Ajax Netwerk
maandag 1 september 2014 - 20:34                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... 80 »

HR

Bigindiemen
Talent

Uit: Diemen
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 18 mei 2008

quote:HR
afca1900 schreef:

(...)

Bron !!!!
HR
Via via, maar 100% zeker.
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Reg.: 26 april 2002

Betis Balompie schreef:

Even ter herinnering: Northern Rock was de bank van Newcastle. Nu failliet.
HR
Wederom. Dat was geen internationaal opererende bank waarvan Ajax een bankgarantie zou accepteren.

En daarnaast. Ze zijn ook niet echt failliet gegaan maar tijdelijk door de staat overgenomen. Verplichtigen zijn altijd vervuld.

[Dit bericht is veranderd door Quattroporte (op 16 augustus 2012 12:48:54).]
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 4 december 2001

NIEUWS: Vurnon Anita vertrekt, voor EUR 8,5 miljoen, per direct naar Newcastle United. Frank de Boer heeft gemengde gevoelens bij het vertrek. ,,Natuurlijk gunnen wij Vurnon deze transfer. Hij is een fantastische jongen die altijd zijn stinkende best heeft gedaan. Zijn vertrek is voor ons een aderlating. Ik vind het nu nog te vroeg en niet verstandig om te zeggen hoe we zijn plek gaan invullen.’’

[Dit bericht is veranderd door wd (op 16 augustus 2012 13:06:02).]
HR
HR

Sven
Administrator

Uit: ...Barendrecht...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000

Anita vertrekt naar Newcastle United

16 augustus 2012
Ajax en Newcastle United FC hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Vurnon Anita. Met de overgang naar de club uit de Engelse Premier League, die per direct ingaat, is een bedrag gemoeid van EUR 8,5 miljoen. De speler stond nog tot en met 30 juni 2014 onder contract bij Ajax.
Frank de Boer heeft gemengde gevoelens bij het vertrek van Anita naar Newcastle United. ,,Ja, natuurlijk gunnen wij Vurnon deze transfer. Hij is een fantastische jongen die altijd zijn stinkende best voor Ajax heeft gedaan. Hij weet als geen ander zijn eigen belang ondergeschikt te maken aan het teambelang. Zijn vertrek is voor ons een aderlating. Mensen hebben het steeds over het afgelopen seizoen, waarin hij een grote rol vervulde in de serie overwinningen die naar het kampioenschap leidde. Dat is terecht. Maar ook daarvoor was hij van grote waarde.’’

En zo ziet de Ajax-trainer weer een speler naar Engeland vertrekken. Jan Vertonghen, Luis Suarez en Thomas Vermaelen gingen hem de laatste jaren voor. ,,Het hoort bij onze club dat we spelers opleiden, dat ze zich in het eerste elftal verder ontwikkelen en dat ze na een aantal jaren een stap naar een internationale topcompetitie maken. Wij doen ons uiterste best ze zo lang mogelijk te behouden. Het blijft telkens weer jammer als een speler dan vertrekt, maar ik wil Vurnon natuurlijk wel heel veel succes wensen bij Newcastle.’’ HR
Ajax.nl
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 11 oktober 2009

Jammer, had hem tot een paar weken geleden echt nog wel een jaar bij Ajax verwacht... Kan me ook niet voorstellen dat Newcastle zijn droomclub is, maar toch veel succes gewenst!
HR
HR

nautilus
International

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 januari 2010

Snif. Laatste sprankje hoop de grond in geboord. Bagger dit. Bedankt Vurnon en toch succes gewenst: hopelijk lukt je ooit nog weer bij een echte top club te spelen!
HR
HR

Middenweg 401
Vedette

Reg.: 14 april 2005

wd schreef:

NIEUWS: Vurnon Anita vertrekt, voor EUR 8,5 miljoen, per direct naar Newcastle United. Frank de Boer heeft gemengde gevoelens bij het vertrek. ,,Natuurlijk gunnen wij Vurnon deze transfer. Hij is een fantastische jongen die altijd zijn stinkende best heeft gedaan. Zijn vertrek is voor ons een aderlating. Ik vind het nu nog te vroeg en niet verstandig om te zeggen hoe we zijn plek gaan invullen.’’
HR
Triest. Triest en heel dom van Vurnon. Ik voorspel een carriere als Musampa. Jammer hoor.
HR
HR

J0erry
Internationale topspeler

Uit: Son
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 september 2010

Succes Vurnon. Zeer vervelend dit.
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Reg.: 2 september 2006

Dit vind ik echt vreselijk, om de een of andere reden nog erger dan voorgaande transfers de afgelopen jaren. Godsamme
HR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Reg.: 25 februari 2003

De mazzel!
HR
HR

Kenneth Vermeer
Jeugdspeler

Vak: 126
Reg.: 14 mei 2003

Succes op de door jou zo geliefde backpositie Vurnon. De Boer stelt ons in ieder geval gerust, hij heeft nog geen idee wie hem gaat vervangen. Wordt een mooi seizoen.
HR
HR

