Ajax Netwerk
donderdag 28 augustus 2014 - 01:00                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 80 »

HR

Antario
Lid 2de elftal

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 28 augustus 2011

quote:HR
tukas schreef:

Ik ben het met je eens dat het niveau aan inflatie onderhevig zou zijn maar zolang er daar met geld gestrooid blijft worden en die zeepbel niet barst zal Newcastle altijd meer potentie dan Ajax hebben. Je onderschat echt hoe groot die club in Engeland is.
HR
Dat financiële voordeel valt ook wel weer mee. In de PL kosten modale spelers ook veel meer dan in de Eredivisie, zeker met het oog op de "homegrown" regel. Ook willen de eigenaren/aandeelhouders vaak graag zelf een deel van de tv-inkomsten houden als winst en niet in het elftal investeren. Ajax kan met lagere lonen en transfersommen over betere spelers beschikken dan Newcastle, zeker als je ook nog de jeugdopleiding erbij betrekt. Qua potentieel komt Newcastle niet eens in de buurt van Ajax.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Antario schreef:

(...)

Dat financiële voordeel valt ook wel weer mee. In de PL kosten modale spelers ook veel meer dan in de Eredivisie, zeker met het oog op de "homegrown" regel. Ook willen de eigenaren/aandeelhouders vaak graag zelf een deel van de tv-inkomsten houden als winst en niet in het elftal investeren. Ajax kan met lagere lonen en transfersommen over betere spelers beschikken dan Newcastle, zeker als je ook nog de jeugdopleiding erbij betrekt. Qua potentieel komt Newcastle niet eens in de buurt van Ajax.
HR
Dus daarom hebben zij spelers als Papas Cisse, Cabaye en Ben Arfa, terwijl wij moeten gaan leuren met Janssen en Sulejmani omdat ze anders misschien wel blijven...

Nogmaals, we hoeven helemaal niet te doen alsof Newcastle Europese top of subtop is, maar wat realistischer naar ons eigen niveau kijken kan soms ook geen kwaad.
Woorden als 'qua potentieel komt Newcastle niet eens in de buurt van Ajax', vind ik vaag...welk potentieel bedoel je?
HR
HR

DarkChild schreef:

(...)

Zo lust ik er nog wel een paar, je noemt een Janssen als hij andere beslissingen had genomen als referentiekader voor het niveau?
Hij traint met de echte he ;)
Die overigens best snel naar het buitenland ging, op zijn 22ste, naar Genk :denk

Zo ontstellend groot als jij het verschil tussen Everton en Newcastle neerzet is het overigens niet

Wat zijn de spelers na je 'etc', je doet voorkomen alsof er een nog een heel rijtje is?

En ik vind je best optimistisch over de toekomst van Boilesen en Sigthorsson, spelers die duidelijk blessuregevoelig zijn en nog niet eens volledig seizoen Eredivisie in de benen hebben.

Het gaat er mij niet om dat we ineens Newcastle fan worden, maar hun niveau afkraken terwijl we zelf (zeker Europees) middelmaat als Ebecilio, Ozbiliz, Blind, Enoh, Koppers, Vermeer, Boerrigter, Sulejmani onder contract hebben, is best apart.

BTW, waar slaat dat stukje op dat wij de eerste keeper van Oranje hadden en die veelvuldig afkraakten met betrekking tot het nu? De logica daarvan ontgaat me
HR
Het ging mij erom dat het gemiddelde van een zeer groot aandeel van de Ajax selectie gemakkelijk bij Newcastle zou mee komen. Ik vind het sneu dat je nu de minste Ajax spelers opnoemt en die vergelijkt. Moet ik die troep van Newcastle allemaal opnoemen wat zij allemaal voor afval in hun selectie hebben zitten? Als Tioté je beste speler is, weet je ook gelijk de rest van hun niveau al. Dat moge duidelijk zijn.

