04:31).]
HR
HR

Robin_DB10
Basisspeler

Vak: 413
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 15 juli 2006

Hendrix schreef:

(...)

Bij Ajax kon hij 9 ton exclusief bonussen verdienen. Bij Newcastle wordt een salary cap van 2 miljoen pond gehanteerd. Het lijkt me stug dat hij daar gelijk in één van de hogere schalen zit.

Hij zal dus max een paar ton meer verdienen dan hij in Amsterdam tegemoet kon zien.
HR
Stel dat hij op driekwart zit > 1.5 miljoen pond. Dat is nog altijd 1,85 miljoen euro.
HR
HR

mzo
Legende

Bruine ster schreef:
Dat gaat toch een keer helemaal klappen, dat kan niet anders.
HR
Denk ik al jaren, maar zolang de chelseas en de citys van deze tijd geld van derde krijgen is er weinig voor dat soort clubs aan de hand
HR
HR

Hendrix
Idool

Robin_DB10 schreef:

(...)

Stel dat hij op driekwart zit > 1.5 miljoen pond. Dat is nog altijd 1,85 miljoen euro.
HR
Dat lijkt me een nogal optimistische inschatting. Bovendien is dat "slechts" een half miljoen meer dan wat hij bij Ajax zou verdienen, mits er een kampioenschap of overwintering CL behaald zou worden.

Van "verdubbeling" zal dus allerminst sprake zijn. Nee, voor het geld is Vurnon niet gegaan, wat de beslissing des te treuriger maakt.

[Dit bericht is veranderd door Hendrix (op 14 september 2012 20:24:04).]
HR
HR

Hendrix schreef:

(...)

Dat lijkt me een nogal optimistische inschatting. Bovendien is dat "slechts" een half miljoen meer dan wat hij bij Ajax zou verdienen, mits er een kampioenschap of overwintering CL behaalt zou worden.

Van "verdubbeling" zal dus allerminst sprake zijn. Nee, voor het geld is Vurnon niet gegaan, wat de beslissing des te treuriger maakt.
HR
Als hij niet voor het geld is gegaan dan is hij eigenlijk gewoon een enorme pannenkoek. Iemand die wellicht wel erg gevoelig is voor het ik-zou-je-kans-pakken-want-misschien-breek-je-morgen-wel-je-been-en-dan-is-het-afgelopen-verhaal.
HR
HR

BuZa
Vedette

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Leonardo Suárez
Reg.: 30 november 2005

Anita basis en op het middenveld, mag het dus gaan laten zien zo om 21:00u uit bij Everton.

[Dit bericht is veranderd door BuZa (op 17 september 2012 20:22:48).]
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

BuZa schreef:

Anita basis en op het middenveld, mag het dus gaan laten zien zo om 21:00u uit bij Everton.
HR
Precies. Samen met Gutierrez het verdedigende blok. Ben benieuwd naar het spel van Anita.

Wat mis ik Anita bij Ajax zeg. Moet je voorstellen een middenveld Eriksen - Anita - Serero.
Maar ja, iig hoop ik dat Anita het uitstekend gaat doen bij Newcastle.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 17 september 2012 20:28:54).]
HR
HR

Denman
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004

Heeft inmiddels (weer ?) geel gepakt, niet gezien wat hij gedaan heeft.
HR
HR

klassikl
Lid 2de elftal

Reg.: 19 oktober 2011

Tackle aan de zijlijn aan de linker kant. Even vol met zijn noppen op iemands kuit. Terecht geel overigens.
HRHR
HR

Jordi Alba
International

Reg.: 17 februari 2012

BuZa schreef:

HR
In de 2e helft speelde hij rechtsback, eerste helft heb ik niet gezien.
HR
HR

kooleracer
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 20 juni 2011

Sorry hoor maar hier heb je toch niet de Ajax opleiding voor gedaan. Ik vind het voor Anita echt een slechte zaak dat hij bij Newcastle speelt. Ik denk persoonlijk dat hij Oranje kan vergeten. Als je ziet hoe er wordt gevoetbald, het is in en in triest. Anita draagt ook zijn steentje bij door die bal steeds voor het doel te pompen. Ik kan van der Wiel nu echt begrijpen, dat hij niet zo maar voor een club kiest. Anita had liever kunnen verlengen en bij Ajax kunnen blijven. Je wordt gewoon met de week slechter als je bij Newcastle speelt, vind het zonde van zijn talent. Het voetbal dat Everton en Newcastle speelde heeft geen enkele raakvlak met het voetbal waar Ajax voor staat. Denk dat hij het niet gaat reden bij Newcastle op het middenveld, want zijn sterke punten worden niet gebruikt. Opbouwen bestaat namelijk niet gewoon 4-4-2 en de bal naar voren rossen en kijken waar het schip strand. Anita heeft geen traptechniek die zo verfijnd is dat hij ze bij de spitsen op de stropdas kan leggen. Als Swansea was gekomen dan moest hij gaan naar de PL, maar een middenmotor in de PL vereist andere kwaliteiten die Anita in mijn ogen niet heeft. Hij wordt in de komende weken waarschijnlijk nog voorbij gestreefd door Maduro (speelde tegen Real geweldig).

