Ajax Netwerk
vrijdag 24 oktober 2014 - 12:19                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 ... 80 »

HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Droomaankoop: -
Reg.: 26 april 2002

Voorlopig staan we één punt voor op PSV !
HR
HR

L!tmanen!
Vedette

Uit: Alphen a/d Rijn
Vak: -
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 september 2006

quote:HR
Quattroporte schreef:

Voorlopig staan we één punt voor op PSV !
HR
En twee achter op Feyenoord en Twente.

In ieder geval: hopelijk krijgt Ajax deze som wél in één keer... :D
HR
HR

jbakker
Ballenjongen

Uit: Groningen
Reg.: 21 mei 2010

Het duurt nog twee weken eer de markt dicht is. En dan kunnen we inderdaad wat punten verspelen, maar de afgelopen twee jaar hebben wel aangetoond dat Ajax die kan inlopen. Liever niet in paniek raken dus. Daarnaast hebben we met AZ toch de sterkste tegenstander van augustus al gehad.
HR
HR

Huis
Idool

Uit: Dronten
Vak: 415
Reg.: 6 maart 2003

sanderhag123 schreef:

Wens Anita alle succes toe! Hopelijk komt er nog wat van hem terecht. Sterkte met de opbouw als je Tim Krul in het doel hebt die een speler verder dan 2 meter niet op zijn juiste been in kan spelen, CV's die voetballend even goed zijn als een zonder benen geboren jeugdspeler, en kopduels tegen gasten waar Vurnon 3x in past. Word.. Vermakelijk!
HR
Alsof Vermeer dat wel kan. ;)
HR
HR

Legende

L!tmanen! schreef:

(...)

En twee achter op Feyenoord en Twente.

In ieder geval: hopelijk krijgt Ajax deze som wél in één keer... :D
HR
Maar die doen niet echt mee om de titel, is mijn voorspelling.

Of we de som in één keer krijgen is echt vrijwel zonder betekenis. Dat wordt enorm opgeblazen en door de Boer als argument gebruikt, maar dat klopt gewoon niet. Als je een door bankgaranties afgedekte deal hebt, dan kun je gewoon met dat geld aan de slag. Zo werkt ieder groot bedrijf. Daar heb je namelijk banken voor.
HR
HR

el jovenes
International

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 juli 2011

Quattroporte schreef:

(...)

Maar die doen niet echt mee om de titel, is mijn voorspelling.

Of we de som in één keer krijgen is echt vrijwel zonder betekenis. Dat wordt enorm opgeblazen en door de Boer als argument gebruikt, maar dat klopt gewoon niet. Als je een door bankgaranties afgedekte deal hebt, dan kun je gewoon met dat geld aan de slag. Zo werkt ieder groot bedrijf. Daar heb je namelijk banken voor.
HR
Oeps, pas op. Cash is nog altijd King. Money in the bank is altijd sterker dan een bankgarantie. Een bankgarantie is net zo sterk als de bank die erachter zit en de garantie afgeeft. Je kunt wel aan de gang gaan met het geld, maar je hebt een tegenpartij risico op een bank. En we weten hoe sommige banken ervoor staan. Dan heb ik het nog niet gehad over banken in Zuid-Europa.
HR
HR

Legende

el jovenes schreef:

(...)

Oeps, pas op. Cash is nog altijd King. Money in the bank is altijd sterker dan een bankgarantie. Een bankgarantie is net zo sterk als de bank die erachter zit en de garantie afgeeft. Je kunt wel aan de gang gaan met het geld, maar je hebt een tegenpartij risico op een bank. En we weten hoe sommige banken ervoor staan. Dan heb ik het nog niet gehad over banken in Zuid-Europa.
HR
Natuurlijk is cash king, maar een bankgarantie van een prime bank is gewoon 100% betrouwbaar. Ik ken geen gevallen waar dat in de voetballerij, en zeker bij Ajax, mis ging.

Het wordt ook boekhoudkundig bij Ajax zo verwerkt. De transfer wordt volledig geboekt in het eerste jaar. De rest gaat dan dus op debiteuren, volledig afgedekt. Op je balans staat het dus gewoon meteen helemaal. Sommigen hier begrijpen dat denk ik niet helemaal. Daar Ajax zelf ook in termijnen en met bankgaranties betaald, is het dus een non-issue.
HR
HR

L!tmanen!
Vedette

Uit: Alphen a/d Rijn
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 1 september 2006

Quattroporte schreef:

(...)

