Ajax Netwerk
zondag 21 december 2014 - 02:52                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 82 pagina's: « 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 ... 82 »

HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 15 oktober 2009

Jongens, kunnen we het weer over Anita hebben en aub niet bekvechten om Newcastle. Daarnaast moeten sommigen hier een beetje respect tonen voor andere clubs. Ajax is inderdaad de grotere club. Lekker boeiend.

Het frustreert mij ook dat Vurnon weggaat, maar doe ff allemaal normaal.

Er is trouwens een Engels-deel van het forum, Newcastle fan.
HR
HR

Dokter Mabuse
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Vak: 125
Reg.: 5 november 2007

quote:HR
Newcastle Fan schreef:

Really are obsessed with history aren't you?

Maybe Anita should go sign for Nottingham Forest :D
HR
With history and future. Two things NU doesn't have.
Good luck becoming 8th this year and in the Europe League against FC Bal op het Dak. Bye bye.
HR
HR

Newcastle Fan
Ballenjongen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 augustus 2012

Thanks. Vurnon and the fans will.

Good luck.
HR
HR

AFCANieuwmarkt
Icoon

Reg.: 5 november 2006

Ik zeg heel eerlijk, van Vurnon gaan we niks meer horen, die gaat nooit geselecteerd worden voor Oranje, en zal op de zijn minst favorieten posities links en rechts voorbij gelopen worden bij NU.

Er komt ooit een keer een topic.. Hoe gaat het met... En Anita zal dan de naam achter de punten zijn.
Jammer ik had deze jongen meer gegund, maar zoals met bijna elke speler... NEXT! :)
HR
HR

LSO.0318
Bankzitter

Uit: Ede
Vak: 426
Reg.: 2 april 2004

Zou Vurnon deze fora ook zelf lezen? Hopelijk doet hij het één deze dagen nog zodat hij zelf kan lezen dat Newcastle geen stap hoger is, aangezien hij het zelf niet in ziet.

Money, money, money...
HR
HR

Jari_Litmanen
International

Uit: Westervoort
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 8 december 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 15 augustus 2012 om 20:33:52.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: michaelschrijver@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik heb het al eerder gezegd; Maar zijn we nu niet een beetje aan het doorslaan wat Anita betreft? Hij heeft het inderdaad goed gedaan vorig seizoen, maar om nu zo paniekerig te doen vanwege zijn (aankomende) transfer...

In al die jaren heb ik een ding gemerkt;

- Als er bij ons een steunpilaar vertrekt, is er altijd weer iemand die opstaat.
HR
HR

Y0rn.
Internationale topspeler

Reg.: 15 oktober 2009

Jari_Litmanen schreef:

Ik heb het al eerder gezegd; Maar zijn we nu niet een beetje aan het doorslaan wat Anita betreft? Hij heeft het inderdaad goed gedaan vorig seizoen, maar om nu zo paniekerig te doen vanwege zijn (aankomende) transfer...

In al die jaren heb ik een ding gemerkt;

- Als er bij ons een steunpilaar vertrekt, is er altijd weer iemand die opstaat.
HR
Ja, maar wie moet dat zijn. Enoh kan niet voetballen en De Kamps ook niet. Boccara zou er nog niet klaar voor zijn zo snel. Misschien Schöne op VM.
HR
HR

Jari_Litmanen
International

Uit: Westervoort
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 8 december 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 15 augustus 2012 om 20:38:12.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: michaelschrijver@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Y0rn. schreef:

(...)
Ja, maar wie moet dat zijn. Enoh kan niet voetballen en De Kamps ook niet. Boccara zou er nog niet klaar voor zijn zo snel. Misschien Schöne op VM.
HR
Ik zou het je niet durven zeggen... de Jong als VM wordt lastig, gezien zijn beperkte handelingssnelheid.

Schone zou in mijn ogen nog wel eens kunnen verrassen. Met Eriksen en Sererro voor hem. (Neem aan dat Janssen vertrekt)
HR
HR

Eddie Edgar
Ballenjongen

Reg.: 15 augustus 2012

Dokter Mabuse schreef:

(...)