Waarom vind je het raar dat ik Stekelenburg en Krul vergelijk? Beide keepers spelen bij het Nederlands elftal. Zo goed wordt Stekelenburg hier niet gezien en Krul is ook nog eens 3de keeper achter Vorm. Verder kom je met een nietszeggend statistiekje van de afgelopen 500 jaar voetbal in de EPL. Knap hoor dat Newcastle daar vlak achter Everton staat! Ze zullen er van genoten hebben 60 jaar geleden! Moet ik nog een Europees ranglijstje voor je opzoeken om de verschillen tussen Ajax en Newcastle aan te duiden de afgelopen 500 jaren?

Deze discussie gaat nergens over, laat Newcastle het maar eens waar maken voordat we ze gaan vergelijken met de big boys ipv jarenlang in de middenmoot een beetje mee hobbelen.

Anita zou toch gek als hij Newcastle gaat? Ik neem aan dat zelfs jij dat nu ook vind.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

DarkChild schreef:

(...)

Dus daarom hebben zij spelers als Papas Cisse, Cabaye en Ben Arfa, terwijl wij moeten gaan leuren met Janssen en Sulejmani omdat ze anders misschien wel blijven...

Nogmaals, we hoeven helemaal niet te doen alsof Newcastle Europese top of subtop is, maar wat realistischer naar ons eigen niveau kijken kan soms ook geen kwaad.
Woorden als 'qua potentieel komt Newcastle niet eens in de buurt van Ajax', vind ik vaag...welk potentieel bedoel je?
HR
Het potentieel van prijzen winnen. Het fundament onder AFC Ajax is natuurlijk van aanzienlijk hogere kwaliteit dan dat van Newcastle United. Dat ziet iedere leek.
HR
HR

l_opportunist
Bankzitter

Reg.: 25 december 2005

Is het niet te begrijpen als je bedenkt dat Anita is 'misbruikt' de laatste jaren.. en nu pas 1(of 1/2) seizoen wel op zijn middenveld-positie 'mag'...?

[Dit bericht is veranderd door l_opportunist (op 2 augustus 2012 14:19:19).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

Gallery Play schreef:

(...)

Het ging mij erom dat het gemiddelde van een zeer groot aandeel van de Ajax selectie gemakkelijk bij Newcastle zou mee komen. Ik vind het sneu dat je nu de minste Ajax spelers opnoemt en die vergelijkt. Moet ik die troep van Newcastle allemaal opnoemen wat zij allemaal voor afval in hun selectie hebben zitten? Als Tioté je beste speler is, weet je ook gelijk de rest van hun niveau al. Dat moge duidelijk zijn.

Waarom vind je het raar dat ik Stekelenburg en Krul vergelijk? Beide keepers spelen bij het Nederlands elftal. Zo goed wordt Stekelenburg hier niet gezien en Krul is ook nog eens 3de keeper achter Vorm. Verder kom je met een nietszeggend statistiekje van de afgelopen 500 jaar voetbal in de EPL. Knap hoor dat Newcastle daar vlak achter Everton staat! Ze zullen er van genoten hebben 60 jaar geleden! Moet ik nog een Europees ranglijstje voor je opzoeken om de verschillen tussen Ajax en Newcastle aan te duiden de afgelopen 500 jaren?

Deze discussie gaat nergens over, laat Newcastle het maar eens waar maken voordat we ze gaan vergelijken met de big boys ipv jarenlang in de middenmoot een beetje mee hobbelen.

Anita zou toch gek als hij Newcastle gaat? Ik neem aan dat zelfs jij dat nu ook vind.
HR
Als je dat 'nietszeggende stukje' had gelezen, dan had je gezien dat de premier league pas sinds 1992/1993 bestaat...

En ik zal het nogmaals herhalen: we hoeven helemaal niet te doen alsof Newcastle Europese top of subtop is, maar wat realistischer naar ons eigen niveau kijken kan soms ook geen kwaad.
Misschien zoekt hij (Anita) meer waardering, een nieuwe uitdaging, een hogere competitie?

Hendrix schreef:

(...)

