Ajax Netwerk
dinsdag 2 september 2014 - 13:41                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 80 »

HR

LorenzoInOranje
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Vak: 424
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 15 juli 2010

Onbegrijpelijke keuze van Anita. Heel jammer dit...

Van Ajax naar Newcastle...
HR
HR

Le Berry
Icoon

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 3 januari 2009

Jammer, maar tevens een behoorlijk bedrag. De vraag is alleen, wie nu? In deze selectie zie ik geen kwalitatief goeie vervanger terwijl iemand als Maher te duur lijkt

Ik opperde dan ook al eerder voor de komst van Gouweleeuw. Ja, voor de positie van verdedigende middenvelder. De positie waar zijn kwaliteiten wellicht juist het meest tot uiting komen
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

Héél veel succes Vurnon. Bijzonder veel dank voor je absolute meerwaardes in Ajax, zeker op CVM.
Genoten van je fantastische spel. het ga je goed bij Newcastle United. Hopelijk keert Vurnon ooit terug.
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 4 december 2001

quote:HR
Vanilla ice schreef:

(...)

Lol. Tiote is een sensatie in Engeland. Doet het i.i.g. geweldig.
HR
Precies. In de winter werd nog gesproken van een overgang naar Chelsea. Is een grote meneer daar in Newcastle.
HR
HR

Cruijffiaan
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 februari 2004

wd schreef:

(...)

Precies. In de winter werd nog gesproken van een overgang naar Chelsea. Is een grote meneer daar in Newcastle.
HR
Deze laatste zin over Cheik Tioté geeft de treurigheid van de transfer van Vurnon Anita naar Newcastle United perfect weer.
HR
HR

Shola Says Relax schreef:

(...)

Okay, how about a different one? If the Premier League was the Olympic Games, the Eredivise would be the Special Olympics. :)

Top 6 finish in the PL > top 1 finish in the Eredivise.
HR
We beaten Manchester United away with our reserves. Isn't that top 6? Isn't that top 2 in fact.

Newcastle Fan schreef:

Afonso Alves scored 40 goals in one season in the Dutch league, that's all I need to know :)
HR
Tioté was a sub at Twente, and currently your best player. That's all I need to know :)

(...)

With all due respect, but you just don't get it.

Swapping the Eredivise for the Premier League is like swapping your Reliant Robin for a Bentley Continental GT. The fact he's not only swapping the Eredivise for the Premier League, but for a Premier League club like Newcastle United is like not only swapping the Reliant for the Bentley, but getting all the optional extras thrown into the deal too.

Shola says relax.
HR
You do know Bentley is Volkswagen nowadays right..

Hoe dan ook veel succes Vurnon! Bedankt voor de mooie wedstrijden vanuit je favoriete positie :)

Eerlijk gezegd heb ik in het verdere verloop van zijn carriere weinig vertrouwen. Newcastle is een kerkhof voor nieuwe spelers. En 5de worden is leuk, maar nog eens top 5 eindigen is verrot moeilijk. Arsenal, City, United, Chelsea, Spurs hebben allemaal betere elftallen. En dat terwijl Fulham, Everton, Sunderland, Liverpool zijn allemaal minimaal gelijkwaardig aan Newcastle. En daaronder zijn de verschillen ook maar klein. Aston Villa, Stoke, Swansea, Norwich zijn maar iets minder bijvoorbeeld. Ofwel, ik zie ze voorlopig niet meer top 5 eindigen. Linkerrijtje gaat al bijzonder lastig worden, Newcastle heeft ook geen superelftal. Zoals al vaker gezegd, de meeste spelers zijn zelfs al eens gedegradeerd 3 jaar geleden!

8,5 miljoen is lastig wat ik daarvan moet vinden. Anita is geen international op één of andere bizarre manier. Verdedigende middenvelders zijn niet veel waard, zeker niet uit kleinere competities. Bovendien heeft Anita zijn meeste wedstrijden hier als linksback gespeeld. Dadelijk halen zij hem ook als linksback. Zo bekeken is 8,5 erg veel centjes!
HR
HR

Shola Says Relax
Ballenjongen

Vak: No Season Club Card
Reg.: 15 augustus 2012

HR
HR

lvdk
Vedette

Reg.: 8 januari 2011

“Bij Jong Ajax zitten drie spelers die op zijn positie goed uit de voeten kunnen. Fabian Sporkslede, Ilan Boccara en Joeri De Kamps.HR
Ja heel goed Frank. Gaat die 8,5M dan weer in het zogenaamde financieel stabiele schip genaamd Ajax?
HR
HR

T-Bag
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 2012/2013

Uit: eraard valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Prima bedrag dat we ontvangen,meer als ik eerlijk gezegd had verwacht. Over de keuze naar Newcastle valt over te twisten,maar wens hem alle s6 daar.

