Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 02:38                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 80 »

HR

Dokter Mabuse
Regelmatige invaller

Uit: Amsterdam
Vak: 125
Droomaankoop: -
Reg.: 5 november 2007

quote:HR
raptor1979 schreef:

Jullie denken dat bij Swansea met van Zweden aan het roer er ook ooit maar een enkele speler binnenkomt die in de buurt van amsterdam heeft gevoetbald? :D

betrap me erop dat ik voornamelijk kwaad ben als ik zo de berichtgeving over Anita's afgang lees. Boos op die Tyfuslcub NUFC die een speler oppikt die gewoon niet bij de spelstijl past, boos op de Raiola die Anita verneukt en ook boos op Anita zelf dat je godverdomme jezelf hier in hebt laten lullen ipv wat zelfreflectie dat de PL misschien wat vroeg komt voor een speler die nog niet eens een heel seizoen in de basis stond op zijn favoriete plek. Tuurlijk heeft de Boer dit verkeerd ingeschat maar je bent bijna 8 seizoenen overal en nergens neergezet, waarom ga je dan weg op het moment dat je eindelijk bent waar je moet zijn? Vertonghen heeft het al lastig om aan te klampen en zelfs suarex weerd door Dalglish in het beginuit de wind gehouden en er was wat kritiek op zijn fysiek. Dan hebben we ok nog urby als vorobeeld maar goed, anita wist het allemaal wel beter kennelijk.
HR
Ik kan mij goed vinden in deze bijdrage maar moet er ook wel om lachen. Newcastle United is toch een lachwekkende keuze als je basisspeler bent bij Ajax.
HR
HR

Perry Patana
International

Vak: -
Reg.: 11 augustus 2003

raptor1979 schreef:

Jullie denken dat bij Swansea met van Zweden aan het roer er ook ooit maar een enkele speler binnenkomt die in de buurt van amsterdam heeft gevoetbald? :D

betrap me erop dat ik voornamelijk kwaad ben als ik zo de berichtgeving over Anita's afgang lees. Boos op die Tyfuslcub NUFC die een speler oppikt die gewoon niet bij de spelstijl past, boos op de Raiola die Anita verneukt en ook boos op Anita zelf dat je godverdomme jezelf hier in hebt laten lullen ipv wat zelfreflectie dat de PL misschien wat vroeg komt voor een speler die nog niet eens een heel seizoen in de basis stond op zijn favoriete plek. Tuurlijk heeft de Boer dit verkeerd ingeschat maar je bent bijna 8 seizoenen overal en nergens neergezet, waarom ga je dan weg op het moment dat je eindelijk bent waar je moet zijn? Vertonghen heeft het al lastig om aan te klampen en zelfs suarex weerd door Dalglish in het beginuit de wind gehouden en er was wat kritiek op zijn fysiek. Dan hebben we ok nog urby als vorobeeld maar goed, anita wist het allemaal wel beter kennelijk.
HR
Je vergeet dat hun huidige hoofdtrainer een Ajax-verleden heeft :D

Maar verder maak je wel een goed punt. Hij heeft zo lang door het elftal gezweefd dat je moeilijk kunt stellen dat hij klaar was bij Ajax. Had De Boer het eindelijk door, maken Anita en Raiola zelf de fout om weg te gaan.
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

Perry Patana schreef:

(...)

Je vergeet dat hun huidige hoofdtrainer een Ajax-verleden heeft :D

Maar verder maak je wel een goed punt. Hij heeft zo lang door het elftal gezweefd dat je moeilijk kunt stellen dat hij klaar was bij Ajax. Had De Boer het eindelijk door, maken Anita en Raiola zelf de fout om weg te gaan.
HR
Toen er sprake was dat lukoki misschien zou worden verhuurd aan ADO kreeg van Zweden bijna een rolberoerte in een interview dus denk niet dat ie Anita graag zou zien komen. :D

Verder hoop ik dat ze Anita de kans geven een paar wedstrijden en is ie van harte welkom om terug te komen mocht het echt niet lukken. Al was het alleen maar als waarschuwing aan de Kishnas en Acolatzes van de jeugd dat er weinig te winnen valt in de subtop van de premier league.
HR
HR

Raul
Regelmatige invaller

Reg.: 21 oktober 2002

Dokter Mabuse schreef:

(...)

