Ajax Netwerk
vrijdag 22 augustus 2014 - 15:45                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 ... 80 »

HR

Grazie Roma
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 412
Droomaankoop: -
Reg.: 11 juni 2003

quote:HR
Hulk Hogan schreef:

Voorronde Europa League tegen Atromitos donderdag. :D

Wij spelen CL, lekker hoor Vurnon!
HR
Alsof Ajax met deze selectie iets te zoeken heeft in de CL.

[Dit bericht is veranderd door Grazie Roma (op 16 augustus 2012 19:37:09).]
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 15 oktober 2009

Grazie Roma schreef:

(...)

Alsof Ajax met deze selectie ie te zoeken heeft in de CL.
HR
Nu niet meer nee.
HR
HR

spelbos
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 juli 2006

Y0rn. schreef:

(...)
Nu niet meer nee.
HR
Maar met Anita hebben we ook niet gewonnen van PSV en AZ.

Ik ben niet pessimistisch dat het opeens slechter zal gaan met Ajax 1 nu Anita weg is, ik vind het erger dat er nog geen waardige vervanger is voor Vertonghen.

Toen Bergkamp en Jonk vertrokken, dacht ik ook dat Ajax zou instorten, hoe anders is het gelopen toen.
Waarom zou het nu ook niet zomaar gebeuren.
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 november 2008

spelbos schreef:

(...)

Maar met Anita hebben we ook niet gewonnen van PSV en AZ.

Ik ben niet pessimistisch dat het opeens slechter zal gaan met Ajax 1 nu Anita weg is, ik vind het erger dat er nog geen waardige vervanger is voor Vertonghen.

Toen Bergkamp en Jonk vertrokken, dacht ik ook dat Ajax zou instorten, hoe anders is het gelopen toen.
Waarom zou het nu ook niet zomaar gebeuren.
HR
Vorig jaar wel en daarin speelde hij een belangrijke rol. Net als tegen Twente thuis (jaar ervoor) en Twente uit. Ik heb Vertonghen altijd het grootste wapen gevonden, maar Anita was echt een kei in het faciliteren van het positiespel, waardoor Ajax van wisselvallig naar stabiel ging in de prestaties.

Komt bij dat itt Vertonghen, Anita nog nooit een seizoen lang onomstreden in de basis heeft gestaan. De tijd was nog niet rijp en ik kan me niet voorstellen dat hij dat zelf op sportieve gronden echt zo vindt, of dat hij gewoon teleurgesteld is om een of andere reden.

Twee titels winnen is relatief veel, maar de manier waarop is veelzeggend. Daar kun je echt niet op terugkijken en zeggen dat je alles wel zo'n beetje hebt gewonnen...
HR
HR

spelbos
Legende

Schip ahoy schreef:

(...)
Vorig jaar wel en daarin speelde hij een belangrijke rol. Net als tegen Twente thuis (jaar ervoor) en Twente uit. Ik heb Vertonghen altijd het grootste wapen gevonden, maar Anita was echt een kei in het faciliteren van het positiespel, waardoor Ajax van wisselvallig naar stabiel ging in de prestaties.

Komt bij dat itt Vertonghen, Anita nog nooit een seizoen lang onomstreden in de basis heeft gestaan. De tijd was nog niet rijp en ik kan me niet voorstellen dat hij dat zelf op sportieve gronden echt zo vindt, of dat hij gewoon teleurgesteld is om een of andere reden.

Twee titels winnen is relatief veel, maar de manier waarop is veelzeggend. Daar kun je echt niet op terugkijken en zeggen dat je alles wel zo'n beetje hebt gewonnen...
HR
Ik ontken ook niet dat hij belangerijk was als VM.
Maar sommige doen alsof we met hem in het veld niet kunnen verliezen, alsof we met hem wel wat te zoeken hadden in de CL.
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

spelbos schreef:

(...)