Het potentieel van prijzen winnen. Het fundament onder AFC Ajax is natuurlijk van aanzienlijk hogere kwaliteit dan dat van Newcastle United. Dat ziet iedere leek.
HR
Ja, het fundement van prijzen winnen in de eigen competitie is groter ja. Maar misschien is Anita wel aan een andere competitie/uitdaging toe?
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 juni 2005

DarkChild schreef:

Daarnaast spelen er natuurlijk niet alleen koekebakkers in dat team, Demba Ba, Papas Cisse, Ben Arfa, Gutierrez, Collocini, Krul, Cabaye.
Twee jaar daartussen spelen kan een behoorlijke opstap voor hem wezen (afhankelijk van wat manager Pardew met hem wil, op verschillende Newcastle blogs spreekt van een alternatief voor Debuchy, die ook vaak back wordt gezet)HR
Hij wordt dus een back. Nou dan wordt banken voor Anita. Hij krijgt er veel geld voor dat dan weer wel.

De spelers die je noemt zouden stuk voor stuk versterkingen zijn voor Ajax, maar ze zijn ook veel duurder en zouden toch nooit naar 0031 komen. Ajax houdt zich trouwens met jeugdige elftallen (met B-garnituur) degredatiekandidaten uit de PL aardig op de been. Had Ajax in Engeland gespeeld met het geld wat die clubs daar krijgen, waren ze minimaal een subtopper geworden, daar ben ik van overtuigd.

Newcastle staat al decenia bekend als een spelers - en trainerkerkhof. En dit was nog VOOR ze degradeerden. Ik heb echt geen idee waar sommigen hun bewondering voor Newcastle vandaan halen. Ze hebben veel poen, en kunnen dus aardige spelers betalen. Hun club icoon is nota bene Alan Shearer. Vergelijk dat aub met van Basten, Bergkamp, Cruijff etc.
Bovendien is de omgeving Newcastle nou niet bepaald opbeurend. Je zit veel en veel beter in Manchester of Londen. Nu kan straks Anita met zijn salaris z'n moeder overvliegen om voor hem te koken maar verder zal er weinig voor hem te beleven vallen. Volgens mij wonen veel selectiespelers zo ver mogelijk buiten Newcastle omdat er geen bal aan is.

Denk dat Anita daar dood ongelukkig wordt. Geld maakt veel goed maar gezien de club, de stad en zijn positie wat hij daar komt te spelen zullen we weinig meer van hem horen nadat hij een paar jaar gecashed heeft op de bank/tribune.

Ik gun Anita meer dan dat eerlijk gezegd.

[Dit bericht is veranderd door Lederen Knikker (op 2 augustus 2012 14:33:36).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

Lederen Knikker schreef:

(...)
Hij wordt dus een back. Nou dan wordt banken voor Anita. Hij krijgt er veel geld voor dat dan weer wel.
HR
Ho ho, ik zei alleen dat in het Newcastle geruchten circuit gezegd wordt dat het óf Anita wordt óf Debuchy. En dat Anita geroemd wordt om zijn veelzijdigheid.
Wat Pardew (en da's stiekem toch de belangrijkste) daadwerkelijk met hem wil weten we niet.

En het salaris, Newcastle werkt met een salary cap van omgerekend 2 miljoen euro.
Weet niet of dit netto of bruto is (scheelt nogal wat, naast belastingen in Engeland en Nederland) weet niet wat Anita zou krijgen, weet niet wat Anita nu krijgt of kan krijgen bij Ajax.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

DarkChild schreef:

(...)

Ja, het fundement van prijzen winnen in de eigen competitie is groter ja. Maar misschien is Anita wel aan een andere competitie/uitdaging toe?
HR
Nee, ik bedoel het sportieve fundament van de club. Dus doorstroom uit jeugdopleiding, kwaliteit van technische staff en doorgroeimogelijkheden van eerste elftalspelers. Die leiden er inderdaad toe dat Ajax in de eigen competitie aanzienlijke hogere kansen heeft om prijzen te pakken, maar ook Europees structureel op een hoger niveau kan acteren. Dat zijn feiten.

Dat Anita ontzettend ondergewaardeerd wordt bij Ajax is overigens zonneklaar. Zou grootverdiener moeten zijn in mijn ogen.
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

DarkChild schreef:

(...)