Ik kan mij goed vinden in deze bijdrage maar moet er ook wel om lachen. Newcastle United is toch een lachwekkende keuze als je basisspeler bent bij Ajax.
HR
Bottom line is M-O-N-E-Y.... (en misschien een klein beetje de uitstraling van een grotere competitie als de PL)

Het salaris wat hij daar gaat verdienen zal op zijn minst het dubbele zijn van wat hij bij Ajax aangeboden heeft gekregen. Lachwekkend is zijn keuze dan ook zeker niet. Hoogstens jammer. Jammer voor het voetbal, aangezien hij beter bij Ajax past en nog zeker niet was uitgeleerd. Jammer voor ons omdat wij nog veel plezier en hem konden beleven.
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

raptor1979 schreef:
Verder hoop ik dat ze Anita de kans geven een paar wedstrijden en is ie van harte welkom om terug te komen mocht het echt niet lukken. Al was het alleen maar als waarschuwing aan de Kishnas en Acolatzes van de jeugd dat er weinig te winnen valt in de subtop van de premier league. HR
Juist als waarschuwing moet je hem niet terug halen. Laat hem maar lekker in z'n sop gaar koken. Ajax is geen opvanghuis, we zijn hier serieus bezig met een project om Ajax weer omhoog te werken. Als je zelf te vroeg vertrekt terwijl je bij Ajax gewoon basis komt te spelen omdat je je portemonnee wat wil vullen moet je de consequenties ook maar voelen. Dat moeten de jeugdspelers ook weten. Ze moeten bij Ajax blijven, hun opleiding hier voltooien om vervolgens als een grote meneer weg te gaan en als grote meneer bij een andere club binnen te stappen. Dan moet je dus niet naar een clubje als Newcastle United gaan.

Man, wat ben ik teleurgesteld in Anita. Het was één van m'n favoriete Ajax-spelers, maar nu boeit 'ie me niet meer. Het zal me een rotzorg zijn of 'ie slaagt in die grafstad van een Newcastle. De basis van Ajax verlaten voor Newcastle United, waar hebben we het over :denk.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

raptor1979 schreef:

(...)

Toen er sprake was dat lukoki misschien zou worden verhuurd aan ADO kreeg van Zweden bijna een rolberoerte in een interview dus denk niet dat ie Anita graag zou zien komen. :D

Verder hoop ik dat ze Anita de kans geven een paar wedstrijden en is ie van harte welkom om terug te komen mocht het echt niet lukken. Al was het alleen maar als waarschuwing aan de Kishnas en Acolatzes van de jeugd dat er weinig te winnen valt in de subtop van de premier league.
HR
Zolang de Acolatses maar vertrekken, heb ik er geen problemen mee:)
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010

champy95 schreef:

(...)

Zolang de Acolatses maar vertrekken, heb ik er geen problemen mee:)
HR
Ik weet te weinig van de jeugd om te weten welke we allemaal moeten houden en welke naar Almere mogen ;)
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Tonny Vilhena
Reg.: 26 oktober 2002

Newcastle tegen ATROMITOS ATHINON in de Uefa playoffs.

Newcastle heeft voornamelijk de reservespelers opgesteld, althans ik ken een hoop van die spelers niet.
HR
HR

adeb Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 12 augustus 2012

Weer geen winst voor Anita.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

adeb schreef:

Weer geen winst voor Anita.
HR
Ik denk als hij inlogt op mijn ING.nl wel, en daar gaat het bij hem en bij vele andere tegenwoordig jammer genoeg om
HR
HR

spelbos
Legende

Reg.: 1 juli 2006

Het was duidelijk dat hij niet zou spelen om de prijzen, en dat wist meneertje ook dondersgoed.
HR
HR

demyafca
Ballenjongen

Uit: Den Helder
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 16 juli 2012

mzo schreef:

(...)

Ik denk als hij inlogt op mijn ING.nl wel, en daar gaat het bij hem en bij vele andere tegenwoordig jammer genoeg om
HR
:D
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Anita heeft een rekening bij ABN Amro.
HRHR
HR

mzo
Legende

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Anita heeft een rekening bij ABN Amro.
HR
Een kinderrekening :D
HR
HR

loekf
Talent

Reg.: 3 mei 2006

mzo schreef:

(...)

Een kinderrekening :D
HR
Zag ik Anita nou gister bij de BBC oprukken over de middenlijn en zelfs schoten op doel maken ? Moet niet gekker worden. Meest dramatische was dat Anita op een gegeven moment met z'n handen omhoog aan de rechter kant stond echt minuten vrij te staan, terwijl z'n teamspelers alles door het midden probeerden te drukken. Volgens mij speelt ie meer als een rechter midden velder ipv rechts central als VM (in een 4-4-2 ?). Kon niemand voor hem aan de rechter kant ontdekken.