Ik ontken ook niet dat hij belangerijk was als VM.
Maar sommige doen alsof we met hem in het veld niet kunnen verliezen, alsof we met hem wel wat te zoeken hadden in de CL.
HR
CL zal me jeuken. Goed veldspel gaat het om en daarmee winstreeksen zodat je de titel kunt pakken. Als je je twee sleutelspelers gaat verkopen, zonder adequate vervanging, is dat prima. Maar verlaag je doelstellingen dan. Een keertje derde worden of iets dergelijks moet kunnen toch, Spelbos? Ik wil het Frank de Boer en vooral Overmars en Cruijff graag horen zeggen.
HR
HR

spelbos
Legende

Schip ahoy schreef:

(...)

CL zal me jeuken. Goed veldspel gaat het om en daarmee winstreeksen zodat je de titel kunt pakken. Als je je twee sleutelspelers gaat verkopen, zonder adequate vervanging, is dat prima. Maar verlaag je doelstellingen dan. Een keertje derde worden of iets dergelijks moet kunnen toch, Spelbos? Ik wil het Frank de Boer en vooral Overmars en Cruijff graag horen zeggen.
HR
Ajax=Ajax, wij moeten altijd voor het hoogste gaan met welke spelers dan ook.
We spelen elk jaar voor het kampioenschap, moeten overwinteren in europa en dat alles in de Ajaxfilosofie, dat zijn en zullen altijd onze doelstellingen zijn.
Dat het nu en dan niet lukt hoort erbij, hoe pijnlijk dat ook kan zijn.
HR
HR

AFC_Orange
Icoon

Droomaankoop: Virgil Van Dijk
Reg.: 20 april 2006

fluwelen linker schreef:

(...)

8,5 miljoen + bonussen is een correct bedrag. En wat heeft Frank met de keuze van Anita voor Newcastle te maken?
HR
Frank had em kunnen duidelijk maken dat als die echt zo goed is en voor zijn eigen ontwikkeling gaat en zoveel van Ajax had, gewoon op zijn 24ste weg kan. Dat heeft Vertonghen ook gedaan en is een heel gepaste leeftijd om de stap hogerop te maken, waarschijnlijk dan ook naar een grotere club dan Newcastle.
HR
HR

bolle2
Icoon
Winnaar Ajax Quiz 2003/2004

Uit: Baggerdorp
Vak: 119
Reg.: 15 mei 2002

"Ik doe het niet voor het geld"
"Ik wil met Newcastle prijzen pakken"

Ben blij dat deze leugenaar is opgerot. Wat mij betreft ook geen afscheid voor deze leugenaar.
HR
HR

groteneus
Jeugdspeler

Reg.: 3 januari 2012

Misschien is Engelaar een goede vervanger. Ervaring en zowat gratis op te halen bij PSV. Welliswaar uitgekotst daar, maar die man kan er zeker nog wat van. Ongelofelijk dat ze die daar zo laten wegrotten.
HR
HR

Notlupus
Idool

Reg.: 26 februari 2010

groteneus schreef:

Misschien is Engelaar een goede vervanger. Ervaring en zowat gratis op te halen bij PSV. Welliswaar uitgekotst daar, maar die man kan er zeker nog wat van. Ongelofelijk dat ze die daar zo laten wegrotten.
HR
Mijn God zeg, meen je dit? Engelaar was in 2009 al over the hill en die zit daar niet weg te rotten, die verdient gewoon 2 miljoen per jaar, wil niet inleveren en geen enkele club wilt dat betalen voor zo'n speler.
HR
HR

BoudStyle
Idool

Uit: Abcoude
Vak: 420
Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 17 juli 2003

bolle2 schreef:

"Ik doe het niet voor het geld"
"Ik wil met Newcastle prijzen pakken"

Ben blij dat deze leugenaar is opgerot. Wat mij betreft ook geen afscheid voor deze leugenaar.
HR
Heeft hij dit werkelijk uitgesproken?
Zoja dan :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
HR
HR

Schip ahoy
Icoon

Die Raiola moet echt een enorme invloed hebben op spelers. Laat ze van alles zeggen, haalt ze over altijd op minstens twee paarden tegelijk te wedden, laat het sportieve aspect verdampen en het financiële bepalend zijn: Bouy, Assaidi in mindere mate, Anita: wat voor plezier hebben die gasten van hun nieuwe club? Heeft ie Babel soms ook weggebracht?
HRHR
HR

