Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 75 »
afcavooraltijd
Geselecteerd voor Oranje
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 19 juli 2011
ZionXXX
Vedette
Uit: Het schone Huizen
Reg.: 14 maart 2006
afcavooraltijd
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 19 juli 2011
Middenweg 401
Internationale topspeler
Vak: -
Reg.: 14 april 2005
quote:Yep.
Newcastle Fan schreef:
We couldn't beat Ajax,PSV or AZ yet we can beat Manchester United 3-0 and Chelsea away 2-0?
KinkyJeff_the_WindaCleena
Ballenjongen
Reg.: 15 augustus 2012
de dominee
Idool
Uit: Alkmaar
Vak: 425
Reg.: 29 mei 2008
Perry Patana
International
Reg.: 11 augustus 2003
afca1900
Idool
Winnaar Beker Klassement Ajax Netwerk VoVo 2011/2012; meer prijzen
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 26 februari 2005
quote:Huh?
KinkyJeff_the_WindaCleena schreef:
Wil iemand de ramen schoonmaken?
Ik heb ook schone auto's, bestelauto's en motorfietsen.
Robehr
Vedette
Uit: Breda
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 18 september 2004
quote:Checkmate.
de dominee schreef:
Comparing Newcastle to Ajax is a joke. We have won the Champions League and World Cup, are famous all over the world for our brilliant football, have reinvented football multiple times and have produced some of the best players the world has ever seen. Our club is known and supported worldwide.
Newcastle plays in de Premier League (for now) and will not challenge for the title, ever. Reaching Champions League playoffs is a dream and you have recently relegated from the Premier League.
Enjoy Anita, but don't dream of competing with Ajax as a club. Ajax is the bigger and better club, the Premier League is the bigger and better league.
Sverre Isachsen
Lid 2de elftal
Uit: Valkenswaard
Reg.: 13 april 2000
quote:Toch kun je er wel erg goed stappen! ;-)
afcavooraltijd schreef:
Fucking Newcastle whahahaahahah wat een grap zeg hahahaah wat doen al die zwervers hier trouwens?
Newcastle speelt 0-0 tegen die focking tokkies van Den Haag, verliezen met 4-1 van Cardiff focking City, 1 gelukseizoen vorig jaar omdat de rest echt schandalig slecht waren en ze krijgen gelijk babbelsHet lijken die ******s wel, die hebben het ook alweer zo hoog in hun bol.
Zo'n grauw lelijk industriestadje als TynesideNee daar wordt je vrolijk van
tukas
Bankzitter
Reg.: 20 januari 2010
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
marx
Icoon
Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004
quote:Jij weet net zo goed als ik dat Ajax nooit meer een internationale prijs van betekenis gaat winnen. Daarvoor heeft Nederland een te marginale competitie. De toekomst is aan slimme clubs in grote competities. Zo'n club is NUFC en NUFC is niet een omhooggevallen clubje. NUFC kent een langere geschiedenis dan Ajax, heeft eerder een Europacup gewonnen dan Ajax en is dus de perfecte club voor een speler als een Anita, die nog iets van zijn carrière wil maken. Want is het je niet opgevallen dat ie niet geselecteerd is geworden voor het WK en EK en dat ook Van Gaal hem links heeft laten liggen?
afca1900 schreef:
(...)
Ik kan normaal altijd wel lachen om je post hier,maar nu moet je echt kappen met ja f#cking Newcastle gelul ben je nu echt helemaal gek geworden hoe durf je dat cluppie te vergelijken met Ajax o.a. winnaar van europcup1 en 4 keer,2 wereldbekers etc. de status die Ajax heeft in de wereld zal dat kleine cluppie in een grote competitie nooit maar dan nooit halen! ZOT
Viktor Fischer
Basisspeler
Reg.: 13 oktober 2009
quote:Ookal probeer je te trollen, doe dan tenminste nog je best om fatsoenlijke argumenten te verzinnen die iets aan de discussie bijdragen. Anita kiest voor het geld en het spelen in een grotere competitie. Simple as that. En bovendien heel terecht dat veel Ajacieden dat jammer vinden, aangezien de kans dat Anita daar net zo'n gewaardeerde kracht gaat worden als dat hij hier is, heel klein is.
marx schreef:
(...)
Jij weet net zo goed als ik dat Ajax nooit meer een internationale prijs van betekenis gaat winnen. Daarvoor heeft Nederland een te marginale competitie. De toekomst is aan slimme clubs in grote competities. Zo'n club is NUFC en NUFC is niet een omhooggevallen clubje. NUFC kent een langere geschiedenis dan Ajax, heeft eerder een Europacup gewonnen dan Ajax en is dus de perfecte club voor een speler als een Anita, die nog iets van zijn carrière wil maken. Want is het je niet opgevallen dat ie niet geselecteerd is geworden voor het WK en EK en dat ook Van Gaal hem links heeft laten liggen?
Newcastle Fan
Ballenjongen
Reg.: 12 augustus 2012
ZionXXX
Vedette
Uit: Het schone Huizen
Reg.: 14 maart 2006
quote:De intercities fairs cup? In de finale hebben ze inderdaad Ujpest flink ervan langs gegeven. Dat mag zeker genoemd worden.
marx schreef:
(...)