AFCA-4-Life
Vedette

Uit: Gang
Reg.: 13 augustus 2005

Succes Vurnon, ik had je een grotere club gegund. 2x belangrijke schakel in de kampioenscappen onder de Boer, dus dank daarvoor :)
HR
HR

Maxwell Cabelino Andrade
Vedette

Uit: Haarlem
Vak: 412
Reg.: 18 juli 2010

succes op de bank en zwaai maar dag naar Oranje
HRHR
HR

fl1pperk4st
Talent

Uit: Santa Barbara
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 1 februari 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 16 augustus 2012 om 13:14:39.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 101930232  MSN: Hej Estella  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Eigen schuld dikke bult ajax:\( Succes Vurnon!
HR
HR

wd
Vedette

Uit: -
Vak: 426
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 4 december 2001

Ik snap deze transfer vanuit Anita niet. Newcastle is een stad van niks, depressie lijkt daar de overhand te hebben. Daarnaast is de concurrentie moordend op VM. Vanuit Ajax natuurlijk ook niet, maar als een speler weg wilt moet je hem laten gaan.
HR
HR

Bigindiemen
Talent

Kenneth Vermeer schreef:

Succes op de door jou zo geliefde backpositie Vurnon. De Boer stelt ons in ieder geval gerust, hij heeft nog geen idee wie hem gaat vervangen. Wordt een mooi seizoen.
HR
Is daar gewoon gehaald voor de dm positie hoor. Die belofte hebben ze hem iig gemaakt, of dat ook gaat uitkomen is vraag 2 natuurlijk.
HR
HR

Vanilla ice
Idool

Reg.: 9 september 2007

De Boer wil het vertrek van Anita waarschijnlijk intern opvangen. Hij noemt Sporkslede, Boccara en de Kamps als opties in Jong Ajax. Verder Enoh.

De Kamps en Enoh zijn vooral voetballend niet goed genoeg. Boccara is voor mij op dit moment de beste VM.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Terug naar linksback
HR
HR

Bigindiemen
Talent

wd schreef:

Ik snap deze transfer vanuit Anita niet. Newcastle is een stad van niks, depressie lijkt daar de overhand te hebben. Daarnaast is de concurrentie moordend op VM. Vanuit Ajax natuurlijk ook niet, maar als een speler weg wilt moet je hem laten gaan.
HR
Concurrentie valt wel mee hoor. Eigenlijk alleen Tiote en die moet Vurnon wel aankunnen.

Ik snap dat iedereen het kut vindt dat ie weggaat maar Newcastle is de laatste jaren echt goed bezig en speelt dit seizoen sowieso top 6/7 daar.

[Dit bericht is veranderd door Bigindiemen (op 16 augustus 2012 13:18:32).]
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Rasmussen schreef:

(...)

Die kerel heeft niet voor niets al bijna 200 mio verdiend met het transfereren van spelers. Het lijkt me dan ook zeker niet uitgesloten dat hij ridicule bedragen zou vragen. Zelfs de zaakwaarnemer van Sana vroeg 4 ton, terwijl hij maar 350K kostte. Dat Ajax uiteindelijk niets betaald heeft, valt alleen maar te prijzen.
HR
Dat is precies waarom ik voorzichtig ben met het bericht van voetbalzone. Bovendien, wat voor indruk maakt Raiola wel niet bij Anita als hij de week nadat hij zijn zaakwaarnemer is geworden over zijn rug al meteen 1,9 miljoen pakt? Zelfs bij de miljoenentransfer van Zlatan, die hij al jaren vertegenwoordigd, pakt hij procentueel gezien veel minder. Waarom zou hij dan bij Anita ruim 22% pakken?

Overigens wens ik Anita veel succes. Helaas is het echter weer een veel te 'gewone' club voor een belangrijke speler van ons. Tottenham, Newcastle, HSV, zo hoort het gewoon niet te gaan.
HR
HR

raptor1979
Vedette

Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010

Ik was het volledig eens met de Boer toen hij zei dat er bij vertrek van spelers er jeugdspelers moesten opstaan en hun kans grijpen maar om dit nou op 11 plekken in het team te gaan verwachten gaat wat ver. :\(
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

En daar staat ie eindelijk..

Tot over een paar jaar op Ajax.netwerk Vurnon...

Hoe gaat het met.........
HR
HR
HR
HR

Vanilla ice
Idool

Reg.: 9 september 2007

Bigindiemen schreef:

(...)

Concurrentie valt wel mee hoor. Eigenlijk alleen Tiote en die moet Vurnon wel aankunnen.

Ik snap dat iedereen het kut vindt dat ie weggaat maar Newcastle is de laatste jaren echt goed bezig en speelt dit seizoen sowieso top 6/7 daar.
HR
Lol. Tiote is een sensatie in Engeland. Doet het i.i.g. geweldig.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat FC Barcelona wint van APOEL FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Heracles Almelo:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!