Ho ho, ik zei alleen dat in het Newcastle geruchten circuit gezegd wordt dat het óf Anita wordt óf Debuchy. En dat Anita geroemd wordt om zijn veelzijdigheid.
Wat Pardew (en da's stiekem toch de belangrijkste) daadwerkelijk met hem wil weten we niet.

En het salaris, Newcastle werkt met een salary cap van omgerekend 2 miljoen euro.
Weet niet of dit netto of bruto is (scheelt nogal wat, naast belastingen in Engeland en Nederland) weet niet wat Anita zou krijgen, weet niet wat Anita nu krijgt of kan krijgen bij Ajax.
HR
Werd eerder deze draad uitgelachen toen ik zei dat ze in Engeland liever geen kleine mannetjes in de as neerzetten. Vervolgens heb ik, van de 18 PL ploegen, 2 namen gezien die inderdaad geen grote slagers zijn. Maar elke keer als ik MotD zit te koekeloeren zie ik geen dozijnen spelers met formaat Anita-tjes en Clasies in de as bij Engelse clubs. Ik zie wel veel formaatjes Huddlestone rondlopen op die plek.

Of ik het daarmee eens ben is iets anders dan wat ik constateer.

Mijn verwachting is dan ook dat hij een back wordt. En dat hij in de loop van het seizoen niet veel zal spelen.

Kan me vergissen ben ook maar eens mens maar ik gun Anita meer dan een plek op de bank met een miljoenensalaris.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Lederen Knikker schreef:

(...)
Werd eerder deze draad uitgelachen toen ik zei dat ze in Engeland liever geen kleine mannetjes in de as neerzetten. Vervolgens heb ik, van de 18 PL ploegen, 2 namen gezien die inderdaad geen grote slagers zijn. Maar elke keer als ik MotD zit te koekeloeren zie ik geen dozijnen spelers met formaat Anita-tjes en Clasies in de as bij Engelse clubs. Ik zie wel veel formaatjes Huddlestone rondlopen op die plek.

Of ik het daarmee eens ben is iets anders dan wat ik constateer.

Mijn verwachting is dan ook dat hij een back wordt. En dat hij in de loop van het seizoen niet veel zal spelen.

Kan me vergissen ben ook maar eens mens maar ik gun Anita meer dan een plek op de bank met een miljoenensalaris.
HR
Zelfs in de Nederlandse competitie lopen er geen dozijnen Anitaatjes en Clasies in de as ;)

Spelers als vroeger Makélélé en nu Lucas Leiva, Modric, Essien, Scholes, Anderson of Jack Wilshere zijn ook niet de grootste, maar worden zeer gewaardeerd in Engeland

Anita als back is een mogelijkheid, vorig jaar speelde Gutierrez daar iets te vaak naar zijn eigen zin.
Ik kan alleen naar mezelf kijken, maar als back verhuizen naar Newcastle terwijl dat je plaats niet is zou ik zeker niet doen. Veelzijdigheid is leuk, maar voor je het weet ben je de stopverf van het team

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 2 augustus 2012 14:57:01).]
HR
HR

Lederen Knikker
Legende

DarkChild schreef:

(...)

Zelfs in de Nederlandse competitie lopen er geen dozijnen Anitaatjes en Clasies in de as ;)

Spelers als vroeger Makélélé en nu Lucas Leiva, Modric, Essien, Scholes, Anderson of Jack Wilshere zijn ook niet de grootste, maar worden zeer gewaardeerd in Engeland
HR
Ik zeg ook niet dat er nooit spelers in de as staan in de PL van onder de 1.90m maar ik zeg gewoon dat het bij hun niet zo gebruikelijk is. Je moet van erg goede huize komen gezien de namen die je opnoemt.

Nu komt Anita dan ook van goede huize maar vinden ze dat daar in Engeland ook? Ik hou m'n twijfels erover that's all. En ik gun Anita natuurlijk wel het geld en de PL maar ik ben gewoon niet kapot van Newcastle.
HR
HR

Antario
Lid 2de elftal

DarkChild schreef:

(...)