Jij weet net zo goed als ik dat Ajax nooit meer een internationale prijs van betekenis gaat winnen. Daarvoor heeft Nederland een te marginale competitie. De toekomst is aan slimme clubs in grote competities. Zo'n club is NUFC en NUFC is niet een omhooggevallen clubje. NUFC kent een langere geschiedenis dan Ajax, heeft eerder een Europacup gewonnen dan Ajax en is dus de perfecte club voor een speler als een Anita, die nog iets van zijn carrière wil maken. Want is het je niet opgevallen dat ie niet geselecteerd is geworden voor het WK en EK en dat ook Van Gaal hem links heeft laten liggen?
Jopie C. uit B. te A.
Idool
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005
quote:
marx schreef:
(...)
Ik zal je een geheimpje verklappen. Ajax is niet een van de grootste clubs ter wereld. Ajax is de grootste club van Amsterdam. NUFc is een grotere club dan Ajax. Een grotere en trouwere aanhang, hoger budget en ((edit: let op daar komt ie jongens) meer merchandisinginkomsten.
Tarvos
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 24 juli 2011
Hulk Hogan
Lid 2de elftal
Droomaankoop: Virgil van Dijk
Reg.: 19 april 2012
quote:
KinkyJeff_the_WindaCleena schreef:
Wil iemand de ramen schoonmaken?
Ik heb ook schone auto's, bestelauto's en motorfietsen.
erik345
Jeugdspeler
Reg.: 30 november 2006
quote:Want spelen uit bij RKC, Willem II, Zwolle, ADO etc is natuurlijk veeeel mooier dan in al die Engelse voetbaltempels! ?
tukas schreef:
If Ajax could give Anita a similar contract like Newcastle, then it would be a no-brainer. He would stay here. But money makes the world go round.
afca1900
Idool
quote:1 dat zeiden ze voor 95 ook dat mijn Ajax nooit meer maar dan ook nooit meer een Europese prijs zou kunnen pakken en volgens mij hebben we toch echt de eerste cl gewonnen, je 2e punt allemaal wel leuk en aardig hoor dat hun als eerste een prijs in Europa hebben gewonnen(welke dan?) maar hoeveel prijzen in totaal hebben ze dan gewonnen t.o.v. Ajax?laat ik dan maar gelijk antwoorden en dat is dat mijn Ajax veel en veel meer successen heeft geboekt zowel in het buitenland als in ons eigen landje dus dan kun je nooit maar dan ook nooit gaan zeggen dat nufc een grotere club os dan Ajax! en dan je 3e zin over het niet selecteren van Vurnon dat heeft i.m.o. met de gijpmania je moet namelijk groot en sterk zijn wil je blijkbaar gezien worden in Europa!
marx schreef:
(...)
Middenweg 401
Internationale topspeler
Reg.: 14 april 2005
quote:Heeft Reading een nieuw stadion? Wist ik niet.
erik345 schreef:
(...)
Want spelen uit bij RKC, Willem II, Zwolle, ADO etc is natuurlijk veeeel mooier dan in al die Engelse voetbaltempels! ?
Kluivert_beste_9_ooit
International
Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010
quote:De Jaarstedenbeursbeker in '69. Hun gehele erelijst:
afca1900 schreef:
(...)
1 dat zeiden ze voor 95 ook dat mijn Ajax nooit meer maar dan ook nooit meer een Europese prijs zou kunnen pakken en volgens mij hebben we toch echt de eerste cl gewonnen, je 2e punt allemaal wel leuk en aardig hoor dat hun als eerste een prijs in Europa hebben gewonnen(welke dan?) maar hoeveel prijzen in totaal hebben ze dan gewonnen t.o.v. Ajax?laat ik dan maar gelijk antwoorden en dat is dat mijn Ajax veel en veel meer successen heeft geboekt zowel in het buitenland als in ons eigen landje dus dan kun je nooit maar dan ook nooit gaan zeggen dat nufc een grotere club os dan Ajax! en dan je 3e zin over het niet selecteren van Vurnon dat heeft i.m.o. met de gijpmania je moet namelijk groot en sterk zijn wil je blijkbaar gezien worden in Europa!
afca1900
Idool
quote:Aha kijk eens aan nu ik erelijst zie van nufc zie dan snap ik waarom de beste marx vind dat ze groter zijn dan Ajax
Kluivert_beste_9_ooit schreef:
(...)
De Jaarstedenbeursbeker in '69. Hun gehele erelijst:
Premier League (4x)
Kampioen: 1904-05, 1906-07, 1908-09, 1926-27
Tweede: 1995-96, 1996-97
The Championship (3x)
Kampioen: 1964-65, 1992-93, 2009-10
Tweede: 1897-98, 1947-48
Comminity Shield (1x)
Winnaar: 1909
Finale: 1932, 1951, 1952, 1955, 1996
FA Cup (6x)
Winnaar: 1910, 1924, 1932, 1951, 1952, 1955
Finale: 1905, 1906, 1908, 1911, 1974, 1998, 1999
Carling Cup (0x)
Finale: 1976
Jaarstedenbeursbeker (1x)
Winnaar: 1969
Intertoto (1x)
Winnaar en kampioen: 2006
Finale: 2001
Al 85 jaar lang dus geen Premier League titel meer voor Newcastle United.
Veel succes Anita bij Newcastle United.
Ontzettend jammer dat Anita niet is gebleven. We gaan je missen.
Newcastle Fan
Ballenjongen
Reg.: 12 augustus 2012
Deze topic is open en bestaat uit 75 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 »
Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 60,0% dat FC Utrecht wint van FC Twente. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.