Nu vd Wiel,Janssen,Sulejmani en Ebecilio nog als het ff kan :P
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

All your Vernon are belong to us.

http://www.youtube.com/watch?v=lyl5DlrsU90
HR
All your money to for a bench warmer.. Thanks! :D

lvdk schreef:

(...)

Ja heel goed Frank. Gaat die 8,5M dan weer in het zogenaamde financieel stabiele schip genaamd Ajax?
HR
Ik hoop nog steeds dat Ajax ineens zegt we gaan de beurs af, gezien het feit hoe zuinig we zijn enz, zou het me niks verbazen.

[Dit bericht is veranderd door AFCANieuwmarkt (op 16 augustus 2012 13:37:25).]
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Jan 1 jaar contract 9 miljoen
Anita 2 jaar 8,5 miljoen
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 2 augustus 2010

Veel Succes Anita! En over de keuze voor Newcastle en dat hetgeen topclub is: Tja, Het is samen met Spanje gewoon de competitie die het meeste aanspreekt.

Ajax moet nu gewoon lekker doorgaan op de ingeslagen weg en dan komen de successen vanzelf weer. Misschien niet zoals in mid jaren 90 maar ik geloof er heilig in dat we een stabiele subtopper kunnen worden met af en toe een greep naar de top en incidenteel een Europese beker. Liever dat dan ieder jaar miljoenen uitgeven aan spelers en nieuwe trainers met andere speelstijlen om maar aansluiting te kunnen houding met de waanzin. Dat hebben we geprobeerd en daar oogsten we nog altijd de vruchten van.

Ook dat gehak op de NUFC supporters snap ik niet zo goed. Ze lachen zich dood. Lekker laten gaan. Stay classy mates. Ze hebben nu even het geluk van de financiële wind mee. Good for them, god bless. Over een paar jaar kijken we hoe iedereen er weer voor staat.

[Dit bericht is veranderd door raptor1979 (op 16 augustus 2012 13:42:33).]
HR
HR

Sjoerdd
Vedette

Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 1 juli 2006

Is die 8,5 miljoen het definitieve bedrag of zitten er nog bonussen en clausules bij?
Bij Vertonghen werd gesproken over een totaalbedrag van 12 miljoen, bij Anita alleen over die 8,5.
Ik had nog wel gehoopt op een aantal bonussen, jullie?
HRHR
HR

Perry Patana
International

Reg.: 11 augustus 2003

Teleurgesteld in de persoon Anita. En ook teleurgesteld in de systematische onderwaardering van Anita door Ajax. 8,5 miljoen is een fooi. Succes met het laten draaien van het middenveld Frank. En maar afvragen waarom het straks niet loopt.. :denk
HR
HR

ElemeNt
Idool

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 1 augustus 2005

Veel succes en hopelijk kom je via Newcastle nog bij een mooiere club in Engeland!

Nu moeten wij helaas wedstrijden gaan zien met het middenveld: Janssen Enoh De Jong :\(
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

raptor1979 schreef:

(plaatje)
HR
Van Ajax naar zo'n schijtclub, triest.
HR
HR

de dominee
Icoon

Uit: Groningen
Reg.: 29 mei 2008

raptor1979 schreef:

(plaatje)
HR
Staat hem voor geen meter.
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

All your Vernon are belong to us.

http://www.youtube.com/watch?v=lyl5DlrsU90
HR
The PL is a really shitty competition with teams as Chelski and Man City. And if I were you I wouldn't make a comparison with British Cars (i.e. the Range Rover is the car that breaks down the most :B )
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

ElemeNt schreef:

Veel succes en hopelijk kom je via Newcastle nog bij een mooiere club in Engeland!

Nu moeten wij helaas wedstrijden gaan zien met het middenveld: Janssen Enoh De Jong :\(
HR
Idd, maar dat zal Anita vast en zeker gaan lukken. Alhoewel hij natuurlijk wel de kans moet krijgen op het middenveld bij Newcastle. Dood- en doodzonde dat hij weg is. De belangrijkste speler in beide kampioenschappen.