With history and future. Two things NU doesn't have.

HR
Good job all cloggys aint as daft as you, you daft Dutch scrotebag nibbler :B
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Uit: Nijmegen
Reg.: 11 oktober 2009

Als je Nigel de Jong vanavond ziet spelen in Oranje, dan is het echt een schande dat Anita niet eens bij de selectie zit.
HR
HR

CalvinZ
Veelbelovend talent

Uit: Dordrecht
Reg.: 9 december 2009

Sigmund Freud schreef:

Als je Nigel de Jong vanavond ziet spelen in Oranje, dan is het echt een schande dat Anita niet eens bij de selectie zit.
HR
Inderdaad. De Jong is een perfecte breker à la Enoh in het vorige 4231 systeem, maar als controleur met de punt naar achteren is het helemaal niks. Positioneel niet en voetballend ook niet, Anita zou t veel beter doen.
HR
HR

Vossie
Legende

Uit: Zaandam
Vak: 425
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 25 februari 2003

Frank de Boer, Danny Blind, wellicht zelfs Van Gaal. Die kunnen hem toch zeker wel overtuigen om dat jaar bij Ajax nog te pakken om vervolgens wel de juiste transfer te maken?
Blijft echt om te janken deze (aanstaande) transfer...
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

Sigmund Freud schreef:

HR
Volgens mij heeft Nigel het voetballen verleerd. Kan me niet herinneren dat hij zó slecht was aan de bal in zijn Ajax tijd.

Deed pijn aan mijn ogen in ieder geval. Nog altijd beter dan van Bommel natuurlijk maar daar is alles mee gezegd.

Zou als ik van Gaal was Nigel keurig laten banken en Anita meenemen tegen de Turken.
HRHR
HR

Bigindiemen
Talent

Uit: Diemen
Reg.: 18 mei 2008

Vurnon heeft gesprek gehad en wordt idd voor de dm positie gehaald en gaat de concurrentie aan met Tiote. Gaat vandaag tekenen voor 5 jaar en krijgt #8.

Jammer dat ie weggaat maar wens hem alle succes daar.
HR
HR

Le Berry
Icoon

Reg.: 3 januari 2009

Bigindiemen schreef:

Vurnon heeft gesprek gehad en wordt idd voor de dm positie gehaald en gaat de concurrentie aan met Tiote. Gaat vandaag tekenen voor 5 jaar en krijgt #8.

Jammer dat ie weggaat maar wens hem alle succes daar.
HR
Bron?
HR
HR

de dominee
Legende

Uit: Groningen
Reg.: 29 mei 2008

Aan Tiote gaat hij een aardige kluif krijgen. Betwijfel of hij die strijd gaat winnen. Dat is dus 50/50 banken. Goede move Vurnon! Banken bij de nr 8 van de PL is altijd mooier dan kampioen worden in de Eredivisie en de 2e ronde CL halen met je club. Althans, die paar euro extra per maand verbloemen dat wel joh...
HR
HR

Frankie de missing link
Idool

Reg.: 14 augustus 2009

de dominee schreef:

Aan Tiote gaat hij een aardige kluif krijgen. Betwijfel of hij die strijd gaat winnen. Dat is dus 50/50 banken. Goede move Vurnon! Banken bij de nr 8 van de PL is altijd mooier dan kampioen worden in de Eredivisie en de 2e ronde CL halen met je club. Althans, die paar euro extra per maand verbloemen dat wel joh...
HR
Lekker objectief dit ook.

- hoezo nr. 8? Ze werden 5e vorig jaar
- Hoezo worden wij kampioen?
- Hoezo halen wij 2e ronde CL (al JAREN geleden)
- Hoezo PAAR extra euro? Dubbel zoveel ws.
HR
HR

sanderhag123
Vedette

Reg.: 20 januari 2011

Is Tiote daar nog steeds clubrecord houder van Gele kaarten in 1 seizoen? Hij had namelijk een aardige verzameling op een gegeven moment!