Natuurlijk is cash king, maar een bankgarantie van een prime bank is gewoon 100% betrouwbaar. Ik ken geen gevallen waar dat in de voetballerij, en zeker bij Ajax, mis ging.

Het wordt ook boekhoudkundig bij Ajax zo verwerkt. De transfer wordt volledig geboekt in het eerste jaar. De rest gaat dan dus op debiteuren, volledig afgedekt. Op je balans staat het dus gewoon meteen helemaal. Sommigen hier begrijpen dat denk ik niet helemaal. Daar Ajax zelf ook in termijnen en met bankgaranties betaald, is het dus een non-issue.
HR
Dus het argument van De Boer is gewoon kul, over die 2,7 miljoen euro voor een opvolger voor Vertonghen? Want hij bracht het heel erg als "we willen niet meer uitgeven dan er binnenkomt"...
HR
HR

el jovenes
International

Reg.: 5 juli 2011

Quattroporte schreef:

(...)

HR
DSB, Van de Hoop, Lehmann Brothers,...SNS? Het is nooit een non-issue, Q... De tijd dat banken nooit omvielen ligt ver achter ons. Je kunt het risico mitigeren, maar doen alsof het risico niet bestaat is in tijden als deze erg gevaarlijk.
HR
HR

Legende

L!tmanen! schreef:

(...)

Dus het argument van De Boer is gewoon kul, over die 2,7 miljoen euro voor een opvolger voor Vertonghen? Want hij bracht het heel erg als "we willen niet meer uitgeven dan er binnenkomt"...
HR
Ja, ik vind dat kul. Hij neemt het "binnenkomen" wel erg letterlijk.

el jovenes schreef:

(...)

DSB, Van de Hoop, Lehmann Brothers,...SNS? Het is nooit een non-issue, Q... De tijd dat banken nooit omvielen ligt ver achter ons. Je kunt het risico mitigeren, maar doen alsof het risico niet bestaat is in tijden als deze erg gevaarlijk.
HR
DSB en van der Hoop ware geen Prime Banks. Lehmann geen partij die garanties uitgaf. Natuurlijk is er een risico. Maar garanties van ING, ABN, Deutsche of Barclays, en daar gaat het om, zijn gewoon 100% ok.

[Dit bericht is veranderd door Quattroporte (op 16 augustus 2012 12:01:12).]
HR
HR

Grat
Bankzitter

Vak: 410
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 22 november 2005

el jovenes schreef:

(...)

HR
In dat scenario is het ook levensgevaarlijk om het geld direct te ontvangen, want de bank waar je bankiert kan immers ook omvallen..
HR
HR

Legende

Grat schreef:

(...)In dat scenario is het ook levensgevaarlijk om het geld direct te ontvangen, want de bank waar je bankiert kan immers ook omvallen..
HR
Klopt, dan moet het het cash onder je kussen leggen. Oh nee, wacht, de euro staat op instorten.....
HR
HR

Betis Balompie
Talent

Uit: Sevilla, Spanje
Reg.: 25 augustus 2005

Even ter herinnering: Northern Rock was de bank van Newcastle. Nu failliet.
HRHR
HR

Bigindiemen
Talent

Uit: Diemen
Reg.: 18 mei 2008

Deal is definitief done :\(
HR
HR
HR
HR

Rasmussen
Idool

Grootste winnaar? Raiola!

Mino Raiola is op het juiste moment de zaakwaarnemer van Vurnon Anita geworden.

De middenvelder van Ajax gaat vermoedelijk naar Newcastle United en als deze transfer doorgaat, dan strijkt Raiola een bedrag van 1,9 miljoen euro op. Voor de transfer van Zlatan Ibrahimovic naar Paris Saint-Germain stak de beroemde belangenbehartiger al 3,8 miljoen euro in zijn zak. (The Chronicle)

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170908

Belachelijk wat een bedragen...

[Dit bericht is veranderd door Rasmussen (op 16 augustus 2012 12:19:24).]
HR
HR

Rasmussen schreef:

Grootste winnaar? Raiola!

Mino Raiola is op het juiste moment de zaakwaarnemer van Vurnon Anita geworden.