HR
Het vermogen om te groeien, Ajax heeft: een groter achterland, een grotere naam en historie, een betere jeugdopleiding, meer doorgroeimogelijkheden voor talenten, Ajax heeft makkelijker toegang tot Europees voetbal. Ajax komt uit een slechte periode, maar we moeten onszelf geen minderwaardigheidscomplex aanpraten.

Newcastle heeft zowel voordeel als nadeel van hun competitie. Ze kunnen door het TV-geld leuke spelers uit het buitenland kopen, maar kunnen niet mee in de top. Uiteindelijk zijn ze niet aantrekkelijk voor spelers met echte ambitie. Het is net zoiets als FC Groningen die gaat shoppen in de Zuid Amerikaanse competities bij meer gerenommeerde clubs dan zijzelf.

Cisse, Cabaye en Ben Arfa zijn een paar van hun beste aankopen geweest, opgepikt bij (Duitse en Franse) subtoppers voor een totaal van 23m euro, dat hebben wij ook gedaan met bv Huntelaar en Suarez.
HRHR
HR

DarkChild
Moderator

Antario schreef:

(...)
Het vermogen om te groeien, Ajax heeft: een groter achterland, een grotere naam en historie, een betere jeugdopleiding, meer doorgroeimogelijkheden voor talenten, Ajax heeft makkelijker toegang tot Europees voetbal. Ajax komt uit een slechte periode, maar we moeten onszelf geen minderwaardigheidscomplex aanpraten.

Newcastle heeft zowel voordeel als nadeel van hun competitie. Ze kunnen door het TV-geld leuke spelers uit het buitenland kopen, maar kunnen niet mee in de top. Uiteindelijk zijn ze niet aantrekkelijk voor spelers met echte ambitie. Het is net zoiets als FC Groningen die gaat shoppen in de Zuid Amerikaanse competities bij meer gerenommeerde clubs dan zijzelf.

Cisse, Cabaye en Ben Arfa zijn een paar van hun beste aankopen geweest, opgepikt bij (Duitse en Franse) subtoppers voor een totaal van 23m euro, dat hebben wij ook gedaan met bv Huntelaar en Suarez.
HR
Tegelijkertijd kan een goed jaar bij Newcastle ook een prima stap zijn hogerop.
Het blijft gissen want we weten niet wat Pardew wil met Anita (vaste plek of manusje van alles) en, most importantly, we weten niet wat Anita zelf wil en voelt.
Het ging mij er alleen om dat Newcastle geen Southampton, Norwich of Celtic is
(hoewel ik begrijp dat we als Ajax-fans natuurlijk altijd vinden dat 'de zon om de Arena heen draait' ;))
HR
HR

Antario
Lid 2de elftal

DarkChild schreef:

Tegelijkertijd kan een goed jaar bij Newcastle ook een prima stap zijn hogerop.
HR
Hoe vaak kopen Spaanse, Italiaanse en Duits topclubs spelers van Engelse subtoppers? Bij Newcastle kun je alleen maar hopen door te stromen naar de Engelse top, bij Ajax heb je een podium voor de hele Europese top. Als carriere stap is Newcastle niet bepaald interessant, tenzij Anita zichzelf ook laag inschat en denkt dat Engelse subtop zijn maximum is.
HR
HR

anders
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 februari 2011

Lederen Knikker schreef:

(...)

HR
Voor de back positie gaat het niet om Anita, dat is een misverstand, het gaat hier om van der Wiel.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Antario schreef:

(...)
Hoe vaak kopen Spaanse, Italiaanse en Duits topclubs spelers van Engelse subtoppers? Bij Newcastle kun je alleen maar hopen door te stromen naar de Engelse top, bij Ajax heb je een podium voor de hele Europese top. Als carriere stap is Newcastle niet bepaald interessant, tenzij Anita zichzelf ook laag inschat en denkt dat Engelse subtop zijn maximum is.
HR
En hoe vaak kopen Europese topclubs nog direct van Ajax een speler? Ajax leidt net zo goed op voor de subtop
HR
HR

BuZa
Vedette

Uit: Lelystad
Vak: 403
Droomaankoop: Leonardo Suárez
Reg.: 30 november 2005

DarkChild schreef:

(...)