Vanilla ice
Idool

Reg.: 9 september 2007

Anita is een aardige waterdrager, maar geen nieuwe Rijkaard of Davids. Sowieso gaat z'n gebrek aan lengte tegen hem werken in de PL. 1,67 is echt veel en veel te klein. Ik denk dat ze Anita in de PL omver gaan blazen.
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Reg.: 27 augustus 2006

Vanilla ice schreef:

Anita is een aardige waterdrager, maar geen nieuwe Rijkaard of Davids. Sowieso gaat z'n gebrek aan lengte tegen hem werken in de PL. 1,67 is echt veel en veel te klein. Ik denk dat ze Anita in de PL omver gaan blazen.
HR
Dat denk ik dus ook. Anita was voor Ajax erg belangrijk, maar dat kwam mijn inziens vooral omdat Ajax echt behoefte aan een dergelijk type speler, zodat Vertonghen bijvoorbeeld beter tot zijn recht kwam.

Welk beeld heb jij van Boccara? Is hij er nu klaar voor?
HR
HR

sebastiaan1973
Vedette

Reg.: 29 mei 2009

Vanilla ice schreef:

HR
Ja, dat lijkt mij ook, op de positie van Verdedigende Middenvelder heb je toch echt kracht, snelheid en lengte nodig. Dat worden leuke kopduels :B Onbegrijpelijk.
HR
HR

Kowalczyk
Bankzitter

Vak: 127
Reg.: 4 januari 2000

't Is vrijdag, tijd voor een nieuwe Balgevoel-column op NUsport. Hij gaat over afscheidnemende spelers en de emoties die dat bij supporters oproept. Over Robin van Persie, maar ook onze eigen Vurnon Anita. 'Afscheid doet au'. HIER.
HR
HR

Middenweg 401
Vedette

Reg.: 14 april 2005

Kowalczyk schreef:

't Is vrijdag, tijd voor een nieuwe Balgevoel-column op NUsport. Hij gaat over afscheidnemende spelers en de emoties die dat bij supporters oproept. Over Robin van Persie, maar ook onze eigen Vurnon Anita. 'Afscheid doet au'. HIER.
HR
Als jij denkt dat ik afscheid ga nemen van een centenneuker die Ajax verlaat voor godbetert Newcastle, dan zit je er behoorlijk naast, Menno.
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Middenweg 401 schreef:

(...)

Als jij denkt dat ik afscheid ga nemen van een centenneuker die Ajax verlaat voor godbetert Newcastle, dan zit je er behoorlijk naast, Menno.
HR
Hoho, Anita gaat daar gewoon heen om prijzen te winnen hoor :B
HR
HR
HR
HR

Liesy
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 25 juli 2005

Vreemd die negatieve reacties op de transfer van Anita naar Newcastle United. Kan me niet herinneren, dat er ook zo werd gereageerd op de transfer van Vertonghen naar Tottenham; terwijl Jan volgens mij echt wel een niveau hoger aankan.

Verschil tussen Tottenham en Newcastle was vorig jaar maar 4 punten en Newcastle eindigde boven clubs als Chelsea en Liverpool. Dus zo slecht is Newcastle nou ook weer niet.
HR
HR