Wens Anita alle succes toe! Hopelijk komt er nog wat van hem terecht. Sterkte met de opbouw als je Tim Krul in het doel hebt die een speler verder dan 2 meter niet op zijn juiste been in kan spelen, CV's die voetballend even goed zijn als een zonder benen geboren jeugdspeler, en kopduels tegen gasten waar Vurnon 3x in past. Word.. Vermakelijk!
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Legende

Uit: Amstelveen
Vak: 422
Reg.: 9 september 2002

Frankie de missing link schreef:

(...)

Lekker objectief dit ook.

- hoezo nr. 8? Ze werden 5e vorig jaar
- Hoezo worden wij kampioen?
- Hoezo halen wij 2e ronde CL (al JAREN geleden)
- Hoezo PAAR extra euro? Dubbel zoveel ws.
HR
Glazen bol:

- Newcastle wordt 8ste dit seizoen
- Ajax wordt kampioen
- Wij halen de tweede ronde CL
- Driedubbel zoveel als bij Ajax (netto)

;)
HR
HR

haassie
Icoon

Reg.: 9 juni 2009

Kunnen de mensen niet een aparte topic openen,om in het Engels telullen,wil gewoon lezen of hij nou al weg is,kan mij nou welke club groter is,Ajax is onze club ,voor de rest heb ik niets met andere clubs,als een speler weg gaat is het om het geld,en de competitie.
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

ZionXXX schreef:

(...)

De intercities fairs cup? HR
Yep. In dat jaar versloeg men Feijenoord met 4-0. Hetzelfde Feijenoord dat een jaar later de beste van de wereld was door de beker met de grote oren en de Wereldbeker te winnen.

ZionXXX schreef: In die tijd speelde Ajax nog met Cruijff marginale partijtjes tegen Liverpool en Inter.
HR
In diezelfde tijd speelde Ajax de CL-finale tegen AC Milaan in Bernabeu. Ajax werd overklast en verloor kansloos met 1-4. Datzelfde AC Milaan werd een klein half jaar later simpel opzij geschoven door het Feijenoord van Wim Jansen en van Hanegem. Datzelfde Feijenoord dat eerder afgeslacht werd door Newcastle United.

Vurnon Anita maakt een goeie keuze voor een slimme traditierijke club uit een grote competitie en mag nu hopen ooit voor Oranje uit te mogen komen.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Reg.: 28 juni 2005

marx schreef:

een slimme traditierijke club HR
En dan denk je aan Newcastle? Niet aan NEC? Of Achilles '29? Valt me weer tegen van je.
HR
HR

tkriek
Internationale topspeler

Vak: 428
Reg.: 27 augustus 2006

Wat een gezever met Newcastle fans, laat dat lekker ergens anders plaatsvinden inderdaad.

Terug naar Anita; mooi dat het nu rond lijkt te zijn, kan Ajax in ieder geval verder ipv in onzekerheid te zitten.
Boccara doet het goed in Jong Ajax, dus geef hem maar de kans.
HR
HR

Mattor
Regelmatige invaller

Droomaankoop: Richairo Zivkovic
Reg.: 21 december 2008

Newcastle Fan schreef:

AZ? :D

They have Jozi Altidore starting upfront them, he was playing for relegated Hull City almost 3 seasons ago.

We couldn't beat Ajax,PSV or AZ yet we can beat Manchester United 3-0 and Chelsea away 2-0? :B
HR

Vaart erin schreef:

(...)
Every team can always beat any other team. And for the record, you, as a club, were relegated 3 seasons ago.
HR
:D :D :D :D :D :D
HR
HR

Le Berry
Icoon

Reg.: 3 januari 2009

Zou de deal van Anita en Janssen het hele geheel in versnelling kunnen zetten? Ajax wil immers pas wat uitgeven wanneer dit ook daadwerkelijk binnen is, zo stelde Overmars eerder

Maar je gaat je toch afvragen, hoelang moet dit nog doorgaan. Je bent inmiddels begonnen aan het seizoen en je hoopt toch een keer compleet te zijn. Weer op achterstand raken is zo zonde
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 82 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 92,5% dat FC Twente wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Excelsior-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!