En hoe vaak kopen Europese topclubs nog direct van Ajax een speler? Ajax leidt net zo goed op voor de subtop
HR
Wilde ik zeggen ja, er gaat (bijna) niemand meer van ons direct naar de absolute top. Ook onze recente toppers spelen bij een subtopper momenteel.
HR
HR

Antario
Lid 2de elftal

DarkChild schreef:

(...)

HR
Een speler om het jaar zo'n beetje.
HR
HR

liam
Legende

Vak: 420
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 10 juli 2002

Als Anita nu naar Newcastle gaat komt hij daar nooit meer weg. Als hij nu nog jaar bij Ajax blijft dan kan hij waarschijnlijk naar de absolute top.
HR
HR

robdegekste
Regelmatige invaller

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 november 2007

Wandelgangen

Ajax heeft Newcastle United een voorstel gedaan. The Magpies hebben zich reeds gemeld voor Vurnon Anita, maar kregen te horen dat de middenvelder niet te koop is. Ajax heeft echter begrepen dat Newcastle ook nog op zoek is naar een nieuwe rechtsback en heeft laten weten dat Gregory van der Wiel wel beschikbaar is voor een transfer. Newcastle denkt na over een mogelijk bod op de international.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Antario schreef:

(...)
Een speler om het jaar zo'n beetje.
HR
Urby naar milan...en dan halen we Huntelaar en Sneijder weer van stal?

robdegekste schreef:

Wandelgangen

Ajax heeft Newcastle United een voorstel gedaan. The Magpies hebben zich reeds gemeld voor Vurnon Anita, maar kregen te horen dat de middenvelder niet te koop is. Ajax heeft echter begrepen dat Newcastle ook nog op zoek is naar een nieuwe rechtsback en heeft laten weten dat Gregory van der Wiel wel beschikbaar is voor een transfer. Newcastle denkt na over een mogelijk bod op de international.
HR
Zou wel raar zijn als het zo ging. Alsof Newcastle niet weet dat Van der Wiel er ook nog is

[Dit bericht is veranderd door DarkChild (op 2 augustus 2012 15:45:15).]
HR
HR

Antario
Lid 2de elftal

DarkChild schreef:

Urby naar milan...en dan halen we Huntelaar en Sneijder weer van stal?
HR
2012/2013 Vertonghen Tottenham
2010/2011 Emanuelson AC Milan
2010/2011 Suarez Liverpool
2009/2010 Vermealen Arsenal
2008/2009 Huntelaar Real Madrid
2007/2008 Sneijder Real Madrid
2007/2008 Ryan Babel Liverpool
2007/2008 Grygera Juventus
2005/2006 Maxwell Inter
2004/2005 Zlatan Ibrahimovic Juventus
2003/2004 Andy van der Meyde Inter
2000/2001 Jesper Grönkjaer Chelsea
HR
HR

DarkChild
Moderator

Antario schreef:

(...)
2005/2006 Maxwell Inter
HR
ik dacht al, we rekenen Liverpool, Tottenham en Arsenal tot de Europese top.

Rekbaar begrip kennelijk, vergeet Roma niet!
HR
HR

Antario schreef:

(...)
2005/2006 Maxwell Inter
HR
Pas maar op hoor, dadelijk komen zij met clown carroll :D Het is dat bij Liverpool nog ene Suarez speelt anders was Liverpool nog eens heel veel minder geweest. Carroll mag ook al weer weg daar, gek hoor, het is nog wel zo'n toppertje van Newcastle. :B Wat is die slecht zeg :D

DarkChild schreef:

(...)

ik dacht al, we rekenen Liverpool, Tottenham en Arsenal tot de Europese top.

Rekbaar begrip kennelijk, vergeet Roma niet!
HR
Dude haal nou niet Liverpool eruit, nu heeft Newcastle United helemaal geen top transfer meer over :I

[Dit bericht is veranderd door Gallery Play (op 2 augustus 2012 16:12:26).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 80 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » A - Ajax » Historie » Vurnon Anita [deel 4]

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie moet Ajax zich nog versterken?

Niet, Ajax is compleet als Blind blijft
de verdediging
het middenveld
de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 93,7% dat FC Twente wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!