Als het middenveld Janssen, Enoh, De Jong wordt ga ik huilen in een hoekje. Ongelofelijk zou dit zijn... Maar met iig een terugkerende Eriksen gaat dit niet gebeuren. Daarnaast staat Serero gewoon héérlijk te ballen.

http://www.nufc.co.uk/page/News/Gallery/0,,10278~2886836,00.html

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 16 augustus 2012 13:49:53).]
HR
HR

DamzkoO
Icoon

Uploads: 5
Reg.: 24 mei 2006

WTF-momentje van de dag ...
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Vak: 422
Droomaankoop: Hakim Ziyech
Reg.: 9 september 2002

Wel grappig dat het gros Newcastle United te min voor Anita vindt, maar dezelfde mensen hem op de bank zien belanden daar. :B

Newcastle (en Tottenham) zijn niet de clubs waar je naartoe zou moeten gaan als je bij Ajax 'klaar' bent. Aan de andere kant 'speel' je wel in de Premier League voor heel veel geld.

Onze Seedorf ging ook in 1995 naar Sampdiora (wie?). Forum was toen ook te klein geweest denk ik.
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Wel grappig dat het gros Newcastle United te min voor Anita vindt, maar dezelfde mensen hem op de bank zien belanden daar. :B

Newcastle (en Tottenham) zijn niet de clubs waar je naartoe zou moeten gaan als je bij Ajax 'klaar' bent. Aan de andere kant 'speel' je wel in de Premier League voor heel veel geld.

Onze Seedorf ging ook in 1995 naar Sampdiora (wie?). Forum was toen ook te klein geweest denk ik.
HR
ik ben het er ook nie tmee eens maar men reageert wel heel erg bitter much momenteel inderdaad. Ben beter gewend hier eerlijk gezegd.

En bij Feyenoord zijn ze weer pissig dat we weer eens 9 miljoen krijgen voor in hun ogen pure middelmaat. Verder is de gemiddeld evoetbalsupprter helemaal niet subjectief hoor. :B

[Dit bericht is veranderd door raptor1979 (op 16 augustus 2012 13:59:06).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

raptor1979 schreef:

(...)

ik ben het er ook nie tmee eens maar men reageert wel heel erg bitter much momenteel inderdaad. Ben beter gewend hier eerlijk gezegd.

En bij Feyenoord zijn ze weer pissig dat we weer eens 9 miljoen krijgen voor in hun ogen pure middelmatig. Verder is de gemiddeld evoetbalsupprter helemaal niet subjectief hoor. :B
HR
Serieus ben je verrast? Al vanaf het moment dat Newcastle belangstelling zou hebben staat het hier vol met reacties als 'Newcastle is stom, Premier League is stom, Een basisspeler van Ajax gaat daar niet heen, wij zijn beter want we spelen Man Utd weg, hij kiest alleen voor het geld als bench warmer (...) '

Op zich wel logisch, want Ajax is natuurlijk het centrum van het universum :)
HR
HR

anders
Vedette

Reg.: 18 februari 2011

Mijn Mokums Paradijs schreef:

HR
Seedorf was geloof ik 18? en had alles al gewonnen bij ons, was een bewuste keuze om bij een kleine club te rijpen. Toch een iets andere situatie.
HR
HR

Michael Laudrup
Vedette

Reg.: 30 augustus 2003

Anita deed me denken aan Chivu. In het begin door iedereen uitgelachen als hij weer eens een rode kaart kreeg, de rest is bekend. Op linksback was hij 1 van de matige spelers in het elftal maar andere opties waren niet direct aanwezig. Hij heeft zich knap in het elftal gespeeld en is uitgegroeid tot een bepalende speler op het middenveld met een aardige groeipotentie. Hij had nog een 2 jarig contract, ik vind derhalve alles onder de 15 miljoen te weinig voor deze speler zeker gezien het feit dat hij een steunpilaar was en de andere al vertrokken is.

'Ja maar Vurnon wilde zelf weg en de macht ligt nou eenmaal bij de voetballers/makelaars'

Hier is niet echt een topic voor nog he? Contracten/makelaars/spelersbegeleiding/technisch directeur+trainer hoe zorg je er als club voor dat je plek aan de onderhandelingstafel ertoe doet? Bij de episodes over Anita en Assaidi en Narsingh en Jol en Van Basten moet lering getrokken worden.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 90,8% dat Galatasaray wint van Anderlecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Heracles Almelo:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!