Ajax Netwerk
zaterdag 22 november 2014 - 01:09                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 80 »

HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

quote:HR
anders schreef:

(...)

Seedorf was geloof ik 18? en had alles al gewonnen bij ons, was een bewuste keuze om bij een kleine club te rijpen. Toch een iets andere situatie.
HR
Messi heeft ook alles gewonnen bij Barcelona, kan hij nog even rijpen bij FC Volendam? ;)
HR
HR

heldhaftig
Talent

Vak: 428
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 augustus 2006

van Ajax naar Newcastle.... :denk
Nog een solide/goed jaar bij ons en de clubs hadden in de rij gestaan, zeker aangezien hij dan nog maar een éénjarige contract zou hebben...
Dit had ik echt niet verwacht van Anita, persoonlijk vind ik het een domme keuze, desalniettemin veel succes daar.

8,5 miljoen, wat een lachertje. Al is Anita een stuk makkelijker vervangbaar dan Janneman.
HR
HR

Antario
Bankzitter

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 augustus 2011

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Onze Seedorf ging ook in 1995 naar Sampdiora (wie?). Forum was toen ook te klein geweest denk ik.
HR
In de vroege jaren 90 was Sampdoria een grote jongen in Italië en in Europa. Beetje zoals Manchester City en ook met oliegeld, zij het met veel minder dan tegenwoordig.
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 2 augustus 2010

NUFCfans.co.uk ‏@nufcfans AP is building a squad of talented footballers - with great work ethic and superb team spirit. What's not to like? Proud to be a #NUFC fan!HR
Great work ethic and team spirit? Please don't tell them about Siem the Jong!
HR
HR

Notlupus
Idool

Reg.: 26 februari 2010

Hahaha mijn God, hij gaat naar Newcastle om prijzen te pakken zegt hij, oh en omdat Tim fucking Krul zegt dat het een leuke club is. Verder roept hij dat hij ook best wel links of rechtsback wilt spelen, nu opeens maak het niet meer uit. Had het echt niet verwacht van Anita om zo puur voor de centen te kiezen, al z'n principes en gezonde verstand overboord, echt triest.

[Dit bericht is veranderd door Notlupus (op 16 augustus 2012 14:38:43).]
HR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Reg.: 25 februari 2003

Notlupus schreef:

Hahaha mijn God, hij gaat naar Newcastle om prijzen te pakken zegt hij, oh en omdat Tim fucking Krul zegt dat het een leuke club is. Echt om te janken.
HR
De Carling Cup, net als Luis bij die topclub liverpool, om vervolgens helemaal uit je dak te gaan. :D
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Wel grappig dat het gros Newcastle United te min voor Anita vindt, maar dezelfde mensen hem op de bank zien belanden daar. :B

Newcastle (en Tottenham) zijn niet de clubs waar je naartoe zou moeten gaan als je bij Ajax 'klaar' bent. Aan de andere kant 'speel' je wel in de Premier League voor heel veel geld.

Onze Seedorf ging ook in 1995 naar Sampdiora (wie?). Forum was toen ook te klein geweest denk ik.
HR
Seedorf zijn transfer van Ajax naar Sampdoria was ook een hele slechte. Dit forum was afgebroken, het is ook wel een beetje liegen dat alle oud Ajacieden vroeger naar veel grotere clubs gingen dan nu.

Maar er zijn een aantal hele grote verschillen. Seedorf overleeft overal, Anita is heel goed maar wel een paar klasses minder. Die kan zomaar verzuipen bij Newcastle. Sampdoria haalde Seedorf als middenvelder, de nieuwe baas op het veld. Anita wordt gehaald als stopverf, soms middenvelder, soms back. Sampdoria was toen een stuk groter dan ze nu zijn. Serie A was toen DE competitie. Daar wilde iedereen zijn, net zoals nu Barcelona en Real Madrid DE twee ploegen van de wereld zijn. Seedorf past beter in de Italiaanse competitie dan Anita in de Engelse.

Ofwel, uiteindelijk was de transfer van Seedorf een stuk minder gek ;) Ik gun Anita natuurlijk gewoon het allerbeste daar. Maar ik ben bang dat hij verzuipt in het geweld van de EPL (zeker als back!!) en de koopwoede van Newcastle.

[Dit bericht is veranderd door Gallery Play (op 16 augustus 2012 14:43:57).]
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Antario schreef:

(...)

In de vroege jaren 90 was Sampdoria een grote jongen in Italië en in Europa. Beetje zoals Manchester City en ook met oliegeld, zij het met veel minder dan tegenwoordig.
HR
Nee hoor, Sampdoria was toen ook kut en het was een onbegrijpelijke transfer.
HR
HR

raptor1979
Vedette

Is het trouwens een hele gek idee om nu zonder Anita niet te gaan spelen met de punt naar achteren maar juist met de punt naar voren als we niemand hebben om de 'Anita-rol' in te vullen?

