Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 ... 75 »
tkriek
Internationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 27 augustus 2006
quote:In Den Haag ook geen verstand, maar 2 miljoen pond omgerekend naar de huidige wisselkoers is 2,5 miljoen euro. Zo duidelijker?
mzo schreef:
(...)
In Engeland hebben ze geen Euro's
Madridista
Idool
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
wd
Vedette
Uit: -
Vak: 426
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 4 december 2001
Dokter Mabuse
Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam
Vak: 125
Reg.: 5 november 2007
quote:Naar een middenmoter als Newcastle? Dacht je dat een basisspeler van Ajax dit nergens anders kan krijgen? Wat dacht je wat een international van Oranje verdient (wat hij met nog een jaar Ajax waarschijnlijk was geworden)
tkriek schreef:
(...)
Dan is het dus wel te verwachten dat een speler weggaat toch?
quote:Werkloos?
Sigmund Freud schreef:
Is het vakantie in Newcastle of wat moeten al die zuigers hier?
Spelen die knakkers Europees? Begin bijna te hopen dat we ze loten en dan even laten zien wie er beter is.
Pancake
Idool
Vak: -
Reg.: 3 juni 2001
quote:Ik heb altijd begrepen dat die jonge jeugdspelers bij Ajax toentertijd echt een schijntje kregen.
Quattroporte schreef:
(...)
Nee hoor, Sampdoria was toen ook kut en het was een onbegrijpelijke transfer.
Morfe0
International
Vak: 101
Reg.: 7 juni 2005
Ome Michel
Idool
Uit: Lelystad
Reg.: 11 november 1999
quote:Op zich zou zoiets, zonder dat ik zeg dat ik Anita zijn transfer niet gun, wel een leuke stunt zijn moet ik zeggen. Feyenoord deed dat, zowel Fer als Wijnaldum gingen naar respectievelijk Twente en PSV om dat ze daar kans hadden om kampioen te worden. Feyenoord eindigde boven beide clubs vorig seizoen
Pancake schreef:
(...)
Ik heb altijd begrepen dat die jonge jeugdspelers bij Ajax toentertijd echt een schijntje kregen.
Rafael vd Vaart
Internationale topspeler
Uit: Brabant
Vak: 118
Reg.: 23 juli 2010
Massimo
Vedette
Reg.: 20 januari 2010
Shogun
Vedette
Droomaankoop: Luciano Narsingh
Reg.: 7 juli 2009
quote:Hij had er al bij moeten zitten. Nigel de Jong lijkt zijn Ajax-achtergrond in Engeland kwijt te zijn geraakt.
Massimo schreef:
Zal wel weer een knap staaltje wanbeleid zijn als je Anita voor 8,5 miljoen haalt voor de backpositie. Als VM natuurlijk een heel ander verhaal, want daar liggen zijn kwaliteiten en dat heeft hij op die positie erg goed gedaan.
En als je als club 8,5 miljoen kan krijgen voor een speler uit de eigen jeugd met een 2 jarig contract, dan is dat een mooi bedrag.
Voor het Nederlands voetbal mag ik toch wel hopen dat hij toch als VM wordt gebruikt. Met een goede doorontwikkeling, heeft hij de potentie om een basisspeler als VM te worden in het Nederlands elftal over een paar jaar.
adeb
Bankzitter
Reg.: 12 augustus 2012
raptor1979
Internationale topspeler
Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010
Sjoerdd
Internationale topspeler
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006
quote:Ajax meld er niks over?
Morfe0 schreef:
8,5 met bonussen , aldus Telesport , dus 8,5 miljoen vast , met eventuele bonussen .
marx
Icoon
Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004
quote:Newcastle uiteraard. Een Engelse subtopper wint met twee vingers in de neus van een Nederlandse kampioen. De minachting voor NUFC zegt meer iets over onwetendheid over het internationale voetbal dan over de kracht van Ajax of NUFC.
Sigmund Freud schreef:
Is het vakantie in Newcastle of wat moeten al die zuigers hier?
Spelen die knakkers Europees? Begin bijna te hopen dat we ze loten en dan even laten zien wie er beter is.
Ripley
Talent
Reg.: 11 oktober 2011
AFCANieuwmarkt
Idool
Reg.: 5 november 2006
Hulk Hogan
Lid 2de elftal
Droomaankoop: Virgil van Dijk
Reg.: 19 april 2012
marx
Icoon
Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004
quote:Ja. Als je met droge ogen durft te beweren dat ManU in de ArenA en op Old Trafford met het basisteam speelde tegen Ajax, dan ben je een keiharde leugenaar en moet je je gave uitleven aan de pokertafel.
Ripley schreef:
Vandaar dat Ajax Manchester United er bijna uitknikkerde? Oh ja, die speelden natuurlijk maar op halve kracht
Dokter Mabuse
Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam
Vak: 125
Reg.: 5 november 2007
quote:Jij bent nog een mooier forumlid dan Zapata. Fantastisch.
marx schreef:
(...)
Ja. Als je met droge ogen durft te beweren dat ManU in de ArenA en op Old Trafford met het basisteam speelde tegen Ajax, dan ben je een keiharde leugenaar en moet je je gave uitleven aan de pokertafel.
JonsAjax
Talent
Uit: Utrecht
Reg.: 19 januari 2012
quote:Ja. Als je met droge ogen durft te beweren dat Ajax in de ArenA en op Old Trafford met het basisteam speelde tegen ManU, dan ben je een keiharde leugenaar en moet je je gave uitleven aan de pokertafel.
marx schreef:
(...)
Ja. Als je met droge ogen durft te beweren dat ManU in de ArenA en op Old Trafford met het basisteam speelde tegen Ajax, dan ben je een keiharde leugenaar en moet je je gave uitleven aan de pokertafel.
Zlatanist
Vedette
Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009
AFC_Orange
Icoon
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 20 april 2006
David89
Idool
Uit: Zuidoostbeemster
Vak: 409
Uploads: 2
Reg.: 27 januari 2008
fluwelen linker
Moderator
Uit: Antwerpen-Deurne
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 1 september 2004
quote:8,5 miljoen + bonussen is een correct bedrag. En wat heeft Frank met de keuze van Anita voor Newcastle te maken?
adeb schreef:
8.5 miljoen, wat een jodenfooi. Marc kon toch goed onderhandelen? Frank spoort ook niet, Newcastle????
Schip ahoy
Idool
Reg.: 1 november 2008
quote:Ik kan er ook niet bij. Er is werkelijk geen enkele goede reden, behalve dat het een grote competitie is met meer weerstand, druk etc. Maar zoals velen al opgemerkt hebben: heb je wat aan als je bankt of slechts af en toe speelt. Als back wordt het een fiasco. Tegen spelers als Leonardo had hij het al te moeilijk.
Zlatanist schreef:
Zonde. Aan de ene kant wens ik Vurnon alle succes, volgens mij een prima gozer!
Aan de andere kant vind ik het gewoon een debiele stap. Zoals men altijd zegt; je moet als grote jongen bij Ajax weggaan, niet als nobody. Anita is in het buitenland echt nog een nobody. Daarnaast zoals ik eerder zei past Engeland niet bij hem, afstanden zijn daar veel te groot op het middenveld en tegenstand is veel te fysiek. Kan haast niet anders dan een enorme teleurstelling worden.
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 89,8% dat Roda JC wint van Sparta Rotterdam. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.