F.A.N.5
Regelmatige invaller

Uit: Arnhem
Reg.: 28 juli 2002

Anita vanaf het eerste moment dat ik deze geweldenaar zag, wist ik dat Ajax weer een geweldenaar uit de jeugdopleiding heeft gekweekt. zIn stilte genoot ik vcan zijn spel. Velen waren in mijn omgeving niet met mij eens, ze zagen het gewoon niet, behalve mijn beste vriend en buurman. Met zijn tweeen bleven we hem volgen en wachten op zijn doorbraak. Op het AN zag je langzaam de erkenning groeien en het ik bleef in stilte genieten van deze geweldenaar. Ook als hij slecht speelde, wist ik, dat komt wel goed wacht maar af. Vorig jaar kwam eindelijk de brede erkenning ook bij de zogenaamde 'kenners' Anita werd geselecteerd en afgeselecteerd.ik was blij dacht gelukkig anders gaan meer clubs zien wat ik allang wist. Anita word een grote belangrijke speler. Na de 31 kampioenschap wist ik dat dit het einde van Anita bij Ajax zou betekenen. Even had ik hoop toen hij aangav dat hij over verlenging wilde praten. Helaas werd deze liefdesverklaring van Anita niet gehoord. Ajax ging met alles en iedereen praten, behalve met Anita. Pas toen NU belangsteling toonde werden ze wakker, al was het niet van harte. Veels te laat hebben ze hem een 'top' aanbieding gedaan. Het zij zo, zo ging het ok met Seedorf toendertijd en hij kos ook om weg te gaan. Dus met Anita komt het wel goed, al zal ik weinig van hem gaan zien. De PL interesseert mij geen ruk. Ik blijf Ajax trouw en volg alleen Ajax. Ik heb inmiddels een nieuwe favoriet± Sana! Anita bedankt dat je voor Ajax hebt gespeeld en bedankt voor je bijdrage aan de 30ste en 31ste landstitel..
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

Van dit zinnetje van Anita krijg ik de rillingen over me rug :

But I can play at left-back or right-back, so that's also no problem.HR
[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 17 augustus 2012 12:00:44).]
HR
HR

F.A.N.5
Regelmatige invaller

Uit: Arnhem
Reg.: 28 juli 2002

Anita vanaf het eerste moment dat ik deze geweldenaar zag, wist ik dat Ajax weer een geweldenaar uit de jeugdopleiding heeft gekweekt. zIn stilte genoot ik vcan zijn spel. Velen waren in mijn omgeving niet met mij eens, ze zagen het gewoon niet, behalve mijn beste vriend en buurman. Met zijn tweeen bleven we hem volgen en wachten op zijn doorbraak. Op het AN zag je langzaam de erkenning groeien en het ik bleef in stilte genieten van deze geweldenaar. Ook als hij slecht speelde, wist ik, dat komt wel goed wacht maar af. Vorig jaar kwam eindelijk de brede erkenning ook bij de zogenaamde 'kenners' Anita werd geselecteerd en afgeselecteerd.ik was blij dacht gelukkig anders gaan meer clubs zien wat ik allang wist. Anita word een grote belangrijke speler. Na de 31 kampioenschap wist ik dat dit het einde van Anita bij Ajax zou betekenen. Even had ik hoop toen hij aangav dat hij over verlenging wilde praten. Helaas werd deze liefdesverklaring van Anita niet gehoord. Ajax ging met alles en iedereen praten, behalve met Anita. Pas toen NU belangsteling toonde werden ze wakker, al was het niet van harte. Veels te laat hebben ze hem een 'top' aanbieding gedaan. Het zij zo, zo ging het ok met Seedorf toendertijd en hij kos ook om weg te gaan. Dus met Anita komt het wel goed, al zal ik weinig van hem gaan zien. De PL interesseert mij geen ruk. Ik blijf Ajax trouw en volg alleen Ajax. Ik heb inmiddels een nieuwe favoriet± Sana! Anita bedankt dat je voor Ajax hebt gespeeld en bedankt voor je bijdrage aan de 30ste en 31ste landstitel..
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

Liesy schreef:

Vreemd die negatieve reacties op de transfer van Anita naar Newcastle United. Kan me niet herinneren, dat er ook zo werd gereageerd op de transfer van Vertonghen naar Tottenham; terwijl Jan volgens mij echt wel een niveau hoger aankan.

Verschil tussen Tottenham en Newcastle was vorig jaar maar 4 punten en Newcastle eindigde boven clubs als Chelsea en Liverpool. Dus zo slecht is Newcastle nou ook weer niet.
HR
Hear, hear. Klaarblijkelijk denken sommigen met wat minder verstand van het internationale voetbal dat Anita geen sportieve stap voorwaarts gezet heeft. Een tamelijk onbegrijpelijk standpunt. Anita is uitgeleerd bij Ajax en is toe aan een volgende stap. Dat ziet zelfs een meisje.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 88,2% dat SC Heerenveen wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!