De middenvelder van Ajax gaat vermoedelijk naar Newcastle United en als deze transfer doorgaat, dan strijkt Raiola een bedrag van 1,9 miljoen euro op. Voor de transfer van Zlatan Ibrahimovic naar Paris Saint-Germain stak de beroemde belangenbehartiger al 3,8 miljoen euro in zijn zak. (The Chronicle)

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170908

Belachelijk wat een bedragen...
HR
Niet te snel voor waarheid aannemen. Als de transfersom 8,5 miljoen bedraagt dan zou 1,9 miljoen neerkomen op ruim 22%. Dat lijkt mij persoonlijk erg stug.
HR
HR

Rasmussen
Idool

Zlajan schreef:

(...)

Niet te snel voor waarheid aannemen. Als de transfersom 8,5 miljoen bedraagt dan zou 1,9 miljoen neerkomen op ruim 22%. Dat lijkt mij persoonlijk erg stug.
HR
Die kerel heeft niet voor niets al bijna 200 mio verdiend met het transfereren van spelers. Het lijkt me dan ook zeker niet uitgesloten dat hij ridicule bedragen zou vragen. Zelfs de zaakwaarnemer van Sana vroeg 4 ton, terwijl hij maar 350K kostte. Dat Ajax uiteindelijk niets betaald heeft, valt alleen maar te prijzen.
HR
HR

Grat
Bankzitter

Zlajan schreef:

(...)

HR
Ik weet niet wat de normale fees in het voetbal zijn, maar in het bedrijfsleven worden ook zulke (qua percentages, van het jaarsalaris, dat wel) bedragen betaald voor een bemiddeling aan headhunters/bemiddelaars. Ik sta er in ieder geval niet heel erg van te kijken.
HR
HR

Dokter Mabuse
Regelmatige invaller

Vak: 125
Reg.: 5 november 2007

De Boer: 'Anita verdient die club' aldus onze trainer in 'the Chronicle'.

Hij heeft dus geen hoge pet op van Vurnon klaarblijkelijk.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

Die zien we nooit meer.. terug...

Niet in het NL elftal, niet op het veld met Newcastle, misschien net een shot als ze de bank inzoomen. Jammer weer 1 die ze geld boven carrière verkiest.

Ah well..

Mazzel!
HR
HR
De Boer: 'Anita verdient die club'

Frank de Boer heeft in een interview met The Chronicle gezegd dat Vurnon Anita het verdient om naar een club als Newcastle United te gaan. Woensdag werd hij medisch gekeurd.

'Hij is 1 van de hardst werkende spelers die ik ooit heb gezien. Hij heeft altijd alles gegeven', zegt De Boer, die Anita het beste wenst bij Newcastle. 'Hij verdient een transfer naar een club als Newcastle United.'

'Anita klaagde nooit, ook niet bij de vele positiewisselingen. In die anderhalf jaar dat ik met hem werkte stopte hij nooit met hard werken. Daar heeft hij zijn transfer aan te danken. De fans zullen een spelers zien die het niveau van Newcastle United aankan en altijd 300 procent geeft. Vurnon kan trots zijn. '

Er moeten volgens The Chronicle nog 1 a 2 dingen bekeken worden naar aanleiding van de medische keuring.
HR
HR

Dokter Mabuse
Regelmatige invaller

Vak: 125
Reg.: 5 november 2007

AFCANieuwmarkt schreef:

Die zien we nooit meer.. terug...

Niet in het NL elftal, niet op het veld met Newcastle, misschien net een shot als ze de bank inzoomen. Jammer weer 1 die ze geld boven carrière verkiest.

Ah well..

Mazzel!
HR
Amen!
HR
HR

Legende

Grat schreef:

(...)Ik weet niet wat de normale fees in het voetbal zijn, maar in het bedrijfsleven worden ook zulke (qua percentages, van het jaarsalaris, dat wel) bedragen betaald voor een bemiddeling aan headhunters/bemiddelaars. Ik sta er in ieder geval niet heel erg van te kijken.
HR
Klopt. Gejank om niks. Headhunters vragen 30%.
HR
HR

Grat
Bankzitter

Quattroporte schreef:

(...)

Klopt. Gejank om niks. Headhunters vragen 30%.
HR
Al kun je dat natuurlijk niet 1 op 1 vergelijken met de situatie in het bedrijfsleven. Daar wordt immers een fee betaald over het jaarsalaris, aangezien er doorgaans geen afkoopsommen betaald worden.

Maar goed, procentueel gezien wordt er in ieder geval evenveel tussenuit getrokken door een derde partij.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,2% dat PEC Zwolle wint van HHC Hardenberg. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!