Super jammer.
HR
HR

nogzonidioot
Internationale topspeler

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 7 mei 2009

Rechtsback tegen Everton, dat zijn de potjes waar je als kleine jongen van droomt. Op een spelbepalende positie als rechtsback staan in een voetbalcompetitie waar goede techniek en positiespel op waarde wordt geschat. Bovendien heb je eindelijk fans met een realistisch verwachtingspatroon, en dat in zo'n stad met een lekker middellandse zee-klimaat. Wie weet kom je dit seizoen wel weer heel dicht bij Champions League voetbal, stel je voor 6e plaats, vlakbij de top. Misschien kun je dit seizoen zelfs nog een keer handje schudden met John Terry, maar dat kan door allerlei incidenten nog de mist ingaan. Proficiat, Vurnon.
HR
HR

s0lidus
Veelbelovend talent

Uit: Thuis
Reg.: 25 juli 2008

Ik vond Anita de belangrijkste schakel afgelopen seizoen als verdedigende middenvelder. Maar als hij Ajax verlaat voor een club als Newcastle United terwijl hij verzekerd was van een basisplaats en CL dan heb ik wel minder respect voor hem als speler.. Natuurlijk heeft Ajax ook weinig aan gedaan om hem te behouden, maar uiteindelijk is het de speler die de keuze maakt. Als hij gewoon nog een seizoen was gebleven, zich in de picture kon spelen op het hoogste niveau (CL) was hij waarschijnlijk bij een betere club terechtgekomen. Ik vind Newcastle niet echt een club voor Anita, maar ja.. geld he?
HR
HR

Aias 82
Internationale topspeler

Reg.: 27 februari 2003

Deze man heb ik gisteravond vreselijk gemist. Met hem is er combinerend op het middenveld zo veel meer mogelijk dan met Poulsen (en De Jong).

[Dit bericht is veranderd door Aias 82 (op 19 september 2012 08:42:32).]
HR
HR

Hendrix
Idool

s0lidus schreef:

maar ja.. geld he?
HR
Niet dus. En dat maakt het des te triester. Onbegrijpelijke keuze.
HR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 25 februari 2003

Doodzonde. Poulsen speelde prima hoor en voegt wat toe, maar Anita is gewoon beter. Ik mis hem meer dan Vertonghen.
HR
HR

retuow
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 oktober 2004

Als.. Als.. Als...

Als Anita nog bij ons aller Ajax had gevoetbald, had Ajax 3x minder gelijkgespeeld.. Denk ik..
Al die lange halen... Al dat niet-voetballen wat het middneveld nu doet... Anita kon als de beste onder druk voetballen...
Als..
HR
HR

GIORGIO
Lid 2de elftal

Uit: urmond
Vak: 407
Reg.: 19 september 2005

retuow schreef:

Als.. Als.. Als...

Als Anita nog bij ons aller Ajax had gevoetbald, had Ajax 3x minder gelijkgespeeld.. Denk ik..
Al die lange halen... Al dat niet-voetballen wat het middneveld nu doet... Anita kon als de beste onder druk voetballen...
Als..
HR
Als Anita nou gewoon van die paar ton afzag.... :I want hij kreeg bij Ajax ook geen bijstand hoor.....rond de 9 ton!

En dan nog 1 jaar had gevlamd dan stonden er eind augustus 2013 wel een paar andere clubs voor hem in de rij dan Fucking Newcasltle United :denk in godsnaam ANITA! hoe verzin je het.....zo je carrière te verprutsen....? Ik dacht altijd van nehhhh Anita das een pientere jongen zal Ajax nooit voor een kleine club veruilen hij zal of heeeel lang bij ajax blijven of gewoon naar een topclub dus niet! :denk

[Dit bericht is veranderd door GIORGIO (op 23 september 2012 19:43:17).]
HR
HR

mzo
Legende

retuow schreef:

Als.. Als.. Als...

Als..
HR
Hallo het is en blijft Anita hè heeft een leuk laatste half jaar gespeelt daar voor vond ik hem altijd zware middelmaat. Wel leuk voor hem dat hij vader is geworden. Ben benieuwd of die kleine van hem kleiner of groter dan hem is...........flauw i know
HR
HR

retuow
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 oktober 2004

mzo schreef:

(...)

Hallo het is en blijft Anita hè heeft een leuk laatste half jaar gespeelt daar voor vond ik hem altijd zware middelmaat. Wel leuk voor hem dat hij vader is geworden. Ben benieuwd of die kleine van hem kleiner of groter dan hem is...........flauw i know
HR
:d

Imho carryde Vertonghen en Anita Ajax het afgelopen seizoen. Misschien Vertonghen meer, maar daar hebben we een fatsoenlijke vervanger voor. [die hme natuurlijk niet 100% kan vervangen]

Maar voor Anita hebben we Poulsen. Het grote voordeel van Anita zou zijn geweest dat hij 100% was ingespeeld met Eriksen en de Jong en Alderweireld en van Rhijn en Blind en Sightorsson.
Dit middenveld loopt niet.

Zonde.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

Speelde gisteren een ijzersterke pot.... Op de bank :D

Ach zijn eigen bank ziet er in iedergeval ook goed uit.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 21,2% dat APOEL FC wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van JOS Watergraafsmeer-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!