Verder dramatische ploegje dat Newcastle.

[Dit bericht is veranderd door loekf (op 3 september 2012 11:34:01).]
HR
HR

mzo
Legende

loekf schreef:

(...)

Zag ik Anita nou gister bij de BBC oprukken over de middenlijn en zelfs schoten op doel maken ? Moet niet gekker worden. Meest dramatische was dat Anita op een gegeven moment met z'n handen omhoog aan de rechter kant stond echt minuten vrij te staan, terwijl z'n teamspelers alles door het midden probeerden te drukken. Volgens mij speelt ie meer als een rechter midden velder ipv rechts central als VM (in een 4-4-2 ?). Kon niemand voor hem aan de rechter kant ontdekken.

Verder dramatische ploegje dat Newcastle.
HR
Ik heb geen idee, maar als wat onder de top 4 zit in Engeland is niet zo spannend qua voetbal ed.
En zelfs bij de top 4 kan je soms ???? zetten
HR
HR

Antario
Lid 2de elftal

Reg.: 28 augustus 2011

loekf schreef:

(...)

HR
Anita schoof naar RB toen Simpson werd gewisseld. Speelde als een opkomende back.

Hij is een controlerende middenvelder naast/voor Tiote bij wedstrijden waar Newcastle met een driemansmiddenveld speelt. Tegen het rechterrijtje kiezen ze vaak voor 4-4-2.
HR
HR

anders
Vedette

Reg.: 18 februari 2011

Zoals ik en vele met mij al zagen aankomen, Anita word nu al misbruikt door Pardew en op rechtsback gezet komende wedstrijd. Op het middenveld zijn er genoeg opties en op de backs bijna niet, had hij kunnen zien aankomen.
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Moet hij nu ook maar meteen aan zijn vertrek denken, zoals zo velen hier stelden toen hij bij ons als back moest spelen?
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Reg.: 28 november 2004

Quattroporte schreef:

Moet hij nu ook maar meteen aan zijn vertrek denken, zoals zo velen hier stelden toen hij bij ons als back moest spelen?
HR
Dat denk ik wel. Volgens weten vrij weinig mensen daar dat het van origine een middenvelder is en als ie daar 3 matige wedstrijden speelt zal ie naar de bank verdwijnen en uit de hoofden van vele Newcastlenaren. Hier heeft ie altijd nog perspectief gehad, ook toen ie misbruikt werd als back, omdat de supporters en de vele (jeugd)trainers hier wisten dat hij eigenlijk een middenvelder was.
HR
HR

whitesmoke14
Talent

Uit: beter dan thuis!
Reg.: 20 juli 2011

Hier wordt door de "kenners" het ultieme statement gemaakt : Newcastle United is een middelmatig tot slecht ploegje. En in dat slechte ploegje is onze "grote" vriend Vurnon letterlijk en figuurlijk een maatje te klein.

Slim van Anita om op de rijdende cash-trein te springen toen het voetballend even meezat. Want het blijft natuurlijk een beperkte voetballer zoals de beelden uit Engeland nu ook weer keer op keer bewijzen.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Quattroporte schreef:

HR
Jep, maar hij had natuurlijk niet zo stom moeten zijn om de stap te maken.
HR
HR

Sterrenhemel
Regelmatige invaller

Vak: 403
Reg.: 11 juli 2011

Eén van de redenen waarom hij eerst een gesprek wilde toch was om zeker te zijn dat hij VM moest spelen en geen back.
Iets wat hij bij Ajax absoluut niet meer wilde.
Alles voor de money zullen we maar zeggen.
HR
HR

mzo
Legende

Sterrenhemel schreef:

Eén van de redenen waarom hij eerst een gesprek wilde toch was om zeker te zijn dat hij VM moest spelen en geen back.
Iets wat hij bij Ajax absoluut niet meer wilde.
Alles voor de money zullen we maar zeggen.
HR
It's al about the money, jammer genoeg ook bij hem.

Maar ja hij is niet voor het geld gegaan maar voor de prijzen...........
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Anita verdient helemaal niet zo veel meer als wat hij bij Ajax kon gaan verdienen. Sportief gewoon een desastreuze keuze gemaakt.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 45,6% dat Benfica SL wint van Juventus. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!