Quattroporte schreef:

(...)

Nee hoor, Sampdoria was toen ook kut en het was een onbegrijpelijke transfer.
HR
de transfer van Seedorf was een voorbode voor hoe de voetbalwereld enkele jaren later zou zijn: Roemrijke clubs die hun talenten op jonge leeftijd verliezen aan mindere clubs met meer geld.

Clarence was kennelijk toen al een visionair.

:B

[Dit bericht is veranderd door raptor1979 (op 16 augustus 2012 14:48:48).]
HR
HR

Anitalearndutch
Ballenjongen

Vak: No Season Club Card
Reg.: 15 augustus 2012

Newcastle > Ajax ;B
HR
HR

Dijkstra Ajacied Forever
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 mei 2001

Ik ben echt teleurgesteld dat hij voor zo'n club kiest. Echt Vurnon, Newcastle?! Hij had een mooiere club kunnen vinden als hij nog een jaar langer de spil op ons middenveld was gebleven.
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

Anitalearndutch schreef:

Newcastle > < Ajax ;B
HR
Kijk de prijzenkasten er maar op na.
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

Is het vakantie in Newcastle of wat moeten al die zuigers hier?

Spelen die knakkers Europees? Begin bijna te hopen dat we ze loten en dan even laten zien wie er beter is.
HRHR
HR

Antario
Bankzitter

Reg.: 28 augustus 2011

Het minderwaardigheidscomplex zit trouwens wel erg diep bij die Newcastle-gasten, dat ze komen provoceren over een transfer op een forum in een andere taal. Zegt toch wel iets over die club en hun fans.
HR
HR

raptor1979
Vedette

Ze spelen Europa league en als de uitverkoop zo doorgaat kunnen we ze naar de winterstop zomaar tegenkomen en anders zeker volgend seizoen.

Wel kut dat je tegenwoordig zelden meer een ex-ajacied tegenkomt in de CL omdat ze allemaal vertrekken naar EL teams als ze al europees halen. :I
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

raptor1979 schreef:
Wel kut dat je tegenwoordig zelden meer een ex-ajacied tegenkomt in de CL omdat ze allemaal vertrekken naar EL teams als ze al europees halen. :I
HR
En AJAX speelt als sinds jaar en dag CL en komt altijd makkelijk de poules fases door, waardoor wij nooit meer in de EL komen
HR
HR

raptor1979
Vedette

mzo schreef:

(...)

En AJAX speelt als sinds jaar en dag CL en komt altijd makkelijk de poules fases door, waardoor wij nooit meer in de EL komen
HR
touché.
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Reg.: 27 augustus 2006

ruim 2,5 miljoen euro per jaar krijgt hij daar. Met dit contract is hij gegarandeerd van 12,5 miljoen euro in de komende 5 jaar.
HR
HR

Dokter Mabuse
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Vak: 125
Reg.: 5 november 2007

tkriek schreef:

ruim 2,5 miljoen euro per jaar krijgt hij daar. Met dit contract is hij gegarandeerd van 12,5 miljoen euro in de komende 5 jaar.
HR
Dus?
HR
HR

MatthijsVak423
Lid 2de elftal

Uit: Am***dam
Vak: 423
Reg.: 25 juni 2009

ik kankon het altijd wel goed relatieveren. Maar ik baal ervan dat we een tussenstation zijn.
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Reg.: 27 augustus 2006

Dokter Mabuse schreef:

(...)

Dus?
HR
Dan is het dus wel te verwachten dat een speler weggaat toch?
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

tkriek schreef:

HR
In Engeland hebben ze geen Euro's
HR
HR

rob63
Bankzitter

Uit: zeist
Droomaankoop: Nigel de Jong
Reg.: 5 november 2005

Leuk voor Anita, jammer voor ons. Was beter geweest als hij nog een jaar was gebleven. Vorig seizoen pas zijn eerste seizoen als vm wat redelijk stabiel was, zou dat eigenlijk nog een seizoen moeten doortrekken.
HR
HR

MatthijsVak423
Lid 2de elftal

Uit: Am***dam
Vak: 423
Reg.: 25 juni 2009

Anitalearndutch schreef:

Newcastle > Ajax ;B
HR
is het niet Anita must learn English?
HR
HR

Reltiet
Basisspeler

Reg.: 19 februari 2008

Het is je gegund, Anita de kleine baas. Wel jammer dat je naar Newcastle vertrekt - en die 8,5 miljoen had ook wel wat meer kunnen zijn.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 23,3% dat FC Groningen wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-SC Heerenveen:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!